Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

plc

Membri
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About plc

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/03/1978

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Kona
  • An
    2018
  • Locatie
    cta

Recent Profile Visitors

145 profile views
  1. plc

    Discuri frana ovalizate

    Si povestea merge si mai departe , dupa lungi tratative si reclamatii in toate directiile cica a sosit si- al-3-lea rand de discuri de schimbat in garantie dar trebuie sa inlocuiesc obligatoriu si placutele de frana spate pe costurile mele , desi primele 2 dati nu a fost nevoie , "fiindca e posibil sa se obalizeze iar discurile". Cost placute frana fata 650 lei . Fabuloasa suma de 650 lei . Deci nesimtirea nu are limite , asta in conditiile incare problema persista datorita produsului prost . Nici unul nu-mi raspunde oficial la nici un email , stiu si ei realitatea . Dupa parerea mea este cea mai scarboasa experienta pe care am avut-o vreodata cu un prestator de servicii sau vanzator de produse . Concluzia vanzare cat mai repede posibil si dracu care o mai pomeni vreodata de marca asta .
  2. Salut . motor 1 pe benzina , 23000 km , nu am avut zgomotul descris niciodata . In rest va doresc service receptiv si intelegator , se pare ca modelul asta e plin de hibe .
  3. Salut , binentels ca o folosesc cand e spalata si cat mai posibil fara praf mult sau sare sau nisip ca tot e iarna . Cert e ca la mine o pastreaza super si o fereste de gainatul pasarilor .
  4. plc

    Discuri frana ovalizate

    Salut . te referi la problema mea? Am fost azi si am facut a 2 a revizie . 770 lei inlocurie consumabile si minunata verificare tehnica . Apoi 150 masurarea discurilor pe fata . Am reclamat si trepidatiile care au reaparut . S-au facut masuratori si teste ( la care paradoxal nu au constatat nimic din ce reclam eu ) , la masuratori totul este "in parametrii" . Vizavi de testarea care au facut-o in trafic am plecat si eu dupa ce mi-au spus ca ei nu au simtit nimic la drum cu tehnicianul lor dupa mine si s-a convins , am inteles ca au testat-o in oras doar . La franare pe la 90 km /h trepideaza masina , volanul si pedala . Concluzia poate o trageti voi . Eu m-am plictisit de bataia asta de joc. Mai astept 1000 km dupa care ma duc sa-mi mai ia o data 150 lei ptr masurarea discurilor , cu speranda ca atunci vor fi masuratorile de asa natura incat imi vor schimba ptr a 3 a oara in 2 ani discurile de pa fata . Si cred ca faptul ca ei le masoara dupa ce se racesc iar e o greseala , sau poate o fac intentionat . Am cerut si eu explicatii , nu mi s-a spus nici macar ce tip de discuri pun ei de sunt asa minunate ci doar ca teoretic discurile sunt consumabile si se pot ovaliza din cauze externe deci teoretic ei evita sa le schimbe in garantie . Apoi in ultima instanta ca sa evite neplacerile o fac . Intentionez sa cer niste discuri recomandate de ei pe care le voi plati a 4 a oara daca va fi cazul . Frumos nu ?
  5. Salut , folosesc prelata de aproape 2 ani , masina fiind parcata in curte , pentru a o feri de resturi de la pasari , cata vreme alegeti una cu puf pe interior nu afecteaza vopseaua ..
  6. plc

