Jump to content

Piccadilio

Membri
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Piccadilio

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Ford
  • Model
    Focus
  • An
    2008
  • Locatie
    Galati
  1. @Lgionutz Super! Ma bucur ca esti multumit de ea (ceea ce-mi doresc si mie dupa ce o iau ) si ca ai pareri pozitive de transmis celor ca mine. Toate cele bune!
  2. @RomanuX. Merci, bine argumentat. Apreciez toate răspunsurile, dar acum că am clarificat DCT-ul (de care mă cam feream), am mai citit și m-am cam hotărât: rămân pe 2.0 6AT diesel. Pro: - în 2016 Hyundai a rechemat 40.000 unități pentru un glitch la DCT. În schimb, transmisia automată clasică e mai „bătrână” și mai cu experiență - 6AT chiar are consum mai mic, se simte în oraș (statistică personală, calculat media pe www.spritmonitor.de) - inching-ul (citisem de el) chiar e e o problemă la DCT (în sensul că e ceva de care să ai griiă) - volanta cu masă dublă de le DCT + ambreiaj umed (cred că am nimerit-o, nu?) - altă posibilă problemă la mentenanță - torque pe CRDI - 400Nm (e drept, în plaje mai mici 1750-2750rpm, dar asta o face mai agilă, se pare, DCT-ul având un „lag” datorită trecerii de pe treptele pare la cele impare) Cred că acest articol prezintă cel mai bine diferențele: https://performancedrive.com.au/2016-hyundai-tucson-1-6t-petrol-vs-crdi-diesel-comparison-video-0316/ Astea sunt concluziile mele strict personale, poate ajută și pe altcineva. Firește, fiecare e mulțumit cu ce are și ce îi place, la urma urmei. Drumuri bune!
  3. Lgionutz, merci. Studiez. Modream, nu e sub-dimensionat motorul (136 CP, parca) pentru o masina de 1,8 tone? Cum schimba vitezele fata de un DCT cu 185 CP? Si mai zi-mi o chestie: care e concluzia / recomandarea ta? Merci.
  4. Salutare, Am citit topicuri pe tema asta, nu am găsit ceva similar, așa că deschid unul nou. Vreau să iau un Tucson din 2016 (cca 110.000 km) și aud păreri și păreri: despre probleme cu ambreiajul, consumul, etc. Eu lucrez în afara Galați-ului și merg practic în regim mixt. Fac aprox. 700 km / lună și o dată la 2-3 luni câte un drum lung de București / mare / munte, etc., plus concedii vară / iarnă de 3.000-4.000 km. Nu conduc foarte agresiv și nu o iau pentru offroad, chiar dacă e 4x4. Întrebarea mea e ce recomandați: 1. Un benzinar turbo 1,6L cu cutie automată clasică (dar CP mai puțini) și probabil un consum mai mare, mai ales în oraș, sau 2. Un motor pe motorină, 2L, DCT, 185 CP. Eu m-am cam fixat la asta. De ce? Păi cred că e mai bine echilibrat (capacitate, putere, cuplu) pentru o mașină destul de grea (conduc un Focus din 2008 și chiar cu 100 CP e cam sugativă la benzină); știu din vorbe (văr cu Tucson) și cifre (www.auto-data.net, www.car.info, etc.) că are consum mai redus decât benzinarul; găselnița asta cu turbo pe benzină e cam o forțare după părerea mea („hai să inventăm căruța cu 5 roți, poate alunecă mai bine”). Și apoi, vâzănd că și nouă și SH varianta pe motorină e mai scumpă, mă întreb: se aplică principiul dacă e mai scump e mai bun? E o gândire simplistă asta, dar totuși, sunt mulți care au modelul 1,6L benzină pentru că este ieftin, chiar și Hyundai prezintă modelul ca fiind unul ieftin, nu unul de top. Iar despre cutia DCT sunt foarte mândri și mulți o laudă. Ce ați alege voi și de ce? Aștept părerile voastre. Mulțumesc anticipat.
×
×
  • Create New...