Jump to content

FlorisADF

Membri
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FlorisADF last won the day on November 26 2019

FlorisADF had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About FlorisADF

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/23/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tulcea

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I30 1.4 benzina
  • An
    2013
  • Locatie
    Tulcea

Recent Profile Visitors

361 profile views
  1. FlorisADF

    Porneste greu la cald

    De o săptămână mă confrunt aproximativ cu aceeași problemă , doar că la mine face doar când se încălzește motorul ....la una din zece porniri. La rece pornește normal....am curățat senzori, schimbat bujii... suspectez sonda de temperatură lichid răcire , ați mai rezolvat ceva ??? Mulțumesc !
  2. Revin cu o problemă legată de pornirea la cald : - pentru deținătorii de I30 II GD motor 1.4 mpi liniuțele la apă (temperatura)urcă repede la voi ? Mă refer la timp, distanță temperatura exterioară - la mine am impresia că urcă foarte repede și suspectez sonda de temperatura ca având legătură cu pornirea întârziată la cald. Azi 3°C afară mers aproximativ 4 km vreo 10 minute cu tot cu stat la pornire, în oraș, servici - casa și după aproximativ 9 minute în bord îmi arăta deja 90°C, adică liniuțele full . LA VOI ? Mulțumesc.
  3. Mașina I30 2012 - 1.4 mpi se manifestă astfel: - afară -10... -12 °C ger, pornire instantă, ireproșabilă și am observat că la prima cheie nu face; - mers mai mult , motorul se încălzește , intră în parametrii , opriri -porniri, și să zicem din 10- 12 porniri la cald una - două sunt mai prelungite în loc de 1 sec in 2-3 sec, ca și cum ar fi puțin înecată , dar pornește; - merge normal , consum normal, nu sunt martori aprinși, bujii schimbate acum 15.000 km; - singurul lucru diferit făcut față de trecut am băgat benzină de 99 de la Mol și 98 Rompetrol, până acum doar benzină de 95 Rompetrol. CE AR PUTEA FI ? SĂ FIE BENZINA , VREUN SENZOR ? DACĂ S-A LOVIT CINEVA DE AȘA CEVA... MULȚUMESC !
  4. Salutare ! Deschid acest topic referitor la schimbul filtrului de polen deoarece am văzut recent câteva filmulețe în care unii pun filtrul cu săgeata în JOS , alții în SUS , cum o fi corect ??? Eu îmi schimb singur filtrele și de fiecare dată cel de polen l-am pus cu săgeata în jos - mașina I 30 , 1.4 mpi 2013. Mulțumesc !
  5. Confirm , și eu tot Ravenol FL 22 am băgat.
  6. Acum nu știu ce să mai zic, ce să mai cred. Al meu hyundai I30 II din 2012 luna august are modelul vechi de lanț 243212 B000. Am făcut o inspectare cu o cameră endoscopică și mă așteptam la modelul nou cum spunea toată lumea.
  7. Acum nu știu ce să mai zic, ce să mai cred. Al meu hyundai I30 II din 2012 luna august are modelul vechi de lanț 243212 B000. Am făcut o inspectare cu o cameră endoscopică și mă așteptam la modelul nou cum spunea toată lumea.
  8. Dacă vă deranjează sau dacă nivelul este prea mare , eu am rezolvat-o simplu un perfuzor și o seringă mai mare de la farmacie veterinară. Când este motorul rece , băgați furtunașul de la perfuzor prin gaura de la jojă și trageți 1-2-3 seringi, cât este nevoie. Succes!
  9. Apropos de acea ronțăială...nu am Kona , am un I30 II și m-am lovit de această problemă , am scris pe forum , nu știu dacă la voi este același lucru dar la mine lanțul era slab = uzură iar mizeria de întinzător nu trecea la următorul dinte. S-a dat capacul jos și s-a acționat manual asupra întinzătorului , de atunci nu a mai facut. Dar...la mine s-a întâmplat la 79.000 km dar la voi sunt totuși foarte puțini km. Bine, nu m-ar mira să fie un defect ,vedeți câte ceed-uri au fost cu astfel de probleme și au dat vina ba pe una, ba pe alta , totul a început cu acea ronțăială și a sfârșit cu săritul de la punct , la prima cheie dimineața, cu repercursiuni mai mult sau mai puțin grave. Mulți km fără probleme !
  10. Da, este foarte trist ce se întâmplă și chiar îmi pare rău pentru ceea ce ai pățit dar spuneam că mi se par puțini km, ajungem să schimbăm distribuția la fel ca pe curea în condițiile în care sunt colegi care au mers și 200000 km cu lanțul din fabrică.
  11. În clipul atașat, pe la min 14 , la montarea capacului distribuției ,se vede pe capacul distribuției un șurub "orb" care vine fix în dreptul întinzătorului și care nu este infiletat decât strict în carcasă nu trece mai departe. Întreb poate cineva știe ... eu cred că este un dop de vizită pentru întinzător sau poate chiar pentru asta este, pentru a ajuta efectiv prin împingerea unui dinte când este nevoie , cert este că vine fix în dreptul găurii pe unde se pot vizualiza dinții. Ori nu se știe ori nu se vrea să se știe ??? Mulțumesc, rog colegii care știu ceva să posteze.
  12. Da, mare noroc , uneori ...bine... , s-a întâmplat de 2 ori , l-am găsit atât de slab încât dacă mă chinuiam puțin îl scoteam de pe axele cu came deci între axe efectiv avea o "burtă" imensă. Eu am observat și înainte că era slăbuț, metoda degetul ,dar acum începuse să zbârnâie la pornire. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu a sărit și mecanicului dibaci. Este un clip scurt pe youtube asemănător cu ceea ce am pățit eu referitor la lanț slab. https://youtu.be/TxvxMxQoh4
  13. Salutare ! Am revenit cu detalii : am fost la mecanic , s-a dat capacul de la culbutori jos și a constatat că lanțul era intr-adevăr nu slab, foarte slab, probabil întinzătorul nu a lucrat deloc în cei 79.000 km...de ce ??? Poate doar întinzătorul știe răspunsul, s-a dat un dinte în față și tot slăbuț era, s-a rotit , s-a învârtit motorul și la fel ...slăbuț și când s-a acționat încă un dinte , s-a întins și este ok acum. Nu mai zbârnâie la pornire și acum îl verific zilnic (chiar și de 2 ori pe zi) pe la busonul de ulei și este întins. Sper să mai fac încă pe atât km și poate apoi voi înlocui distribuția . Era prea de tot să înlocuiesc o distribuție pe lanț la aceeași km ca una pe curea. Mulțumesc mult Dace pentru sfaturi.
  14. Vreo 1500 ... cred... piesele sunt 800 de origine și undeva la 600 FAI dar prefer origine , 90 antigel și restul manopera. Dar întâi merg marți să-i dea capacul jos să vedem starea lanțului și a întinzatorului să vedem dacă de acolo vine acel zgomot metalic dimineața.
  15. Referitor la distribuții sărite .... cu NU au fost cazuri, erau vorbele unui inginer de la ei. " Stați liniștit, nu umblati la distribuție, este pe lanț, duce o viață". Vrăjeală...oricum scuze se găsesc...intretinere necorespunzatoare...bla, bla Am tinut-o ca-n puf, ulei de care scrie, schimbat si la 7-8000 km. Asta este , voi vedea marți ce este sub capac, ne auzim.
×
×
  • Create New...