Jump to content

pauncata2007

Membri
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pauncata2007

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/02/1977

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa FE
  • An
    2011
  • Locatie
    GALATI

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. La modelul meu (SF 2 facelift 2011)nu se aprinde nimic in bord cand face regenerare, se cunoastea in schimb la functionarea motorului(zgomot infundat,ralanti crescut si chiar si la consum se vede). Poate e alta problema acolo,trebuie pusa pe teater.
  2. Am bagat un aditiv ptr ulei in motor si acum cand am condus masina dupa aprx o luna , masina functioneaza bine (masina o conduce sotia). Poate ma stresez eu prea mult , 😀. Vad cum se va comporta si in vreme rece..
  3. Cutia schimba perfect si nu mai am smuncituri . Nu stiu care o fi explicatia, dar deocamdata este ok.
  4. Are cutie automata. Da stiu ca la manuala se duce rapid kitul de ambreiaj cu sarcina mare in "spate" . Dar asta nu inseamna ca, cutiile automate nu sunt supuse probleme din cauza "greutatilor" tractate.
  5. Am bagat testerul si nu sunt erori, nici la motor si nici la cutie, totul lucreaza in parametrei normali. I-am dat o regenerare "fortata" din tester , desi dpf-ul nu ridica deloc suspiciuni, grad de acumulare calamina 15 G , dupa regenerare 0 G. Cine stie poate o fi pe duca vre-un tampon la motor si poate de acolo este si cu vibratia/rezonanta.Ori poate chiar din cutie desi cutia schimba bine...
  6. In concediu de anul acesta, cand am plecat cu rulota de la Sibiu spre mare, dupa ce am iesit pe autostarda de la Pitesti spre mare am sesizat ca motorul suna un pic ciudat si are un zgomot usor diferit si ceva mai vibrant/rezonant intre 1800 si 3000 de ture , motorul trage nu am erori nu am fum si etc ,ulei Ok, temeperatura apa OK ,la consum nu-mi dau seama. E ceva asemanator cu zgomotele care le asociam regenerarii dpf, dar sunt permanente .Ieri am observat ca atunci cand am pornit la rece motorul (cu ac-ul si radioul oprit) functioneaza normal ceva timp si pe urma se aude ceva ca si cum ar cupla ac-ul si se schimba si mersu motorului. Astept saptamana asta sa merg la un service. Sa se fi "blocat" motorul pe regenerare permanenta dpf,ori este altceva ?
  7. Revin cu ceva infromtatii: In luna iunie si inceputul lui iulie , problemele la cutie se accentuasera, mai tare cu smuncituri (aproape zilnice) si din ce in ce mai mari( dar tot la rece). M-am dus la reprezentata si nu au gasit probleme(am primit ceva de genu :"mergi pana pica ceva"), am fost si alt service (un specialist in cutii din zona) si a recomandat schimbarea uleiului si a filrtrul cu demontare cutie. Am spus ca o fac dupa concediu. Asa ca la jumatatea lui Iulie am plecat cu rulota dupa mine timp de vre-o doua saptamani. Si de la primul drum facut de la Galati -> Sibiu, cutia nu a mai facut probleme. Acum nu stiu care este minunea sau la ce sa ma mai astept, insa a trecut o luna si ceva si totul este OK.
  8. Nu exista, freonul ori ramane in instalatie si isi face treaba (daca instalatia lucreaza corespunazator). Ori se pierde fff. incet si atunci esti nevoit sa-l incarci in fiecare an. Nu cred ca la tine este din filtre (nu cred ca sunt incarcate asa rau). Probabil ajuta si pornitul ac-ului iarna ,eu mai pornesc fiindca ajuta la dezaburire,dar nu ajuta la imbunatatirea proprietatilor freonului. Sa faca in test pertinent,sa gaseasca o solutie prin care sa rezolve problema,este totusi o masina de un an....
