Jump to content

pauncata2007

Membri
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pauncata2007

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/02/1977

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa FE
  • An
    2011
  • Locatie
    GALATI

Recent Profile Visitors

457 profile views
  1. Salut! Din păcate prb a mai apărut și după. Insa , la mine , se pare ca se activa/activează atunci când ma joc/jucam cu masina in mod manual. Apărea în mod frecvent si nu disparea/dispare decât după primul drum cu rulota (feci după sarcina mare pe cutie). Minunea tinea până după concediu , atunci când treceam iar pe mod manual și o lua iar din loc cu smunciturile (atunci când o apuca ,dar în mod deosebit la rece). Ei de vre-o 2 ani am renunțat de tot la mod manual și fff rar mai simt prb , si atunci când este ff frig și la un nivel fff ușor. PS: nu stiu care or fi explicațiile, dar nici nu mai îmi bat capul...bănuiesc eu ceva dar lasam asa... :) .
  2. Salut! Prb a dispărut total după ce am terminat cu alimentatul de la frații nostri din Basarabia. Cea mai buna motorina la ei, e mai slaba decât cea mai ieftina de la noi. Motorul este f pretențios si datorita dpf-ului din cauza gazului prost , masina era în regenerării permanente. De vre-o doi ani bag motorina numai de la un anumit producător (cea mai buna) si am alta masina, care culmea consuma si mai puțin... PS: motorul este unul mai pretențios la combustibil. Deși ani de zile am alimentat din Moldova.. ete ca la Santa Fe nu ii prieste...
  3. Probabil ai găsit deja răspunsul. ECO mode iti apare în bord când ai acel buton magic ce activează funcția ECO permanent, este lângă schimbator cutie de viteze(si indicatorul/martorul este mereu aprins). Si mau apare (cazul tău cred)atunci când masina este in așa zisa frana de motor sau talpa ta este f blândă cu accelerația. PS: când activezi butonul ECO (cutie AT la mine) , dispar din căluți ....si la consum, eu personal , nu am sesizat mare lucru. Practic merge si fara căluți si motor subturat care schimba la 1500 rot/min si la depasire sau intersecție plângi lângă ea. Se anuleaza funcția de ECO(dacă este activați atunci butonul), doar atunci când calci pedala de acceleratie la maxim și după revine iar puturoasa.
  4. Salut! Cu întârziere... Am rezolvat problema de f. mult timp, problema a fost de la bucsele de la bara stabilizatoare de pe spate , care erau cam terminate si se pare ca cedează cam repede. Cei drept ,eu am si rulota care ajuta... PS: masina a fost dusa la un stand de ITP si trasa de toate "alea" . Ing. de acolo a si specificat ca masina la greutatea ei nu poate sa fie testata "la mana"...
  5. La modelul meu (SF 2 facelift 2011)nu se aprinde nimic in bord cand face regenerare, se cunoastea in schimb la functionarea motorului(zgomot infundat,ralanti crescut si chiar si la consum se vede). Poate e alta problema acolo,trebuie pusa pe teater.
  6. Am bagat un aditiv ptr ulei in motor si acum cand am condus masina dupa aprx o luna , masina functioneaza bine (masina o conduce sotia). Poate ma stresez eu prea mult , 😀. Vad cum se va comporta si in vreme rece..
  7. Cutia schimba perfect si nu mai am smuncituri . Nu stiu care o fi explicatia, dar deocamdata este ok.
  8. Are cutie automata. Da stiu ca la manuala se duce rapid kitul de ambreiaj cu sarcina mare in "spate" . Dar asta nu inseamna ca, cutiile automate nu sunt supuse probleme din cauza "greutatilor" tractate.
