Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Berlusconi

Membri
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Berlusconi last won the day on October 7 2019

Berlusconi had the most liked content!

Community Reputation

29 Neutral

About Berlusconi

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/11/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Targu Jiu
  • Interests
    Da

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 Fastback
  • An
    2018
  • Locatie
    Targu JIu

Recent Profile Visitors

86 profile views
  1. Ei asta e, hai ca mai ai un pic si scapi de ea. Vorba lui Ida, la Honda sigur n-o sa se intample!(fingers crossed). Totusi, evident, alta duda ma freaca pe mine... De ce folosesti si telefonul si navigatia originala si nu doar Android Auto, de exemplu? Na, ca daca tu ai o problema noi avem alta...
  2. Asta mi s-a mai intamplat si mie. Tura, tura, tura si eu tot acolo eram. Am mai zis, de altfel, candva de chestia asta... S-a intamplat si recent... Uneori fuge bine alteori se gandeste un pic. M-am gandit ca poate il stie pe ala din masina din fata si zice sa-l salute... Oricum cu treaba asta nu m-as putea duce la service, sa fim seriosi, astea sunt doar in imaginatia noastra... On the other hand, frumoasa Honda, nu zic... E clar un look mai agresiv ca la ale noastre.
  3. Cumva s-au manifestat defectele semnalate ... in timpul filmarii?
  4. Treaba cu tremuratul... ai vazut ce e - ambreiajele. Cel putin pana acum! Tind sa cred ca ai avea si tu aceeasi problema ca mine... Sa ma mir ca ai "mei" s-au miscat mai repede? Oricum de la bun inceput de cand am reclamat eu defectul mi-au dat impresia ca e o chestiune cunoscuta, doar asteptau sa vada care masini sunt cu probleme. Imi pare rau sa te vad ca pleci. Macar dupa ce iei masina noua... sa ne-o prezinti si noua! Cu o oarecare referire la ce zicea Dzan mai sus... Imi aminteste de un prieten care cu multi ani in urma isi luase un passat. Omul facea reviziile numai la unguri (statea pe undeva intre arad si oradea) din motive asemanatoare cu ceea ce ai descris tu. Nu vorbea absolut deloc ungureste, dar aia luau masina, o bagau in service, faceau revizia si nu de putine ori mai schimbau una alta fara ca el sa fi reclamat vreun defect. Pe vremea aia eu ma chinuiam sa le explic alora de la Kia Craiova ca nu imi merge recircularea la aeroterma si ei imi spuneau ca la fel face si la loganul lor...
  5. Doamne, o fi fost vineri 13... Ca m-am gandit si eu la asta, cand am plecat la serviciu mi-a trecut o mâţă neagră prin faţă... Imi pare sincer rau de tot ce s-a intamplat, sper ca ai ars-o pe plutitoare la asigurare, astfel cum merita. Cu referire la profesionalism... Imi aduc aminte amuzat ca la prima constatare de defect mi s-a spus ca au condus masina (dupa faimoasa recalibrare a cutiei) x km, pana in punctul y si nu au fost probleme. Sa ma tavalesc de ras... Cand eu spun ca defectul e pe treapta 1-2 accelerare/decelerare tu pleci cu ea in teste la drum intins? Ma rog, cat traim invatam... Spune-ne, te rog, cat ti-au oferit dealerii pe masina la buy-back? Intreb pentru ... "orice eventualitate"... Si cat vine Honda? Nu stiu cat de pertinenta e intrebarea in raport de modalitatea in care am cumparat eu masina, adica cash, toti banii jos si nu in leasing, dar zic ca poate, totusi...
  6. Revin si eu cu un scurt update... Dupa schimbarea ambreiajelor, aproximativ 2000 km adaugati la lista, masina merge foarte bine. Intr-o intersectie, la un moment dat, cand am vrut sa intru mai tare, mi-am adus aminte de Ionut... A dat in nas. Dar a fost o ezitare scurta si de atunci nu s-a mai intamplat. Se pare ca s-a resoftat (nu stiu daca asa este, dau cu presupusul doar) si cutia pentru ca imi place cum schimba acum... Ceva mai tarziu ca de obicei, in modul normal, tine mai mult treapta, ceea ce imi e util in oras. Iar la drum intins aproape nu mai schimb in sport pentru depasiri multiple, se descurca excelent in modul normal. Anterior era o pauza, destul de lunga, de la apasarea pedalei pana cand incepeau sa se invarta rotitele prin cutie, acum e liniar. Oricum, daca incepe sa faca asa cum face a lui Ionut, va spun dinainte ca o vand...
  7. Si io am zis la fel. Ezact la fel. Cica e mai bine asa. O ia pe ulei... Alta explicatie n-am primit...
  8. Salut. Nu stiu de ce imi apare cand giovani cand ionut. Ai doua conturi? Sunt doar curios... Imi pare tare rau de patanie, in locul tau as fi reactionat si eu, sunt sigur, asa ceva nu e posibil... Intr-o alta nota, azi am luat masina din service: revizie, schimbat amvelope (ida une esti?!) si ... si.... si... schimbat ambreiaje in garantie. De la service pana acasa a fost lin pasajul, trebuie sa recunosc, dar ma obisnuisem sa franez cat mai lent si deja parca nu imi venea sa cred ca masina nu mai tremura. Miane am un drum mai lung si pe seara va pot spune cum se comporta dar oricum e clar si logic ca doar dupa ce fac ceva drumuri pot da un verdict final. Singura chestiune in plus pe care am aflat-o a fost ca piesa de schimb, ambreiajul, are un alt cod fata de cel de fabrica, concluzie care ar indica un defect de fabricatie de care Hyundai are cunostinta.
