Jump to content

Chevy

Membri
  • Content Count

    489
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Chevy last won the day on November 22 2019

Chevy had the most liked content!

Community Reputation

83 Good

About Chevy

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Elantra
  • An
    2018
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

349 profile views
  1. Chevy

    Modificari New Elantra

    Era un dyno in Bucuresti in targul Vitan, nu stiu daca mai exista!
  2. Chevy

    Modificari New Elantra

    Dyno faci daca vrei sa chinui masina sau nu te multumeste ce simti ci vrei sa iti scrie pe o hartie cat are in prezent. Basti zicea ca o sa faca, eu nu vreau sa chinui masina! Se face si dyno automat la cine il are si la cine platesti si ptr el!
  3. Chevy

    Modificari New Elantra

    Am facut si eu ieri resoftarea. Este o cu totul alta masina, daca pana ieri o dadeam pe a 4 a pe la 70, acum o dau la 60 si trage mai bine ca inainte! Am facut acum o depasire , plecat cu a 5 a de undeva de la 90-95 pana pe la 110 depasind vreo 10 masini pe centura Bucuresti, a plecat mult mai frumos ca inainte. Cu a 6a trage la fel, mult mai bine ca inainte chiar si de la 100. Treptele folosite des in oras ( 2-3-4) le dau mult mai repede ca inainte ptr ca urca mai rapid in turatii, dupa 45k km, aproape ca e enervant sa schimb 3 dupa ce abia am dat 2. Senzatia e ca acum 2 ani cand am luat-o , ma simt ca intr-o masina noua, ma port cu ea cum ma port cu un ou
  4. Chevy

    Modificari New Elantra

    Totul este discutabil, daca te iei strict dupa cei ce fac asa ceva si nu ma refer la posesorii masinilor, e super sa faci asta, nici o problema, totul suflat cu aur. Sunt si riscuri e adevarat, 1. sa dai peste cineva care nu stie ce face 2. sa ai probleme cu softul 3. sa ai probleme cu masina daca nu o exploatezi corect. Insa, daca un 128 cp e aproape de limita, crezi ca daca vorbim de motoare mult mai potente, tolerantele sunt mai mari? Totul este procentual, 10-20-30%! uite https://www.clubaudi.ro/threads/unde-mergem-sau-unde-nu-mergem-pentru-resoftare-sau-tuning-motor.17999/ Poate tine mult si de exploatare sau de uzura prezenta a masinii. Personal stiu 2 masini modificate asa, un junghi de Logan al meu din 2006 pe care l-am tinut vreo 30000km si un Mithubishi Pajero facut de nou la Mit Motors ( plata facuta la negru ) si vandut cu 170000 km. Uite si un site echilibrat, nici pro dar nici contra https://andreidima.ro/adevarul-despre-chip-tuning-softari-si-alte-modificari/ Adevarul e ca nu stii care e procentul de uzura din cauza modificarii sau, daca nu cumva este benefica tinand cont de multe alte aspecte!
  5. Chevy

    Modificari New Elantra

    Sunt mai multe tipuri de tuning, mimim sau agresiv, gasesti detalii pe youtube. Stage 1, minimul care se poate face la o masina inseamna cca 10% in +. Nu exista masina care sa fie vanduta cu potential maxim ci cu rezerve. Un facelift care vine cu ceva caluti in +, nu vine cu un motor nou ci in general cu o optimizare de soft. Masina are rezerve. Sigur, daca dintr-o data te crezi pilot de F1 si o rupi ca sa arati 24 din 24 tu ce masina ai tu, ii cresti uzura ff mult. Daca folosesti puterea in plus cu cap, la depasiri de exemplu, uzura nu creste mult. Intrebarea care trebuie pusa este cand se uzeaza mai mult masina, cand tragi de ea sa depasesti si ii dai 90 cu a 3 a sau cand o faci lejer? Daca ai de gand sa o tii 150-200000 km, te poti gandi la uzura care oricum la 200000 va fi mare! Am vandut un Lacetti acum 2 ani cu 107000 km, cumparatorul a facut si el minim 25000 si nu a schimbat inca ambreiajul! Am facut resoftare la un Logan cu 90 cp care pe dinamometru avea 88 ( masina cu 12000 km ), dupa nu am refacut testul. Seful meu a facut la un Pajero 3litri cand masina nu avea nici 1000 km, a vandut-o cu 170000 km fara sa pape ulei. Si sefu merge, 200 la el e la degetul mic! La benzina minim da 10% in +, la diesel 30% in plus. Cel mai bun exemplu este I30N: i30 N este propulsat de motorul turbo de 2.0 litri, disponibil in doua niveluri de putere: - pachetul “Standard” care livreaza 250 CP - pachetul “Performance”, care beneficiaza de 275 CP Ambele motorizari ofera un cuplu maxim de 353 Nm si o viteza de 250 km/ h https://www.hyundai-motor.ro/hyundai-info/comunicate-de-presa/2017/septembrie/noul-hyundai-i30-n-performanta-si-dinamism Daca avem acelasi cuplu, sunt sanse fffff mari sa avem si acelasi motor, optimizat sau basic. Daca o dadeau pe ulei, nu facea Hyundai asa ceva ptr ca ai garantie fara limita km si teoretic poti face si peste 100k pe an. Diferenta intre cele 2 motoare este de fix 10% in cp. Un tip care stie ce face la o resoftare, iti poate modifica si anumiti parametri daca vrei, de ex iti poate creste sau scadea turatia maxima!
  6. Chevy

