Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

mi20r

Membri
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

mi20r last won the day on November 7 2019

mi20r had the most liked content!

Community Reputation

36 Good

About mi20r

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Ioniq
  • Model
    2017
  • An
    2018
  • Locatie
    Sibiu

Recent Profile Visitors

120 profile views
  1. Toate sistemele noi inteligente care se bazează pe camere și radare nu sunt perfecte și nici nu cred că vor fi vreodată, pentru că nu trăim într-un mediu de laborator. Soția lucrează la o companie care se ocupă cu dezvoltarea de astfel de sisteme și mi-a mai povestit de probleme apărute, despre care are voie să povestească bineînțeles. Ideea este că oricât de dezvoltat e softul, acesta se bazează pe informații primite de la senzori. Iar mai ales la partea de achiziție de imagine cerințele de calitate sunt mai mari decât pot oferi furnizorii, care sunt cei din domeniul opticii. Iar toate aceste costuri de scrap-uri sunt reflectate în ceea ce plătim noi pentru acele sisteme pe mașinile noi, care pentru un scor cât mai bun la NCAP ne sunt băgate pe gât. De exemplu, la Ioniq 2020, la fiecare pornire a mașinii Lane Keep Assist-ul se activează automat. Ai nevoie de el tot timpul? Nu. Însă nu ai ce face, trebuie să tot apeși butonul de dezactivare, pentru că este "safety". Ce să mai zic, să povestesc de păianjenul care și-a găsit să își facă cuib în locașul camerei de pe Ioniq și și-a găsit sfârșitul acolo, copt la soare? Pune programatorul să trateze asta...
  2. Tocmai am vazut o postare ca intr-un stat din SUA un dealer isi lichideaza stocul de Ioniq EV modelul 2019 (adica 3 bucati noi): 1000USD la primire, 79USD pe luna timp de 3 ani, dupa care poti sa o cumperi cu vreo 13000 USD sau sa le-o dai inapoi.
  3. mi20r

    i30 Fastback 2018

    Ionut, de curiozitate cât a costat mașina și câți kilometri are acum la bord? Ai fost cu problema la alta reprezentantă în afară de Țiriac București? Îmi cer scuze dacă ai mai zis deja și te repeți, însă nu am citit toate postările. Îți dau un exemplu din zona mea. La Volkswagen și Audi nimeni care ține la mașină nu apelează la reprezentanța din Sibiu în garanție, chiar dacă au luat mașina de acolo. Majoritatea merg la Vâlcea. Hyundai avem 2 reprezentanțe în Sibiu și există ceva de reproșat la fiecare din ele. Însă când am cerut oferte de revizie la mai mulți din zonă, Țiriac Brașov au fost singurii care mi-au pus pe ofertă alt ulei decât cel recomandat în cartea mașinii...
  4. Mai sunt 2 rampe în Sibiu. Însă la una ajungi doar cu pile 😁
  5. mi20r

    i30 Fastback 2018

    În sfârșit ceva documentat în legătură cu consumul. Mulțumesc!
  6. mi20r

    i30 Fastback 2018

    Eu am cochetat vreo 3 luni înainte să îmi iau Alpin 6 cu ideea de Michelin Crossclimate exact din acest motiv. De la 20 grade in sus sunt varza anvelopele de iarnă mai ales la frânare pe carosabil uscat. Din ultimele teste vizualizate de mine Nokian sunt cele mai slabe la frânarea pe carosabil uscat, însă pe ud sau zăpadă sunt în top. Însă la noi mai nou avem fie vara sau iarnă. Sau iarnă cu zile de vară pe alocuri. Și în cazul meu, în mijlocul țării, când vine iarna câteva săptămâni pe an, vine. Locurile de parcare de pe marginea drumului sunt pline de zăpadă împinsă de pluguri. Iar dacă vrei să parchezi acolo ca altundeva nu ai unde, nu mai ieși dintre mașinile parcate în față și spate dacă nu ai anvelope de iarnă, orice Crossimate-uri meseriașe ai avea (cu excepția SUV-urilor).
  7. mi20r

