Jump to content

Dobay

Membri
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Dobay last won the day on January 15 2019

Dobay had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Dobay

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/09/1988

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2018
  • Locatie
    Bucuresti
  1. E neglijabila diferenta
  2. Eu le am pe astea: https://www.ejante.ro/c/jante-aliaj/janta-aliaj-anzio-split-7x17-5x1143-et50-racing-black/76007 Dupa cum vezi, sunt identice ca si specs, mai putin materialul. Iar eu am frana electrica...
  3. Salutare, Eu am observat un comportament asemanator cu cel descris de tine, Moise. Sunt momente in care mi se pare ca e confuza cutia: de exemplu merg foarte incet in coloana/franez aproape de oprire si apoi accelerez (de exemplu la iesirea de pe o straduta, cand ai vizibilitate, e liber si te poti baga fara sa opresti complet masina). In momentul accelerarii, cutia pare ca nu reactioneaza, isi revine dupa vreo 2 secunde si raspunde comenzilor. Ce am observat in schimb e ca pe Sport nu face deloc chestia asta. Se intampla rar, ce-i drept, dar tot e enervant...
  4. Din păcate și la mine a prins ceva greierași trapa, dar la ce drumuri avem e cumva de așteptat...
  5. Scump, într-adevăr. Piesele au fost 500 de lei, manopera restul. La DAB ora de manoperă este de 285 de lei...
  6. Am făcut prima revizie (15k) la DAB Auto, în București. Costul total a fost de 800 de lei, cu 50% discount pentru manoperă. Revizia include: 4L ulei Shell Helix Ultra 5W30, filtre (ulei, polen, aer), 0.5L lichid frână plus o tură pe standul de frâne & amortizoare, pentru examinarea trenului de rulare. Totul a durat în jur de 2 ore și nu au fost descoperite alte probleme la mașină. Din păcate nu am putut reproduce bâzâitul pe care îl face uneori mașina la pornire (despre care am mai scris pe acest topic), însă cei de la DAB mi-au dat de înțeles că nu ar trebui să fie motive de îngrijorare.
  7. Dacă într-adevăr e corect codul, poți încerca și aici, sunt din București: King Auto
  8. Nu cred că ne certăm, doar că domnul a intervenit puțin cam abrupt în discuție. Înțeleg de undeva vine confuzia, că totuși topicul e despre modelul cu facelift
  9. Îmi pare rău, dar nu m-ai întrebat nimic vreodată pe acest forum. Poate ar fi bine să te uiți puțin în spate să vezi cu cine ai discutat. Dacă ai fi fost capabil să urmărești discuția, ai fi înțeles că eu mă refer la Tucson 2018 (fără facelift), iar tu ai Tucson 2019 (cu facelift). Momentan încă pot fi cumpărate ambele variante, până se epuizează stocurile modelului vechi. După ce te liniștești, te aștept la București să bem o bere și apoi îți arăt cum apăs un buton și se face magia... iese aer rece din scaune!
  10. Mno, chiar nu ne certăm, eu doar încercam să vă explic că încă se poate lua un Tucson nou, fără facelift (nu "noul Tucson") cu ventilație în scaune. Cel puțin până epuizează ăștia stocurile de diesel rămase... Eu am fost norocos să prind unul dintre ultimele Tucson-uri pe benzină disponibile în RO pre-facelift
  11. Am înțeles asta, prin Tucson nou mă refeream la mașină nouă, nu la modelul cu facelift.
  12. Din câte știu mai există pe stoc modelul fără facelift (pe care îl am și eu, cumpărat în iunie 2018), în echipare de top Luxury+, care vine cu ventilație în scaune direct din fabrică. Deci cum e, poți sau nu poți cumpăra un Tucson nou cu ventilație direct din fabrică? https://www.hyundai-motor.ro/tucson
  13. Cred că îi poți da un telefon tipului, să îl întrebi de factură. Doar zic, s-ar putea să fii șocat de prețul de la dealer
  14. Cu plăcere Îți ziceam și în mesajul inițial că e ok diametrul butucului (CB=center bore), nu vei avea nevoie de inele. Senzorii sunt comandați de la magazinul de mai jos, e de fapt același tip de la care i-a luat și Reactor: http://ttp.ro/eticheta-produs/tucson/
×
×
  • Create New...