Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Muratu

Membri
  • Content Count

    1464
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Muratu last won the day on July 11 2015

Muratu had the most liked content!

Community Reputation

29 Neutral

About Muratu

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/27/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5Crdi VGT
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti
  1. salut, si bine ai venit; Distributia pe lant in mod normal cand se umbla la ea pentru ca a inceput sa aiba zgomot de uzura, se inlocuieste tot. Daca preconizezi ca vei pastra masina muult timp de acum in colo, inlocuieste asa: intinzatoarele hidraulice, patinele intinzator si patinele fixe, lanturile(lantul de angrenare a pompei de motorina si lantul de distributie ce antreneaza axele cu came), simeringul de la vibrochen, saibile de foc de la injectoare, garnitura de capac tacheti si bine inteles uleiul si filtru de ulei. Daa vrei o reparatie low cost, din experienta mea inlocuieste doar asa: intinzatoarele, lantul de distributie (cel de sus dintre pompa de motorina si axele cu came) si saibile de foc.
  2. Muratu

    Volan care agata

    Probabil omului ii trebuie doar un set de rulmenti de sarcina, iar voi il bagati la belele.
  3. poate fi fulia de la alternator ori alta problema(distributie, tampon motor, scut motor slabit din suruburi etc....)
  4. nu Fumul alb este datorat unui amestec incorect de aer/carburant, si poate fi provocat de n factori: incepand cu sonda de oxigen(sonda ce este principalul factor decizional al amestecului aer/carburant), senzor de temperatura motor, senzor map si maf, senzot tps, supapa regulatore de presiune a rampei de injectie, defectiune pe sistemul EGR, aprindere incompleta ori lipsa, distributie decalata, supape arse ori fisurate....etc... ori poate fi confundat cu fumul albastru de consum ulei, ori aburul alb provocat de consumul de antigel, ori lichid de frana. Asa ca pe forum nu vei gasii o solutie ci doar niste pareri de multe ori contradictorii.
  5. Muratu

    Caseta direcție

    cel mai bine scapi de problema daca inlocuiesti casta de directie cu totul, alte variane kit/romanisme etc.. sunt doar provizorii si de scurta durata.
  6. incearca prima data un engine flush, un filtru de ulei de calitate si un ulei potrivit motorului la urmatoarea revizie. Daca ai pus un ulei prea gros la rece(10W, 15W etc...) e posibi sa fie principala cauza.
  7. Si mai pe scurt, masina daca ar fi avut un posesor/utilizator caruia sa-i pese, nu ar fi patit asa ceva.
  8. Vand turbina hybrid custom cu miez si capac admisie de 170Cp, montate pe o galerie de evacuare ce se potriveste pe motoarele D4FA si D4FB. Turbina o am facuta de 2 ani, dar din motive personale nu am mai apucat sa o montez pe masina. Pretul este de 550Euro Nu recomand pentru necunoscatori. Ma puteti contacta pe PM. Revin sambata cu poze.
  9. informatia pentru tine este o colegere de dogme auzite si invatate prin viu grai ori calcule exacte insusite. Pesimistul pentru mine este un optimist credul
  10. Motorul de 100Cp are supape cu sincronizare variabila (VVT) pe cand cel de 87Cp nu are, se observa lipsa de aer de la 4500RPm in sus.
  11. Intrebare de curios, hapciuu2003, cand ai schimbat antigelul in motor ultima data? Ori ai schimbat vre-o data antielul la masina? daca da, de cate ori din 2007 pana in prezent.?
  12. Muratu

    Ulei motor

    Parerea ta. Daca un motor este intretinut corect poti pune si la 500000Km acelasi ulei ce a fost pus de la 0km; Atata timp cat uleiul respecta specificatiile producatorului. Nici un producator nu recomanda trecerea la o alta vascozitate a uleiului doar pt ca masina are Km peste o anumita valoare, ci acesta recomanda utilizarea uleiului potrivit climei in care circula acel automobil. Uleiul cu specificatiile vascozitati 5w40 este un ulei aproape ideal pentru marea majoritate a masinilor ce circula in clima din romania, unde iernile geroase au -35" iar verile calduroase ajung la aproape 45". Dar trebuie tinut cont de specificatiile API si ACEA pe care multi din pacate le ignora si in mod special perioadele de service maxime recomandate de producator.
  13. Prima intrebare, masina este echipata cu ABS? I-ai montat xenon?
  14. Din cate stiu eu definitia soferului in codul rutier nu specifica si prezenta permisului, deci cred ca in postul meu de mai sus nu am omis acei soferi fara permis. In lege nu specifica faptul ca poti circula pe banda 2 daca sunt multe stradute adiacente ori prea multe gropi, guri de canal ori statii de mijloace transpot in comun pe banda 1. Apropo, cati dintre voi au citit noul cod rutier deja publicat in monitorul oficial, si poate imi spuneti si mie cat va fi amenda pt vorbit la telefon in timpul condusului de la 15 februarie 2016
×
×
  • Create New...