Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

plc

Membri
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About plc

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/03/1978

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Kona
  • An
    2018
  • Locatie
    cta

Recent Profile Visitors

85 profile views
  1. Salut , folosesc prelata de aproape 2 ani , masina fiind parcata in curte , pentru a o feri de resturi de la pasari , cata vreme alegeti una cu puf pe interior nu afecteaza vopseaua ..
  2. plc

    Discuri frana ovalizate

    Salut , nu ma mira sa vad ca mai sunt cazuri ca ale mele. Dupa multa vreme de nervi tocati si reclamatii facute inclusiv pe site-ul hyundai oficial ro am decis sa mai dau pe forum sa vad daca se mai confrunta cineva cu problema asta . O intreaga poveste trista in spate si se pare ca-i doare in pix pe toti de la sales departament pana la aftersales inclusiv relatii cu clientii ( de unde am primit un raspuns formal la reclamatie si cam atat) . Eu am avut fenomenul asemanator prima data la aproximativ 8000 km parca - masina a fost cumparata in 2018 ianuarie . Oricum totul sta in documentele completate de service , dupa insistentele mele la fiecare vizita la ei . La mine problema aparea la franare mai ferma , in jurul vitezei de 60-50 in timpul franarii, volanul si pedala de frana trepidau sesizabil . Am mers la service-ul autorizat din Constanta si mi-au tinut masina in teste verificari si masurari pana s-au decis sa schimbe pe rand placile de frana si discurile . Aparent dupa schimbarea discurilor de pe fata a disparut fenomenul .Nu mi s-au aratat cele inlocuite si nici nu am avut neincrederea necesara sa verific singur sa vad daca aveam discuri noi pe fata . Dupa inca aproximativ 8000 km acelasi fenomen . Binenteles ca mergand iar in reprezentanta iar am trait momente de lehamitefiind deja in apropierea pastelui , programari nerespectate , nesimtire si lipsa de respect pentru un fraier care a dat aproape 16000 euro pe masina in cauza . Vorbim de o masina mai mult de weekend condusa doar de mine , sofer pe multe altele marci in trecut si in prezent . La nici o alta masina n-am reusit sa ovalizez discurile prin fenomenele care le prezinta ei in service cu trecutul prin balti sau spalatul cu discurile incinse - povesti de adormit copii . E uite ca la ei este posibil . Ar fi a 5-a masina care imi trece prin mana . Conduc la munca un logan 2017 pe care am facut deja 60000 km si a vazut saracul toate gropile posibile cu apa la drum lung ..... franele originale si merg struna dar mai ales ai siguranta cand franezi . In fine dupa multe telefoane si reclamatii , s-au decis sa le inlocuiasca iar si citez seful de service care neoficial mi-ar fi spus ca raspunsul venit de la grup a fost "inlocuire directa , nu mai masurati si verificati , doar nu-i primul caz" .I-am spus ..... domnule contracost puneti-mi ceva de calitate sa nu se mai repete . Binenteles ca nu s-a intamplat , am primit alt set de discuri in garantie . Si apropos a 2 a oara mai intai mi-au echilibrat rotile , desi erau echilibrate corect fiindca am stat langa meseriasul care mi-a facut schimbul insa jantele de Kona de otel sunut din hartie igienica si se deformeaza foarte usor , ( 200 !!!!! lei - costuri ) si m-au trimis acasa , dupa ce masina a stat nemiscata 1 saptamana in parcarea lor , si au spus ca asta a fost cauza . Binenteles ca a 2 a zi m-am intors in service cu problema nerezolvata si cu bani dati degeaba . Ok .... au mai trecut aprozimativ 7000 km de la al 2 lea set de discuri si iar incep sa simt ca frana nu este sigura , deci clar ceva se intampla incep sa cred ca problema e in alta parte nu neaparat de la lotul prost de discuri . Sincer sunt foarte scarbit si dezamagit ca am ales aceasta masina , nemultumiri mai sunt si altele ( pielea care zic ei ca-i piele si care pe schimbatorul de viteze dupa 2 ani se cojeste , vopseaua care e vai soarta ei se zgarie pana la stratul subtire de chit imediat cum dai cu unghia pe ea ... zdranganitul butoanelor din portiera daca vrei putin bas la muzica si mai sunt si altele ). De service-ul cu care am lucrat nu mai vorbesc , intentionez sa merg de acum la al 2 lea autorizat din oras in speranta ca voi gasi acolo alti oameni cu mai mult chef de munca . Nu mai zic ca orice deplasare la service inseamana 100 km dus intors . Acum m-am gandit sa merg intr-un atelier mai dotat si sa-mi testeze franele calumea sa-mi masoare discurile si sa-mi dea un raport ceva cu care sa ma duc sa le arat "expertilor" ca este totusi o problema poate ii ajutam noi sa descopere neajunsul si sa decida grupul sa faca ceva pentru amaratii care le cumpara masinile . Orice sfat este bine venit , mai ales daca cunoasteti in Constanta un service mai dotat pentru testele de care vorbesc . Cei de la service-ul cu care am lucrat pana acum nu mi-au arat nici un rezultat de teste de frana sau orice altceva in plus de fiecare data a trebuie sa-i constang parca sa-mi completeze operatiunile efectuate in pass-ul de service si procese verbale . COlegul ... in cartea de garantie nu cred ca exista conditie ca nr de km sa pierzi garantia pe discuri ,eu aveam mai multi km ca tine la al 2 lea schimb in garantie . O seara buna si Sarbatori Fericite .
  3. plc

