Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

phantom13

Membri
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

phantom13 last won the day on July 5 2019

phantom13 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About phantom13

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/05/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i20
  • An
    2019
  • Locatie
    Brasov
  1. Recent am achizitionat un i20 1.0 T-GDI 7DCT LedLine. Dupa 2500km urmeaza si concluziile: 1. Motorizarea si cutia sunt foarte bine gandite impreuna: - Motorul merge destul de rotund tinand cont ca este un motor in 3 cilindri. Prezinta acel zumzait specific insa usor diferit (mai placut) si deloc deranjant, masina fiind bine insonorizata. - Transmisia este gandita pentru consum, schimband in mod uzual la aproximativ 1800 RPM. Modul sport pastreaza turatia motorul la peste 1900RPM si schimbarea treptelor se face in jurul valorii de 2800RPN. - Masina incepe sa traga de la 1500RPM in sus si face fata la depasiri fara probleme. In 2500km a dat doar de 2 ori kick down (primii 1000km condusi pe sport, urmatorii 1500km au fost condusi exclusiv in Drive). - In reprize (70 - 100, 80 - 120, etc) masina se comporta foarte bine. Se pot depasi fara emotii chiar si mai multe masini. 2. Insonorizarea masinii este foarte foarte buna pentru aceasta clasa: - La relanti motorul rece se aude dar nu este deranjant. Odata ce se incalzeste, devine aproape insesizabil. - De la 110 km/h in sus incepe sa se auda vantul in zona oglinzilor insa nu deranjeaza. La 130 - 140km/h este acceptabil, nu am simtit nevoia sa ridic volumul. 3. Din punct de vedere al consumului nu se poate reprosa absolut nimic, valorile WLTP declarate de producator putand fi atinse cu usurinta in conditii similare metodologiei de testare: - Extra urban: 4.8 (weekend, drum pe DN-uri 200km, sofer + pasager) / 5.2 (in cursul saptamanii, drum pe DN-uri 350km, sofer, 2 pasageri si bagaje) cu viteze pana in 110km/h si reprize la 120 - 140km/h in depasiri. - Urban: 6.7 (in weekend, trafic foarte lejer, motor cald si drum de 8km, sofer + pasager) / 8 (in cursul saptamanii, trafic greu, motor rece si drum de 4km, sofer + pasager). 4. Alte aspecte: - La 25 de grade cu masina stationata ore bune in soare, AC-ul masinii face fata fara probleme si raceste habitaclul destul de repede. - Modul de functionare al senzorilor de parcare (atat fata cat si spate) pare ciudat pana te obisnuiesti (sau cel putin diferit fata de masina detinuta anterior). - Farurile sunt foarte bune si ofera suficienta lumina noaptea incat sa nu fie necesara folosirea fazei lungi pe drumuri neiluminate. De asemenea, functia de cornering ofera o lumina net superioara fata de alte masini. - Comenzile de pe volan sunt foarte ok, masina raspunde rapid comenzilor. - Sistemul multimedia este decent la pretul masinii. Poate ar fi fost "nice to have" o functie de screensaver pentru display. Screensaver-ul se poate activa manual insa nu am gasit o setare automata. - Spatiul interior este destul de bine gandit cu buzunare largi in portiere si pe consola centrala. De asemenea, la 186 cm inaltime, in spate mai raman centimetri buni la picioare. Din punctul meu de vedere raportul pret - calitate este imbatabil la ora actuala.
  2. Sa inteleg ca ai pe rosu? Daca da, impartasesti niste poze?
  3. Pai as vrea sa le vad live insa din pacate nu e atat de simplu. La Brasov nici macar nu au Tucson de prezentare / test, sa nu mai vorbim de 4 versiuni diferite.
  4. Eu iau in calcul varianta cu piele rosie la interior. Ai putea sa oferi mai multe detalii? Sau e doar o chestiune de preferinte?
  5. My bad Oboseala isi spune cuvantul. Citisem ca Premium e mai sus de Luxury si nu intelegeam. Apropo, are cineva Tucson cu interior piele rosu?
  6. Poti detalia ce are in plus Premium fata de Luxury?
  7. Mersi pentru informatii, un pret foarte bune raportat la ce ofera Tiriac
  8. Salut, poti sa ne oferi ceva detalii despre model / motorizare? Este vorba de 1.6 T-GDI 177hp 4WD 7DCT?
  9. Perfect de acord, se poate trai si fara Dar la un pret relativ egal sau chiar mai piperat decat in alte tari ma astept ca si masina sa aiba aceleasi optiuni (eventual in plus, nu in minus). Postase un coleg din Germania niste poze cu un Tucson full la 32.000 EUR. (deja e sub pretul de Romania si echiparea contine mai multe optiuni)
  10. Nu am mai auzit la nimeni si am luat de buna teoria Oricum, mi-e greu sa cred ca asta impacteaza calitatea.
  11. Cele doua piese se cer la standard diferit de calitate sau au aceleasi cerinte? (Strict din punct de vedere al standardului pe care trebuie sa il indeplineasca) Tind sa cred ca grosimea respectiva difera din alte motive, nu de calitate. Piata din America este radical diferita fata de Europa, se cere altceva. In Europa in schimb cerintele si piata sunt relativ uniforme.
  12. Poti detalia acest concept de “import”? Din cate stiu eu toate Tucson-urile pentru Europa se produc doar in Cehia. Cat despre calitate e imposibil sa difere, piesele se produc la anumite standarde de calitate care sunt sau nu respectate. Din doua piese identice cu acelasi standard de calitate indeplinit nu exista una de calitate si una de o calitate mai joasa...
  13. Este masina noua sau SH? Daca e noua deja e trist ca e mai ieftina ca in Romania si cu mai multe dotari
  14. imi vine foarte greu sa cred ca e chiar atat de prost gandita incat si la treapta minima sa fie deranjanta (in sensul de dureri). Eu tind sa cred ca depinde si de sensibilitatea / obisnuinta fiecaruia la AC. Spre exemplu, multi considera si AC-ul din avion extrem de deranjant.
  15. Exact, in unele tari aceste optiuni sunt disponibile. La fel cum am mentionat si anterior. Asta e problema ... Te uiti pe site, te uiti la review-uri...totul bine si frumos. Ajungi la reprezentanta / dealer si realitatea difera drastic. Dupa cum am mentionat anterior si au confirmat si alte persoane, exista totusi tari in Europa unde aceasta optiune este disponibila.
×
×
  • Create New...