Jump to content

FlorisADF

Membri
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

FlorisADF last won the day on November 26 2019

FlorisADF had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About FlorisADF

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/23/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tulcea

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I30 1.4 benzina
  • An
    2013
  • Locatie
    Tulcea

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. Acum nu știu ce să mai zic, ce să mai cred. Al meu hyundai I30 II din 2012 luna august are modelul vechi de lanț 243212 B000. Am făcut o inspectare cu o cameră endoscopică și mă așteptam la modelul nou cum spunea toată lumea.
  2. Acum nu știu ce să mai zic, ce să mai cred. Al meu hyundai I30 II din 2012 luna august are modelul vechi de lanț 243212 B000. Am făcut o inspectare cu o cameră endoscopică și mă așteptam la modelul nou cum spunea toată lumea.
  3. Dacă vă deranjează sau dacă nivelul este prea mare , eu am rezolvat-o simplu un perfuzor și o seringă mai mare de la farmacie veterinară. Când este motorul rece , băgați furtunașul de la perfuzor prin gaura de la jojă și trageți 1-2-3 seringi, cât este nevoie. Succes!
  4. Apropos de acea ronțăială...nu am Kona , am un I30 II și m-am lovit de această problemă , am scris pe forum , nu știu dacă la voi este același lucru dar la mine lanțul era slab = uzură iar mizeria de întinzător nu trecea la următorul dinte. S-a dat capacul jos și s-a acționat manual asupra întinzătorului , de atunci nu a mai facut. Dar...la mine s-a întâmplat la 79.000 km dar la voi sunt totuși foarte puțini km. Bine, nu m-ar mira să fie un defect ,vedeți câte ceed-uri au fost cu astfel de probleme și au dat vina ba pe una, ba pe alta , totul a început cu acea ronțăială și a sfârșit cu săritul de la punct , la prima cheie dimineața, cu repercursiuni mai mult sau mai puțin grave. Mulți km fără probleme !
  5. Da, este foarte trist ce se întâmplă și chiar îmi pare rău pentru ceea ce ai pățit dar spuneam că mi se par puțini km, ajungem să schimbăm distribuția la fel ca pe curea în condițiile în care sunt colegi care au mers și 200000 km cu lanțul din fabrică.
  6. În clipul atașat, pe la min 14 , la montarea capacului distribuției ,se vede pe capacul distribuției un șurub "orb" care vine fix în dreptul întinzătorului și care nu este infiletat decât strict în carcasă nu trece mai departe. Întreb poate cineva știe ... eu cred că este un dop de vizită pentru întinzător sau poate chiar pentru asta este, pentru a ajuta efectiv prin împingerea unui dinte când este nevoie , cert este că vine fix în dreptul găurii pe unde se pot vizualiza dinții. Ori nu se știe ori nu se vrea să se știe ??? Mulțumesc, rog colegii care știu ceva să posteze.
  7. Da, mare noroc , uneori ...bine... , s-a întâmplat de 2 ori , l-am găsit atât de slab încât dacă mă chinuiam puțin îl scoteam de pe axele cu came deci între axe efectiv avea o "burtă" imensă. Eu am observat și înainte că era slăbuț, metoda degetul ,dar acum începuse să zbârnâie la pornire. Mulțumesc lui Dumnezeu că nu a sărit și mecanicului dibaci. Este un clip scurt pe youtube asemănător cu ceea ce am pățit eu referitor la lanț slab. https://youtu.be/TxvxMxQoh4
  8. Salutare ! Am revenit cu detalii : am fost la mecanic , s-a dat capacul de la culbutori jos și a constatat că lanțul era intr-adevăr nu slab, foarte slab, probabil întinzătorul nu a lucrat deloc în cei 79.000 km...de ce ??? Poate doar întinzătorul știe răspunsul, s-a dat un dinte în față și tot slăbuț era, s-a rotit , s-a învârtit motorul și la fel ...slăbuț și când s-a acționat încă un dinte , s-a întins și este ok acum. Nu mai zbârnâie la pornire și acum îl verific zilnic (chiar și de 2 ori pe zi) pe la busonul de ulei și este întins. Sper să mai fac încă pe atât km și poate apoi voi înlocui distribuția . Era prea de tot să înlocuiesc o distribuție pe lanț la aceeași km ca una pe curea. Mulțumesc mult Dace pentru sfaturi.
  9. Vreo 1500 ... cred... piesele sunt 800 de origine și undeva la 600 FAI dar prefer origine , 90 antigel și restul manopera. Dar întâi merg marți să-i dea capacul jos să vedem starea lanțului și a întinzatorului să vedem dacă de acolo vine acel zgomot metalic dimineața.
  10. Referitor la distribuții sărite .... cu NU au fost cazuri, erau vorbele unui inginer de la ei. " Stați liniștit, nu umblati la distribuție, este pe lanț, duce o viață". Vrăjeală...oricum scuze se găsesc...intretinere necorespunzatoare...bla, bla Am tinut-o ca-n puf, ulei de care scrie, schimbat si la 7-8000 km. Asta este , voi vedea marți ce este sub capac, ne auzim.
  11. Modelul nou? Nu știu, există ceva mai nou decât: lanț cod 243212B200 și întinzator cod 2441025001? La reprezentanță au zis codurile astea, dacă cineva știe altceva îl rog să mă ajute cu informații.
  12. Da...am înlocuit uleiul și filtrul degeaba, Dace ai avut dreptate. După 9 zile de liniște în care diminețile au fost cu temperaturi între -2 și - 6°C totul a fost ok. Azi dimineață au fost + 2°C și a zbârnâit iar...nu știu ce să mai zic și ce să mai cred. Marți merg la mecanic, am luat și garnitura capac, să dea capacul jos să vedem ce găsim acolo și apropos citeam pe aici că la hyundai NU au sărit distribuții, greșit am vb azi cu cineva care lucrează în domeniu și mi-a zis că au avut sărite de la punct la prima cheie dimineața. Cred că voi schimba distribuția și gata. M-am săturat de deschis capota de 10 ori pe zi, de scos bușonul și de constatat că azi lanțul e slab și mâine întins...
  13. Dace : Mulțumesc mult pentru sfaturi, am dat comandă de garnitură și urmează să vorbesc cu un mecanic pentru a da capacul jos să vedem ce este acolo. Vă țin la curent, văd că pe forum aici nu mai zice nimeni despre această problemă, la cei de la KIA este frecventă. Am vb cu cineva cu KIA și la 30.000 km de la înlocuirea distribuției zgomotul a reapărut. Am o înregistrare cu acel zărnăit dar nu reușesc să încarc video.
  14. Salut ! Este foarte corect ce spui referitor la sistemul de blocare al tijei întinzătorului dar după logica mea dacă nu ar funcționa ar face zilnic , la fiecare pornire, indiferent că ar fi cald sau frig, la mine face aleatoriu, numai în pragul de temperatură 4-10 grade, doar la prima pornire la ....x zile. Eu suspectez filtrul de ulei (să scape presiunea peste noapte)și uleiul, am făcut schimbul în octombrie și în 3000 km nu a făcut nici măcar o dată. Acum , pe 18.12 a făcut prima dată.....mă mai gândesc tot la partea mecanică din întinzător, să se chinuie să sară la următorul dinte...Dumnezeu știe....
  15. Salut ! Ai mișcat de volan stânga-dreapta , cu semnalizarea pusă, cu mașina staționată ? Eu, așteptând la semafor, cu semnalizarea pusă am început să mișc stânga-dreapta și exact așa se comporta, cum povestești mai sus. În rest totul ok.
×
×
  • Create New...