-
Content Count
24 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
FlorisADF last won the day on November 26
FlorisADF had the most liked content!
Community Reputation
1 NeutralAbout FlorisADF
-
Rank
Member
Previous Fields
-
Auto
Hyundai
-
Model
I30 1.4 benzina
-
An
2013
-
Locatie
Tulcea
Recent Profile Visitors
41 profile views
-
Dacă nu știți ce antigel aveți și este nevoie de completare gen 50 -100 ml , cel mai bine este să o faceți cu apă distilată. La cantitatea totală de antigel nici nu se simte, eu am facut astfel de completare și am măsurat densitatea înainte și după o săptămână, la fel, undeva la -37°C.
-
Am revenit cu problema racordului flexibil, azi am rezolvat-o , nu eu, un tip foarte bun în ceea ce face în Constanța. Atașez foto cum era și cum este acum:
-
Am verificat prin metoda menționată , nu pare să sufle foarte tare, se aude o ușoară fâsâială și parcă acum și-a schimbat puțin zgomotul la turatii de 3000. M-am programat marți ptr schimbarea racordului sudură în argon, piesa în sine nu o găsesc decât pe original și doar în afară. Ideea este că plasa este ruptă aproape de tot am prins-o cu un colier ptr că vibra. Revin cu detalii după înlocuire.
-
Mulțumesc pentru răspuns. Da, am avut doar impresia că nu este ars...prea tare dar azi m-am băgat sub mașină și cu o oglindă am observat și partea dinspre spatele mașinii și partea de jos era ok iar sus plasa ruptă și racordul în sine avea pe vreo 4 spire, cât am putut vedea ciupituri, mici spărturi și zona înnegrită, deci viață lungă nu mai are. Am hotărât să-l schimb, doar că piesa care mi-ai arătat-o la mine, la I30 II costă ..... 1300 lei așa că am vorbit și voi schimba strict racordul cu sudură în argon. Cert este, am vorbit azi la service , în momentul ruperii acelui înveliș exterior viață lungă nu mai are.
-
Salutare! Am căutat pe forum dar nu am găsit nimic, poate s-a discutat anterior. La ultima revizie făcută de mine, am constatat că acea plasă a racordului flexibil de evacuare gaze, în partea dinspre motor este desprinsă pe toată suprafața circulară a racordului, partea din spate este ok. Racordul în sine pare să fie în regulă, am verificat, l-am mișcat, nu scăpă gaze, nu este ars. S-a mai confruntat cineva cu așa ceva? Este o problemă dacă acea plasă stă așa desprinsă? Mașina este 1.4 benzină. Sau dacă cineva l-a înlocuit rog detalii, dimensiuni, producător ... Mulțumesc .
-
Salutare ! Am căutat pe forum dar nu am găsit , poate s-a discutat anterior. La ultima revizie făcută de mine am constatat că acea plasă a racordului flexibil evacuare gaze, în partea dinspre motor este desprinsă pe toată suprafața circulară a racordului, partea din spate este ok. Racordul în sine pare să fie în regulă, am verificat, l-am mișcat, nu scăpa gaze , nu este ars. S-a mai confruntat cineva cu așa ceva? Este o problemă dacă stă așa cu acea plasă desfăcută la un capăt? Mașina este 1.4 benzină 2012. Sau dacă cineva l-a schimbat rog detalii, dimensiuni, producător... Mulțumesc.
-
Astăzi am schimbat uleiul și am folosit filtru ulei Mann W 8017 și ulei Shell Helix Ultra Profesional AF, A5/B5 am folosit ceea ce scrie în carte cu toate că aș fi mers pe un 5w40 chiar dacă era un A3, m-am gândit totuși că A3 este mai vâscos și până la urmă nu cred că de nebuni recomandă A5.
-
Ce înseamnă asta? Este periculos? Merg la un service sau mai poate merge așa ? Mulțumesc.
-
Azi, după ce am ajuns la serviciu, am repetat operațiunea de verificare lanț, am oprit motorul și nefiind foarte încins m-am încumetat și am băgat degetul... surpriză , lanțul întins. Să fie oare așa cum mi-a spus acea persoană cum că după un repaus de câteva ore lanțul este ușor slăbit iar la pornire intră în funcțiune întinzătorul hidraulic ? Repet , mașina nu huruie, nu zdrăngăne nu știu cum sau care este NORMALUL. Mulțumesc.
-
Mulțumesc, aveți idee, ați spus că Hyundai a schimbat lanțul, de când ? A mea este din august 2012 .
-
Este întinzător hidraulic, mi-a confirmat un băiat de la Hyundai.