Jump to content

Krulox

Membri
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Krulox

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe PHEV
  • An
    2021
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Am verificat, totul scos, am cerut doar navigație simplă Tor nu e capabilă
  2. Salutare Tuturor Un mic Update din partea mea, Dupa 6100 km conduși, câteva granițe și multe ore pe drum! 1. Confortabilă, plăcută la condus, reprize frumoase când ai nevoie! Motorul 1,6 și bateria fac treabă bună dar pentru scurt timp 2. Rezervorul și capacitatea bateriei, mici tare de tot, alimentare la fiecare 300-350 km cel mult, prima dată când stau cu frică ca ajung in pana prostului :))) automat și consumul a fost destul de mare parțial pentru că Am mers in limita maxim legal admisă (ca și viteză) și pe Autobahn, am curățat jiglerele :))) 3. Știți ca sunt șoferi care obișnuiesc sa țină cotul in partea superioară a portierei in mers și eu la fel! Ei bine (revin cu foto) incredibil am lăsat in semn :))) deci este 100% 'personalizabila' 4. Navigatia m'a 'furat' cel puțin 400km, este unul din cele mai cretinoide sisteme de navigație din câte am văzut, un melanj intre genial și retard... Genial - a răspuns /găsit vocal adrese ce nu le găsea la introducerea cu tastatura Retard - deși este autostradă până la 3 km de punctul final, te scoate de 2 ori de pe autostrada, ca mai apoi sa te urce din nou... In Austria mi'a făcut asta de 2 ori am ajuns sa mergem cu Waze și Navigația mașinii :))) le verificam intre ele :))) bordel total și coroborat cu spaima ca trec kilometrii imediat... Not fun... Per total, o mașină extraordinară (da! știu ca am tot dat in ea dar per total... Rămân la părerea inițială, o mașină făcută până la 98% și lăsată așa...are nevoie de note relativ sublime și atunci devine ce spune Hyundai ca ar trebui sa fie ) dar nu in această motorizare! Un Diesel sau Benzină și luate din Germania sau alte țări unde primiți și alte motorizări! Am îndoieli in privința longevității și calității plasticelor dar asta e... De asta este 'ieftină' in comparație cu unele 'nemtoaice' alte situații întâlnite la drum? - sistemul de ventilație, nu răspunde uneori la comenzi, are o întârziere penibil de lungă... - diferența între 21 grade și 20 grade, in opinia computerului de bord este 'frige și îngheață' nu cred ca distinge bine diferențele - comenzile de pe plansa de bord, butoanele, uneori pur si simplu nu răspunde, AC, NAV, MAP... Nu vrea și basta își revine ulterior dar...este neplăcut nu te poți baza pe comenzile date! - ecranul central, uneori (odată pe săptămână sa zicem) refuză sa se aprindă! Își revine după 3 reporniri. - destul de des se întâmplă sa dea o avertizare sonoră dar nu afișează nici un semnal vizual in bord și este obositoare... Tare! Un test de stress, ce il pic cu succes ***. Vine iarna, bine imi pare, dar Jante și cauciucuri, de care și de unde sa iau oare? ar fi binevenite niște recomandări și va mulțumesc! Am prins modelul pe 19' ma gândesc ca un set Jante + Cauciucuri este mai eficient decât cauciucuri pe care sa le tot schimb...
  3. Hyundai România... Probabil ca abia așteaptă sa aibe motiv sa spună ca 'din vina dumneavoastră' Dar am schimbul de e-mailuri salvat Plus conversațiile WhatsApp
  4. S'a resetat de dilie, nu are mesaje memorate. Am programare sa ajung cu ea. Mi'au zis ca 'Ahhh nu e urgent dacă încă merge, dar sa ajung cu ea la Service' Hyundai...
  5. 'Case in point' cum se zice in franceză : Mers special in modul EV și bateria nu mai ține încărcarea și scade dramatic autonomia. AC oprit. Sper sa fie defectă, ca tot sunt și alte defecte dar tare imi e ca 'așa merge ea dom' le" o sa aud de la Reprezentanța
