Jump to content

Lgionutz

Membri
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Lgionutz

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 2.0 AT CRDI 185HP
  • An
    2015 4WD
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

344 profile views
  1. M-am consultat cu un coleg si de inceput senzorul acesta trebuie curatat / schinbat.
  2. Eroarea P2003 check exhaust system a reapărut la 4g de cenușă, 200 km făcuți doar in oraș exact când am turat motorul in sarcina undeva la 3000-3500 rpm. Cu motorul la 750rpm am presiunea dpf -0.75 hPa.
  3. In ultimul timp îmi aparea eroarea P2003 OBD-II Trouble Code: Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold imediat după regenerarea filtrului de particule ( pe autostrada ori prin oraș). Am folosit si folosesc in continuare Aditiv Liqui Moly Diesel, DPF-Protector pentru ca am reușit sa evit regenerările dese prin oraș de la 80-120km acum la 350-550km mers in oraș. DPF se încarcă mult mai încet de la 0.1g de cenușa pe km la 0.01-0.02g pe km. Presiunea pe dpf differential pressure după regenerare la 780rpm este de -3hpa rezulta ca filtrul este curat dar dacă trec de 2800-3500 rpm apare mesajul galben " Check exhaust system". Am desfăcut dpf differential pressure, am verificat sa nu fie înfundat, curatat senzorul MAP (era înfundat complet nu cred ca funcționa deloc aveți poze in atașament), curățat senzorul de particule care măsoară cantitatea de cenușa din DPF ( era înfundat complet nu știu cum mai măsura cenușa va atașez poze) și la final am regenerat DPF cu Solutie spray curățare filtru de particule, catalizator, valva EGR, DPF/Catalyst Spray, Pro-Tec, 400 ml introdusa cu un furtun subțire in DPF prin îndepărtarea Particulate Matter Sensor. In timpul regenarii a iesit fum negru alb pe o perioada de 10 min apoi nu a mai iesit nimic. De doua zile eroarea nu a mai apărut iar mesajul Check exhaust system a dispărut. Spre ca totul sa fie ok. Am schimbat uleiu cu Shell helix 0w 30 in urma cu 120 km. https://www.hindawi.com/journals/js/2016/5380646/ https://www.emag.ro/solutie-spray-curatare-filtru-de-particule-catalizator-valva-egr-dpf-catalyst-spray-pro-tec-400-ml-pro2985/pd/DMJV22MBM/?ref=hdr-favorite_products https://www.emag.ro/aditiv-liqui-moly-diesel-dpf-protector-250-ml-21270liquimoly/pd/DH9J3YMBM/?ref=hdr-favorite_products Folosesc motorina Rompetrol Efix 55 momentan si totul este ok. 6b2eac36-957e-469b-bb2b-80d2509b5745.jfif 797500fc-0d8f-41a3-93e8-d05a45c69eed.jfif b01ede21-178a-483c-b9da-f5894af96f88.jfif senzorul PM (4).jfif OBD P2003.jfif Locatie senzor PM.jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (4).jfif Senzor PM.jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (2).jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003 (3).jfif instructiuni gasite pe internet pentru codul P2003.jfif Senzorul PM (2).jfif Senzorul PM (3).jfif Senzorul PM.jfif ULEI.jfif
  4. Ulei Ravenol 0w30 FES USVO ACEA C2. Ulei sintetic bazat pe polialfaolefina (PAO) din grupa 4. Schimb la 10000km-12000km. Grupa I - Uleiuri de bază (minerale) ce se obțin direct din rafinarea petrolului. Asta presupune că țițeiul este încălzit la o anumită temperatură pentru a realiza separația diferitelor hidrocarburi. Indexul de vâscozitate pentru aceste tipuri de uleiuri este între 80 si 120, iar plaja de temperaturi este situată între 0 si 65 de grade Celsius. Nivelul de saturație pentru uleiurile de bază este sub 90%. Grupa II - Uleiuri obținute prin hidrotratare (minerale) caracterizate ca având proprietăți de antioxidare mai bune. De asemenea, au o culoare mai clară și costă mai mult în comparație cu uleiurile de bază din grupa I. Cu toate acestea, uleiurile de bază din Grupul II devin foarte comune pe piața de astăzi și au un preț foarte apropiat de uleiurile din grupa I. Indicele de vâscozitate este la fel ca și cel al uleiurilor de bază, adică 80-120, iar nivelul de saturație este de peste 90%. Grupa III - Uleiuri obținute prin hidrocracare (semisintetice) având o saturație mai mare de 90 și au un indice de vâscozitate de peste 120. Aceste uleiuri sunt rafinate chiar mai mult decât uleiurile de bază ale grupului II și, în general, sunt puternic hidrocracate (presiune mai mare și căldură). Acest proces mai lung este conceput pentru a obține un ulei de bază mai pur; Grupa IV - Uleiuri polialfhaolefinele (PAO) (sintetice). Aceste uleiuri de bază sintetice sunt realizate printr-un proces numit sinteză. Au un interval de temperatură mult mai larg și sunt foarte bune pentru utilizarea în condiții de frig extrem și aplicații de căldură ridicată. Grupa V - Polimeri sunt clasificate ca toate celelalte uleiuri de bază, inclusiv silicon, fosfat, polialchilen glicol (PAG), poliolester, bioluburi, etc. Aceste uleiuri de bază sunt uneori amestecate cu alte stocuri de bază pentru a îmbunătăți proprietățile uleiului. Un exemplu ar fi un ulei de compresor pe bază de PAO, care este amestecat cu un poliolester.
