Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

madkat

Membri
  • Content Count

    1091
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

madkat last won the day on February 4 2015

madkat had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About madkat

  • Rank
    Silver Diesel
  • Birthday 08/09/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai/VW
  • Model
    Accent CRDI/Golf VR6
  • An
    07/01
  • Locatie
    Bucuresti
  1. in continuare valabile, masina s-a vandut cu ceasurile ce 3 ace.
  2. Ceasuri bord accent MC (2006 - ) CRDI - modelul cu 4 ace, cu termometru de apa cu ac Undeva la 84xxx km. Evident functionale. Masina se vinde, si am lasat pe masina ceasurile originale cu 3 ace. pret fix 100ron (cu atat le-am luat tot de aici de pe forum) contact mp sau 0723365781
  3. eu cand mi-am pus 2din-ul am decupat frumos cu un dremel masca 1din. 'pana mea, si un dremel chinezesc din praktiker e mai ieftin decat cat se cere pe o masca d-asta...
  4. Vandute se poate inchide topicul multumesc
  5. Accentul meu a stat nepornit aproape 3 saptamani (de cand l-am dezapezit la ultima zapada mare) Bateria avea 11.78V. A pornit la "prima cheie". A palpait rau bordul dar a luat-o. Si dupa un drum de vreo 35km avea 12.15V... Am pus redresorul pe ea si a ajuns la un mai sanatos 12.4 (asta dupa ce redresorul s-a decuplat, baterie considerata incarcata)
  6. Vezi la cat cade cu un voltmetru ANALOG pe care il urmaresti cand dai la automat. La diesel mai este si sarcina suplimentara data de bujiile incandescente, tocmai cand ii e mai greu voinicului, inainte de a da la cheie... Stiam ca sub 10V e nasol - si o baterie buna nu ar trebui sa scada sub 11V la actionare demaror.
  7. Nu este nici asta 100% corecta. Am pornit megan de 1.5, la -14 grade, cu baterie cu 11.7V in ea. In acelas timp mutlu-ul original al accentului meu, vara m-a lasat, avand un foarte sanatos 12.2V si la prima invartire a demarorului se stingea tot bordul, si evident nu pornea...
  8. Ceasuri bord Accent MC - varianta cu termometru de apa si computer de bord. 100% functionale, testate atat pe masina de pe care le-am luat, cat si pe CRDI-ul meu sunt varianta cu CB - consum mediu, km to empty etc plug and play pe masini fara CB km indica aprox 70k pozele sunt reale - atat cea de zi, cat si cea cu ele montate pe dieselul meu pret absolut fix - 200ron contact - mp aici sau 0723365781
  9. Nu stiti ce vorbiti mai. Merg pe accent si la diesel si benzina - numai ca masina trebuie sa aiba scut metalic, altfel nu e cusca Farraday completa si se demagnetizeaza in timp.
  10. da jos ceasurile, scoate geamul si monteaza-le provizoriu fara geam. la ralanti desfa acul si pune-l pe pozitia corecta. posibil sa scapi asa, daca nu merge probabil e pe duca sau dus motorasul...
  11. La benzinare merge orice baterie fara modificari - nu aveti borna cu tablou de sigurante atasat!
  12. Crapaturile lungi simetrive din partea de jos, am auzit din multe surse, ar fi din cauza dezaburirii "bruste" - adica aer prea cald aplicat dintr-o data pe parbriz f rece. Ma cam mira la accent treaba asta, ca numai repede si cald nu baga aer pe parbriz La aia de pe timisoara la capat mi-am pus la cielo acum cativa ani parbriz. O porcarie, de la o pietricica a pornit mega crapatura... Cel oem de pe accent are vreo doua ciupituri insa refuza sa se crape.
  13. madkat

    Baterie Accent 2006

    Rombat Full Option se cheama - este branduirea pt supermarketul a Rombatului Calciu daca nu ma insel. Teoretic Premier ar trebui sa fie peste.
  14. Mai terminati cu prostia asta cu bornele iesite. Cu minime ajustari a bornei de + se poate monta baterie normala!
  15. madkat

    Amortizoare

    Teoretic asa-i. Practic insa nu, si nu doar la Hyundai. Am avut experiente pe mai multe masini de comportament diferit functie de producator. Nu vorbim aici de diferente intre gaz-ulei sau normal-sport. Si, de exemplu, in toate cazurile KYB au fost mai ferme decat alte marci, si Boge cele mai fleasca.
×
×
  • Create New...