Jump to content

Fellipe613FLP

Membri
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fellipe613FLP

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2004
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

63 profile views
  1. Am rezolvat problema. Am găsit pe niste forumuri din afara si pe YouTube. Multi au pățit-o. Socketul releului MAIN (care comanda si pompa de motorina) era corodat. Am prelungit firele cu unele asemănătoare si am montat un socket nou la exterior. Am postat poze cu firul corodat rupt din papuc, cu interiorul socketului si "ingineria" finala. Am atasat si un link de pe youtube. Salutari!
  2. Da, l-am folosit de vreo 4 5 ori. Nu mai stiu daca eram cu motorul pornit sau doar cu contactul pus
  3. De 10 ani repar singur la ea. Ma mai sfatuiesc cu un prieten mecanic, care ma poate ajuta abia sapt viitoare. Iar la service merg ptr schimbarea ambreiajului sau treburi mai complicate. Nici distribuția n-am schimbat-o in service. N-am încredere in mecanicii care cred ca dau un tun cu reparația la masina mea. Am cam avut noroc sa dau peste ei. Testerul pe care il am nu se conectează. Imi da eroare. Abia luni o sa pot sa pun alt tester pe ea.
  4. Salutare. Scuze daca nu am procedat corect creând topic nou, dar este prima oara cand cer direct ajutorul pe forum. Am un Tucson 2005, 4WD, 2.0 Diesel. Am stat in carantian 14 zile, timp in care nu am pornit mașina. Cand am vrut sa o fac, nu a vrut. Am dat la automat de multe ori, pana am obosit bateria. Am luat curent de la alta masina. Invarte, dar nu vrea sa porneasca. Am făcut urmatoarele: - am verificat siguranțe si relee; - am verificat mufa pompa de motorina (cand am scos mufa, a cazut acul de motorina din bord si a disparut range-ul). Nu am scos inca pompa sa vad daca isi face treaba. - am slăbit piulițele de la conductele de motorina de deasupra motorului si am dat la automat, sa vad daca ajunge motorina in motor. In loc sa scuipe pe langa, abia a curs un pic pe lângă. - am incercat sa o pornesc cu spray de frâna la filtru de aer. A pornit doar datorita vaporilor de spray. A stat turata vreo 2-3 secunde, dupa care s-a oprit. Asa am constatat ca bujiile isi fac treaba (le-am schimbat in urma cu 3 ani). As vrea sa scot pompa din rezervor, sa sa amorsez si sa verific filtru de motorina si sa vad presiunea cu care intra motorina din pompa in rampa si in injectoare. Ce altceva as mai putea face sa ii dau de cap? Mulțumesc frumos si Sărbători Fericite!!!
×
×
  • Create New...