Jump to content

Motojurnal

Membri
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Motojurnal

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/16/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanța

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Sonata NF
  • An
    2007
  • Locatie
    Constanța

Recent Profile Visitors

250 profile views
  1. Salut! Am și eu o problemă asemănătoare. Pe partea șoferului bagă căldură ok dar pasagerul îngheață de frig. Ce să verific?
  2. Ce s-a blocat, compresorul? Există riscul de a rupe cureaua de accesorii care are prostul obicei de a se îmbârliga cu cea de distribuție cu urmări dezastruoase pentru motor. Părerea mea e să asculți de mecanic și să schimbi compresorul.
  3. Salut! Reînviem un topic mort și poate stabilim o întâlnire?
  4. O să studiez mai atent problema... În principiu înclin către modulul acela tocmai pentru că nu vreau să modific instalația electrică altminteri luam o închidere mai de doamne ajută. Dacă nu e plug and play nu o să îl iau. Ar mai fi varianta modul plus telecomenzi originale sh. Mulțumesc pentru sfat.
  5. Vin și eu cu o întrebare. Mașina în cauză: Sonata NF 2007, 2.0 crdi 140CP. În viteza a doua la 2700 rpm am 50km/h, în a treia aceiași viteză o am la 1800 rpm. Dacă o duc la 2000rpm deja am puțin peste 60km/h. Motorul pare a se simți în mințile lui între 2000-2800rpm. Acum vine întrebarea: Voi folosiți și a treia în oraș? Știu că unora li se pare stupidă întrebarea mea dar vin de pe un Renault Scenic 2, 1.9 dCi care avea cutia altfel etajată și 50km/h erau în viteza a 3-a la ~2100rpm...
  6. E anulată. De altfel singura eroare pe tester era dată de lipsa becului în bord. Ceva de genul: check engine light bulb fault. :))) Probabil când se mai încălzește o să îi bag becul la loc.
  7. Am găsit aici: cu 60 lei modulul cu două telecomenzi. Cred că e mai ieftin așa decât să fac la reprezentanță. Acum trebuie doar să găsesc modulul original pe mașină.
  8. Salutare tuturor. Sunt proaspăt posesor de Hyundai Sonata nf 2007 și am pierdut singura telecomandă de la mașină... Acum stau și frec cheia în broască. Ce mă sfătuiți: modul original sh din dezmembrări cu telecomenzi originale (dacă găsesc așa ceva) sau o închidere centralizată nouă? În altă ordine de idei, unde e montat modulul? Mulțumesc
  9. Răspunsul celor de la service: EGR blocat pe deschis.
  10. Poți detalia puțin? Unde se găsesc, cum se verifică? Mulțumesc anticipat pentru implicare!
  11. Am înțeles. Acum nici nu mai pornește așa că... După sărbători cel mai probabil vor urma platforma, service, descoperire card :)))
  12. Pe diagnoză nu am nici o eroare... O mică corecție pe injectorul 3 dar atât. Presiunea în rampă ok, egr ok... Dă să pornească și moare imediat. Mâine vreau să verific pompa de joasă.
  13. L.E. Ca să fie treaba treabă, acum a murit în mers la 100 m de casă și nu mai vrea să pornească. Dă să o ia și moare imediat...
  14. Salut! Sunt proaspăt posesor de Sonata NF, 2.0 crdi, 140 CP și întâmpin aceeași problemă cu "datul în nas" la rece. Povestea e mai lunga dar pe scurt, am cumpărat mașina și avea pornirea greoaie la cald. Așa cum bănuiam, injectoarele aveau bubă pe retur, două erau în parametrii ~50-60 ml/min și două plângeau cu 100 respectiv 400 ml/min. Cât mașina a primit un kit de distribuție nou și ulei cu filtru, injectoarele au fost înlocuite cu unele sh dar verificate la pompagiu și în stare foarte bună. Acum problema e la rece... Relantiul este instabil, merge în 3 pistoane și până nu se încălzește puțin am fum alb-gri, accelerația este greoaie și în hopuri. Am pus-o pe tester și totul arată bine... Știu că nu este colțul Sonata dar mă gândesc că fiind același motor (D4EA) și aceeași problemă poate găsesc aici ceva sfaturi.
×
×
  • Create New...