  9. Freonul (agentul de racire) nu isi schimba prorpietatile in timp. Atunci cand nu mai face rece din "vina" lui,sa stiti ca nu mai aveti prea mult freon ori s a pierdut de tot in urma unor pori din instatalatie. Ma amuza povestile cum ca "bag freon in fiecare an" ca nu mai este bun freonu. clar este o pierdere printr-un por ffff fin si in timp se pierde fereonul. La tine poate fi ori freonul lipsa , ori ceva din comanda compresorului defect.
  10. Mobil 1, parca am pus ultiam oara , insa vreau sa stii ca si 2.2 tot pe lant are distributia.
  11. Am vrut sa spun ca diferenta mai mare de taxe (la impozit si asigurare) intre 2.2 l si 2 l, te avantajeaza pe tine, in sensul ca tu o sa regaseti diferenta in maxim 2 plinuri in plus pe an . Insa cuplu si calutii merita toti bani, eu efectiv anul trecut am fugarit rulota in spatele masinii si consumul a fost undeva la 11 %. Acum doua saptamani am facut un circuit de 5 zile (4 persoane + bagaje) ,Galati->Adjud->Piatra Neamt->Barajul Bicaz->Targu Neamt (cu manastirile din zona)->Iasi->Vaslui->Barlad->Galati cu un consum mediu de 7,3 , aproximativ 1000 de km. Mai bine de jumate din distanta facuta in zona de munte si cu un mers normal , dar nu "mosnegeste", ba chair pe alocuri unde sa putut am alergat-o un pic. Eu raman cu socul consumului de oras, asta ma "omoara" la psihic.Acum pe vremea asta nu scade sub 11%(numai oras), dar asta este ....
  12. Nu ptr tine Danut am vrut sa fac aceasta reamarca (sunt convins ca ai stiut ce vrei sa cumperi).Insa sunt inca multi doritori care cauta sf 2 si se sperie cand aud de motorul de 2.2 (sunt multi care nici nu fac difernata dintre sf2 si sf 2 lift). Am sa fac o ultima remarca personala OFF TOPIC (si cu asta inchei),.Eu personal, nu am mers pe motorul de 2.0 diesel, fiindca ca si consum e tot acolo si diferenta de taxe o regasesti in doua plinuri de "gaz" pe an, cel mult. In schimb desi nu sunt vitezoman,calutii isi merita toti bani (mai ales in depasiri);Ba mai mult ,2.0 diesel i-mi pare mai zgomotos.. Este o parere personala.. asa ca nu aruncati cu pietre... Bogdan s-o stapanesti sanatos si cati ami multi km fara prb. Cat despre zogomot, cred ca trebuie sa mergi la " medic" , fiindca el va spune ce este. PS: In 2007 cand am vrut eu sa cumpar sf 2 cu 2,2 155 cp (printre optiuni) , puteam sa aleg ca sigla sa fie de audi spre exemplu (si nu de hyundai)
  13. Off topic : Este si 2.0 litri diesel pe santa fe 2 face lift (2010-2012).
  14. Masina asa am cuparat-o. Pe talaon de motaj (primit de fostul proprietart) avea trecut 70 opacitate. Foliea este omologata are stampila pe tipla. Dar nu asta este important, chiar daca o montam eu,tot o luam ,atat timp cat omu spunea ca este certifica si omologata (cum e la mine). Cati din cei care au montat verifica opacitatea ,sau si mai rau reglementarile in vigoare .Ideia este ca trebuie sa evitati folii pe geamurile din fata si parbriz, daca chiar o faceti ,masurati opacitate sa corespunda. PS : Inteleg ca se gasesc folii fara opacitate scazuta , dar care opresc ultravioletele. Si in situatia asta piti avea tu din fanrica 70 si sa montezi cu 83 daca asa o fi folia respectiva.
  15. Eu sunt patitul (eu sunt cu santa fe-ul) . Am pe geamuri in talonul de montaj pe fata 70 trecut. Dar la masuratoare sa dovedit a fi 45 opacitatea (si are doar o tenta de inchis). Eu nu am stiut , asa am cumparat masina acum doi ani. Parbrizul este "chel " si la masuratoare a dat 83. Minim este 70 pe geamurile din fata, la masuratoare, nu numai in acte ca la mine. Din cate am facut "sapaturi", pe fata (si parbrizul) este recomandat sa nu pui nimic, mai ales daca iesi si afara din tara. Sunt state din cate am inteles ,care nu admit deloc folii. Geamurile inchise din fabrica sun admise inteleg (de altfel inteleg ca si la noi sunt permise cele inchise din fabrica).
×
×
  • Create New...