-
Content Count
29 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout RomanuX
-
Rank
Member
- Birthday 08/07/1982
Profile Information
-
Auto
Hyundai
-
Model
Tucson 1.6 T-GDI 4WD 7DCT
-
An
2015
-
Locatie
Pe harta
Recent Profile Visitors
521 profile views
-
La revizia anterioara, la 142.000km, am bagat 4.5L Shell Helix Ultra ECT-C3 5W-30, cum scrie in carte. Acum o luna am verificat joja, era undeva sub F, la 1/3 de L. De atunci am mai mers cam 2000km. Ieri am facut revizia la 156.700km, am scos din motor 2L ulei... in conditiile in care conduc normal, rareori pe Sport. Pe esapament este intr-adevar funingine. Mecanicul zice ca ori am nimerit un ulei Shell prost ori trebuie sa ma pregatesc de segmentare. Am pus apoi Liqui Moly Moligen 5W-30, doar 4L, si pe joja imi indica F (o banui ca e cam decalibrata). Am mai adaugat 300ml Liqui Moly CERA TEC.
-
Pe 12.08 am rezolvat ambele probleme pe garantie.
-
UPDATE: S-au adunat blestemele ... nu mai functioneaza sistemul de sustinere haion, cele 2 pistoane laterale, merg cu o coada de matura in portbagaj acum... M-am programat la Nordservice Auto joia viitoare pentru constatare.
-
Ieri mi s-a futut joystick-ul pentru volum de pe volan ... nu mai merge sa dau mai tare (in sus)... cand ridic in sus e flasc... Sper sa rezolv la garantie la urmatoarea vizita.
-
Eu mi-am luat suport 2 biciclete pentru carlig, Thule Xpress 970. Am prins oferta la Altex la 262.43lei
-
UPDATE: am testat si nu se potrivesc, distanta dintre nituri este mai mica si una din parti are 3 nituri in loc de 2.
-
subscriu, what @dvoncu said.
-
Si eu am cautat dar nu am gasit un vin decoder bun pentru Hyundai. Am avut succes insa cu diverse PDFuri cu echipari gasite pe saiturile reprezentantelor (in situatia in care stii exact modelul, de ex al meu a este Intro Edition si am gasit PDF pe site german cu echiparea exacta) .
-
De o săptămână am făcut și eu schimbul iarnă/vară. Am trecut de la 16" la 17" și mi se pare că am pierdut mult din confort (am mașina din decembrie, nu am mai condus-o încălțată de vară) parcă roțile astea de 17" îmi transmit profilul asfaltului până la cel mai mic detaliu.
-
@tal89 In manual scrie ca roata de rezerva are dimensiunile T135/90 (D)R17, pe clubkia ro este un topic asemanator unde cineva a postat un link catre oferta Colina pentru kitul de rezerva: https://www.colinauto.ro/kit-roata-rezerva-kia-sportage-2016 dar la banii astia iesi mai ieftin cu asistenta rutiera
-
@mosbabacu multumesc moșule Aveti idee daca barele de pe Audi Q5 ( https://www.ebay.com/p/1847931801 ) se potrivesc pe Tucsonul nostru?
-
@marius.zadara Nu mi-au dat nimic acasa, decat factura nici marca n-am observat marca lichidului de frana. @fisherman Aveam un bec ars la asistenta la viraj, pe dreapta, mi le-au schimbat pe amandoua (si pe cel de pe stanga), data viitoare trebuie sa fiu mai atent, am fost cei drept, destul de entuziasmat de calitatea serviciilor si m-am lasat dus de val. @mosbabacu Cred ca ai piciorul mai greu, eu sunt la 8.86l/100km in 6745km (https://www.spritmonitor.de/en/detail/1111407.html) minimul in bord am avut 6.4l/100km pe un drum Craiova-Alexandria, fara Sport, nu am depasit 100km/h
-
Salut gașcă! Sunt si eu in cautare de bare transversale, de preferat dedicate pentru Tucson 2015>. M-ar ajuta cateva recomandari. Multumesc
-
@Moise ai idee daca pot vedea asta si pe modelul 2015? Am facut revizia de 120.000km la Nordservice Autoracing Craiova. Multumit de serviciile lor, zona clienti cu vedere buna spre service, amabili, mi-au raspuns la tot ce i-am intrebat, i-am rugat sa-mi verifice directia, volanul stand spre stanga la mers drept si mi-au facut toata geometria (contra cost). Mi-au comunicat lucruri observate de ei la verificare (bucse spate rupte, programat pentru schimbare pe garantie). Am atasat devizul daca e cineva curios.
-
Alegere model: benzina/diesel // automată/DCT
RomanuX replied to Piccadilio's topic in Tucson 2015 ~
@Piccadilio recomandarea mea este masina din profil 1.6 T-GDI 4WD 7DCT (daca faci sub 20k km/an) pentru ca motive: -avantajele generale alea motorului pe benzina (nu le mai insir... comportament la rece, zgomot, intretinere, taxe, potentiale restrictii de circulatie in spatiile urbane etc...) fata de diesel -cutia DCT este OK cat timp nu o freci peste 30min in trafic gen Bucuresti la ora 08:00/17:00 (inching DCT, google it) -puterea (177CP mie imi sunt suficienti) si plaja mare in care motorul livreaza cuplul rotilor (265 Nm @ 1500-4250 rpm) Cam atat imi vin acum in minte. Edit: in caz ca esti curios de consum: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1111407.html Bafta! RmX