Jump to content

Reactor2015

Membri
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Reactor2015 last won the day on February 25

Reactor2015 had the most liked content!

Community Reputation

67 Good

About Reactor2015

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson t-gdi
  • An
    2019
  • Locatie
    Ro+

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Filtrul de polen se îmbâcsește foarte repede la Tucson. Bine, nu are mașina sau filtrul nicio vină, dar e jale ce strânge în el. Cel de aer în schimb, se murdărește mult mai greu. Ambele sunt extrem de ușor de schimbat. Mai ales cel de aer, durează 5 secunde schimbarea lui.
  2. Dacă sunt mai tari, e nasol. Cel puțin pentru gustul meu.
  3. Mulțumesc de părere. Arcurile Eibach sunt mai moi sau mai tari decât cele originale? Ți-am zis, pentru mine cel mai mult contează părerea cuiva care a folosit. Altfel, e loterie.
  4. Nu ca să mă laud, dar vorbești cu un fost practicant de offroad extrem. Am avut atv-uri, cumpărate de noi și preparate de mine pentru extrem, am avut mașină, la fel, cumpărată de nouă și preparată de mine. Și nu doar la suspensii, anvelope sau trolii ci și chestii mai profunde. În fine, alea erau pentru offroad. Tucson este altceva, nu are nicio legatură cu offroadul. Dacă mă dau puțin la ea, o iau ăștia de la Hyundai pe platformă 3cm înălțătoare sunt ușor în limita de toleranță a amortizorului. Arcul nu sta mai comprimat. Greutatea este aceeași pe el. Nu schimb anvelopele, efectele sunt devastatoare la o mașină gen Tucson. I-aș pune arcuri dar... fără să știu ce fel sunt, nu iau așa la întâmplare. Am avut experiențe foarte neplăcute cu producători de top.
  5. Salutare. A instalat cineva kit de înălțare? Sunt destul de deranjat de garda la sol. Parcă aș merge cu BMW-ul când ies pe coclauri. Prea joasă, atinge prea ușor. Un 3-4cm în plus nu ar strica deloc și nici nu cred că ar afecta cu ceva dinamica mașinii pe asfalt. Plus că în timp suspensia se mai lasă, la toate mașinile. Ce am găsit eu până acum: https://www.ebay.com/itm/Lift-Kit-for-Hyundai-Tucson-15-19-Kia-Sportage-15-19-1-6-40mm-strut-spacers-/283468745511
  6. La ce reprezentață ai făcut revizia de ai plătit atât de mult? Vezi că cei de la AutoUniversal Galați sunt destul de ok. Sper că nu la ei
  7. Un set de senzori originali costă 700 de lei.
  8. Am pățit același lucru. Jantă venită lovită. Doar puțin vopseaua sărită. Am refuzat-o și am primit alta a doua zi. Nu mai știu exact de la cine am luat atunci. Era lovită pe transport mai mult ca sigur.
  9. Absolut neimpresionat de N-Line. Mă așteptam la altceva.
  10. Dacă ceva nu e cum trebuie, altul.
  11. Ai Casco și mai întrebi? Parbriz ORIGINAL și aia e. Nu este niciun motiv să îți faci probleme.
  12. Doar cu pistol cu aer cald merg estompate dar cu foarte mare grija pentru ca risti sa strici. Plasticele astea merg vopsite fara probleme. https://www.hyundai-forums.com/threads/painting-exterior-plastic-trim.637335/#lg=thread-637335&slide=1
  13. Ai win probabil. La 2019 au android?
  14. Te referi la cel din fata de pe capota sau la cel de la geam? Nu am vazut in Romania pe nimeni cu din ala pe capota dar am mers eu cu masina care avea la geamurile laterale. Era ok, se comporta ok, la fel ca la orice alta masina si ca oricare alt deflector de vant. Nu-l vad util decat pentru fumatori sau pentru situatiile cand ploua si vrei sa deschizi putin geamul si sa protejeze sa nu intre apa.
  15. Hai ma ca e engleza elementara. Iti spune ca daca folosesti sistemul audio fara motor pornit ti se descarca bateria. Nu are baterie in interior unitatea multimedia, nu este nicio problema. Doar o notificare idioata care ne f la cap
×
×
  • Create New...