Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

gabimarius2

Membri
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gabimarius2

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/27/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    IX35
  • An
    2010
  • Locatie
    Craiova
  1. Multumesc! Din cate stiu eu 1.7 are 115 cai. 2.0 CRDI a fost cu 136 si 184 Cp
  2. * Nov 2019 - 173.000 km intors dupa o mica excursie de 3000 km prin bavaria am schimbat uleiul si filtrele. Acum am pus Total Quartz INEO MC3 5W 30. Am spus mai sus ca revin asupra uleiului. Am luat exact specificatia din manualul masinii si m-a determinat mai mult sa fac alegerea asta fiindca am studiat mai atent actele si cartile din germania care au venit cu masina si pare ca acest ulei s-a folosit si acolo. Pana acum nu am observat vreo modificare in mersul masinii.
  3. gabimarius2

    probleme IX 35

    Salut! Eu sunt patit cu aprinderea hill descent cu rosu. Verifica daca iti mai merg pilotul automat si indicatorul de schimbare a vitezei. In cazul meu nu mergeau astea doua plus hill descent si au trebuit schimbate switch-urile de la pedala de ambreiaj
  4. Tektro este o firma de sisteme de franare pentru biciclete. TEXTAR am vrut sa spun mai sus.
  5. Salutare! Incep aici un jurnal de bord incercand sa povestesc experienta cu Hyundai-ul meu. Povestea incepe asa: am gasit masina in octombrie 2018 in Germania. Anuntul era promitator, pozele frumoase - m-am indragostit, voiam ix35 si nu oricare pe acesta. Atasez si o poza de acolo de la dealer/reprezentanta multimarca. Pretul parea unul corect 8600 E pentru o masina cu ceva dotari: clima, scaune incalzite fata si SPATE (un vis pentru parinti cu copii zgribuliti dimineata in drum spre gradinita), navigatie etc. Anuntul era cam lipsit de detalii nu erau nici macar insirate toate optiunile. Am sunat si am facut o programare sa o vad, am plecat in graba din Craiova. Am ajuns, am vazut-o, si am luat-o. Avea si ceva detalii neplacute gen zgrarieturi dar am avut parte de mai multe surprize placute: avea roti de iarna montate si mi-au dat si roti de vara. Avea si camera de marsarier. Deci aveam Hyundai si DIESEL primul meu diesel. Detalii tehnice: 2.0 CRDI 100Kw, 136 CP EURO 5 Premium AWD pretul final achizitie 8600 E. Mi-a placut ca e silentios, tragea etc. Drumul inapoi a fost fara probleme majore dar am descoperit cate ceva: franele spate scoteau sunete de toate tipurile si avea o bataie pe fata dreapta. Aaaaa. si anvelopele de iarna erau distruse bateau, erau foarte ciudate pentru ca ele pareau noi. In fine ajung acasa la Craiova dimineata si ma opresc direct la un service unde si schimb placutele spate si o bieleta. Si schimb rotile de iarna cu cele de vara. Si asa incep si jurnalul: * Oct 2018 - cumparat masina ~159.000 Km - schimbat placute frana si bielata antiruliu fata dreapta * Oct 2018 - cumparat anvelope iarna noi 215/70 R16 100H * Oct 2018 - schimbat filtre + ulei MOBIL 1 ESP Formula 5w30 - aici am niste dubii dar revin * Nov 2018 - facusem deja ~3000 Km. Mai schimb stergatoarele cu unele Bosch + etrier dreapta spate ramanea blocat. * Nov 2018 - Mai 2019 - drumuri la greu: munte, tara, zapada - mai tot dragul sa o conduci. Nu prea ii gaseam neajunsuri decat franele. Mi se par mult subdimensionate - ramane sa investighez pentru ca discurile pareau noi, placute fata erau bune iar cele spate doar ce le schimbasem * Mai 2019 - inca 2000 Km vacanta in Grecia. La plecare nici nu ajung la vama mi se aprinde cu ROSU