Jump to content

SPARKY

Membri
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About SPARKY

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Kona
  • An
    2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. SPARKY

    consum kona

    Da este o problema la motorele cu injectie directa, legata de diluarea uleiului cu benzina. La mine (Kona 1.0 T-gdi) de cand s-a facut schimbul de ulei, acum e mult peste limita si miroase a benzina. Sa nu uit; mi s-a aprins si martorul de bord pt. filtrul de particule pe la 12000 km si ceva. Am mers in a 3-a mai turat, minim 2500 ture si dupa vreo 15 min s-a stins. In carte scrie ceva de genul "sa mergi undeva la 30 min cu o viteza mai mare de 80 km", dar eu circul pe drumuri in care nu pot aplica regula, asta asa ca l-am turat cum am zis. (aceeasi metoda ca la diesel pt curatatea EGR-ului) https://www.amsoil.com/newsstand/articles/the-effects-of-turbochargers-and-gdi/
  2. Cam lunga asteptarea... Asa ca fapt divers, ce fel de combustibil folosesti si de unde alimentezi?
  3. Aici ai dreptate. Dar poate nu pusca nimic in garantie avand in vedere ca fac max 15000/ an. Chestia cu foaia ar trebui sa fie motiv bun dupa garantie daca se intampla ceva. Eu de asa ceva am nevoie. Nu sunt dispus ca dupa 5-6 ani sa fiu nevoit sa bag mai multi bani in ea decat unul care are o masina uzata de 15 ani. Cu ce aer de superioritate ar zice unii: Ti-am zis ca nu merita noua!, mai bine luai un Audi de dincolo. Esti fraier
  4. Nu asta era ideea, ci daca se cunoaste cumva problema. Pe incercari prin diferite reprezentante nu prea imi convine. Ideea e sa fie consemnata undeva. Daca totusi doar un lot e cu probleme si nu stie nimeni, sau sa fie prea putine feedbackuri incat cineva sa le ia in considerare? Daca e totusi o solutie simpla...
  5. Sau poate ar trebui sa scriem direct la Hyundai Koreea. Sigur nu sunt straini de problema. Nu stiu daca ii ok sa ne pierdem vremea luand la rand reprezentantentele si sa primim diferite raspunsuri care poate nu au treaba cu realitatea.
  6. "Asa fac toate" sau " am si eu xx marca si face la fel" sun raspunsurile care le-am primit si eu. Sunt de acord dar in primii 3000-4000 km de ce nu a facut? Chiar nu exista un raspuns tehnic? Toata lumea da vina pe ulei, pe intinzator, ba pe solenoid... Eu zic ca trebuie semnalata in pasaportul service defectiunea, apoi daca crapa motorul dupa garantie sa o repare reprezentanta pe banii ei. Legat de revizii: o suma de aproape 1000 lei am platit si eu. Super. La un diesel faceam 2 revizii de banii astia sau 3 daca ma murdaream pe maini. Sau poate mai bine mergeam pe un Logan cinstit
  7. Salut, Sper sa ii dai de capat cumva. Eu am fost la reprezentanta si mi-au spus ca aceea rontaiala de 1-2 sec imediat dupa pornire e ceva normal, fiindca e dataorata presinii de ulei scazute din intinzator iar lantul nu e intins. Mecanicul de acolo a zis ca si el are aceeasi problema la masina lui si era alta marca, iar atunci cand se incalzeste afara acel zgomot ar trebui sa dispara. Eu nu prea stiu ce sa cred fiindca daca aparea dupa 100.000 km nu ma deranja prea tare dar la cateva mii mi se pare inacceptabil. Am cumparat masina sa ma tina 10 ani dar nu prea stiu ce sa zic.
  8. SPARKY

    Hyundai kona comfort

    La versiunea Comfort se pare ca lipseste optiunea Android Auto. Poti totusi sa incerci https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/
  9. SPARKY

    Pareri suspensie FWD

    Mie nu mi se pare destul de confortabila suspensia pentru motorizarea 1.0. Ma refer ca resimt cam orice denivelare sau groapa mai mica peste care trec. Tin sa precizez ca dimensiunea jantelor sunt de 16 din fabrica, iar presiunea 2.3 bar; oricum nu cred ca aici e problema. Cei care detin aceasta motorizare aveti acelasi sentiment de "suspensie mai putin reusita" ?
  10. Simptomele in cazul meu se regasesc exact in manualul service. Prima data ar terbui intervernit la cele 2 optiuni marcate. https://www.hkona.com/troubleshooting-575.html
  11. O posibila rezolvare asemanator cu ce avem noi: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?/topic/14036-hyundai-i-30-ii-14-mpi-79000-km-zbârnâit-la-pornire/
  12. Seamana cu sunetul din filmare de la sec 5, dar la mine la ralanti si dureaza max 1.5 sec. Am doar 5000 km poate mai incolo se va accentua. Eu cred ca la mine nu e vorba de o vibratie. Cred ca ceva se contracta din cauza frigului ori o ungere necorespunzatoare. In garaj nu face chestia asta sau la porniri repetate fara pauze prea lungi.
  13. E prima mea postare pe acest forum, asa ca: Salutare la toata lumea!, Masina mea are putin peste 5000km KONA 1.0 Highway achizitionata in August. Semnalez cam aceleasi simptome la pornire dimineata. Un "rontait metalic" aprox 1-1.5 sec acum in sezonul rece (cand masina e afara). Daca o las peste noapte in garaj acel zgomot nu se mai aude sau devine insesizabil pentru urechea mea. Am citit foarte multe postari despre acest subiect pe alte forumuri si nu am gasit vreo rezolvare (schimbare lant, intinzator, ulei etc.), iar din partea HYUNDAI nimic. Ma gandesc ca HYUNDAI stie in ce zone livreaza masinile atat timp cat in manual scrie ca pt. EU se recomanda sa se foloseasca 0W-30. Este scris sa se utilizeze un ulei in functie de temperatura dar nu si de care... Analizand toate feedbackurile ca parere personala: cred ca problema e din proiectare la in sistemul de ungere la temperaturi joase pentru ca in cazul meu "rontaiala" dureaza 1-1.5 sec. Nu cred ca intinzatorul, lantul sau alte elemente influenteaza in vreun fel deoarece multi posesori de acest motor le-au schimbat fara rezultat (nici macar un feedback nu am vazut sa scrie ca s-ar rezolvat problema- poate doar temporar). Cred ca odata cu venirea sezonului cald problemele sa se mai amelioreze, dar acesta nu e o rezolvare deoarece in cazul meu fiindca mai am de trecut 5 ierni pana iese masina din garantie si s-ar putea ca motorul pe atunci sa imi fie "VARZA"
×
×
  • Create New...