Jump to content

Berlusconi

Membri
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Berlusconi last won the day on May 6

Berlusconi had the most liked content!

Community Reputation

30 Neutral

About Berlusconi

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/11/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu Jiu
  • Interests
    Da

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 Fastback
  • An
    2018
  • Locatie
    Targu JIu

Recent Profile Visitors

221 profile views
  1. ‘95-‘98... alternativ. Petrom, Lukoil pentru ca astea sunt in drum. Omv/Mol când am drum in “partea aia” a orașului.
  2. No, Idă dragă, raportez ca merge bine. Mișu e mulțumit. edit Totusi sa ma lămurească careva, care-i treaba? Gen Ida așa ca văd ca se pricepe la bujii. E benzina pe care o pun, e modul de exploatare? Ceva anume la care trebuie sa fiu atent? Nu va sfiiți!!
  3. Am luat mașina, totul ok. Atașez pozele cu inculpatele.
  4. Pai... știi cum e... pana la proba contrara, sunt consumabile. Bujiile, adicătelea. Nu cred ca le mai schimba odată, ar fi absurd, bănuiesc ca “resetăm” contoarul pana la următorii km la care este necesar sa se schimbe. Bujiile sunt cele de fabrica... habar nu am ce și cum. Vedem mai târziu dacă mi se dau, le vedem cum arată și ce marca.
  5. Daca mi le dau le pozez si le postez. Am 45800 si ceva maruntis. Stiu si eu ca la 75 da' cica se mai intampla... Maine dupa ce aduc masina acasa mai vedem. Recunosc ca niciodata n-am avut vreo masina care sa faca asa de urat de la bujii... Desi e un comportament pe care il mai facea (partial) Oltcitul cand era avansul dus... Dar ce stiu eu?!
  6. Scurt update: de vina au fost... bujiile! S-au inlocuit, sunt cam cat jumate de logan bucata (aprox. 150/bucata). Azi nu ma pot duce sa iau masina dar revin cu detalii maine cand o ridic si cu pretul "la zi".
  7. Sa știi ca eu m-am înțeles bine cu ei pana acum și au fost de isprava (vezi aia cu ambreiajul) deci sper ca și acum sa fie la fel. Și sa îți spun sincer nu ma duc niciodată cu gândul ca-s prosti și nu știu, dimpotrivă, am încredere. Lăsând la o parte unele bâlbe (nimeni nu-i perfect) chiar au fost proactivi. Știu ca nici tu nu ii acuzi direct si îmi închipui ca ai avut suficiente experiențe amare care își spun experiența. Pe de alta parte sunt la 5 km de mine (+-) așa ca dacă nu merge tot la ei se întoarce. Avantaj ca acum nu am drumuri de făcut (din alea lungi) merg cam o data la 7-8 zile vreo 40 km, așa ca o sa revină defectul dacă nu se rezolva acum și le-o mai las. In toate cazurile va anunț când apare vreo noutate măcar sa știți dacă cumva mai pățește careva. Sunt curios dacă a mai fost altcineva care sa schimbe ambreiajul in garanție și sa rezolve problema. Întreb fiindcă pe topicul celălalt de i30 2017 am văzut ca mai sunt probleme fix ca ambreiajul meu dar nu s-a dus nimeni sa întrebe...
  8. Pai după cum ziceam și mai sus, prefer sa fie benzina și nu altceva. Asta o spun in sensul ca s-ar rezolva mai repede și fără intervenții de vreun fel anume. Eu de la PETROM am făcut plinul, prin Martie, la Targu Jiu. Alte ori am alimentat din diverse locații și nu am avut probleme niciodată. Așteptam sa vedem ...
  9. Lăsat mașina la service. Aceleași simptome și la pornire. Pe drum a rămas aprins de tot martorul “check engine”. Aștept sa vedem. Va tin la 220!
  10. Going down the memory lane, m-am văzut silit sa fac o depășire și atunci am observat ca nu trec de 100 pe ceas. Era in urcare și cred ca erau între 3500-4000 de ture. Asta a fost maximul și oricât de tare as fi apăsat pedala nu mai urca, in panta respectiva. Fiind un drum pe care îl fac des și fiind 2 benzi pe sens va spun sigur ca alte dați zburam in urcarea aia fără probleme. Acum parca nici nu se chinuia sa schimbe treapta inferioară, pur și simplu a stat așa acolo. Eu am trecut piano-Piano și aia a fost. Tot drumul pana acasă a tremurat/vibrat la schimbarea treptelor de viteza și in sus și in jos. Asta am uitat sa o menționez mai devreme, de emoție cred ca. Astea combinate suna fix a limp mode ăla. Adică vibrație la schimbat de treapta, turbo-larg mai mult decât de obicei și o ușoară smucire la acceleratie ușoară ... noroc cu consoarta ca își aduce aminte mai bine decât mine. Ce înseamnă domne sa fii șofer de pe locul din spate!! Faza cu pilotul automat mi s-a mai întâmplat când am avut aventura de autostrada pe ninsorile de la sfârșitul lui 2018 începutul lui 2019 dar acolo era absolut din alte motive - pierdere de aderentă etc. Edit: bine naibii ca le scriu aici ca ma duc in service și nu știu ce sa le mai spun!! Ca uit!! Deh maica, vârsta!!
