Jump to content

mi20r

Membri
  • Content Count

    260
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    26

mi20r last won the day on March 4

mi20r had the most liked content!

Community Reputation

61 Good

About mi20r

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Ioniq
  • Model
    2017
  • An
    2018
  • Locatie
    Sibiu

Recent Profile Visitors

412 profile views
  1. mi20r

    TPMS Hyundai i30

    1. Te duci la o vulcanizare si dai jos o anvelopa si o pui la loc. Nu cred ca te costa mai mult de 10 RON. 2. Este complicat sa ajungi fizic la reprezentanta cu masina sa ii intrebi treaba asta?
  2. Cred ca nu si-au dat inca seama cum sa identifice celulele problematice cu ele montate pe masina. Sau identificarea se poate face doar conectand pachetul de baterii la vreun dispozitiv care sa initieze ciclii de incarcare. De aceea impart costul jumi/juma cu LG Chem. Varianta cea mai ieftina din punct de vedere juridic / financiar este sa inlocuiasca totul acum (oricum trebuie sa desfaca in doua masina) si vad ulterior cum le reutilizeaza pe cele bune. Cerere de baterii o sa fie in continuare. Sunt parca 98 de module a cate 3 celule in Kona 64kW. Blestemul mineritului de cobalt... sau o conspiratie a petrolistilor?
  3. Parca 8.6 secunde este la PHEV insa irelevant, pentru ca Hyundai da acele cifre pentru atunci cand bateria este descarcata. Se pare ca din testele facute de utilizatori HEV-ul cu bateria incarcata scoate sub 8 secunde 0-100. Eu, desi ma mananca tare si am rezolvat tehnic posibilitatea de incarcare acasa (am 3 variante), am zis ca pana nu il conduc sau nu vad ceva review-uri pe tema lui, nu ma bag. Deja sunt ceva raportari cu zgomote ciudate la noul Tucson la partea de suspensie spate si din experienta curenta cu "reprezentantele" din zona am o retinere sa cheltui atatia bani cu o masina care sa ma lege de mersul la meseriasii de acolo, pentru ca au "tableta minune" de diagnoza. Pentru ca la banii aia eu ma astept ca masina sa mearga impecabil cel putin in perioada de garantie si nu doar sa mearga.
  4. Astazi am condus versiunea de 24.395 € - 1.6 l, 150 CP, 4 WD, 6 MT, benzina, Style. Am mers pe judetean, autostrada si in oras, accelereaza decent insa nu este pentru crosetat. Tinand cont ca vanzatorul a spus ca plateste amenda am depasit absolut tot. + Plus Nu mi-a murit motorul niciodata M-am acomodat lejer la volan si nu dau cu piciorul in coltul suportului de display. Suspensia imi place enorm si masina este stabila si la 170. Franele impecabile. Antifonarea este mult peste Ioniq-ul din dotare. Butoanele pentru controlul temperaturii ambientale nu sunt de tip touch (precum restul). - Minus Dupa 125km/h auzeam un suierat cu urechea stanga, in partea din spate a usii soferului, care nu a crescut in intensitate chiar daca am crescut viteza. Nu stiu daca este faimosul suierat de oglinzi sau ceva nu calca bine la cheder. Nu am sesizat nici o diferenta de dinamica intre condusul in modurile Eco, Normal si Sport. Consumul afisat in bord cand am luat masina (de mers dimineata de acasa pana la reprezentanta) - 22l/100km. Neutru Consumul cu care am revenit din test drive - 10.7l/100km. Tinand cont ca i-am cam dat-o pe autostrada si el tot sugera treapta 6 iar eu eram in 4 cred ca e decent. Cred ca se poate scoate lejer sub 9% la 140 pe autostrada. Zgomotul motorului cand este turat nu este deranjant insa este neutru, nu impresioneaza cu absolut nimic. Nu te baga in scaun pe accelerare. Mi-a fost promis la sfarsitul lui aprilie un test drive mai extins cu PHEV-ul.
  5. Eu zic ca hibridul o sa consume sensibil mai putin pe judetene decat mild-ul. Deja sunt raportate consumuri de 6-7 mixt cu hibridul. Diferenta in oras mild fata de versiunea anterioara nu cred ca o sa fie mai mult de 0,5l/100 km. De parca ar mai conta la 13-14. Pe autostrada, la maxim 140km/h, previziunea mea este ca o sa consume mai putin cu cel putin 1 litru, mai ales in sud unde nu prea sunt dealuri de urcat. Am gasit poza asta pe alt forum. Sa inteleg ca hibridul are locas in care sa inghesui o roata de rezerva slim daca renunti la acele compartimente de sub placa din porbagaj? Cei din reprezentanta habar nu au de treaba asta.
  6. mi20r