hill descent. Nu aveam pilot automat si nu imi mai aparea indicatorul de schimbare a vitezei. La intoarcere gasim ceva zgomote pe fata si ceva sunete la frane. In rest plimbare la greu pe acolo fara alte probleme. Cautand pe net gasesc ca este o problema cu switch ambreiaj - piesa pe care o si comand de pe drum la intoarcere. Ajung acasa ridic piesa dar ce sa vezi: 2 switch-uri la pedala de ambreiaj: una deasupra - care controleaza pilot/hill descent si una sub pedala care controleaza pornirea masinii. Normal ca era am comandat-o pe cea de jos care nu avea nimic. Schimb switch-urile, rezolv si zgomotul fata - bieleta antirului si mai raman franele * Mai 2019 - ~165.000 Km schimbat filtre + ulei MOBIL 1 ESP Formula 5w30 - aici am niste dubii dar revin * Iun 2019 - probleme actuator turbina http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=13508 am scris acolo si rezolvarea * Aug 2019 - 167.000 Km schimbat frane: discuri fata+ spate Tektro, placute fata Tektro, placute spate ATE. Vopsit cu plastidip partea cromata a grilei fata * Oct 2019 - 169.000 Km gresat culisante frane fata+spate Pana acum nu se putea mai bine: fac foarte multe excursii cu familia mea, masina ne duce cu brio peste tot, ca e mare, ca e munte Hyundai-ul cucereste. Alte cateva poze
  6. Salutare! Revin cu niste completari la acest post. Eroarea stocata P2563 - actuator blocat - simptome intermitente: lipsa putere, limp mode max 3000 RPM, consum exagerat. Mai multe service-uri in Craiova + reprezentanta mi-au zis ca trebuie schimbat acest actuator preturile variind de la 1500 ron la 2200 ron piesa + manopera. Am zis gata il schimb: hai la reprezentanta - mi-au zis ca vine doar pe original poate sa dureze si 30 de zile. Eu am zis ok, dar e sigura piesa adica nu exista mai multe tipuri coduri. Ei: SIGUR! Eu nu prea am crezut, aveam o indoiala. Alte service-uri mi-au dat si cate 2 coduri. In fine: demontez eu tubulatura de la filtru aer la turbo si fac poze la piese: cod turbo: 28231-2F300 si cod actuator 59002107036 - atentie eu am motorul de 100Kw 136 CP. Comand piesa, ajunge ea, se demonteaza originala si ma cheama la service. Ca sa vezi exista mai multe tipuri de piesa pe acelasi cod. Mie mi-a venit piesa din imaginea 1. Observati sistemul de prindere a tijei actuatorul la turbina este un fel de pivot cilindric. Din pacate pe masina tubina are sistem de prindere pe bila poza 2. Am cautat tija nu se potrivea etc. Cum am rezolvat problema: Am returnat piesa noua si cu actuatorul dat jos de pe masina l-am desfacut adica am scos capacul negru si intradevar partea mecanica a sa era blocata. Am bagat degripant la greu acolo, nu este complicat deloc are un sistem cu arc si cateva rotite dintante. Dupa spray degripant am bagat vaselina pentru temperaturi ridicate si totul mergea foarte fin. Montat piesa la loc si am deja peste 3000 Km cu masina. Merge perfect. Concluzia: atentie la piese si coduri, si mare atentie la detalii legate de aspect.
  7. Am fost azi la reprezentanta Craiova. Eroare stocata este P2563 si intr-adevar mi-au dat ca piesa de schimb acest actuator 2100 ron + manopera. Are idee cineva daca se poate gasi si pe alte surse?
  8. gabimarius2

    Antigel ix 35

    Salutare! Aveti idee si ce TIP de antigel ar trebui sa fie?
  9. Voiam sa stiu mai multe detalii: daca s-a facut operatia, unde s-a gasit piesa, poate ce coduri apareau la test etc.
  10. Buna seara! fix aceeasi problema mi-a aparut si mie azi. Imi puteti spune daca ai gasit o rezolvare?
×
×
  • Create New...