    Cauciucuri iarna

    Dragilor , va repet : cand aveti o masina noua fie si ea dotata cu ultimele cauciucuri de iarna si ai alaturi si o masina de munca , oare pe care o conduceti in conditii extreme ? Eu unul sunt realist , clar pe polei nu ies cu o masina noua indiferent ce casco am si ma repet , la cat tine iarna la noi ce rost are sa imi echipez masina cu anvelope scumpe ? Doar de dragul de a arata prin constanta ce fudul sunt ? Stiu ca un logan sau o "Zamfira" se comporta oarecum altfel dar din experienta ( si mi-au trecut ceva masini prin mana ) .. un sofer stie iarna ce are de facut indiferent ce cauciucuri de iarna are pe masina sau ce fel de masina are sub pedala . In rest succes la cheltuit bani inutil . Poate va mai treziti la realitate unii dintre voi ... marketingul de piata face multe victime in buget .
  4. plc

    Cauciucuri iarna

    Eu unul am mers pe 3 masini cu anvelope Tigar , 2 loganuri si o zafira ( in jur de 200 lei bucata ptr Kona) . Pe cele de munca numai Tigar am avut in conditiile in care fac in medie 70 km zilnic iarna in oras , acum fac mixt vre-o 160 . Deci daca aveti bani de aruncat si in continuare credeti in povesti , succes la cele mai scumpe . Anul asta a fost prima data cand aveam tendinta sa-mi pun si eu niste anvelope scumpe ca de , masina scumpa trebuie neaparat sa aibe niste cauciucuri pe masura , dar m-am intrebat ptr ce ? Ultimele anvelope de iarna pe masina precedenta au fost folosite maxim 1200 km pe timp de iarna si nu-mi amintesc sa fi simtit ca nu m-am descurcat cu masina pe zapada sau polei sau chiciura . S-asa in cazul meu cu motor de 1 l , masina e mult mai usoara pe fata si automat voi avea probleme iarna , iarna n-am scos-o pe zapada fiindca ptr 2 luni de iarna nu am mai vrut sa-i iau cauciucuri si avand casco , nu m-am riscat . Deci e discutabil , iti cumperi niste anvelope scumpe si vei avea asteptari de la ele , vei iesi cu masina in conditii riscante si te pocneste unu din spate care merge cu anvelope allseazon ... deci .... Eu personal am mers pe ideea : e jale afara las-o naibii in curte si mergi cu aia de munca . Oricum gandeste-te bine , in west multa lume cumpara Barum de exemplu ptr 3 luni amarate de "iarna" .
  5. plc

