

G3org3lll
Membri-
Content Count
11 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralAbout G3org3lll
-
Rank
Member
- Birthday 01/22/1990
Profile Information
-
Auto
Hyundai
-
Model
I40
-
An
2013
-
Locatie
Babadag
-
Daca a rezolvat cineva problema cu nivelul crescut de ulei,îl rog să posteze,sincer nu stiu ce sa mai fac în privința asta.
-
Ai rezolvat problema cu motorina in ulei sau inca ai aceleasi probleme?
- 4 replies
-
- motorină
- baie de ulei
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Undeva la jumatate de centimetru peste maxim, inainte fiind sub maxim jumatate de centimetru Si inca ceva, eu o tin numai pe off la eco drive, nu merg cu eco drive pe on, poate fii o cauza si asta? Si daca ai buna placere Bumbule, te rog posteaza parametrii ce trebuie urmati pentru o regenerare fortata.
-
Salutare colegi, pana la urma cum ati rezolvat cu motorina in ulei? Detin un i40, motor1.7crdi 116 cp si am observat ca uleiul a crescut in ultima perioada. Sincer nu am putut niciodata sa imi dau seama daca isi face sau nu regenerarile. Asta cu DPF-ul ar putea fii singura cauza cu motorina in ulei?
-
Am pus eu Philips H7 Racing Vision, +150%, 12V, 55W, foarte bune,recomand,au o lumina puternica,acum sa vad cat o sa tina,pe cutie totusi scrie ca durata de viata este mica.😐
-
Multumesc mult de informatii,eu apasam de 2ori butonul,asa e cum spui tu, prima apasare era ACC iar a doua se aprindeau martorii in bord, asta faceam fara sa calc nici o pedala,dupa care asteptam 5 secunde, sa se stinga o parte din martori, dupa care apasam ambreiajul si apoi inca o data butonul si o porneam. 😉
-
Ok Nats, citisem raspunsurile colegilor,ca la ei se stinge imediat si ma pusese iar pe ganduri 😁. In legatura cu preincalzirea bujiilor, vrei sa spui sa apas butonul fara sa calc nici o pedala,ca numai asa se aprind martorii fara sa porneasca instant motorul,ca daca tin apasat ambreiajul ,imediat cum apas butonul, motorul porneste.
-
Multumesc pentru raspunsuri,uleiul nu miroase a motorina,nu isi mareste volumul, are 2000km de cand l-am schimbat,am bagat 5w30 Liqui Moly la recomandarea unui prieten, ca fiind un ulei bun. Voi ce ulei folositi? Pe tester nu arata nimic,nici o eroare. Tin sa precizez,dupa cum am spus si mai sus ca ,martorul sta foarte putin aprins dupa pornirea motorului undeva intre 1-2 secunde si asta dupa ce a stat o perioada mai lunga de timp pe loc.
-
Multumesc pentru raspuns!Si inca ceva am observat, atunci cand becul imi sta aprins 2 sec uleiul pe joja e mai sus, aproape de maxim, deci se scurge tot uleiul in baie, iar atunci cand se stinge instant becul de ulei, pe joja uleiul e mai jos intre minim si maxim, deci ramane ulei pe instalatie. Acum stau si ma gandesc nu cumva se depresurizeaza si de aceea am aceste sintome, exista cumva vreo supapa???
-
Ulei am Liqui moly 5w30 si filtru de ulei am avut pe Mann si l-am schimbat cu unul pe original care vine pe Mahle si tot asa face. Acum voi cu i40 puteti sa imi spuneti daca si la voi face la fel.
-
Salut, am si eu un Hyundai i40, an 2013, 1.7 motorina, de116 cai,achizitionat acum aproximativ o luna si as avea o nelamurire legata de martorul de ulei. Dimineata, sau dupa ce masina a stat pe loc o perioada mai mare de timp, de cateva ore, dupa ce pornesc masina, martorul de ulei sta aprins aproximativ 1-2 secunde dupa care se stinge. Precizez ca daca fac o pornire imediata, sau la o distanta mica de timp fata de ultima oprire a motorului, martorul se stinge imediat dupa ce motorul a pornit. Masina este dotata cu keyless go si precizez ca aceasta problema o am chiar daca pornesc imediat, prin apasarea ambreiajului si a butonului de pornire fara a astepta stingerea martorilor in bord, sau prin asteptarea stingerii martorilor in bord, adica apasat butonul fara ambreiaj, asteptare stingere martori, dupa care apasare ambreiaj si iar butonul de pornire. :(