Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Lgionutz

Membri
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Lgionutz

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 2.0 AT CRDI 185HP
  • An
    2015 4WD
  • Locatie
    Constanta
  1. Salutare Piccadilio. Eu am avut de ales intre Kia Sportage/Hyundai Tucson/BMW X3 F25 si tot asa stateam pe ganduri benzina/diesel (1.6T 177CP/2.0 CRDI 185CP AT/2.0d 184CP N47 ) mai vedeam ca in occident deja au inceput sa interzica "tractoarele":) . Am ales pana la urma diesel Tucson de ce.. . 1-Hyundai pentru ca sunt printre singurele marci (Hyundai/KIA/Toyota/Honda) care inca mai au o filiabilitate crescuta (sunt teste care atesta acest lucru si repet este strict o parere personala no ofence BMW Mercedes Audi Volkswagen sunt masini bune dar au anumite modele cu probleme de fiabilitate de ex: BMW N47, Audi cele pe benzina consuma ulei cat consuma si benzina, am avut doua auto BMW pe benzina si au mers impecabil ) Tucson parca arata mai bine decat Sportage... https://m.automarket.ro/stiri/jd-power-prezinta-topul-fiabilitatii-masinilor-in-germania-kia-si-hyundai-78549.html 2- Am ales diesel pentru ca atunci cand sunt in tara merg mult in afara orasului (fac in jur de 15000km/an) 3- Am testat Tucson 1.6T 177CP(2019) si pare mai lenes decat cel de 2.0CRDI 185 CP cu toate ca cel de 1.6T ajunge la 100km/h mai rapid 8.5-8.7 sec parca. Aici ajuta cei 400NM 4- Am aprox 90.0000km si nu am avut niciodata probleme la PDF 5- Singura problema a fost o alarma de nivel scazut ulei care defapt venea de la alternator (masina mergea perfect nici o problema) si a fost schimbat pe garantie in 10 zile masina fiind functionala. 6- Am verificat cateva BMW X3 la inceput si majoritatea aveau probleme gen : lipsa carte service, uleiul din cutie "lifetime" dar lifetime la bmw inseama 3-5 ani, iar pe pagina oficiala al cutiilor automate ZF scrie clar ca uleiul se schimba la 100000km si cele care aveau 140.000km defapt aveau de la 300.000 km in sus care stiti foarte bine cine le vinde..... 7- Am ales cutia cu convertizor de cuplu (clasica) pentru fiabilitate Numai bine!
  2. Salut Piccadilio. Iti dau un link unde vei vedea totul despre Hyundai Tucson 2.0 CRDI automat 6AT (mentenanta reprezentanta, consum, service etc..). Masina personala Consumption: 9,24 l/100km 16.714 km and 1.544 l CO2 emission: 244 g/km 16.714 km and 4.076 kg Fuel costs: 51,88 RON/100km 16.714 km and 8.672 RON https://www.spritmonitor.de/en/detail/946254.html
  3. First and foremost, speedometers in most vehicles are designed to overestimate the speed of travel. International law has long required modern cars to overstate true speed. The applicable standard for many vehicles sold in NZ is a European standard that specifies that speedometers must not indicate a speed less than the vehicle’s true speed, or a speed greater than the vehicle’s true speed by an amount of more than 10 percent plus 4 km/h. What does this mean in real driving terms? Well, another way to look at it is, at a true speed of 90km/h, the speedo must read no less than 90km/h and no more than 103km/h. Doar sa nu verifice cei de la ITP mărimea anvelopelor tale "conform" cu cartea de identitate a autovehicului (unde ai specificate doua mărimi).
  4. Vei avea diferența de viteză reală. De exemplu la 98km/h în bord mai adaugi 5.21 km/h. De ce crezi că se recomandă doar două mărimi ( instrumentele de bord sunt calibrate conform cu mărimea anvelopelor ). Iar "cei din service" la ce foame au îți recomandă orice numai să vândă ceva... Speedometer Difference Speedo Reading Actual Speed 20 mph (32.19 km/h) 21.08 mph (33.93 km/h) 25 mph (40.23 km/h) 26.35 mph (42.41 km/h) 30 mph (48.28 km/h) 31.62 mph (50.89 km/h) 35 mph (56.33 km/h) 36.89 mph (59.37 km/h) 40 mph (64.37 km/h) 42.16 mph (67.85 km/h) 45 mph (72.42 km/h) 47.43 mph (76.33 km/h) 50 mph (80.47 km/h) 52.7 mph (84.82 km/h) 55 mph (88.51 km/h) 57.97 mph (93.3 km/h) 60 mph (96.56 km/h) 63.24 mph (101.78 km/h) 65 mph (104.61 km/h) 68.51 mph (110.26 km/h)
  5. ing_nicu Sfaturi pentru condus • Nu treceţi niciodată selectorul deviteze din poziţia P (parcare) saudin punctul N (neutru) în orice altăpoziţie, dacă este apăsată pedalade acceleraţie.• Nu treceţi niciodată schimbătorulde viteze în poziţia P (parcare) întimpul deplasării. contrar, este posibil ca treaptainferioară să nu se cupleze, dacăturaţia motorului nu se încadreazăîntr-o plajă plauzibilă.• Activaţi întotdeauna frâna deparcare înainte de a părăsivehiculul. La parcare, nu vă bazaţidoar pe cuplarea poziţiei P(parcare) a transmisiei.• Dacă drumul este alunecos,conduceţi prudent. Fiţi atenţi înmod special la frânare, laaccelerare și la schimbareavitezelor. Accelerarea sau frânareabruscă în condiţii de carosabilalunecos poate provoca pierdereaaderenţei roţilor motrice și acontrolului vehiculului, care potprovoca un accident• Performanţele și consumul decombustibil optime sunt obţinuteprin apăsarea șiÎnainte de a trece în poziţia R(marșarier) sau D (deplasare),asiguraţi-vă că vehicululstaţionează.• Nu treceţi selectorul de viteze înpunctul N (neutru) în timpuldeplasării. Acest lucru poateprovoca un accident, din cauzapierderii efectului de frână demotor, iar transmisia este posibilsă se defecteze.• Nu conduceţi sprijinindu-vă piciorulpe pedala de frână. Chiar și opresiune ușoară, dar constantăasupra pedalei poate provocasupraîncălzirea, uzarea și chiardefectarea frânelor.• La deplasarea în modul sport,încetiniţi înainte de a schimbaîntr-o treaptă inferioară. În caz contrar, este posibil ca treaptainferioară să nu se cupleze, dacăturaţia motorului nu se încadreazăîntr-o plajă plauzibilă.• Activaţi întotdeauna frâna deparcare înainte de a părăsivehiculul. La parcare, nu vă bazaţidoar pe cuplarea poziţiei P(parcare) a transmisiei.• Dacă drumul este alunecos,conduceţi prudent. Fiţi atenţi înmod special la frânare, laaccelerare și la schimbareavitezelor. Accelerarea sau frânareabruscă în condiţii de carosabilalunecos poate provoca pierdereaaderenţei roţilor motrice și acontrolului vehiculului, care potprovoca un accident• Performanţele și consumul decombustibil optime sunt obţinuteprin apăsarea și eliberarea lină apedalei de acceleraţie.
  6. Sly interesant. Ai un link către acest produs?
  7. Lgionutz

