Jump to content

Dorin85

Membri
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Dorin85

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe 2.2 Crdi
  • An
    2007
  • Locatie
    Sibiu
  1. Salut, am rezolvat problema. Desfacut panou, curatat si gresat bine incuietoarea.
  2. Asa am sa fac. Merci pentru sfaturi.
  3. Multumesc de raspuns, dar eu am model 2007. Sper sa gasesc ceva asemanator si la mine.
  4. Salutare, de ieri nu mai pot deschide portbagajul, aud mecanismul inchiderii centralizate ca functioneaza, dar manerul ramane tot ferm si nu pot debloca. A mai intalnit careva problema asta? Exista vreo posibilitate sa deschid din interior?
  5. Salut, eu am patit sa nu porneasca din cauza egr-ului care a ramas blocat pe deschis. Nu am avut nicio eroare in bord, desfacut si curatat egr, merge bine de 6 luni. Merita sa-i faci o clisma
  6. Salut, Posibil etrier blocat, rugina la bolturile culisante. Am patit si eu, se rezolva prin curatare si ungere cu vaselina rezistenta la temperatura mare.
  7. Verifica EGR sa nu fie blocat pe deschis.
  8. Salutare, nu am mai putut porni bestia deloc, am incercat de vreo 10 ori degeaba. Azi am curatat egr, era blocat pe deschis. A pornit la sfert. 16 lei tub spray EGR Cleaner.
  9. Salutare, am si eu o problema ciudata. Motor 2.2 crdi, da sa porneasca si apoi moare motorul, incerc de cateva ori la rand si face la fel. Apoi mai astept ,dau iar si pleaca normal. Sa fie egr blocat pe deschis? Asa se manifesta egr defect?
  10. Salutare, Daca a schimbat cineva recent volanta + Kit ambreaj, cat ar fi manopera la un service? Sa imi fac o idee. merci.
  11. Salutare, cel mai probabil este de la garnitura de chiulasa. Scapa copmresie in circuitul de racire
  12. Cum spune si faga_nelu, releul nu are nicio treaba cu scurtul (dar daca a cuplat in scurtcircuit de cateva ori ,probabil si-a cam parlit pastilele si ar trebui schimbat dupa ce gasesti scurtul). Verifica traseul dupa releu pana la bujii inclusiv.
  13. Salutare, are cineva ceva pt Santa Fe 2 (2.2D).
  14. Salut, pe piciorusele subtiri trebuie sa ai 12v cat timp ai spirala aprinsa in bord, pe cele groase trebuie sa ai permanent 12v pe unul(daca siguranta este buna), iar pe celalalt doar cand cupleaza releul. Releul este bun doar daca ai aceeasi tensiune pe ambele picioare groase, dupa ce a cuplat releul (daca e diferenta inseamna ca e ars contactul), posibil sa scada tensiunea sub 12v cand masori datorita consumului bujiilor.
×
×
  • Create New...