Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

G3org3lll

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About G3org3lll

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/22/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tulcea

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40
  • An
    2013
  • Locatie
    Babadag
  1. Daca a rezolvat cineva problema cu nivelul crescut de ulei,îl rog să posteze,sincer nu stiu ce sa mai fac în privința asta.
  2. Ai rezolvat problema cu motorina in ulei sau inca ai aceleasi probleme?
  3. Undeva la jumatate de centimetru peste maxim, inainte fiind sub maxim jumatate de centimetru Si inca ceva, eu o tin numai pe off la eco drive, nu merg cu eco drive pe on, poate fii o cauza si asta? Si daca ai buna placere Bumbule, te rog posteaza parametrii ce trebuie urmati pentru o regenerare fortata.
  4. Salutare colegi, pana la urma cum ati rezolvat cu motorina in ulei? Detin un i40, motor1.7crdi 116 cp si am observat ca uleiul a crescut in ultima perioada. Sincer nu am putut niciodata sa imi dau seama daca isi face sau nu regenerarile. Asta cu DPF-ul ar putea fii singura cauza cu motorina in ulei?
  5. Am pus eu Philips H7 Racing Vision, +150%, 12V, 55W, foarte bune,recomand,au o lumina puternica,acum sa vad cat o sa tina,pe cutie totusi scrie ca durata de viata este mica.😐
  6. Multumesc mult de informatii,eu apasam de 2ori butonul,asa e cum spui tu, prima apasare era ACC iar a doua se aprindeau martorii in bord, asta faceam fara sa calc nici o pedala,dupa care asteptam 5 secunde, sa se stinga o parte din martori, dupa care apasam ambreiajul si apoi inca o data butonul si o porneam. 😉
  7. Ok Nats, citisem raspunsurile colegilor,ca la ei se stinge imediat si ma pusese iar pe ganduri 😁. In legatura cu preincalzirea bujiilor, vrei sa spui sa apas butonul fara sa calc nici o pedala,ca numai asa se aprind martorii fara sa porneasca instant motorul,ca daca tin apasat ambreiajul ,imediat cum apas butonul, motorul porneste.
  8. Multumesc pentru raspunsuri,uleiul nu miroase a motorina,nu isi mareste volumul, are 2000km de cand l-am schimbat,am bagat 5w30 Liqui Moly la recomandarea unui prieten, ca fiind un ulei bun. Voi ce ulei folositi? Pe tester nu arata nimic,nici o eroare. Tin sa precizez,dupa cum am spus si mai sus ca ,martorul sta foarte putin aprins dupa pornirea motorului undeva intre 1-2 secunde si asta dupa ce a stat o perioada mai lunga de timp pe loc.
  9. Multumesc pentru raspuns!Si inca ceva am observat, atunci cand becul imi sta aprins 2 sec uleiul pe joja e mai sus, aproape de maxim, deci se scurge tot uleiul in baie, iar atunci cand se stinge instant becul de ulei, pe joja uleiul e mai jos intre minim si maxim, deci ramane ulei pe instalatie. Acum stau si ma gandesc nu cumva se depresurizeaza si de aceea am aceste sintome, exista cumva vreo supapa???
  10. Ulei am Liqui moly 5w30 si filtru de ulei am avut pe Mann si l-am schimbat cu unul pe original care vine pe Mahle si tot asa face. Acum voi cu i40 puteti sa imi spuneti daca si la voi face la fel.
  11. Salut, am si eu un Hyundai i40, an 2013, 1.7 motorina, de116 cai,achizitionat acum aproximativ o luna si as avea o nelamurire legata de martorul de ulei. Dimineata, sau dupa ce masina a stat pe loc o perioada mai mare de timp, de cateva ore, dupa ce pornesc masina, martorul de ulei sta aprins aproximativ 1-2 secunde dupa care se stinge. Precizez ca daca fac o pornire imediata, sau la o distanta mica de timp fata de ultima oprire a motorului, martorul se stinge imediat dupa ce motorul a pornit. Masina este dotata cu keyless go si precizez ca aceasta problema o am chiar daca pornesc imediat, prin apasarea ambreiajului si a butonului de pornire fara a astepta stingerea martorilor in bord, sau prin asteptarea stingerii martorilor in bord, adica apasat butonul fara ambreiaj, asteptare stingere martori, dupa care apasare ambreiaj si iar butonul de pornire. :(
×
×
  • Create New...