    Discuri frana ovalizate

    Salut , nu ma mira sa vad ca mai sunt cazuri ca ale mele. Dupa multa vreme de nervi tocati si reclamatii facute inclusiv pe site-ul hyundai oficial ro am decis sa mai dau pe forum sa vad daca se mai confrunta cineva cu problema asta . O intreaga poveste trista in spate si se pare ca-i doare in pix pe toti de la sales departament pana la aftersales inclusiv relatii cu clientii ( de unde am primit un raspuns formal la reclamatie si cam atat) . Eu am avut fenomenul asemanator prima data la aproximativ 8000 km parca - masina a fost cumparata in 2018 ianuarie . Oricum totul sta in documentele completate de service , dupa insistentele mele la fiecare vizita la ei . La mine problema aparea la franare mai ferma , in jurul vitezei de 60-50 in timpul franarii, volanul si pedala de frana trepidau sesizabil . Am mers la service-ul autorizat din Constanta si mi-au tinut masina in teste verificari si masurari pana s-au decis sa schimbe pe rand placile de frana si discurile . Aparent dupa schimbarea discurilor de pe fata a disparut fenomenul .Nu mi s-au aratat cele inlocuite si nici nu am avut neincrederea necesara sa verific singur sa vad daca aveam discuri noi pe fata . Dupa inca aproximativ 8000 km acelasi fenomen . Binenteles ca mergand iar in reprezentanta iar am trait momente de lehamitefiind deja in apropierea pastelui , programari nerespectate , nesimtire si lipsa de respect pentru un fraier care a dat aproape 16000 euro pe masina in cauza . Vorbim de o masina mai mult de weekend condusa doar de mine , sofer pe multe altele marci in trecut si in prezent . La nici o alta masina n-am reusit sa ovalizez discurile prin fenomenele care le prezinta ei in service cu trecutul prin balti sau spalatul cu discurile incinse - povesti de adormit copii . E uite ca la ei este posibil . Ar fi a 5-a masina care imi trece prin mana . Conduc la munca un logan 2017 pe care am facut deja 60000 km si a vazut saracul toate gropile posibile cu apa la drum lung ..... franele originale si merg struna dar mai ales ai siguranta cand franezi . In fine dupa multe telefoane si reclamatii , s-au decis sa le inlocuiasca iar si citez seful de service care neoficial mi-ar fi spus ca raspunsul venit de la grup a fost "inlocuire directa , nu mai masurati si verificati , doar nu-i primul caz" .I-am spus ..... domnule contracost puneti-mi ceva de calitate sa nu se mai repete . Binenteles ca nu s-a intamplat , am primit alt set de discuri in garantie . Si apropos a 2 a oara mai intai mi-au echilibrat rotile , desi erau echilibrate corect fiindca am stat langa meseriasul care mi-a facut schimbul insa jantele de Kona de otel sunut din hartie igienica si se deformeaza foarte usor , ( 200 !!!!! lei - costuri ) si m-au trimis acasa , dupa ce masina a stat nemiscata 1 saptamana in parcarea lor , si au spus ca asta a fost cauza . Binenteles ca a 2 a zi m-am intors in service cu problema nerezolvata si cu bani dati degeaba . Ok .... au mai trecut aprozimativ 7000 km de la al 2 lea set de discuri si iar incep sa simt ca frana nu este sigura , deci clar ceva se intampla incep sa cred ca problema e in alta parte nu neaparat de la lotul prost de discuri . Sincer sunt foarte scarbit si dezamagit ca am ales aceasta masina , nemultumiri mai sunt si altele ( pielea care zic ei ca-i piele si care pe schimbatorul de viteze dupa 2 ani se cojeste , vopseaua care e vai soarta ei se zgarie pana la stratul subtire de chit imediat cum dai cu unghia pe ea ... zdranganitul butoanelor din portiera daca vrei putin bas la muzica si mai sunt si altele ). De service-ul cu care am lucrat nu mai vorbesc , intentionez sa merg de acum la al 2 lea autorizat din oras in speranta ca voi gasi acolo alti oameni cu mai mult chef de munca . Nu mai zic ca orice deplasare la service inseamana 100 km dus intors . Acum m-am gandit sa merg intr-un atelier mai dotat si sa-mi testeze franele calumea sa-mi masoare discurile si sa-mi dea un raport ceva cu care sa ma duc sa le arat "expertilor" ca este totusi o problema poate ii ajutam noi sa descopere neajunsul si sa decida grupul sa faca ceva pentru amaratii care le cumpara masinile . Orice sfat este bine venit , mai ales daca cunoasteti in Constanta un service mai dotat pentru testele de care vorbesc . Cei de la service-ul cu care am lucrat pana acum nu mi-au arat nici un rezultat de teste de frana sau orice altceva in plus de fiecare data a trebuie sa-i constang parca sa-mi completeze operatiunile efectuate in pass-ul de service si procese verbale . COlegul ... in cartea de garantie nu cred ca exista conditie ca nr de km sa pierzi garantia pe discuri ,eu aveam mai multi km ca tine la al 2 lea schimb in garantie . O seara buna si Sarbatori Fericite .
  7. plc

    Cauciucuri iarna

    Dragilor , va repet : cand aveti o masina noua fie si ea dotata cu ultimele cauciucuri de iarna si ai alaturi si o masina de munca , oare pe care o conduceti in conditii extreme ? Eu unul sunt realist , clar pe polei nu ies cu o masina noua indiferent ce casco am si ma repet , la cat tine iarna la noi ce rost are sa imi echipez masina cu anvelope scumpe ? Doar de dragul de a arata prin constanta ce fudul sunt ? Stiu ca un logan sau o "Zamfira" se comporta oarecum altfel dar din experienta ( si mi-au trecut ceva masini prin mana ) .. un sofer stie iarna ce are de facut indiferent ce cauciucuri de iarna are pe masina sau ce fel de masina are sub pedala . In rest succes la cheltuit bani inutil . Poate va mai treziti la realitate unii dintre voi ... marketingul de piata face multe victime in buget .
  8. plc