  6. Salut Referitor la Santa Fe, și autonomia... Ei au exagerat grav și au mințit prin omisiune in legătură cu multe aspecte... 'Fizica is a bitch' as trece peste minciuna autonomiei in modul EV, sunt destui factori ce influențează autonomia. Problema majoră vine in urma faptului ca acest PHeV nu își are rostul... Bateria mică = consum sporit de benzină, autonomie scăzută (400km - deja sunt mașini full electrice ce depășesc acest prag și o fac in conditii de confort deplin. Și eu cred ca BMW nu ar fi cea mai fericită alegere, dar o fac din 2 motive 1. Își păstrează valoarea mai bine 2. Oferă un confort reciproc valorii atribuite. Hyundai Santa Fe PHeV 2021 este o mare dezamăgire pentru mine, iar pe alte forumuri se simte același lucru din opiniile altora. Hyundai nu plănuiește sa facă îmbunătățiri prea curând in schimb se 'aruncă' in alte piețe/proiecte iar noi cei ce am contribuit financiar sunt desconsiderati total. Produsul lor este doar PR și atât... Părerea mea
  7. Bravo! Felicitări! E clar ca am eu ghinion cu mașina asta :(
  8. Și cu asta... Am pus capac aventurii cu Santa Fe... Mizerie!!!
  9. Cam 11 - 12 E gourmand când e pe sport, dar se simte OK are ținută bună, plus ca încarcă bateria mai repede ca la stație :))) Suspensia rigidă o ajută... Doar sa nu iei gropi ca iar înjuri :)))
  10. Ehhh uite un aspect bun la PHeV Am venit de la Munte cu ea pe mod Sport, nu am mai oprit sa încarcăm bateria Am plecat cu 10% baterie de la Munte și am ajuns acasă cu 87% încărcată Mers binișor, 140-160 Asta ma încântă, dar uite exact prostii de astea mici sunt deranjante, am observat ca seara uneori nu face dimming Bordul și te chiorâște :(
  11. Nu a apucat să filmeze, A oprit, a așteptat 3 minute și a repornit. A pornit și display'ul central, a continuat sa piuie 30 de secunde. Nu a ajuns la Reprezentanță încă :( Încercăm să 'pândim', mi'a făcut și mie așa odată, dar eu întrat in meniuri și am găsit ca are o opțiune de 'turn off display'... Cumva cred ca se activează chestia aia. Dar piuitul de avertizare nu înțeleg de la ce ar fi... Poate diagnoza la Reprezentanță sa ne spună. Va țin la curent orice ar fi!
  12. Acum merge soția la Reprezentanță. Postez 'concluziile' de la Reprezentată imediat ce termină acolo. Am rugat-o sa facă și un filmuleț, cum primesc postez.
  13. Mai nou, display'ul central nu pornește și piuie de dilie... Brand new...
  14. Masina nu a fost încărcată, dar autonomia a scăzut instant de la 32 la 10 km... Nu am pretenția de 'Power' sau 'sport' permanent... Înțeleg conceptul de Eco Friendly, le înțeleg motivul de existență... Ce ma face sa imi doresc a o vinde este fix faptul ca simt ce țeapă am luat :( Ce imi doream și mi s'a spus ca există, nu există de fapt, nu există in România... Hyundai România este o glumă proastă și Hyundai in general face tot felul de promisiuni și 'texte' de zici ca vor cuceri Lumea cu ale lor mașini... Dar nu sunt in stare nici sa dea niște presuri cum trebuie sau sa livreze ce scrie prin broșuri. Imi este și frică sa ma uit la cât de repede se vor deprecia... Nu găsesc multe opinii 'pozitive' pe alte forumuri... A fost vândută ca fiind un 'Premium' dar tot Hyundai rămâne! Scumpă cioacă am luat... Dar totuși sper sa 'redresez' cu un X5 din 2020... Care culmea va fi mai ieftin ca Santa Fe!
  15. Salut! Nu a mers nimeni. Poza a fost făcută dimineața la plecare, AC'ul, Ventilația in scaune doar ce a fost pornită! Imediat ce le'am pornit asta a fost range afișat. Modul ECO activat. Eu înțeleg faptul ca ea calculează autonomia in funcție de consumatori și stil de condus dar de la 32km la 10km pe Electric este ceva diferență! Acum veți spune ca iar ma plâng aiurea... Dar dacă o încarc de seara și a doua zi trebuie sa merg cu AC'ul... Ce am făcut? Pe Electric, ventilația nu încălzește. Nici nu ar avea cum... Acest aspect nu era cunoscut de 'dealer'! In fine, va dau dreptate, ma plâng cam mult! Revin cu anunțul de vânzare, e clar ca nu este de mine această mașină...
×
×
  • Create New...