    Metode de plata

    Signal este o organizatie non profit si codul sursa este public, pe cand WhatsApp este membra a grupului Facebook. Si mai exista Telegram (folosita de anumite grupuri obscure pentru ca permite stergerea automata a conversatiei de pe device dupa un anumit timp customizabil). https://www.cnet.com/news/signal-whatsapp-and-telegram-major-security-differences-between-messaging-apps/ Cand ai timp citeste cele 2 policy-uri, mai ales partea cu "Information We Collect" de la WhatsApp vs Signal. https://www.whatsapp.com/legal/updates/privacy-policy/?lang=en https://signal.org/legal/
  7. Nici nu ma gandesc la altceva in afara de Luxury. As da banii in plus doar ca sa vad reactia vecinilor Insa nu ma incanta acoperisul panoramic (sunt multi porumbei in zona).
  8. mi20r

    New Hyundai i20 2020

    Cand vad ce erori aveti de la senzorii de presiune (nu doar acest model) incep sa imi fac griji ca la mine nu functioneaza alerta. Eu am avut si 2.1 si 3.0 insa niciodata diferenta de mai mare de 0.1 intre roti, pe alt model de Hyundai, cu TPMS. Niciodata nu mi-a dat avertizare. Imi vine sa dezumflu o roata, insa cum nu am buton de resetare parca nu m-as baga
  9. mi20r

