Jump to content

ardagii

Membri
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ardagii last won the day on October 7 2018

ardagii had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About ardagii

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Kona Premium+
  • An
    2018
  • Locatie
    TM
  1. Ca sa inchid postul. S-a gasit in sfarsit problema, era de la lantul de distributie, era intins si a trebuit schimbat. Au mai schimbat si turbina ca facea un zgomot la rece. 10 luni a durat pana s-a rezolvat problema. Dupa ce am facut sesizare la hyundai romania s-a rezolvat. initial cei de la reprezentanta nu au inteles de ce au schimbat distributia, ceea ce ma face sa cred ca le-au spus de sus ce trebuie schimbat. I-am si intrebat daca ei au acces la baza de date hyundai pentru soluii la probleme si au zis ca doar in romania, prin urmare va incurajez pe viitor daca mergeti a 2-a oara cu aceeasi problema in service la reprezentanta sa faceti si o sesizare la hyundai romania.
  2. nu am verificat-o, am sa incerc sa vad ce tensiune e pe ea. Pot vedea asta cumva din diagnoza?
  3. nu ramane pe histograma. Cred ca am sa-mi iau si eu unul si le spun direct. De curiozitate, merge orice tip de obd, sau e ceva protocol mai rar, sau trebuie ceva mai special?
  4. Salut, Am o kona cu 1.0 t-gdi si de vreo 7 luni dupa ce se incalzeste motorul si accelerez mai puternic, se tot intrerupe foarte scurt acceleratia intre 2000-3000 rpm, devine intermintenta. In unele cazuri asa tare face incat se deschide becul galben de checkengine si cred ca taie un piston ca pierd putere pana repornesc masina. Am fost la reprezentanta deja de nu stiu cate ori si au schimbat bujiile, o bobina, dar tot face in continuare. Ei imi zic sa merg la ei cand se aprinde din nou eroarea ca sa vada la care piston e problema, dar nu mi se pare normal ca tot timpul is pe la mama dracului si niciodata nu se intampla cand ei au serviceul deschis. A mai avut careva problema, aveti vreo idee ce ar putea fi?
  5. Salut, Eu am o kona pe variata de motorizare 1.0 ai nu întâmpin astfel de probleme, dar am găsit pe ceva forum ca poate fi legat de presiunea din roti si din cauza cauciucurilor. Daca presiunea e mai mică decât cea recomandata(2.4 bar in cazul meu) se aplatizeaza un pic peste noapte anvelopa si ii trebuie un pic de rulaj sa revină la forma normala. Cică se intampla treaba asta la unele cauciucuri. Citește mai in detaliu aici: https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1191774-Steering-Shimmy-Shake-When-Car-is-Cold
  6. Foarte ciudat, Eu am rotile pe 17 si cand setez 100, atâta ramane, mai face câte o diferența de 1km/h cand se reglează, dar atat. De menționat ca eu doar dupa vitezometrul digital din hud ma iau, nici nu am observat daca se vede diferența pe cel din cluster. Esti sigur ca nu sunt greșeli in operarea pilotului automat? Si de curiozitate e automata cutia ta de viteze? Ca parca am văzut pe undeva ceva similar pe mașina cu cutie automata. Am sa verific maine mai atent daca imi arata vreo diferența.
  7. Salut, Cum a zis colegul din prima postare, e legat de temperatura. Si la mine de cand sunt temperaturile scăzute nu prea se mai opreste motorul pana nu se încălzește mașina, mai ales daca ai pornite dezaburirea sau încălzirea + încălzirea in volan/scaun.
  8. Salut, Te referi la posturile “radio” de pe net, sau cele cele radio care se aud pe teritoriul țării? Nu sunt sigur dar daca te referi la radio, nu stiu daca noi avem inca radio digital (dab). Nu stiu nici daca in România mașinile au dab integrat, chiar daca in alte tari se face reclama la ele ca ar avea.
  9. Totuși, daca nu se vede, eu mai bine as lasa asa toba ca sa se răcească mai repede. Vopseaua aia acționează ca un izolator, chiar daca nu are un efect major
  10. Asta e ceva poza de pe net. Am vrut sa-ti faci o idee.
  11. Da mai tare cu piciorul in roata. Inițial nu reușeam nici eu sa reproduc sunetul cand staționa mașina, asa ca lovește cat mai tare in roata ca sa transmiți șocul in suspensie la mine acolo a intrat intre pistonul ala si prinderea de tabla. Ma aștept suspensia ta sa arate ceva de genul si poate in locurile marcate exista ceva locuri unde poate intra
  12. Nu se vede, noi am găsit-o ca reușeam sa facem sa sune
  13. Am avut si eu problema asta pe kona. La mine a fost o piatra care a intrat in nodul de legatura dintre suspensie si roata. Daca dădeam tare in roata din spate se auzea. Si pe mine ma înnebunea sunetul. Vb cu un mecanic sa o ridice si sa va uitați cu atentie, ma aștept sa găsești ceva similar
  14. Din ce am înțeles se poate merge la orice service autorizat fara sa afecteze garanția.
  15. Chiar, ati negociat careva cu dealerul? Vad pe net ca de obicei se negociază prin alte tari, si curios daca se poate aduce mașina sub pretul de lista, sau la noi nu exista asa ceva
×
×
  • Create New...