    Cauciucuri iarna

    Eu unul am mers pe 3 masini cu anvelope Tigar , 2 loganuri si o zafira ( in jur de 200 lei bucata ptr Kona) . Pe cele de munca numai Tigar am avut in conditiile in care fac in medie 70 km zilnic iarna in oras , acum fac mixt vre-o 160 . Deci daca aveti bani de aruncat si in continuare credeti in povesti , succes la cele mai scumpe . Anul asta a fost prima data cand aveam tendinta sa-mi pun si eu niste anvelope scumpe ca de , masina scumpa trebuie neaparat sa aibe niste cauciucuri pe masura , dar m-am intrebat ptr ce ? Ultimele anvelope de iarna pe masina precedenta au fost folosite maxim 1200 km pe timp de iarna si nu-mi amintesc sa fi simtit ca nu m-am descurcat cu masina pe zapada sau polei sau chiciura . S-asa in cazul meu cu motor de 1 l , masina e mult mai usoara pe fata si automat voi avea probleme iarna , iarna n-am scos-o pe zapada fiindca ptr 2 luni de iarna nu am mai vrut sa-i iau cauciucuri si avand casco , nu m-am riscat . Deci e discutabil , iti cumperi niste anvelope scumpe si vei avea asteptari de la ele , vei iesi cu masina in conditii riscante si te pocneste unu din spate care merge cu anvelope allseazon ... deci .... Eu personal am mers pe ideea : e jale afara las-o naibii in curte si mergi cu aia de munca . Oricum gandeste-te bine , in west multa lume cumpara Barum de exemplu ptr 3 luni amarate de "iarna" .
  9. plc

    consum kona

    Ok oameni buni , fiindca am tot vazut in ultimele luni noi colegi de trafic in Constanta si nu numai , care au decis sa-si cumpere Kone , hai sa lucram putin impreuna si sa dam navala peste reprezentante . De exemplu la motorul nostru de 1.0 pe benzina consumul binenteles ca nu arata deloc ca-n cartea tehnica sau in brosura cu caracter comercial inainte de achizitionarea masinii , indiferent ce stil de conducere am abordat . Acum o saptamana in service am pus problema consumului care mixt se apropie de o media de 6.9 la 7000 km condusi , desi doamna vanzatoare ma aburea la inceput cu un consum mai ridicat cu 25% la primele 3 - 4 mii de km . Eu unul nu am vazut nici o diferenta pe masina mea nici dupa 6000 km fata de cum a consumat la primele zeci de km si ma doare faptul ca dealerii isi permit sa abureasca potentialii cumparatori la inceput (practica care in europa de unde facem parte este interzisa ) , nu sunt nici absurd si sunt constient ca o masina cu greutatea de 1,4 t aprox. si un motor de 1.0 benzina turbo mereu va papa pe urban destul mai ales ca are zvac si pana ajungi in a 4 a sari de 14 % , astfel incat ajunge real la consumul care il inregistrez si eu care n-are nici o treaba cu ce prezinta ei oficial pe site-uri . Pana acum am reusit pe bucati scurte de 50 km , in a 6 a ,la aprox 90 km/h , 2200 rpm , masina goala , aer oprit , geamuri relativ ridicate cu benzina de 95 sa scot minim 4.9 consumul . Va rog nu va zgarciti cei cu motoarele similare sa imi dati exemple . Chiar am o problema si ma simt inselat de prezentarea masinii inainte de achizitionare , iar la service mi s-a spus ca trebuie verificari suplimentare electrice ..... LOOOOL .... futui electrica masii , sunt tehnician eletromecanic , electronist aburelile astea prezentate de receptionerii service le-am fumat de mult . Daca ar fi fost de la inceput realisti si ar fi prezentat consumul real sincer nu as mai fi facut asa o mare tragedie . Dar va rog veniti cu exemple proprii la motorul de 1.0 benzina . Multumesc anticipat .
  10. plc