  9. Am bagat testerul si nu sunt erori, nici la motor si nici la cutie, totul lucreaza in parametrei normali. I-am dat o regenerare "fortata" din tester , desi dpf-ul nu ridica deloc suspiciuni, grad de acumulare calamina 15 G , dupa regenerare 0 G. Cine stie poate o fi pe duca vre-un tampon la motor si poate de acolo este si cu vibratia/rezonanta.Ori poate chiar din cutie desi cutia schimba bine...
  10. In concediu de anul acesta, cand am plecat cu rulota de la Sibiu spre mare, dupa ce am iesit pe autostarda de la Pitesti spre mare am sesizat ca motorul suna un pic ciudat si are un zgomot usor diferit si ceva mai vibrant/rezonant intre 1800 si 3000 de ture , motorul trage nu am erori nu am fum si etc ,ulei Ok, temeperatura apa OK ,la consum nu-mi dau seama. E ceva asemanator cu zgomotele care le asociam regenerarii dpf, dar sunt permanente .Ieri am observat ca atunci cand am pornit la rece motorul (cu ac-ul si radioul oprit) functioneaza normal ceva timp si pe urma se aude ceva ca si cum ar cupla ac-ul si se schimba si mersu motorului. Astept saptamana asta sa merg la un service. Sa se fi "blocat" motorul pe regenerare permanenta dpf,ori este altceva ?
  11. Revin cu ceva infromtatii: In luna iunie si inceputul lui iulie , problemele la cutie se accentuasera, mai tare cu smuncituri (aproape zilnice) si din ce in ce mai mari( dar tot la rece). M-am dus la reprezentata si nu au gasit probleme(am primit ceva de genu :"mergi pana pica ceva"), am fost si alt service (un specialist in cutii din zona) si a recomandat schimbarea uleiului si a filrtrul cu demontare cutie. Am spus ca o fac dupa concediu. Asa ca la jumatatea lui Iulie am plecat cu rulota dupa mine timp de vre-o doua saptamani. Si de la primul drum facut de la Galati -> Sibiu, cutia nu a mai facut probleme. Acum nu stiu care este minunea sau la ce sa ma mai astept, insa a trecut o luna si ceva si totul este OK.
  12. Nu exista, freonul ori ramane in instalatie si isi face treaba (daca instalatia lucreaza corespunazator). Ori se pierde fff. incet si atunci esti nevoit sa-l incarci in fiecare an. Nu cred ca la tine este din filtre (nu cred ca sunt incarcate asa rau). Probabil ajuta si pornitul ac-ului iarna ,eu mai pornesc fiindca ajuta la dezaburire,dar nu ajuta la imbunatatirea proprietatilor freonului. Sa faca in test pertinent,sa gaseasca o solutie prin care sa rezolve problema,este totusi o masina de un an....
  13. Freonul (agentul de racire) nu isi schimba prorpietatile in timp. Atunci cand nu mai face rece din "vina" lui,sa stiti ca nu mai aveti prea mult freon ori s a pierdut de tot in urma unor pori din instatalatie. Ma amuza povestile cum ca "bag freon in fiecare an" ca nu mai este bun freonu. clar este o pierdere printr-un por ffff fin si in timp se pierde fereonul. La tine poate fi ori freonul lipsa , ori ceva din comanda compresorului defect.
  14. Mobil 1, parca am pus ultiam oara , insa vreau sa stii ca si 2.2 tot pe lant are distributia.
  15. Am vrut sa spun ca diferenta mai mare de taxe (la impozit si asigurare) intre 2.2 l si 2 l, te avantajeaza pe tine, in sensul ca tu o sa regaseti diferenta in maxim 2 plinuri in plus pe an . Insa cuplu si calutii merita toti bani, eu efectiv anul trecut am fugarit rulota in spatele masinii si consumul a fost undeva la 11 %. Acum doua saptamani am facut un circuit de 5 zile (4 persoane + bagaje) ,Galati->Adjud->Piatra Neamt->Barajul Bicaz->Targu Neamt (cu manastirile din zona)->Iasi->Vaslui->Barlad->Galati cu un consum mediu de 7,3 , aproximativ 1000 de km. Mai bine de jumate din distanta facuta in zona de munte si cu un mers normal , dar nu "mosnegeste", ba chair pe alocuri unde sa putut am alergat-o un pic. Eu raman cu socul consumului de oras, asta ma "omoara" la psihic.Acum pe vremea asta nu scade sub 11%(numai oras), dar asta este ....
×
×
  • Create New...