    i30 Fastback 2018

    Ce model de anvelope?
  8. mi20r

    i30 Fastback 2018

    Daca masina "vinovatului" este Astra H, aceea are 3 puncte NCAP (nu stele) la pedestrian safety. i30 are 27 puncte...
  9. La Ioniq este trecut in carte schimbul la 2 ani sau 30000km. Cu toate sistemele de mai sus + ca mai exista un circuit separat care folosește tot lichid de frana, ambreiajul de cuplare al motorului termic la transmisie.
  10. Duster-ul cu EDC nu era 4x4. Si l-a luat un coleg pentru soția anul trecut la 19000 Euro si l-am văzut. Singurul lucru care era deranjant vizual in mașină era cotiera. După cum l-am văzut depășește Renault Captur cu mult, mai ales la capacitățile off-road. Săptămâna trecută l-am văzut si pe cel 4x4 benzină 130CP, și am rămas plăcut surprins, mai puțin cotiera aia... 10% consum in oraș însă omul de la noi a aflat că are buton de controlat modul 4x4. Spațiu arhisuficient înăuntru. Nu stiu de capabilitatea de a merge la viteze de autostrada, cei din mașină se plângeau de incetineala deplasării insa cred ca era de la șofer nu de la mașină. Sincer eu aș recomanda o mașină din asta dacă i-ar pune EDC-ul pe motorizarea de benzină 4x2 dacă prețul ar fi undeva pe la 17000 Euro. Acest 4x4 pe care l-am văzut ultima data a costat 16000, si nu se aplica Rabla ca avea CO2 peste limita.
  11. Înseamnă că au prea mulți clienți care au început să își aducă piesele de acasă, au personal stufos, inclusiv oameni dedicați care își primesc salariul din vânzări de piese, iar consultantul financiar e un birocrat contractat cu experiență în multinaționale mari care încearcă să acopere salariile respective doar din calcule în Excel, fără să se gândească la clienții care vin pentru serviciile profesionale oferite și nu ca să umple buzunarele patronilor. Probabil ca va urma selecția naturală...
  12. mi20r

    Dieselgate

    Nu este vorba doar de testul ITP, la noi nu cred ca se verifica nimic in legatura cu poluarea. Chiar ieri intreba pe extensia forumului de pe Facebook daca cei de pe forum nu cunosc pe cineva in Cluj care sa ii dea jos DPF-ul pentru ca "i se pare ca face regenerarile prea des" si sa ii anulege EGR. Altii isi fac reclama la tuning unde Stage2 include DPF off, EGR off. Este un sport national cel putin la noi si nimeni nu verifica treaba asta. Eu nu am pus strop de adblue in Passat in peste 40000km si cica ar fi trebuit ca msaina sa ceara, in acesti km fiind facute o inspectie RAR, un ITP, 2 revizii la reprezentanta dintre care una care are legatura cu dieselgate si nimeni nu mi-a zis ca ar fi o problema. Si mie imi chiar pasa de treburile astea. Cand m-am intors din concediu mi-am facut presiunea in pneuri, langa masina mea era un audi diesel cu motorul pornit cat timp a reglat presiunea, cu belelusul in masina, si mirosea acolo de si mie imi venea sa vars. Daramite sotiei care este sensibila la aceste tipuri de parfumuri Diesel originale si mi-a spus de cand am luat Passat-ul ca ea nu il suporta din cauza mirosului. Data viitoare il si intreb daca se gandeste la sanatatea copilului lui desi mi-e frica de ce raspuns o sa primesc... Oare si pe dincolo in tarile "civilizate" este tot asa?
  13. mi20r

    Dieselgate

    Minune de-a dreptul. Ma gândesc la ce o fi ajutat update-ul de soft din cadrul campaniei de recall...
  14. mi20r

    Dieselgate

    Rezervorul si instructiunile de umplere erau acolo. B7 cod motor CFFB. Ca am avut sau nu adblue in el sau era o extensie a rezervorului pentru lichid de parbriz pentru stropitoarea din spate nu stiu
  15. mi20r

    Dieselgate

    Asa sa fie. Detinatorii de TDI care ati bagat AdBlue in masina la cati kilometri ati facut-o? Eu ca fost detinator de EA189 la peste 40000 facuti nu am completat nici un stop, nici dupa ce am efectuat campania de recall.
×
×
  • Create New...