Jump to content

cciiaandrei

Membri
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cciiaandrei

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/08/1985

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI
  • Model
    i40 CW
  • An
    2012
  • Locatie
    Timisoara
  1. Revin: Discuri si placute de frana noi pe fata, nu s-a rezolvat....Am schimbat SW de ambreiaj la recomandarea unui service din Timisoara, si degeaba l-am schimbat. Franeaza OK masina. La viteze mari din cand in cand am vibratii in volan. Cauciucurile sunt din 2019 pe fata. Deci nici de la cauciucuri nu e. Cand sunt pe loc cu motorul pornit si virez pe loc stanga-dreapta, se aude un trosnet infundat la capat de cursa volan de fiecare data...S-ar putea sa fie dusa coloana de directie / senzor pozitie volan ( ala cu encoder )... Dar tresa stiu exact ce schimb ca vorbesc de piese scumpe si imi trebuie o diagnoza precisa, lucru care greu gasesc in Timisoara....de ce aveam VW cred ca deja eram cu problema rezolvata. PS: Nu stiu daca are legatura ESP si AUTOHOLD cu Cruise Set, ca nici asta nu merge...chiar daca sterg erorile din bord si dupa aia cateva zile nu mai am erori, tot nu pot sa setez Cruise Control...Dar limitatorul de viteza merge ( care e din aceleasi butoane de pe volan ).
  2. Va salut, Am un Hyundai i40 CW VF 1.7CRDI 116 CP din 2012. S-au aprins ESP si AUTOHOLD impreuna dupa ce ma intorceam de la cumparaturi. Deci masina era oprita si cand i-am dat buton, am ramas cu ei activi. Am fost la service , a sters erorile si dupa ceva timp( gen 2,3 saptamani) apar iar. Am schimbat la recomandarea lor SW de ambreiaj, se pare degeaba. Daca ati mai avut problema asta, ce ati schimbat sa se rezolve? Cumva senzorul de bracaj de la coloana de directie? Sau doar calibrat? Sau ceva piese pe la coloana de directie? PS: Nici cruise control nu se seteaza, dar limitatorul merge, adica daca merg cu 50km/h si ii dau limit 90 km/h, accelereaza singura... Multumesc, Andrei
  3. Buna ziua, Am un Hyundai i40 CW din 2012, 1.7 CRDI 116 CP, cutie manuala, frana electrica, AUTOHOLD... Azi cand sa plec de la supermarket, i-am dat butonul de ON , si-a facut verificarile computerul de burd si se pare ca raman aprinsi 2 martori in bord: ESP si AUTOHOLD. Nu am luat ceva piatra sau groapa. E posibil sa se fi ars amandoi senzorii deodata? Cand ii dau ESP OFF din buton, imi arata alt LED ca este ESP OFF. La autohold in schimb, nu mai imi notifica in bord cand apas butonul de langa cotiera. Intrebarile ar fi asa: 1. Au lagatura cei 2 martori? Poate sa fie o cauza comuna? 2. Daca rotile nu sunt umflate cu aer egal, imi poate da "eroare falsa" amandoi senzorii? Multumesc, Andrei CIURDAR Email:ciurdar.andrei@yahoo.com
  4. Buna ziua, Eu cumpar de pe www.autohut.ro . Mi se par un pic mai ieftini ca si epiesa si sunt mai seriosi. Aceeasi teorie am ca si la Golf, Filtre Mann si ulei castrol edge de diesel. Si nu am nici o problema. Ar mai fi autokarma.
  5. Buna ziua, Am un i40 CW 2012 1.7CRDI 116CP 85 KW, 112.000 km in bord, cutie manuala 6 viteze. Am doua intrebari: 1. puteti sa imi recomandati (eventual un link, un nr de tel ) pe cineva care poate sa faca duplicat dupa cheia mea originala keyless go, cu 4 butoane? Singura oferta care o am este de la Casa Auto Timisoara care a zis ca imi anuleaza cheia mea, imi da 2 chei noi , invata masina sa le recunoasca, totul la pretul de 1150 RON. Mi se pare enorm pretul. 2. La pornirea de pe loc, intra greu in viteza 1-a, daca o scot in punctul mort si mai bag o data, merge OK. Plus ca pedala de ambreiaj este foarte greu de apasat, daca merg bara la bara prin oras , cam fac febra musculara la glezna. Volanta este OK, nu am bataie. Intrebarea este, daca schimb discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul de presiune, o sa se rezolve? Daca ati avut problema aceasta, ce ati facut sa rezolvati? Multumesc mult, Andrei CIURDAR Timisoara, ROMANIA
×
×
  • Create New...