  11. Întreb și eu din neștiința, sa nu va supărați dl. Voncu (am rămas dator cu o bere de la ultima “domnie” ma gândeam sa le strâng...) limp mode asta nu ar trebui sa aibă un comportament mai “grav” adică gen: doar treapta 1-2 și lipsa de vlagă...?
  12. Multumesc pentru răspunsuri. Rapizi domne! Ce nu s-a menționat deasupra, nu știu câta importantă are, e ca pilotul automat se întrerupea singur, adică îl setam, ținea 200 de metri și apoi nu mai. Și uneori apăsam butonul degeaba ca nu se activa. Mie va spun sincer ca mi-ar conveni sa fie benzina fiindcă ar însemna mai putina bătaie de cap pentru toata lumea... in ideea ca se consuma și totul e ok si nu mai necesita intervenții și mai ales diagnostice “imposibile”...
  13. Revin in forța și eu, in condiții de pandemie. Ionut, felicitări pentru achiziție. Sa te poarte sănătos și sa nu ai probleme cu ea! Eu ieri am ieșit a 4-a oară de când a început nebunia asta, fiindcă de pe 16 Martie pe mine m-au trecut in pauza forțată și nu am mai avut motiv de ieșit din casa. Așa ca ieri am dat o tura pe la părinții soției din cauza de ... motive. la întoarcere, adormise pasagerul minor, pun și eu pe pilot automat la limita legală +10 km/h și ... mașina începe sa tremure și pierde ture și ... se aprinde martorul “check engine” portocaliu (nu roșu, da? Portocaliu) intermitent. Dau sa trag pe dreapta cu gândul ca e sâmbătă și dorm in mijlocul drumului ca nu vine sa ma ia nimeni de acolo dar martorul se stinge și mașina nu mai vibrează așa ca strâng tare din muschii fesieri și o iau mai departe. Restul drumului pana acasă nu am reușit sa trec de 100 km/h pe bord deci 95+- real și de fiecare data când schimba treapta de viteza vibra toată mașina. Nu am accelerat de nebun, totul gradual și un pic de avânt înainte de câteva pante mai înclinate sa fiu sigur ca nu se urca aia din spate pe mine. Când am ajuns in parcarea din fata blocului mașina, in N, stătea la 1100 RPM și nu scădea. Luni voiam sa ma duc sa schimb cauciucurile pentru ca .. vară, deci trebuie sa fac programare și pentru asta. Singura chestie la care ma pot gândi este aceea ca in Martie, înainte de a începe minunea asta de pandemie, am făcut plinul și încă mai am aproape jumătate de rezervor. S-o fi stricat benzina? Ca am tot văzut pe interweb (vorba lui Clarkson) ca după o perioada de nefolosinta benzina se strica și se face ... zeama de varza. Va anunț ce descopăr, eu sau băieții de la service. Probabil, când o sa merg la constatare o sa ma duc cu careva de la service sa punem și alta benzina sa vedem dacă se schimba comportamentul... In toate cazurile, dacă s-a aprins martorul ăla intermitent, pot spune cu încredere ca la test va apărea o eroare înregistrată undeva, nu?
  14. Berlusconi

    i30 2017

    Vezi topicul ala MARE cu i30 Fastback. Mi-au schimbat ambreiajele pe exact aceeasi schema, in garantie.
  15. Am avut 4 parbrize sparte la Kia inclusiv actualul parbriz. La asta, in timp ce ma deplasam in spatele unei dube pe dealu negru, spre Piteşti, la viteza maricica fiindca veneam asa lansat ca Fitipaldi sã depãşesc duba, şoferul dubei s-a panicat şi a ieşit un pic pe dreapta, fapt ce a generat un zbor planat al unei pietre ceva mai mare ca o nucã fix în parbrizul meu. S-a fãcut un poc de m-am speriat şi eu şi automat am fãcut o cutã la scaun atât de tare s-a strâns din muşchii fesieri însã... nu mi-a trecut frate PRIN parbriz. /facepalm.
×
×
  • Create New...