    Kona

    Cele led sunt doar pe pozitie la dotarea comfort . Restul pot sa spun ca are o faza de intalnire foarte buna pentru drum .
  11. Buna seara . Fiindca configuratia konei noastre nu a venit cu bare longitudinale ptr portbagaj si avem nevoie in curand de ceva spatiu suplimentar de stocare la drum lung , m-am gandit sa caut solutii . Deci am dat pe net de bare transversale thule cu prindere la usa la vre-o 560 lei pe care pot pune un portbagaj . intrebarea e daca sunt la fel de sigure ca cele care le fixam pe barele longitudinale la vechea masina .
  12. plc

    consum kona

    De la un mol , intamplator imi iesise in drum .
  13. plc

    consum kona

    Da , tu vorbesti de masina din semnatura ta nu ? Pai intradevar cata vreme mergi cu ea schimband putin peste 2000 scoti un consum mediu de 6.2 minim ( mediu) . Am facut un plin acum o saptamana cu benzina de 95 si am mers exact 700 km , combinat interior si exterior . Mediul rezultat 6,4 desi sunt sigur ca CB ul este putin pe langa consumul real . Totusi e ciudat ... fata de consumul care-l prezinta ei comercial . Cert e ca azi am bagat benzina de 100 ca mi-a fost lene sa ma mut la alta pompa si dupa 40 km mai mult pe exterior mers cu 110 cu pilotul automat in a 6 a , mediul a fost de 5 % . Clar conteaza si benzina .
  14. plc

    consum kona

    Fiindca sunt destul de "carcotas" postez aici observatiile personale vizavi de consum , binenteles in contradictoriu cu specificatiile de fabricant .(cica primele mii de km ar trebui sa consume mai mult cu 25%) Pana acum cu masina noastra am scos mediu de 6.2 la un mixt consum . Weekendul asta pe ruta Mangalia - Babadag - Dunavatul de Jos si retur , am scos minim 6.3 in conditiile in care am condus pe eurodrum cateodata si cu 130/ h fiindca "ALUNECA" si nu te poti abtine sa vezi cum se infinge un motor de 0.9 turbo pe benzin vs un 1.9 diesel ( obosit ) cum am avut noi . Personal observ ca in mediu urban fiind si turbo/ benzina pe rute scurte fiindca te "arunci" sau nu si conduci economic , consumul sare de 12 /100 pe rute scurte , cert e ca pana acum in 3 , 4 luni consumul mediu a fost de minim 6.2 la suta in conditia in care noi conducem urban mai mult in weekend si mai mult extra spre constanta si retur . Deci incep si eu sa definesc descrierile din cartea tehnica ca fiind putin sf-iste . Probabil ca daca vrei sa scoti consumul ca-n cartea tehnic aprox . trebuie sa conduci benzinarul asta turbo conform CB-ului ( adica schimbat viteza la 2000 turatii) ceea ce conform ideologiei romane gresit . Pana-n 1000 de km am incercat sa schimb dupa 2500 ceea ce s-a reflectat in consul conform recomandarilor dealerului , desi in contradictoriu inca ma intreb de ce au conceput coreeni in CB care te asista s a schimbi dupa 2000 rpm la un motor/ benzina . Oare cine unde gresete? Eu stiu din ex. proprie ca am 2 benzinare la munca care mi-au incaput 6 ani pe mana aprox. La ambele am schimbat vitezele la aprox 2000 . Niciuna nu au probleme de motor iar diferenta de consum in cazul unui condus mai eco e nesemnificativa . . Cert e ca masina merge super e silentioasa si nici nu-ti dai seama cand te trezesti peste 120 / h pe drumuri "euro" ( fostele judetene - vai mama noastra ) pe autostrada e masina de 150 lejer dupa parerea mea . Am incercat pe varianta Agigea - Ovidiu LKA , dar dupa 5 km l-am dezactivat . E o chestie spookie ptr mine care am peste 10000 km internationali cu diverse masini . Sisteleme aste sunt inca experimentale , nu va bazati pe ele , sunt doar chestii de marketing si trebuie sa fi nebun sa astepti la 140 km/h sa traga cb-ul de volan ca sa corecteze traictoria . Mai ales daca treci de unguri spre eu centrala cine dreac are curaj sa lase sistemele de asistenta sa faca treaba in trafic intens ?
  15. plc

    Kona

    Multumesc la fel Ariene , vizavi de stapanire . Lanekeepasist .. intradevar merge folosit doar pe avertizare , dar eu l-am dezactivat de frica sa nu ma trezesc ca ma bazez pe masina de munca sa ma avertizeze cand parasesc banda de mers . Daca e pe activ pe Kona pe mine sincer ma sperie cand trage de volan singurica . In rest revin cu ambreajul asistat ... e beton , nota 10 ptr asta . Chiar azi ma gandeam ce fac gresit de nu reusesc sa pornesc radioul fara contact . Mersi de sfat cand voi merge la prima revizie o sa-i rog sa rezolve cumva ca e tare enervant . In rest in continuare super multumit de masina , mai ales cand intorc multi capul dupa ea . Sper in vara sa-i arat Germania cum stiu eu s-o vizitez prin locurile ei superbe, (apropo daca vreti recomandari si locatii anuntati-ma in privat) , pana atunci ramane masina de straluceste in curte si abea are 800 km .
×
×
  • Create New...