Jump to content

cripi48000

Membri
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

cripi48000 last won the day on January 9 2019

cripi48000 had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About cripi48000

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2017
  • Locatie
    Sibiu
  1. https://www.iihs.org/iihs/ratings/TSP-List Topicul nu tine de Tucson dar e interesant de vazut ce bine sta Hyundai-Kia din perspectiva safety.
  2. Un senzor e un dispozitiv electromecanic (cel mai probabil in cazul de fata) care detecteaza o caracteristica fizica a unui mediu (lumina, presiune, umiditate.. ) si transmite informatia catre un "calculator" al masinii. Deci doar transmite o informatie. Si informatia poate fi corecta - atunci senz e ok, sau incorecta si atunci nu e ok. Calculatorul va lua de buna orice informatie vine de la senzor si va comanda un actuator(motor, valva, bec.. ) in consecinta. Push-pull inseamna ca senzorul poate spune doar daca e "alba sau neagra" adica indica prezenta sau absenta a ceva. Faptul ca e push -pull nu te intereseaza ca utilizator ci doar daca e ok sau nu. De ex, ai un senzor de ploaie. Daca ramane agatat pe ON, o sa-ti mearga stergatoarele pana te saturi.Daca ramane agatat pe OFF, nu le mai pornesti dar in niciunul din cazuri restul sistemului nu se strica.
  3. 8 litri. Atat mi-au taxat la prima revizie.
  4. Cand tranzitez o anumita zona, am frecvent pietre in geam incat am crezut ca cineva imi face farse. Dar nu sunt pustani cu prastii.. e doar carosabilul romanesc. Asa ca pentru cei credinciosi.. rugati-va. Pentru restu.. sperati ca nu vopseaua si sticla rezista sau puneti banii jos.
  5. Doar din prisma faptului ca in motorsport au fost parteneri pentru multe nume mari, sunt premise sa fie produse ok.
  6. Daca cineva are experiente pozitive cu Hyundai Europa sa dea de stire. Eu am trimis un pomelnic dupa o gramada de discutii cu dealerul si cu HAR si n-am primit niciun raspuns de la Hyundai Europa.
  7. Iti recomand un stroboscop. Daca faci o treaba macar s-o faci calumea
  8. Curios... adica felicitari . Inainte de a-mi lua masna am intrebat un vecin cu un Sportage cu acelasi motor 1.6 t-gdi, cutie automata si mi-a spus ca orice ar face sub 10 nu scoate, fie autostrada fie oras. Pentru mine asta a cantarit cand m-am decis pe diesel.
  9. Fara prea multa complicatura, cine-si declara consmul poate spune si cat ii cantareste masina si atunci e mai completa poza. Dar mai mult decat asta, stilul de condus poate fi determinant. Daca-ti place sa stai in oras permanent la 2 m in spatele celui din fata, cum ii vad pe unii, de parca ar fi cu shtanga, atunci nu ai ce sa te plangi de consum. Cand faci start-stop cu >!.5 tone si vrei s-o faci repede,, aia costa.
  10. A inghetat cel mai probabil. Fa un drum de juma de ora si baga caldura bine si incerca din nou.
  11. Nicio confuzie , se vede din post ca am specificat ca fac o paranteza despre cutie. SantaFe vs Tucson - nu-mi dau seama daca e accelerat diferit dar nu ma deranjeaza cele cateva secunde intarziere daca isi face treaba pana la urma. Stie cineva daca e vreo diferenta intre sistemul de pe facelift si cel din 2015 ?
  12. Da, functioneaza foarte bine pe Sorento. Precum ai spus, e platforma Hyundai deci mare parte din sistem e identic intre Kia si Hyundai. Probabil sunt diferente de soft. Pe de alta parte clipurile cu Tucson sunt toate dinainte de face-lift. Inca un motiv de semne de intrebare - e vreo diferenta intre face-lift si varianta din 2015 ? Cel putin din spusele mesterului sistemul pare oversized, deci pentru Tucson nu ar trebui sa ai pb cu overheating. (stiu cu tu vorbeai de DCT - dar si DSG-ul e shit. Nu-s pentru heavy duty)
  13. Un detaliu ti-a scapat: Tu vorbesti de dezaburire si discutia era despre dezghetare. Si inca o mentiune - senzorul nu poate face dezaburire. Un senzor doar simte/detecteaza o stare si o comunica unei unitati de control maimult sau mai putin inteligenta care comanda un actuator.. motor, bobina..etc/
  14. Mie mi se pare ca se opreste cadentat fara sa observ diferenta de zgomot la motor care sa sugereze accelerari succesive si stopurile clar nu se aprind deci frana de picior nu e. Parerea mea e ca roata e franata pentru a trimite cuplul pe dreapa. Asa e implementat la alti producatori, din pacate nu stiu la Hyundai.
  15. Aici e o situatie de diagonal split si pe un drum de tara sa ajungi sa te opresti in diagonal split e mai improbabil. De obieci masina chiar daca ajunge sa fie suspendata pe diagonala e in mers adica are inertie si ajunge repede ori cu fata ori cu spatele pe pamant si ai tractiune. In clipul de mai jos se vede cum stanga spate e franata si atunci cuplul de pe spate e trimis pe dreapta, ori in cazul cu masina de Cj, nu vad nicio urma de franare a vreuneia din rotile suspendate. Ciudat.
×
×
  • Create New...