Jump to content

De-MaRcOnE

Membri
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

De-MaRcOnE last won the day on October 5 2019

De-MaRcOnE had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About De-MaRcOnE

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Coupe GK 2.0L
  • An
    2005
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

474 profile views
  1. La mine n-a fost nevoie de nicio resetare dupa schimbarea bateriei. Primul si singurul semn de oboseala pe care l-a dat inainte sa moara complet a fost ca toti martorii din bord se aprindeau la pornirea motorului dupa start-stop. Exact ca atunci cand pui contactul in pozitia a 2-a, inainte sa pornesti masina. Prima oara am zis ca mi s-a parut (fusese la primul start-stop intrat in acel drum, la primul semafor, cand motorul era deja incalzit), apoi nu a mai facut. A 2-a zi am mers mai mult pana sa intre start-stop prima oara, n-a facut deloc. A 3-a zi a inceput iar, apoi am observat ca facea la fel si la pornire; se re-aprindeau toti martorii si se auzea un piuit cand porneam motorul. Am pus un tester pe ea sa vad voltajul, aveam 11.8 cu contactul pus (cam putin imo) si 12.2 - 12.4 imediat dupa pornirea motorului. A crescut la 14.x abia dupa vreo 2 minute de functionare. Asta mi-a dat de inteles ca bateria nu mai tine curentul in ea, nu ca e descarcata. Ceea ce s-a si intamplat... 2 zile mai tarziu n-a mai pornit deloc, fix in ziua in care trebuia sa o vand Am pornit-o impinsa, iar dupa un drum de mai bine de 1 ora pana la DAB, dupa ce am parcat acolo n-a mai vrut sa porneasca neam. Dupa doar 2 ani si 8 luni bateria nu mai tinea curent in ea deloc. Deci v-as recomanda sa nu mai folositi (atat de des) start-stop, ca nu se merita din punctul meu de vedere. Schimbat bateria, parca am dat putin peste 1000 lei, apoi am dat si masina in aceeasi zi.
  2. De-MaRcOnE

