Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Tibinagit

Membri
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tibinagit

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    i20
  • An
    2013
  • Locatie
    Iasi
  1. Salut, as vrea si eu niste recomandari de huse care se aseaza bine pt un i20 2013, de preferat negre,masina fiind gri. Si de asemenea daca si-a montat cineva difuzoare pe usile din spate si mi poate confirma marimea as fi recunoscator.
  2. Sincer nu am mai multe detalii, doar am inlocuit piesa si temperatura nu mai urca peste 90. Nu se scurgea antigel prin fisura doar ca nu mai baga deloc in motor, nivelul la antigel nu scazuse. Insa.... caldura inca este o problema... Am aerisit sistemul, am inlocuit antigelul, termostatul este ok si totusi dupa 10 minute, motorul cald 90 de grade abia se simte putin cald daca este ventilatia spre mine, daca este spre parbriz nici atat nu se simte.. Poate am eu pretentii prea mari cat dureaza sa se incalzeasca dar am mers si cu alte masini in scurt timp de la pornire (maxim 5 minute) era caldura calumea, la mine se simte parca sufla aerul putin cald, se simte doar tinand mana fix langa ventilatie, daca indepartez putin nici atat. Este o problema mai ales acum iarma nu pot dezgheta/dezaburii parbrizul cum trebuie dimineata, sufla aer rece mai ales la inceput la pornire incepe sa inghete pe interior... A mai avut cineva problema asta? Ce altceva sa mai verific? Daca mai sunt oameni cu acest model de motor si etc, cat dureaza sa se incalzeasca? Ar putea fi radiatorul/caloriferul de caldura? Cum as putea testa asta? Sau sa nu inchida cum trebuie clapeta care schimba intre cald si rece si sa lase inauntru si aer rece?
  3. Update: problema era o spartura la clapeta de acceleratie, a fost inlocuita si totul este ok acum.
  4. Masina o am din august si inainte sa o cumpar am fost la reprezentanta pentru verificare si nu au gasit nimic in neregula la sistemul de racire. Distributia este pe lant si masina are 68k km si nivelul la antigel este ok. Cand ma refer la mers neturat ma refer la mers in 2000 - 2500 de ture constant, prin nesportiv ma refer ca nu schimb treptele la 5000 sau chestii de genul. Cel mai probabil o sa merg in service pentru o verificare mai amanuntita dar voiam sa stiu ce posibile cauze ar fi.
  5. Buna ziua, am un i20 2013 facelift 1.2 benzina si am observat ca de foarte multe ori, in drumuri destul de scurte (10-15 minute) la mers normal, neturat, nesportiv, temperatura ajunge la 130 de grade si in acelasi timp dureaza foarte mult sa intre aer cald in habitaclu chiar daca este data temperatura aerului la cald maxim iar ventilatia data la viteza 3-4, baga aer rece, abia dupa 10 minute sau cam asa incepe sa se incalzeasca putin. Am cautat pe forum alte probleme asemanatoare dar n am gasit, daca s a mai discutat undeva un link la acel topic ar fi perfect sau daca stie cineva ce cauzeaza acesst comportament. Multumesc.
  6. Am cautat, n am gasit nimic, in afara de ceva legat de boxe pentru usile din fata la un model 2015
  7. Buna ziua, am un i20 din 2013 si de cateva zile nu se mai aude semnalizarea, sunetul specific, din cate am inteles poate fi releul de semnalizare doar ca electricianul nu este sigur unde se afla, este cineva care a avut aceasta problema si stie sigur unde este localizat? De asemenea masina mea nu are boxe pe usile din spate, doar firele sunt trase pentru boxe si as vrea sa pun doar ca nu stiu sigur ce marimi trebuie. Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...