Jump to content

Skipsos1975

Membri
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Skipsos1975

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2007
  • Locatie
    Bârlad
  1. Nu pot deschide imaginea...
  2. Unde se afla amplasat la hyunadi tucson 2007 2.0crdi 4x4?
  3. Revin ...problemele tehnice au fost rezolvate (dupa cum au si spus unii dintre dumneavoastra, de vina a fost egr-ul, s-a efectuat anularea acestuia) Masina functioneaza f bine, insa am ramas cu check engine aprins cu toate ca a fost anulat egr-ul atat fizic cat si din soft(asa sustine cel ce a facut resoftarea cu anularea dpf-ului si a egr-ului)
  4. O sa incep cu saibele de foc ale injectoarelor si continui cu verificarea egr . Nu găsesc explicația logică a faptului că nu se accelerează deloc cât e rece si ca are exces de motorină nearsa care produce acel fum alb de zici ca e locomotivă pe aburi!
  5. Si inainte si dupa resetare aceași problema(inițial am crezut ca nu este anulat din soft dpf-ul si asta e cauza problemelor constatând că fizic era eliminat dpf-ul...resoftat apoi cu anulare din soft a dpf si rezultatul a fost același)Nivelul uleiului este ok, motorul are compresie bună!
  6. Stimați colegi, de circa 3 luni ma confrunt cu probleme la tucsonul meu 2.0 crdi 2007 103kw. Manifestări am așa: -pornește foarte greu la rece(exista momente cand pornește la sfert dar foarte rar...bujii incandescente ok, releu , instalație ok..) -dupa pornirea la rece scoate mult fum alb(Nu scade nivelul antigelului, fumul miroase a motorină nearsa...intuiesc o injecție foarte bogata in carburant) -cat timp motorul scoate fum alb nu se accelerează deloc(circa 2-3minute uneori si mai mult) -dupa ce motorul se încălzește puțin, se accelereaza, însă pina in 2000 de ture are un lag pronunțat (se simte foarte rău la accelerarea din viteza 1 spre 2, apoi e mai bine...dupa ce ajunge la 2000 de ture , rupe asfaltul de bine ce trage) -uneori apare eroare de presiune scăzută turbo(probabil din cauza lag-ului), rămâne chek engine aprins si apare limitarea la 3000 de ture Turbina schimbată, furtunase vacum schimbate, injectoare ok...dpf anulat fizic si din soft...Mașina a început din senin să facă aceste mofturi (bănuiesc ceva electric , senzor) Va mulțumesc anticipat
×
×
  • Create New...