Jump to content

mihaigherasim

Membri
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About mihaigherasim

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2008
  • Locatie
    Baia Mare

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. Si totusi, de unde si de ce diferenta de consum? Si care e cel real?
  2. Salut! M-am gandit si la asta. Dar, atunci ar trebui sa "bag" la un plin mai multa benzina decat e capacitatea rezervorului. Si niciodata, dar niciodata, nici macar cand am ajuns la pompa cu becul aprins, nu am alimentat mai mult de 45 - 47 litri. Si repet: intotdeauna fac plinul pana sare pistolul prima data.
  3. Buna seara, Multumesc de raspuns. La mine a fost o bobina de inductie defecta. Am si scris asta mai sus.
  4. Buna seara, Am un i30, motor 1,6 benzina. Dupa ce am cumparat masina (acum un an si trei luni) m-am tot mirat si bucurat ca are un consum mic fata de masina ce o aveam inainte, tot cu motor de 1,6 benzina (o Mazda). Pe computerul de bord imi arata consum mediu in general intre 7.2 si 8.5. Cel mai mare a fost in timpul iernii, 8,5. Drumurile mele sunt 65-70 % oras, de obicei drumuri scurte si in traficul de ore de varf. Pentru mine, consumul asta era unul foarte ok. Daaaar, ceva imi dadea cu virgula cand alimentam. Mentionez ca eu alimentez intotdeauna la plin (pana sare pistolul prima data), de fiecare data cu benzina de 100, 99% din alimentari de la aceeasi statie si de fiecare data resetez kilometrajul intermediar la zero cad alimentez (imi place sa urmaresc consumul). Si, din cand in cand mai fac si eu singur calculul: cati km, cu cata benzina, rezulta ce consum mediu. Si de aproape fiecare data calculul meu nu pusca cu computerul de bord. Ultima data am alimentat ieri. 21 de litri la 215 km facuti. La o privire foarte rapida, consumul este de aproape 10%. Pe computerul de bord 8,1. De ce este diferenta asta? Unde este buba? Ati mai patit careva asta?
  5. Salut, Eu stiam ca lupa ajuta la focalizarea fasciculului luminos, nu la amplificarea luminii. Eu am vrut sa pun becuri "mai tari" pentru lumina mai multa si mai puternica. Eventual, daca ar fi asa cum zic producatorii de becuri prin reclame, si pentru un fascicul luminos mai lung.
  6. Salut. Initial asa am crezut si eu. Ca nu am pus becul bine. Si am demontat din nou farul sa verific. Si e bine pus. Pe ghidajele aferente. Nici eu nu am pus varianta aceea Nightbreaker Laser, ci Silver. Iar farul e cu lupa. Am mai citit pe forumuri si pe la pareri despre becuri, ca la farurile cu lupa nu merg becurile astea "mai tari". Doar cele simple. Stiti careva ceva despre asta?
  7. Buna ziua tuturor! Am un i30 din 2008. Mi s-a ars becul pe faza scurta in urma cu cateva zile. Farul este cu lupa. Pana acum, cand mi s-au mai ars becuri am pus Philips Vision +30%. Acum, m-am gandit sa pun niste becuri mai tari intrucat mi se pareau cam slabe farurile si nu vedeam bine noaptea, mai ales in conditii de ploaie. Asa ca, am pus pe farul dreapta un Osram Night Breaker Silver +100%. Deci, in momentul de fata pe dreapta am un Night Breaker Silver si pe stanga un Philips Vision.(Am pus asa ca sa vad daca este vreo dieferenta intre ele) Am pus masina cu fata spre zid si lumina de la Philips pare a fi dispersata normal (dar destul de slaba), iar cea de la Osram are o forma ciudata: o linie luminoasa in partea de sus (cumva de-a latul petei de lumina) si una in dreapta jos (cumva de-a lungul petei de lumina). Nu am reusit sa fac o poza, dar sper sa reusesc in curand sa vedeti despre ce vorbesc. Intrebarea mea: ce becuri recomandati la farurile cu lupa, in asa fel incat sa se vada bine noaptea, sa fie luminoase si pata de lumina sa fie cat mai uniforma? Voi ce folositi (in special cei care aveti acest model de masina / far? Multumesc.
  8. Buna ziua, Revin cu un update! Dupa ce am fost cu masina la mai multi mecanici si verificari privind lantul de distributie si tacanitul ce il auzeam eu si dupa ce toti mi-au spus ca problema sunt eu, am decis sa nu fac nimic in privinta acestui aspect si sa astept sa vad ce se mai intampla si sa il mai verific din cand in cand. Trebuie sa spun ca nu am deschis capacul sa verific lantul "cu mana". Dar, la un moment dat am constatat ca a scazut nivelul antigelului in borcan. L-am completat si dupa aceea, am constatat ca motorul merge mai rotund si cumva, parca suna mai "inchegat". Adica ... suna mai bine. Asa am eu impresia. Tacanitul respectiv inca se mai auzea. Apoi, dupa vreo 2 zile, dintr-o data, tacanitul s-a redus foarte mult. Motorul e mult mai silentios, si la rece, dar mai ales la cald. Mi se pare ca merge mai ok. Nu stiu ce anume s-a intamplat, dar banuiesc ca intinzatorul a sarit un dinte si acum lantul e mai intins. Tot asa, nu stiu daca faptul ca am completat antigel a avut vreun efect sau nu. Cert este ca motorul suna mai bine si merge mai rotund. Inca se aude tacanitul respectiv, mai ales la rece, dar totusi mult mai slab ca inainte. Deci, banuiesc ca masina asta se repara singura!
  9. Buna ziua tuturor, Eu am sunat la reprezentanta din oras si am intrebat despre rechemare. Asta a fost ieri. Au verificat seria de sasiu in lista si mi-au facut programare pentru azi. Azi, in 20 de minute, totul a fost gata. Nu am platit nimic. Mentionez ca masina mea e din 2008, iar eu am cumparat-o anul trecut. Deci nu ii intereseaza al catelea proprietar esti. Conteaza seria de sasiu. Prin urmare, daca aveti masini din prima generatie, dati un telefon la reprezentanta!
  10. Salut, Multumesc de raspuns. Dupa ce ati montat scutul ati avut vreo problema (de exemplu cu racirea) ? Sau ati observat ceva schimbari in functionarea motorului? Multumesc.
  11. mihaigherasim

