Jump to content

vflorin

Membri
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

vflorin last won the day on January 14

vflorin had the most liked content!

Community Reputation

18 Neutral

About vflorin

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Elantra
  • An
    2018
  • Locatie
    Bacau

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. Multumesc mult, va voi cauta cand voi ajunge in zona voastra.
  2. Multumesc, cu cea mai mare placere.
  3. In interventiile tale nu ai spus ca sunt 10% c.p. in plus, sau ca masina a devenit un bolid ci doar ca esti multumit cum merge dupa resoftare, nimeni nu-ti reproseaza nimic. Desi stiam ca puterea obtinuta in plus la un motor aspirat este foarte mica, speram doar ca era o eroare a mea, si pentru asta m-am adresat celui care face resoftari la Bacau. Tu crezi ca investitia a meritat iar tehnicianul ca nu merita, iar eu am ales sa nu o fac.
  4. Am telefonat la o persoana care face resoftari la Bacau, si foarte cinstit, aceasta mi-a confirmat ca la un motor aspirat se pot castiga in jur de 5 cp, care nu se prea se simt, si ca nu merita sa fac aceasta cheltuiala. Incredibil dar mai sunt si meseriasi cinsiti, jos palaria! Mi-a spus deasemenea, ca merita doar in cazul motoarelor mai mici, pentru a acoperi puterea consumata de aerul conditionat.
  5. Dupa un tur Bacau - Sebes - Transalpina - Ramnicu Valcea - Curtea de Arges - Vidraru - Transfagarasan - Bacau, in care Elantra s-a comportat excelent, am considerat ca merita difuzoare mai de calitate decat cele de serie, si in consecinta am comandat un set de difuzoare coaxiale Focal pentru spate si un set Focal cu wf + tw +cross. cu o atenuare de 12 db/oct. pentru fata. Au sosit dupa o saptamana si mi-au trebuit cateva zile sa le montez, dar satisfactia este mare pentru ca am reusit sa o fac fara sa modific instalatia masinii iar calitatea sonora a crescut.
  6. Super, multumesc mult !
  7. Ai putea sa ne spui cum ai fixat noile difuzoare, ai folosit suportii deja existenti ?
  8. Interesant si distractiv in acelasi timp !
  9. Absolut de acord cu tine.
  10. Daca "nu totul e precum pare si nu totul pare precum e ", anul trecut gandeam ca tine, dar dupa o discutie cu cineva din domeniu, mi-am schimbat parerea pentru ca portiera se sprijina in 3 puncte nu numai in balamale, ca acestea rezista la zeci de kg forta iar in caz de accident mai degraba se stramba stalpul decat sa se deplaseze balamalele. In legatura cu " forta suplimentara pentru inchidere ", pot sa spun ca acum portiera se inchinde mai usor ca inainte, chiar si cu un mic impuls dat cu un deget, si ca deja mi-am atentionat sotia sa nu mai tranteasca portiera ca inainte. Am folosit pentru insonorizare 36 kg de material bituminos, iar cineva ar putea spune ca a crescut consumul, dar nu e asa, acesta este acelasi, adica de 6,4 l/100km la 15oookm parcursi. Consider ca este mai util sa insonorizezi portierele decat sa schimbi difuzoarele in cazul Elantrei care are un sistem audio decent. Deasemenea, prin insonorizarea aripilor anterioare se obtine cea mai mare reducere a zgomotului de rulare. Asa s-a intamplat in cazul meu si asta nu este teorie ci practica, dar fiecare face cum crede.
  11. 1.Controleaza bornele la baterie, daca sunt oxidate le cureti cu smirghel si le ungi cu un pic de unsoare. 2.Contact oxidat la cablul care alimenteaza electromotorul. 3.Bateria ar putea avea un contact intern imperfect. 4..Pornirea mai grea se poate datora bujiilor usate, de controlat.
  12. Cu cat demontez mai mult Elantra mea, cu atat mai mult sunt multumit de achizitia facuta. Am decis sa insonorizez si portierele, iar pentru a nu le ingreuna prea mult am cumparat Stp de 1,5 mm si burete splen de 4 mm cu rol de insonorizant si protectie termica. Pentru un bun acces am demontat si panoul intermediar pe care sunt fixate difuzorul, motorasul si macaraua geamului. A fost necesara scoaterea geamului din suportul de prindere al macaralei, in fata fiind 2 suruburi iar in spate numai unul. Avand acces in interiorul portierelor am constatat ca cele din fata sunt prevazute cu un sistem de protectie compus dintr-o teava si o structura din tabla cu un profil care asigura o buna rigiditate iar in portierele din spate sunt 2 tevi. Bravo Hyundai ! Am acoperit in intregime tabla portierelor cu Stp de 1,5 mm, peste care am lipit buretele splen de 4mm. Panoul intermediar are o structura alveolara pentru o buna rigiditate, fiind nevoit sa tai sute de bucati de material bituminos pe care le-am lipit in interiorul acestor alveole in special in jumatatea unde este situat difuzorul. Si pe supotul acestuia am lipit material bituminos. Panourile portierelor au fost acoperite cu Stp de 1,5mm si cu burete splen. Am folosit 3,5 mp de Stp si 15 coli de burete care au ingreunat portierele in medie cu 2kg. Desigur, acum portierele au un sunet si mai plcut la inchidere, zgomotul din exterior s-a mai diminuat dar cel mai mare castig este calitatea sunetului, care s-a imbunatatit in sensul ca mediile si inaltele au devenit mai clare, iar basul mai puternic. Inainte de aceasta interventie ma cam gandeam sa schimb difuzoarele, acum consider ca nu mai este necesar. Ca sa va faceti o idee, va postez un filmulet unde o operatiune asemanatoare o face un profesionist si unde puteti "admira" cum a fost construita portiera unui autoturism german premium, acum vreo 15 ani.
  13. 239x194x21mm nu este acelasi lucru cu 239x197x30mm, fara sa mai vorbim de carbonul activ.
  14. Astazi a sosit filtrul de polen comandat aici : https://it.aliexpress.com/item/32976315183.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.53b75d3d7PIsE8&algo_pvid=72bd810d-ec63-4609-a3f9-14e98e38afa8&algo_expid=72bd810d-ec63-4609-a3f9-14e98e38afa8-16&btsid=bfa637af-81b8-4d83-b694-44228c19856a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_55, este identic cu filtrul de pe masina.
  15. vflorin

    CONSUM

    Sper ca te referi la interventia : "atunci ce cauti pe aici, cu elantra? trebuia sa intri pe un forum de lamborghini ceva "
×
×
  • Create New...