    Noul Tucson

    Salutare. Citiți articolul https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/topul-celor-mai-proaste-masini-noi-plus-de-cate-ori-s-au-stricat-in-primele-90-de-zile-41749.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsletter_532036
  8. Sunt de acord cu s-a scris mai devreme legat de regenerare. Masina isi face regenerarea destul de des ( cei care folosesc tucsy vad exact cand incepe regenerarea, cat durează si cand a fost făcută ultima regenerare) . Eu am observat cand merg in oras si opresc motorul apare consum de 15L-16L pe un drum de 5-8km cand normal imi aparea 9-10-11-12 maxim. De aici ma tras concluzia ca atunci cand apare consum de 15-16 regenerare a început si o scot la un drum mai lung de 10-20 Km ( autostrada ovidiu - lazu )la peste 1500 rpm dupa care isi revine. Anomalia mai apare si stand la semafor si vezi cum creste consumul mediu (părerea mea e ca tot din cauza regenerării apare consumul mare pentru o perioadă scurtă).
  9. Am fost la Exclusiv Auto. Alarma venea din cauza alternatorului. Totul este ok a fost făcut pe garanție ( buna garantia de 5 ani sa nu mai vorbim de kia 7 ani .. ). https://kingauto.ro/ro/new-tucson-2016/13778-37300-2f350-alternator-complet-echipat-original-hyundai-original.html
  10. Salutare. După un drum lung ( de sărbători )am observat ca indicatorul de nivel scăzut ulei ( canistra galbenă ) se aprindea se atingea stand pe loc. După o perioadă de mers prin oras ( 5-10km ) a ramas aprins constant. La întoarcere unde am mers cu masina un drum de 6h a ramas aprins o perioadă apoi s-a stins tot drumul. In oras se aprinde dupa ce pornesc motorul 10 sec si ramane continuu aprins. Nivelul de ulei este la max chiar puțin peste, uleiul a fost schimbat acum 5000km Shell Helix. Am auzit diferite păreri, ulei de slabă calitate, regenerarea filtrului de particule întrerupă de multe ori si asa ajunge motorină in ulei ( de aici nivel de ulei putin peste max ), senzor de nivel ulei defect ( nu am văzut nici auzit unul defect in viata mea ori computer ECU defect. Astept părerile voastre Tucson 2.0 crdi 185cp dpf. H Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
  11. Lgionutz

    Noul Tucson

    Salut DanyX vezi aici https://kingauto.ro/ro/6078-new-tucson-2016?id_category=6078&n=597
  12. Lgionutz

    Noul Tucson

    Tucson 2.0 crdi automat 185cp revizia de 70.000 km (ulei,filtre etc..) in 2018 1400 RON. Schimbat placute spate+discuri 1430 RON. Consum doar oras 12.5L - 15L. Consumption: 9,62 l/100km 5.962 km and 573 l CO2 emission: 254 g/km 5.962 km and 1.514 kg Fuel costs: 53,18 RON/100km 5.962 km and 3.170 RON https://www.spritmonitor.de/en/detail/946254.html
  13. Tucson 2016 ( automat, diesel, 185cp ) consum iarna oras distanță scurtă 14.7 L, consum vara distanță scurtă 13.4L, distante mai lungi in oras 12 L. Distanta scurtă ma refer la 1-2-5 km. Drum lung la 120km/h 6.8-7-7.5L, 130km/h 8L. Brasov - Ploiesti 100-110km/h 5L. Media pe 5600km 9.31L aveti link mai jos cu toate detaliile. https://www.spritmonitor.de/en/detail/946254.html
  14. Lgionutz

    Noul Tucson

    Cati km ai cu masina. Se pare ca avem aceeasi problemă. Eu am 75000km si am observat problema pe la 72000 km. La service au spus ca e ok nu o sa mai faca dar a reapărut dupa doua săptămâni.
  15. Lgionutz

    Noul Tucson

    Salut Gabi. Ai cumva acest zgomot la 1200-1300 rpm ca si la mine a aparut. Iti dau un link https://youtu.be/idrGTPOR4iw
×
×
  • Create New...