    Scut motor

    Buna ziua tuturor, Am fost zilele trecute la servis pentru o verificare generala inainte de iarna. In timpul verificarii, mecanicul mi-a spus ca imi lipseste scutul de la motor. L-am rugat pe cel de la piese sa imi caute un scut si el a zis ca masina vine fara. Dar loc pentru el si pentru suruburi de prindere exista pe dedesubt. Asa ca va intreb, stie cineva daca modelul asta (i30, an 2008, 1,6 benzina, 122cp) a avut scut sub motor de noua sau nu? Cine mai are motorul asta, aveti / ati avut scut? Multumesc.
  12. Buna dimineata, In weekend am fost cu masina la un mecanic sa isi dea cu parerea vis-a-vis de tacanit. Pe scurt, in mod frumos, mi-a spus ca sunt eu tacanit. Nu a desfacut capacul sa verificam lantul cu mana, dar am tot ascultat motorul si de afara si din masina, a pus mana pe capac s-a uitat, a studiat si pana la urma ... nimic. Probabil ca sunt tachetii putin mai galagiosi. Atat. Asa ca ... mergem mai departe si vedem ce va fi. Voi reveni cu info pe subiect daca apar schimbari. O zi buna tuturor.
  13. Salut, Schimbul l-am facut recent (aprilie) si de atunci am facut vreo vreo 2500 km. Am pus ulei Motul 5w40. O fi bun, o fi rau ... Asta mi-a fost recomandat si de la magazin si am vazut ca si pe forumuri sunt multi care il recomanda.
  14. Salut. Nu cred ca are legatura cu panta. Cel putin la mine, caci a ramas oprita doar pe drum drept sau in garaj.
  15. Salut tuturor, Dupa ce o vreme totul a fost ok, sambata am facut un drum de vreo 20 km cu acul turometrului mort la 0 (zero) rpm. La intoarcere, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Turometrul a functionat normal. Aseara, din nou zero. Azi totul ok. Ati mai patit careva? Pot eu sa verific ceva sau trebuie sa merg la un tester?
×
×
  • Create New...