Jump to content

faga_nelu

Membri
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

faga_nelu last won the day on January 7

faga_nelu had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About faga_nelu

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe
  • An
    2004
  • Locatie
    Tg Mures

Recent Profile Visitors

147 profile views
  1. Am patit-o în poartă, dupa anul nou cu friguri mari.Credeam că doar la Citroen găsești arcuri rupte dimineața....S-a rrzolvat,dar nu mi-a venit sa cred...Santa fe SM,125 cp.
  2. Am patit-o în poartă, dupa anul nou cu friguri mari.Credeam că doar la Citroen găsești arcuri rupte dimineața....S-a rrzolvat,dar nu mi-a venit sa cred...
  3. Circuitul pompei de motorină. Verifica releul,cabluri,mufe.
  4. Problema nu e din grup.Rulmentul huruie cand e problema.Uleiul il poti verifica la nivel(piulita din capac) eventual completa daca e nevoie.Scoate mufa de la grup si vezi ce zice,dupa care dai o tura.daca de acolo e baiu' te-ai scos...poti sa dai cardanul jos si sa vezi cum face.Dar incepe cu mufa.esti sigur ca nu e cutia de viteze care smuceste?
  5. Să creşti mare! Mă bucur ca ai rezolvat!
  6. Ai o garnitura de cauciuc intre axul volanului si caroserie.Iei vaselina si ungi acolo unde e axul in cauciuc. Jos pe podea e acea garnitura(burduf).
  7. Depinde cum le ai cu mecanica.E fixata pe axul cu came.gasesti filmulete pe YT.
  8. Păi nu lua alta pompa decât la iarna.Până atunci ai timp să verifici ce ti-am spus.Dar să fie verificate de cineva care ştie,nu de un Lăbuş salivând după ciubuc.Injectoarele se probează empiric pe retur si profi pe stand de probă.Regulatorul e pe rampa de presiune si se inspectează vizual,se curață si daca tot nu merge,se înlocuieste.Dupa acestea se vede pompa de inalte la orizont...
  9. Si cum a ajuns el la aceasta concluzie?Nu de alta dar o pompa de inalte se masoara corect pe banc de probe.Daca nu face presiune e de vina fie regulator presiune sau injectoarele in cele mai multe cazuri.Tare mi-e ca o cumperi degeaba. Să nu dai mai mult de 100 de iepuroi pe ea.Maxim 100.
  10. Pe blocul motor.Nu cunosc modelul din 2012 unde are exact bulbul.Dar de ce nu te duci la un electrician bun?Te rezolva fara batai de cap.
  11. Poate ar fi o soluție semnalul de la bulb presiune ulei.Cand e oprit e aprins,cand e pornit e stins.Cu un releu poti inversa semnalul,care cred ca e masă(nu cred ca e +). Mai sunt senzori dar sunt senzori Hall si nu stiu daca te ajuta...dau semnal mic si oscilant.
  12. Nu e nici un fir de excitatie in mufa.Cel rosu gros merge la baterie.Iar din cele 3 subtiri ai +12v,ignition si semnal aprindere bec de incarcare(ai tensiune pe el doar cand e oprit motorul).Deci excitatie ioc pe priza. Excitatia o da releul prin perii direct in rotor...
  13. Incearca cu un debitmetru imprumut.
×
×
  • Create New...