  9. Doamne ce te-a pocnit! Mi s-a strans inima cand am vazut pozele! Sper sa rezolvi repede! Noutati nu am nici eu altele decat ca mi s-a comunicat ca au fost comandate ambreiajele. Voiam sa fac si revizia dar am amanat pana ajung ambreiajele si totodata sa trec si la cauciucurile de iarna. De sunat m-au sunat acum vreo saptamana, sper sa nu mai dureze mult pana ajung... Abia apoi insa o sa va pot spune ce si cum s-a rezolvat. Sau daca.
  10. Foarte bine punctat de dl. Dvoncu. Concluzia este ca factori sunt multi, posibili, însă atitudinea este și ea un factor major. Astfel, arăt că modul în care pui problema contează enorm de mult față de soluția găsită și ulterior agreată ori ba. Cred că un tinichigiu/vopsitor ar fi capabil să-și dea cu părerea eficient pe problemă, dar da, o expertiză extrajudiciară (care nu e gratis) ar fi cea mai în măsură să stabilească exact cauzele pentru care se întâmplă. Dacă ai avea posibilitatea deci, să începi cu punctul 4 al d-lui Dvoncu ar fi ideal în vederea rezolvării problemei... Iar apoi, desigur, restul de chestiuni subliniate de domnia sa. Iar ceea ce nu este prevăzut de garanția autoturismului, inițial, cred că se poate rezolva și prin celelalte reguli/legi etc. Cel puțin așa îmi spune un avocat de-l știu. Oricum, este clar, ceva trebuie făcut... Pentru că, dacă raționăm invers, nici service-ul/reprezentanța nu dovedește că sunt factori externi ci apreciază vizual deci subiectiv.
  11. Iti înțeleg reticența dar în realitate avocații ar trebui să fie profesioniștii cu care discuți în prealabil, te informează cu privire la procedură, îți explică șansele și cum decurge un astfel de litigiu etc și apoi tot tu decizi ce anume vrei să faci. Calea OPC-ului, intermediară, este cea mai simplă și sper să fie și una bună care să te ajute. Nu trebuie să uiți că OPC-ul dispune dar nu poate obliga, pe când instanța ...e o altă poveste. Toți avem prieteni care cunosc câte un avocat, doi, trei... mergi până dai de persoana care te înțelege și care îți explică și te face să înțelegi cum funcționează și arde-i pe nesimțiți... Pentru că vezi, altfel devine și "vina ta" fiindcă stai în pasivitate iar soluțiile sunt doar astea două...
  12. Ma faci să râd sincer de tupeul pe care îl au. Ia în scris refuzul de reparație pe garanție și mergi la avocat sau fă-le singur dacă te pricepi. OPC-ul posibil să nu rezolve (deși îți doresc să rezolve ei să nu mai stai prin instanță) dar așa nesimțire n-am mai auzit... de când aveam Kia în garanție și mergeam cu ea la ... CRAIOVA!! Ca să îți dau un exemplu, la Kia, pe vremea respectivă, le spuneam că nu funcționează recircularea aerului și răspunsul final a fost: și la mine la Logan face la fel. Printre multe alte probleme care le-am avut cu ei ca și reprezentanță, ăsta e doar un exemplu... Deci e posibil să fie moștenit ceva și pe partea de Hyundai. În toate cazurile problema ta trebuie să se rezolve pe garanție. Achiesez și eu la ce au spus colegii mai sus, o am din august 2018 și nici o urmă de problemă la vopsea deși stau într-un cartier de ciori ( ) - PĂSĂRI să fie clar, nu persoane.
  13. Foarte tare faza cu stergatoarele!! In afara de comentariul de mai sus, nu am nicio noutate. S-a calibrat cutia de are 14 viteze acum si a ramas ca se comanda "SDV-istica" si apoi schimbam ambreiajele. Toate. Cate o avea, 10-12. Cum nu am avut timp (si uneori chef) sa mai trec pe la service, gandindu-ma ca s-au scarbit si ei de mine, am mai amanat programarea. Saptamana care vine insa o sa trec obligatoriu ca imi aminteste masina de fiecare data cand apuca sa tremure si e enervant....
  14. Va asigur ca o rezolvare o sa fie. Ca va insemna inlocuirea ambreiajelor, a cutiei, a masinii etc. dar va fi! Nu ma intereseaza protectia consumatorului sau cel putin nu inca. Epuizez optiunile date de producator/importator/dealer si apoi incep demersurile juridice, daca va fi cazul. Pana atunci si eu strang hartii cu ceea ce se realizeaza la masina. Lucrurile nu sunt simple, cel putin nu pe caile legale, drept pentru care inainte de orice demers e bine sa fim solid infipti in ... hartii. Eu unul imi doresc ca solutia sa fie un simplu update de soft, sa zica: gata ba, ia-o ca merge. Nu vreau sa dau masina inapoi, mie imi place (cand merge) e o masina misto, asa cum imi doream eu sa fie, cu minusurile si plusurile ei. Dar daca va fi cazul, desigur, cumva se va rezolva.
  15. Pai... da. Dar la tine problema se rezolva intr-o maniera diferita. Obligatia de garantie exista (a producatorului) catre societatea de leasing, nu direct fata de tine. Pentru problemele in utilizare se face raspunzatoare societatea de leasing care are tot felul de obligatii conform contractului si deci se poate mult mai usor sa se ajunga la o inlocuire, daca va fi cazul. In toate cazurile, mult timp pierdut... Si cand a fost sa ia banii, i-au luat imediat. Daca ziceau: da si u 10% acu si mai vedem daca merge masina macar stiam la ce sa ne asteptam
×
×
  • Create New...