    consum kona

    Ok oameni buni , fiindca am tot vazut in ultimele luni noi colegi de trafic in Constanta si nu numai , care au decis sa-si cumpere Kone , hai sa lucram putin impreuna si sa dam navala peste reprezentante . De exemplu la motorul nostru de 1.0 pe benzina consumul binenteles ca nu arata deloc ca-n cartea tehnica sau in brosura cu caracter comercial inainte de achizitionarea masinii , indiferent ce stil de conducere am abordat . Acum o saptamana in service am pus problema consumului care mixt se apropie de o media de 6.9 la 7000 km condusi , desi doamna vanzatoare ma aburea la inceput cu un consum mai ridicat cu 25% la primele 3 - 4 mii de km . Eu unul nu am vazut nici o diferenta pe masina mea nici dupa 6000 km fata de cum a consumat la primele zeci de km si ma doare faptul ca dealerii isi permit sa abureasca potentialii cumparatori la inceput (practica care in europa de unde facem parte este interzisa ) , nu sunt nici absurd si sunt constient ca o masina cu greutatea de 1,4 t aprox. si un motor de 1.0 benzina turbo mereu va papa pe urban destul mai ales ca are zvac si pana ajungi in a 4 a sari de 14 % , astfel incat ajunge real la consumul care il inregistrez si eu care n-are nici o treaba cu ce prezinta ei oficial pe site-uri . Pana acum am reusit pe bucati scurte de 50 km , in a 6 a ,la aprox 90 km/h , 2200 rpm , masina goala , aer oprit , geamuri relativ ridicate cu benzina de 95 sa scot minim 4.9 consumul . Va rog nu va zgarciti cei cu motoarele similare sa imi dati exemple . Chiar am o problema si ma simt inselat de prezentarea masinii inainte de achizitionare , iar la service mi s-a spus ca trebuie verificari suplimentare electrice ..... LOOOOL .... futui electrica masii , sunt tehnician eletromecanic , electronist aburelile astea prezentate de receptionerii service le-am fumat de mult . Daca ar fi fost de la inceput realisti si ar fi prezentat consumul real sincer nu as mai fi facut asa o mare tragedie . Dar va rog veniti cu exemple proprii la motorul de 1.0 benzina . Multumesc anticipat .
  6. plc

    Kona

    Cele led sunt doar pe pozitie la dotarea comfort . Restul pot sa spun ca are o faza de intalnire foarte buna pentru drum .
  7. Buna seara . Fiindca configuratia konei noastre nu a venit cu bare longitudinale ptr portbagaj si avem nevoie in curand de ceva spatiu suplimentar de stocare la drum lung , m-am gandit sa caut solutii . Deci am dat pe net de bare transversale thule cu prindere la usa la vre-o 560 lei pe care pot pune un portbagaj . intrebarea e daca sunt la fel de sigure ca cele care le fixam pe barele longitudinale la vechea masina .
  8. plc

    consum kona

    De la un mol , intamplator imi iesise in drum .
  9. plc

    consum kona

    Da , tu vorbesti de masina din semnatura ta nu ? Pai intradevar cata vreme mergi cu ea schimband putin peste 2000 scoti un consum mediu de 6.2 minim ( mediu) . Am facut un plin acum o saptamana cu benzina de 95 si am mers exact 700 km , combinat interior si exterior . Mediul rezultat 6,4 desi sunt sigur ca CB ul este putin pe langa consumul real . Totusi e ciudat ... fata de consumul care-l prezinta ei comercial . Cert e ca azi am bagat benzina de 100 ca mi-a fost lene sa ma mut la alta pompa si dupa 40 km mai mult pe exterior mers cu 110 cu pilotul automat in a 6 a , mediul a fost de 5 % . Clar conteaza si benzina .
  10. plc