    Metode de plata

    La mine in familie socrul este singurul care scoate tot de pe card cand apuca la bancomat. Restul folosesc cardul in majoritatea situatiilor. Unii chiar cumpara de pe internet sau isi transfera, cu ajutor de la copii cei drept, din contul de pensie in cel de economii. Si aici vorbim de persoane cu varsta 70+. Cum zice si James mai sus, cred doar in tranzactiile "eludante", cele care implica obtinerea de fise pentru ceva (ex: spalat masina) si daca mergi la piata mai este necesar cashul. Cel putin in cazul meu. De cand cu pandemia, la mai multi comercianti "de cartier" am intalnit expresia "cum doriti, nu avem pretentii, este bine venit oricum". Insa cel mai bun lucru pentru mine de cand cu digitizarea este Revolut si conversia RON-EURO. Pentru sub 10 RON in plus imi platesc rata in Euro stand in pat si nu la coada la casa de schimb valutar + banca. Spre deosebire de Romania, cand am fost in concediu in Grecia anul trecut mi s-a spus proprietarul ca ar prefera Euro cash si am schimbat. Dar a fost si mai bine si pentru mine pentru ca am avut un discount semnificativ la cazare, plus primit produse locale in cantitatea ceruta, moca. As incadra asta la tranzatie "eludanta". Acolo cash-ul mi-a adus si alte "bonusuri" pe la restaurante, insa banuiesc ca si pe la noi este cam la fel, daca esti client fidel prin resort-uri turistice. In excursia din Delta de anul trecut cash-ul era inca la putere dpdv servicii si cred ca o sa ramana asa. Am platit cu cardul doar la Lidl-ul din localitate, pentru mancare neesentiala.
  10. Am vazut tot felul de postari in legatura cu presiunea mai nou. Daca iti arata presiunea pe display, pentru fiecare roata in parte, ar trebui sa fie TPMS de tip activ. Ce diferenta de presiune iti raporta atunci cand s-a sesizat computerul de bord? La mine ia cam 300 de metri parcursi pana sa "citeasca" presiunea la toate rotile. Am mai citit pe forumuri ca trebuie sa umfli la +0.1 bari fata de normal si sa mergi cativa kilometri asa. Eu nu am patit-o pana acum desi, fata de "standard" 2.5, am avut si 2.1 si 3.0. Insa diferenta mai mare de 0.2 intre roti in acelasi moment nu am avut. De asemenea, eroarea poate insemna si faptul ca unul dintre senzori nu functioneaza. Sa nu iti fi bulit senzorul meseriasul cand ai pus anvelopele de iarna, daca ai facut-o . Oricum pe tester ar trebui sa apara eroarea exacta, asa ca probabil te paste o vizita in reprezentanta.
  11. 42.245 € este fara programul Rabla in varianta Luxury si 39.865 € fara programul Rabla varianta Premium. Din cate am vazut pana acum singurul lucru care lipseste la Luxury fata de modelele vestice este suspensia adaptiva. Pe langa rezervorul minuscul (daca ar fi sa ne axam pe un consum de 10% in regim de 130km/h) faci maxim 500km cu un plin de benzina si electroni. Este mai lenta cu 0.3 secunde de la 0-100km/h fata de HEV, insa acest lucru il consider irelevant, are 162kg in plus fata de HEV insa capacitatea bateriei ar trebui sa asiste mai mult la reducerea consumului extern, cel putin in regim de judetene. Portbagajul este mai mic cu 58 de litri si nu are in specificatii "Sarcina pe carligul de remorcare/echipamente optionale". Poate tracta remorca de 750 fara dispozitiv de franare. La "anvelope optionale" nu apare nimic deci probabil esti restrictionat deocamdata la cele de 19". Roata de rezerva nu exista ceea ce pentru mine se contrazice cu denumirea de "SUV". Am vazut insa pe un Santa Fe aflat in showroom o roata de rezerva slim, insa nu stiu daca face fata greutatii. Ar trebui vazut pe stalpul masinii daca scrie ceva, cand vor apare prin reprezentante (cel mai devreme incepand cu martie 2021). Albul "Polar White" - ala fain care e de fapt Ceramic White in vest (asa cum am pe Ioniq) costa in plus 167 €. Deci si albul costa. Plasticul de pe usile din spate chiar mi-a dat impresia de OK. Are alta textura, m-am prins ca este plastic normal doar dupa ce l-am ciocanit. Plasticul din torpedou insa il vezi ca este din ala simplu de Logan. Spatiul de depozitare in cotiera este mai mic decat la Octavia, ca exemplu. Insa este utilizabil. Mie in principiu imi place masina. Singurul lucru care imi displace la prima tangenta cu modelul (inainte sa il conduc efectiv) este faptul ca dau cu genunchiul in suportul ecranului tactil.
  12. Au aparut pretul si specificatii pentru PHEV. 36.645 € Luxury, probabil prin Rabla Plus. Rezervor de doar 42 de litri. Astazi m-am urcat si eu in noul Tucson, dar nu in cel cu reglaje electrice ale scaunului. Cu scaunul la maxim in jos tot ating cu genunchiul coltul "suportului" din mijloc. Nu am reusit test drive cu hibridul inca.
  13. Mie imi era frica sa nu vina numai pe alb Revin cu intrebari ca nu le-am gasit prin specificatiile de pe site: - are "Electronic Controlled Suspension (ECS)"? In UK este inclus in pachetul " Hybrid Tech Pack for 1.6 TGDi Hybrid only Includes : Electronic Control Suspension (ECS), Around View Monitor (AVM), Blind Spot View Monitor (BVM), Remote Smart Park Assist (RSPA)". Celelalte 3 optiuni le-am vazut in configuratia de pe site-ul din Romania, insa asta cu suspensia adaptiva nu. - are Navigation Based Smart Cruise Control (adica sa coreleze SCC cu navigatia, astfel incat sa incetineasca automat la apropierea unei intersectii)? - locul central spate (cotiera) se rabateaza individual? Ca sa bagi schiurile, de exemplu. - padelele de pe volan schimba viteza sau intensitatea franarii regenerative in modul standard? - exista posibilitatea de achizitie optionala a unei roti de rezerva de tip space saver? Chiar daca nu exista locas efectiv in care sa o tii pemanent. - in CIV apar si alte dimensiuni de roti decat cele pe 19"?
  14. Felicitări pentru achiziție. Fiind primul proprietar aici pe forum, poate s-ar merita un jurnal în secțiunea MyCar. Cu bune și rele. Ce versiune de echipare este? Am văzut în poze pe Facebook ca ar exista culoare alburie pe bord și consola centrală? Asa sunt toate sau este în funcție de echipare? Și eu sper la un test drive extins săptămâna viitoare. Dar și mai mult aștept prețul PHEV-ului. Faza cu hayonul am pățit-o la un T-Roc. Soția obișnuită sa tragă de el pana se închide a tras și de unul cu acționare electrică. Și apoi se deschidea pana unde l-a tras ea. S-a rezolvat cu o împingere pana la deschiderea maximă posibilă, a memorat poziția.
  15. Eu și cu toți cei apropiați am am ratat virusul deocamdată. Mi-am făcut și PCR-uri și test de sânge și rapide. Dar cică nu aș fi avut, deși ceva simptome am avut de mai multe ori. Am fost anul astă iar în Grecia 10 zile chiar înainte să părăsească englezii țara în septembrie pentru că s-a declarat zonă roșie. Cu emoții într-adevăr dar a fost totul OK. Am rămas surprins totuși că românii intrau în restaurant în prima zi a lor acolo cu masca pe față, chiar dacă nu era obligatoriu. Făceam chiar pariu cu soția dacă sunt români sau nu. Toți erau români. Am purtat mască doar în prima zi. Și am mai fost vreo 20 de zile cumulate ”la pescuit” a se traduce serbări cămpenești cu mâncare și băutura la comun. Cu reguli de igienă ca și până acum, însă recunosc ca am băut din același pahar cu alții, am mâncat bulz frământat cu mâna și am împărțit cabană cu 2 paturi cu încă cineva. Și nimeni, absolut nimeni din gașca pescuitoare nu a fost infectat până acum. Deși sunt și medici, jandarmi, polițiști, vânzători, care au contact cu nenumărate persoane și nu lucrează de acasă. Eu unul sunt sătul de ”work from home”. Și în special de lucrat împreună cu soția acasă, fiecare cu treaba lui la un hol distanță cu ușa închisă pentru a nu ne deranja de la modalitățile de comunicare de tip teleprezență care au explodat din martie până acum. La mine pe moșia patronului așa arată survey-ul, și am o groază de colegi "softiști mofturoși". Văd că de câteva luni încoace și la ședințe toată lumea e cam sictirită, nimeni nu are nimic de zis care să iște o ceartă, o divergență furtunoasă de opinie, nimic... Am o bănuială că programatorii sunt în jumatatea care ar cam sta acasă iar consultanții și personalul administrativ sunt cei dornici de interacțiune ”umană”.
×
×
  • Create New...