Jump to content

MihaiFlorescu

Membri
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MihaiFlorescu last won the day on August 10 2019

MihaiFlorescu had the most liked content!

Community Reputation

12 Neutral

About MihaiFlorescu

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hundai
  • Model
    i20 Active
  • An
    2018
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

189 profile views
  1. Daca vrei varianta de baza si doar pentur oras, mai arunca un ochi si pe la Skoda. Aveau fabia parca pe la 8k cu rabla in perioada asta. Altfel, e o masina cinstita, si chiar surprinzatoare pe alocuri. E drept ca vorbesc de modelul meu in echiparea Active 1.0 TGDI 120cp, 6MT. Poate si din cauza rotilor, mi se pare cam dura pe denivelari pe care nu reuseste sa le absoarba, dar este o masina agila, usor de manevrat, neaparat senzori cum se spunea mai sus pentru ca te fura luneta inclinata. Consumul este bun, franeaza bine, sunet de calitate, tapiseria intacta in 25.000km
  2. Scoate stick-ul. Sau lasă mașina pe radio. E ciudat. Em am stick mereu in port dar ascult 90% radio și nu am problema asta. Poți încerca la reprezentată să îți facă un reset.
  3. https://youtu.be/p17vBASEs0w Este interesanta. Spatele e cam aglomerat si seamana mult cu Skoda Scala. Din pacate, se vede si in imagini cat de mult lasa de dorit vopseaua. Daca si pentru o masina de prezentare (care in mod normal primesc extra straturi de vopsea) este atat de lipsita de claritate si luciu, pai cele venite pe banda de productie cum vor fi? Deja am 2-3 ciupituri de vopsea pe oglinzi si bara fata. In 1 an si 4 luni. ~21.000km In conditiile in care mereu pastrez distanta mai mult decat necesar si merg incet pe drumurile necuratate.
  4. MihaiFlorescu

    Hill assist

    O singura data s-a activat într-o intersecție cu înclinație foarte mare. In rest e că și când nu există.
  5. Am trecut de 15k. Merge la 160 ca la 100. Drumuri să avem. E drept că uneori am impresia că îmi bat amortizoarele pe spate sau flanșele când e rece/stata mașina peste noapte, doar câteva sute de metri. Ceea ce am știut de la început că este o posibilitate citind că înălțarea lui i20 active este doar din arcuri, având aceleași amortizoare ca varianta normala. La ultima revizie au zis că e totul ok. Dar asta e boala tuturor mașinilor mici. Amortizoare pe spate. In rest o pot lăsa la 100 singura și merge drept, nu trage in nici o parte, nu vibrează volanul, nu nimic.
  6. Faptul ca a inceput sa consume din ce in ce mai mult indica o problema, fara discutii. Daca se comporta asa de la inceput, macar stiai ca asa a fost conceputa. Incearca sa pui si alt ulei, poate ceva mai gros sau ceva mai non-eco. Este posibil ca uleiul folosit la revizii sa fie de vina. Spuneam si in topicul meu de prezentare si pe cel de revizii de 1 an ca mi se pare ca e ulei de floarea soarelui ce se pune acum in motoare. Dar cat timp e in garantie, altceva nu pot sa pun. Asa ca tot ce pot sa fac este sa il schimb cat de des pot. Primul a fost la 5k, acum la 15k si o sa o tin tot asa pana in 10k intre schimburi. Daca incepe sa consume ca la voi o dau si gata. Sau fac ce zice colegul.. merg pana face poc. Doar ca si asta trebuie facuta cu grija ca pot verifica daca ai turat-o mult in timp ce aveai check engine aprins.
  7. 640 lei Ulei, filtru ulei si filtru aer. Uleiul a fost cel recomandat in carte special pentru 1.0 TGDI, adica 0w30 Helix Ultra C2/C3 Neortic Bucuresti.
  8. Bals- Craiova- Tg. Jiu- Tismana- Cheile Sohodolului- Craiova cu 4 adulți și un copil, aprox 300kg adunați + AC pornit mereu, mers maxim de economic, consum 5.1% Este cel mai mic reușit de mine până acum pe o distanță mai mare. i20 2018, 1.0 TGDI 120cp
  9. O anumită rugozitate trebuie sa existe ca uleiul să poată forma o peliculă pe acea suprafața. Dacă se face cu adevărat oglindă in urma rodajului, atunci înseamnă că toleranțele nu au fost respectate. Lucru posibil având volumele mari de producție și controlul calității de astăzi. De acolo și posibil uzuri mari și consum de ulei. De partea cealaltă dacă ai clearence prea mare înseamnă ulei in camera de ardere și combustibil ars sau nears in ulei și ajungi la același deznodământ. Una din două s-a întâmplat clar. De asta spuneam că cea mai ușoară rezolvare este sa dai mașina la buy back. Si dacă îți dau preț mic pe motiv că are probleme, practic recunosc că ai o problemă și sunt obligați să o rezolve.
  10. Ah, clar. Pentru că acea oglinda de fapt are niste specificații date de producător. Trebuie să aibă un anumit grad de finețe conform proiectantului, dar nu știu câți știu sau chiar stau să obțină acel grad de finețe prin honuire. De obicei îl lăsă așa sau trimit la un atelier.
  11. Mda, urâtă situația. Cam mare consumul, dar multe motoare noi suferă de asta. Sincer, o să sune aiurea dar cel mai ușor pentru viața ta este sa o dai la buyback. Am trecut prin situația ta și în final am reușit să aduc mașina la un stadiu satisfăcător, dar mereu aveam o grijă că ceva urmează să se strice. După 2 ani am dat mașina. Făcusem 24k cu ea. Noul proprietar a făcut 15k până acum și e mulțumit. Iar eu am scăpat de stres. Stiu că implică bani, dar crede-mă, mașina mea a avut motorul desfăcut pe garanție și tot mai consuma ulei. Era un Subaru, nu Hyundai.
  12. Nu te aștepta să ajungi la consumul declarat, mai ales în București. Extraurban se poate atinge, dar la mers constant in treapta de viteze potrivită și la viteza potrivită. In rest o să vrei sa te bucuri de motoraș, așa că o să tragi de el.
  13. Cati km aveți și când ați făcut primul schimb de ulei? Când ați început să observați problema?
  14. București-Ruse-Varna, AC continuu, 2 adulți + copil 20kg plus portbagajul plin est. 30kg, presiune pneuri 2.2 fata-spate, consum 6.2l/100km Similar, dar cu destinația finală Burgas 5.9 dar am mai mers și fără AC. i20 2018, 1.0 TGDI 120cp
×
×
  • Create New...