    consum kona

    Fiindca sunt destul de "carcotas" postez aici observatiile personale vizavi de consum , binenteles in contradictoriu cu specificatiile de fabricant .(cica primele mii de km ar trebui sa consume mai mult cu 25%) Pana acum cu masina noastra am scos mediu de 6.2 la un mixt consum . Weekendul asta pe ruta Mangalia - Babadag - Dunavatul de Jos si retur , am scos minim 6.3 in conditiile in care am condus pe eurodrum cateodata si cu 130/ h fiindca "ALUNECA" si nu te poti abtine sa vezi cum se infinge un motor de 0.9 turbo pe benzin vs un 1.9 diesel ( obosit ) cum am avut noi . Personal observ ca in mediu urban fiind si turbo/ benzina pe rute scurte fiindca te "arunci" sau nu si conduci economic , consumul sare de 12 /100 pe rute scurte , cert e ca pana acum in 3 , 4 luni consumul mediu a fost de minim 6.2 la suta in conditia in care noi conducem urban mai mult in weekend si mai mult extra spre constanta si retur . Deci incep si eu sa definesc descrierile din cartea tehnica ca fiind putin sf-iste . Probabil ca daca vrei sa scoti consumul ca-n cartea tehnic aprox . trebuie sa conduci benzinarul asta turbo conform CB-ului ( adica schimbat viteza la 2000 turatii) ceea ce conform ideologiei romane gresit . Pana-n 1000 de km am incercat sa schimb dupa 2500 ceea ce s-a reflectat in consul conform recomandarilor dealerului , desi in contradictoriu inca ma intreb de ce au conceput coreeni in CB care te asista s a schimbi dupa 2000 rpm la un motor/ benzina . Oare cine unde gresete? Eu stiu din ex. proprie ca am 2 benzinare la munca care mi-au incaput 6 ani pe mana aprox. La ambele am schimbat vitezele la aprox 2000 . Niciuna nu au probleme de motor iar diferenta de consum in cazul unui condus mai eco e nesemnificativa . . Cert e ca masina merge super e silentioasa si nici nu-ti dai seama cand te trezesti peste 120 / h pe drumuri "euro" ( fostele judetene - vai mama noastra ) pe autostrada e masina de 150 lejer dupa parerea mea . Am incercat pe varianta Agigea - Ovidiu LKA , dar dupa 5 km l-am dezactivat . E o chestie spookie ptr mine care am peste 10000 km internationali cu diverse masini . Sisteleme aste sunt inca experimentale , nu va bazati pe ele , sunt doar chestii de marketing si trebuie sa fi nebun sa astepti la 140 km/h sa traga cb-ul de volan ca sa corecteze traictoria . Mai ales daca treci de unguri spre eu centrala cine dreac are curaj sa lase sistemele de asistenta sa faca treaba in trafic intens ?
  11. plc

    Kona

    Multumesc la fel Ariene , vizavi de stapanire . Lanekeepasist .. intradevar merge folosit doar pe avertizare , dar eu l-am dezactivat de frica sa nu ma trezesc ca ma bazez pe masina de munca sa ma avertizeze cand parasesc banda de mers . Daca e pe activ pe Kona pe mine sincer ma sperie cand trage de volan singurica . In rest revin cu ambreajul asistat ... e beton , nota 10 ptr asta . Chiar azi ma gandeam ce fac gresit de nu reusesc sa pornesc radioul fara contact . Mersi de sfat cand voi merge la prima revizie o sa-i rog sa rezolve cumva ca e tare enervant . In rest in continuare super multumit de masina , mai ales cand intorc multi capul dupa ea . Sper in vara sa-i arat Germania cum stiu eu s-o vizitez prin locurile ei superbe, (apropo daca vreti recomandari si locatii anuntati-ma in privat) , pana atunci ramane masina de straluceste in curte si abea are 800 km .
  12. plc

    Kona

    Ok . in colcluzie , una e sa vezi o masina din exterior , alta e s-o conduci si sa te minunezi de toate interfetele si toate facilitatile . Ma amuza doar comparatia intre i 20 si Kona , e ceva de genul pret de 10000 vs 15000 , oare cei 5000 sunt simpla pacaleala ?. Sincer nu-mi bat capul ca e complicata de prea multa electronica , am garantie 5 ani si apoi cu siguranta se vinde si trec la urmatoarea . ce credeti ca in ziua de azi mai functioneaza ceva cum trebuie ? Intrebati-ma pe mine cate fotocelule schimb eu la munca pe instalatiile mele venite din fabrica proaste . Vizavi de treaba cu radioul are careva vre-o idee ?
  13. plc

    Kona

    Nu vreau sa pornesc contraziceri pe aici (tot respectul) ... dar cum poti spune ca Kona este un fel I20 ? BIG LOL Eu am testat si i20-ul actual , de la I20 am pornit noi cand am vrut sa schimbam masina , verifica-i dimensiunile mai intai , ca Kona este pe aceasi consola e altceva . Capture am testat si eu , dimensiunile sunt identice ca la Kona dar in momentul in care am stat in reprezentanta langa Kona am trecut imediat peste diferenta de 1800 euro . O sa radeti voi dar sistemele asistate fac diferenta in ziua de azi si clar sunt un factor de decizie in oferte , mie-mi place la nebunie ambreajul asistat (desi sunt sofer zilnic cel putin 130 km medii pe zi la munca) . Personal imi place foarte mult forma la Kona si combinatia de faruri . Eu zic ca la banii astia am ales pe gustul meu ce-am gasit mai bun pe piata . Apropos , Capture la 13500 are motor Tci de 90 cp . O sa ma conving pe parcurs de consum , momentan ma declar multumim , oricum cum o dai tot trebuie sa schimbi viteza dupa 2500 deci mare economie nu ai cum face . Intrebarea mea este : mai are careva neajunsul asta legat de sistemul audio la alte modele ( nu-l pot porni fara cheie in contact) . Se poate face ceva ? Vizavi de prospect ..... inca astept manualul in limba romana dupa mai mult de o luna de cand am cumparat-o , desi il am deja in engleza , dar totusi cum ramane cu legile din tara noastra ?
  14. plc

