Jump to content

Gabriel.m

Membri
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gabriel.m

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2018
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Salutare @ovi Intre timp am urmat sfaturile celorlalti: -am facut desizare la anpc la care inca astept raspuns, termenul ar fi finalul acestei luni -am dat mail catre directorul hyundai si se pare ca a ajuns mailul deoarece NeoMotors mi-a comunicat ca au primit aceasta reclamatie de la hyundai auto romania Saptamana trecuta mi s-a comunicat ca in analiza de motorina s-a gasit pilitura fina metalica si urmeaza a se schimba injectoare, rampa injectoare, pompa de inalta, filtru motorina, trasee combustibil plus demontare si curatare rezervor. Mi s-a dat termen maxim 29 ianuarie sa primesc masina pentru ca asteapta dupa piese. Le-am mai reclamat si pornirea grea la temperaruri scazute si trepidatii motor, care nu stiu daca sunt/pot fi cauzate de piesele ce se vor inlocui insa mi s-a comunicat ca se va verifica dupa inlocuirea celor mentionate. In unul din mailuri hyundai romania mi-a confirmat ca urmeaza a se prelungi si garantia cu perioada in care masina a stat in service(sper sa calculeze toate perioadele) Momentan astept, insa o sa revin cu un update daca mai apare ceva. Multumesc
  2. Multumesc pentru raspunsuri! @ulysse situatia in care ai fost, se aseamana cu defectinile pe care le-am avut si eu pana acum, sau sunt total diferite? In legatura cu sesizarea catre RAR, se face doar in anumite conditii sau imi poti da cateva detalii? Cei de la ANPC te-au ajutat cu ceva? Legat de mediator, am cerut pe mail sa discut cu cineva personal, insa nu mi-au dat nici un raspuns cei de la Hyundai Auto Romania. Momentan doar pe mail, cica nu se poate discuta personal, poate doar sa merg in sediu sa ma agit pe acolo, sa ma bage cineva in seama :( Multumesc
  3. Salutare tuturor, Din Noiembrie 2018 am achizitionat un Hyundai Tucson 1.6crdi din reprezentanta DAB Auto. Incepand cu Ianuarie 2019 am inceput sa am probleme cu masina si cam aceasta ar fi o lista completa: 16.01.2019 - Inlocuire Bujii incandescente si modul bujii -mentionate(verbal) ca defect de fabricatie la momentul reviziei 26.11.2019 - Inlocuire kit ambreiaj,furca si rulment presiune - Defect mentionat ca stiut de catre producator.Verbal mi-a fost confirmat ca dupa schimbarea acestui ambreiaj nu v-or mai fi probleme. 31.01.2020 - Inlocuire Injector cilindru 2 07.07.2020 - Inlocuire injector AdBlue 06.04.2021 - Inlocuire pinioane in cutia de viteze + alte componente din cutia de viteze 29.10.2021 - inlocuirea injectoarelor(toate 4) 13.12.2021 - Masina nu a mai pornit si a fost luata si dusa la service pe platforma. Mi s-a confirmat ca injector cilindru 1 este defect. Dupa cateva zile am revenit mi s-a comunicat ca a fost inlocuit injectorul, a fost scoasa masina pentru teste si a picat si injector cilindru 4. Am fost intrebat de unde pun motorina, am confirmat ca in majoritatea situatiilor alimentez din Petrom si ultima comunicare telefonica a fost ca s-a trimis motorina din rezervor pentru a fi analizata. Dupa prima problema legata de bujii, am dus masina in reprezentanta NeoMotors, si din acel moment toate service-urile anuale plus problemele mentionate au fost facute/"reparate" de catre NeoMotors. M-am adresat deja Hyundai AUto Romania, dupa fiecare defect, cerand inlocuirea masinii, o varianta de inlocuire/buy-back, sau orice optiune, insa raspunsurile au fost mereu standard. Mi s-au dat "citate" din garantie, ca isi cer scuze s.a.m.d, insa nu am primit nici un raspuns concret sau vreun ajutor. Din punctul meu de vedere consider ca masina are defectiuni de fabricatie, ce nu cred ca v-or fi recunoscute vreodata de producator, insa efectiv m-am saturat sa pierd timp,nervi si bani prin service-uri. Pana in momentul de fata defectele mentionate mi-au fost reparate pe garantie, dar pana la urma nu asta este scopul, intrucat disconfortul creat si fiabilitatea/calitatea masinii nu sunt conforme. Efectiv nu pot sa plec la drum fara stres ca poate pica oricand. Am 1000 de intrebari, dar m-ar interesa ce parere aveti de aceasta situatie? S-a mai lovit cineva de atatea defectiuni? Pot fi considerate "normale", adica sunt doar "cosumabile"? M-am adresat momentan ANPC sa vad ce raspuns primesc, am luat legatura si cu un avocat si astept sa fie verificata documentatia. Ma puteti ajuta cu alte sugestii? Multumesc pentru ajutor
×
×
  • Create New...