    Elantra 2021

    Daca sunt aceleasi ca la generatia trecuta, poti accesa engineering mode si dev settings (android settings). La mine functioneaza ambele, ca am verificat anul trecut versiunea de android, sa stiu 100% ca nu va suporta niciodata nativ wireless AA. Totodata asa poti face sideload la apk-uri direct pe infotainment-ul masinii, care practic este o tableta ce ruleaza o versiune modificata de android. si
  3. In Bucuresti la DAB. Poti incerca intai sa vorbesti la telefon cu Marius Morar: https://dabauto.ro/mitsubishi/contact/ Desi vad ca s-a mutat la DAB Mitsubishi, eu tot la el continui sa-mi fac programarile pentru Hyundai
  4. Si pe mine ma enerveaza computerul masinii care este foarte.. rezervat, sa zic, cand vine vorba de range. El imi zice ca mai am 10-20-30km range, cand eu stiu ca mai am 10L in rezervor, dar m-am obisnuit cu el pana la urma. Am verificat acum Fuelio: maxim am alimentat 46L (daca tin bine minte de atunci, aveam range 0, ca imi testam teoria ). In rest, plinurile mele sunt intre 40 si 42L, si de regula bag imediat ce se aprinde beculetul. Cand am ridicat masina de la reprezentanta aveam range 3 km, insa m-au asigurat ca "au bagat baietii cativa L in rezervor"; dar find prima oara ca o conduceam, am mers cu emotii pana la prima benzinarie... la 4 km distanta
  5. Joi am facut si eu a 2-a revizie + un update la ESP pe o campanie in derulare, de care am fost anuntat cand am ajuns la reprezentanta. La cateva sute de km mi se aprindea martorul de presiune pneuri total aiurea, fara ca presiunea din roti sa se modifice; insa tot trebuia sa trag pe dreapta de fiecare data sa verific Update-ul a rezolvat problema la mine. In caz ca patiti ceva asemanator, pe versiunile fara senzori presiune in roti, posibil sa fie din aceeasi cauza.
  6. Sunt extrem de multumit cum a iesit. Toata masina arata ca in prima zi
  7. Am facut o mica prostie fix la inceputul starii de urgenta, si abia ieri am ajuns cu ea s-o rezolv. Zgariat usa si aripa dreapta spate: Also, daca tot am ajuns pentru asta, am zis sa fac si chichita asta, care abia se vede pe camera dar imi sta mie pe chelie Cred ca mi-a facut-o cineva intr-o parcare de supermarket, si e o ideea prea adanca sa iasa la polish. Lasat masina la DAB (vineri ar trebui sa fie gata), luat la schimb un hatch: Daca tot eram acolo, am intrebat de 2 chestii: 1. Daca se stie cand vor fi disponibile primele Fastback-uri 2020 la noi - pauza. Desi dupa fisa tehnica aparuta pe Hyundai RO, vine cu fix aceleasi dotari ca modelul precedent. Speram la mici adaugari... un ACC, scaune ventilate, trapa, ceva. Nu toate, dar macar 1-2 dotari noi. 2. Pe Hyundai DE apare ca am un recall: Sa-l fac si pe asta daca tot am masina la ei cateva zile. LE: Apropo de noul fastback, l-am configurat pe hyundai.cz cu tot ce poti pune pe manuala; in plus fata de RO: full LED fata spate, piele, guri de ventilatie in spate, blind spot monitoring, scaune fata ventilate/electrice/cu memorie, senzori parcare fata-spate, senzor ploaie, manere luminate, ecran media 10.25" cu DAB, digital instrument cluster si jante pe 18"; ACC disponibil doar pe automata - total 22.000 EUR. Doar cu 3.5k mai scumpa decat la noi :(
  8. Am fost astazi la DAB sa-i fac revizia de 1 an, reinnoiri polite, etc: Cu ocazia asta, plus ca nu prea am ce face la munca , am zis sa-mi calculez si costurile totale de pana acum: An 1: RCA - 691.85 lei CASCO - 3240.01 lei Benzina - 7085.07 lei Vignette - 330 lei Anvelope - 1500 lei Misc (odorizante, lichide, spalatorii, chestii trestii) - 700 lei T - 13546.93 lei An 2: RCA - 647 lei CASCO - 2916.24 lei Revizie - 617.44 lei Overall so far - 17727.61 lei (~3722 EUR) Well crap, mai bine nu calculam nimic; ma simteam mai bine
  9. A pus cineva pe grupul de FB un pdf care contine VIN-urile afectate de recall: https://www.anpc.ro/galerie/file/retrageri/2020/hyundai_30012020.pdf?fbclid=IwAR3yvD7cqu-uE8QWqSWE0ztHm0IA5qNwFmxCL-WZfCFBhXivz2GFvZeLqZ4 Daca sunteti pe lista, eventual puteti suna direct voi la o reprezentanta, pentru confirmare recall si programare.
  10. De la un scurt macar iei banii pe casco
  11. Schimbat ieri volanta (care-i cu masa dubla btw), iesit in probe cu mecanicul dupa aceea, totul parea ok. Am dat cateva ture pe acolo ca sa incalzim motorul (sa stea relatiul cat mai jos, sa fie silentios), am oprit, ascultat, nu se auzea nimic. Ne-am mai plimbat putin, iar am ascultat, totul in regula. Am zis ca deocamdata pare ok si ca o sa o ascult la noapte, cand ajung acasa si e liniste + masina incalzita bine. Eh bine, ajung acasa la 03:00, opresc muzica + caldura si... trika trika trika. Eu unul nu mai am idei de la ce ar putea sa fie. Tocmai ce le-am scris pe whatsapp ca face la fel, sa transmita mai departe la seful de service. Insa, sincer sa fiu, imi vine sa o las asa. S-a adunat cam prea mult timp pierdut cu problema asta, din septembrie si pana acum. La DAB chiar n-am ce sa le reprosez. Eu am raportat problema, impreuna am zis ca poate e de la asta sau asta, piese s-au schimbat, insa degeaba pana acum. Nu stiu, sa vad ce-oi face pana la urma...
  12. Nu mai am optiune de edit la post-ul de deasupra. Am confirmat acum ca urmeaza sa schimbam si volanta pe garantie. Sper sa fie cu noroc a 3-a interventie si sa-mi dispara acel tacanit. Piesa a fost comandata si programarea facuta la inceputul lui ianuarie, aceasta fiind ultima saptamana lucratoare din an pentru multa lume.
  13. Update si la mine: 4 rulmenti, 1 sincron si 3 zile mai tarziu.. sunetul tot se aude (calitate audio/video meh, pentru ca e filmat direct din whatsapp, dar se aude si asa). Originalul era acesta: https://streamable.com/2gspy Cu rulmentul de presiune schimbat primul, iar acum aceste piese la cutie, a mai ramas doar volanta de luat in considerare. Sa vedem luni. @spinuionut85 Misto Honduta. Sa te bucuri de ea
  14. N-are rost sa le schimb acum, cu acelasi model, ca peste o saptamana si jumatate sa ma duc iar sa punem versiunea lor revizuita. Masina merge ok, nu mai mor 10 zile cu astea asa Au facut retur la astea, au trimis comanda noua pentru sincroanele revizuite, si deja am programarea pe 11 Dec sa le schimb.
  15. New Update: - Lasat masina la ei aseara pentru ca astazi sa schimbe sincroanele cu probleme. - Tocmai ce m-au sunat sa-mi spuna ca Hyundai au trimis azi o notificare cum ca aceasta problema a mai fost intalnita si pe alte masini, nu din Romania, si ca intr-adevar este o problema cu acele sincroane. Drept urmare au scos o versiune revizuita a lor. - Asa ca ma duc sa iau masina si sa facem o noua programare N-are rost sa-mi schimbe sincroanele defecte cu altele noi fix acelasi model, si sa am iar probleme dupa X km. Asteptam sa vina cele revizuite si le schimbam atunci. Cutia afectata este model M6CF3-1 (nu mai stiu exact ce componente din schema). Edit: sincroane, nu pinioane. Nu stiu la ce ma gandeam de am scris asta...
×
×
  • Create New...