  5. Salut. Trebuie sa iei legătura cu un electrician auto sa măsoare instalația electrică a scaunului. Acolo teoretic trebuie sa fie un canal prin care vine aerul răcit de instalația ac și un motor cu 3 trepte de viteză. Se poate măsura mufa acelui motor ( văzut semnele, tensiunea etc ), ori se poate face o diagnoza dar nu sunt sigur că iese pe diagnoză eroare daca spui că se simte ceva răcoare in scaun când este pornit motorul. Că idee verifică la ambele scaune cu o foaie de hârtie A4 treptele de viteză și vezi daca scaunul din stânga se comporta la fel, apoi poți verifica intensitate sunetului produs de motor la diferite trepte ( la mine ce puțin fiecare treaptă are un sunet mai pronunțat) și mai poți verifica găurele din scaunul de piele sa nu fie blocate de ceva. .
  6. Am gresit. Masina isi face regenerari foarte dese gen la 180-200 km in oras dar noi nu ne dam seama. Iti poti da seama doar cand face frana de motor si consumul este 1-2 L nu 0. Atunci isi face regenrare iar ea dureaza undeva la 5-10-15 min.
  7. Salutare Gabi, Eu detin un autoturism identic cu al tau, cumpărat la 68000 km si acum are 72500 km. Nu isi face regenerare deloc, cutia schimba exact ca a ta. Cand am adus masina din tara a fost singura dată când a mers in afara orașului.
  8. Aditiv Liqui Moly Diesel, DPF-Protector, 250 ml Înainte de utilizarea acestui produs am observat ca se acumula undeva la 16g de cenușa in DPF in 150-170km (am utilizat Think diag mini ) in oras cu motorina de la Petrom, cu motorina de la OMV si cu acest aditiv am 400 km cu 8,8g de cenușa acumulata. Este un produs foarte bun, becul DPF (Check exhaust system) nu se mai aprinde deloc. Masina merge impecabil, accelereaza mai bine (cred ca de la motorina aditivata OMV) dar cert este ca filtru de particule nu se mai incarca atat de repede. Deci un produs foarte bun, sper sa nu dauneze in timp sistemului de injecție etc. Il voi folosi mai rar un flacon la 2500 km-3000 km. Momentan sunt mulțumit de produs. PS : NU FAC RECLAMA DOAR INCERC SA AJUT LUMEA CARE CIRCULA MULT CU MASINA IN ORAS!
  9. Salut Florin. Masina identica cu a colegului de mai sus 2.0 CRDi, 6AT, AWD Lux+ 185cp. Consumul sta asa : https://www.spritmonitor.de/en/detail/946254.html Consumption: 9,71 l/100km 28.056 km and 2.725 l CO2 emission: 256 g/km 28.056 km and 7.193 kg Fuel costs: 51,73 RON/100km 28.056 km and 14.512 RON La drum lung prin tara minim 5.5L- 6L cu 90-110km\h (drumuri europene județene etc) Autostrada 120km/h 6-6.2-6.5L , 130km/h 7-7,5-8.2L pilot automat depinde temp de afara, vânt, tipul de anvelope iarna/vara Oras Primavara 10-11L, Iarna 11-16L iar vara 12.5L viteza medie 20km\h
  10. Salutare. După ce ii montezi in roti trebuie sa mergi 5-10 km, după că ai plecat de loc mergi in meniul de presiune și apeși continuu pt 3-4 sec butonul de pe volan OK. De asemenea senzorii trebuie să aibă următorul cod OEM Car Tire Pressure Monitor Sensor TPMS 52933C1100 52933-C1100 RON 49.87 | 4 PCS Car Tire Pressure Monitor Sensor TPMS 52933C1100 52933-C1100 for Hyundai Creta IX25 Tucson I40 IX35 Sonata 2014-2018 Tucso https://a.aliexpress.com/_BTX2WL Eu am cumpărat de pe Aliexpress si merg perfect după 5km 134 Ron 4 bucati ! Daca tot nu îți apare presiunea in roti trebuie sa mergi la cineva sa îți facă împerecherea manual la fiecare roata ( cu un Launch Diag x431).
  11. După 9 km in oraș masa funinginei este 0.39g.
  12. Salutare. Am instalat aplicația Tucsy sa vad cand își face regenerarea. Din ce am observat regenerarile le face din 200km in 200 km. Cand ies pe autostrada imediat dupa 2000 rpm incepe o regenerare (EGT >500 de grade celsius). Cu aplicația vezi doar cand își face regenerarea dar nu vezi diferenta de presiune din DPF și cât de încărcat este filtrul de particule. Am cumparat de ceva timp THINK DIAG mini (https://www.aliexpress.com/item/4001264110376.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4bc14c4d6O4YmZ). Cu acest device pot vedea exact absolut toate datele de care am nevoie. După un drum Constanta - Fetesti la întoarcere becul DPF s-a aprins împreuna cu mesajul Check Exhaust system ( nu se mai aprinsese de 3 saptamani) , pe autostrada am avut cateva accelerari mai puternice (cred ca de asta becul DPF s-a aprins din cauza diferentei de presiune din DPF). Cand am ajuns acasă am verificat cu aplicația cat de în carcat era filtrul de particule și am descoperit ca avea 11.65 g cu toate ca își făcuse o regenerare in urma cu 120-140 km verificata pe Tucsy. După regenerarea făcută pe loc aveam încărcarea de 0 g și diferenta de presiune la DPF -9 Hpa. Aplicația Tucsy este buna dar este bine sa avem și un Think Diag.
  13. Salutare. De cateva zile am eroarea p2003 particulate trap efficiency below threshold bank2 (pending fault). Mașina funcționează ok, am avut la drum lung de doua ori aprins becul de DPF ( cu mesajul Check Exhaust system) dar a disparut singur. Ce parere aveti?
  14. Schimbi broasca si ai rezolvat problema ( eu asta am patit pana a ramas usa complet blocata). Mult succes!
×
×
  • Create New...