    Kona

    Salut . Eu am luat configuratia Comfort cu motor de 1 turbo pe benzina (lista de dotari este lunga dar daca intri pe site la ei gasesti foarte usor toata lista ).Cutia e manuala binenteles , are manual. Ca masina ma incanta la maxim , mai ales ca are o caroserie foarte frumoasa iar stopurile si farurile fac totul noaptea dupa parerea mea . Masina se misca ca o bijuterie , ca doar e noua , directia devine rigida la drum lung si sensibila in oras , asistenta in rampa si panta ( ceea ce ptr doamne , chiar si ptr mine e super , cand scot masina din curte) . lane keep asist ( toate 3 variantele , activ, pasiv standard) ... e putin spookie cand trage masina singura pe mijlocul benzii , dar eu nu m-as baza pe asa sistem la drum cu viraje multe , tempomat si limitator viteza si multe nebunii pe computerul de bord . Alarma antiefractie , sistem mp3 audio cu bluetoth si intrari usb si aux .Per ansamblu noi suntem foarte incantati de masina si configuratia ei ( avand in vedere ca aveam in plan sa luam un Capture de la Renault . Interioarul este elegant si aparent cu materiale placute , sa vedem si cum rezista In trecut am avut o zafira b 1.9 120 cp . Pe noua masina teoretic tot 120 cp se gasesc la cuplul maxim . insa raportul intre cele 2 masini vizavi de consum este echilibrat as spune . Momentan dupa cum mi s-a spus Kona consuma ceva mai mult decat s-ar afirma ca , consuma in brosuri .( mi-au spus din reprezentanta ca primele mi de km va consuma undeva la 25% mai mult) . Asadar : pe exterior la un drum de 300 km am scos minim 5 cu masina in 2 persoane . In oras in medie ia cam 7 acum in conditiile in care schimb dupa 2500 rpm ( iar am fost sfatuit de dealer sa tin motorul mai turat la schimb pentru inceput dar sa nu depasesc 4000 sau sa ajung cu ea la 5000 prima mie de km) . Neajunsuri : , sistemul audio se inchide cand iesi din masina dupa ce ai scos si cheia iar daca ramane cineva in masina in asteptare lipsa muzica ( poate ca inca n-am descoperit cum se redeschide) , lipsa buzunare pe dosul scaunelor fata , luneta se murdareste usor pe drum umed si nu se poate sterge decat partial ( binenteles in romania ca numai la noi e jeg peste tot) , anvelopele de vara sunt niste nici nu stiu cum sa le numesc din corea , pentru niste covorase va trebui sa scormoniti toate magazinele , si mi-ar mai lipsi spatiul care-l aveam in zafira .... sunt curios cum se comporta masina noua la un pescuit cum sunt eu invatat . In rest este totul super si zici ca pluteste , pleaca foarte usor si e tacuta rau cu motorasul asta . La urma urmei este o masina noua si dupa parerea mea coreenii le dau clasa la majoritatea concurentilor cu masini de clasa asta . LA renaul nici nu mai vreau sa sic cum arata masina la configuratia minima .... iar de duster nu are rost sa discutam cata vreme in 15000 euro iti dau un duster fara aer manual macar ....ahahahhahahahahaha Am sa revin cand se face vremea ok cu ceva poze detaliate , dar pana atunci pun cam cum arata interioarul fiindca inainte s-o cumpar capiasem de cautat fiindca nicaieri nu gasesti ceva poze de comfort .
  15. plc

    Kona

    Mersi la fel , cand am timp sa-i fac ceva poze pe masura deschid topic . Ideea e ca m-as bucura daca ar avea pe viitor si urmatorii curiosi legat de Kona de unde sa afle ceva infos inainte s-o achizitioneze . Acum o luna am cautat disperat poze sau informatii la configuratia "comfort" si n-am gasit decat pe siteurile germane de vanzari auto . Dureros e ca nici macar dealarul reprezentantei nu a avut poze sau model sa-mi arate inante a a o cumpara . Ce sa mai vorbim de un testdrive .
×
×
  • Create New...