    Modificari New Elantra

    La o resoftare la benzinar, se da in + 10%. 128 cp + 12 fac 140. 155 nm + 15 = 170. Am facut acum multi ani la un Logan de 90 cp si se simtea ca dracu de bine. Seful meu a facut la un Pajero din 2008 parca, de nou, la reprezentanta cu vreo 2-300 euro ( la negru ). Nu m-ai sunat, poate reusesc sa dau o fuga, am o zi fu...a rau maine la job. Vedem, daca ajung te sun.
  7. Chevy

    Modificari New Elantra

    Iti da mai mult de 10% la benzinar? zgarcit mai esti la scris
  8. Chevy

    Modificari New Elantra

    Baga si tu link catre cei ce au facut ! La un 10% parca m-as baga si eu, la mai mult nu!
  9. Am facut vineri a 3 a revizie ( 45000 km ) la Neo Motors, cost 719 lei ( atasat devizul si factura ). Au tras putin de bielete pe fata , mi-au facut presiunea desi nu trebuia iar acum trebuie sa o scad ptr ca vineri dupa 5 km deja aveam 2.6 in toate rotile. Un plus ca revizia electrica nu a durat 45 min ca la Tiriac care au scos masina in curte si 45 min nu s-a atins nimeni de ea si doar 2-3 minute. Nu am tinut neaparat sa stau langa masina si rau am facut, scriu mai jos de ce. Insa din sala de asteptare, masina era in dreptul usii de acces in service si vedeam tot ce fac. Sincer.... nu recomand sa mergeti acolo din 2 motive, primul extrem de discutabil ptr ca asa fac toate service-urile: - bidonul din care au pus uleiul era 1 de Total Quartz, primit de la vecinii de la Citroen. Astfel ca uleiul pus in motor se poate contamina cu altul, fapt valabil insa si daca ar folosi recipiente proprii deoarece nu stiu daca folosesc bidoane diferite ptr fiecare tip de ulei, uleiul fiind la butoi! - nu au facut acea constatare vizuala inainte de preluarea masinii, motiv ptr care nici eu nu am putut face galagie ptr ca la plecare am vazut bara spate atinsa. Nu am facut galagie si ptr ca mai am o zgarietura si le voi face pe amandoua pe casco! Imi tai o mana, masina nu a avut semnul ala ptr ca am spalat-o miercuri si pana vineri a stat parcata doar la job unde nu poate fi atinsa de nimeni sau acasa, in garaj! Urma era de perete, putin moluz pe ea care a cazut instant. Data fiind intrarea lor ingusta in service, au atins-o la intrarea sau iesirea din service! Baietii erau foarte grijulii vis a vis de tampenia asta de covid, si-au luat masca cand m-au vazut pe mine cu ea! ps: in ultimele zile, si Di Bas-ul de pe Fundeni a devenit dealer Hyundai, recomand sa mai stati macar un an inainte de a merge cu masina la ei dat fiind ca baietii nu au experienta cu Hyundai!
  10. Ms de raspuns, cel mai interesat sunt de ulei, vreau altceva decat Shell! O sa vb sa vad daca au si alt ulei.
  11. Tiriac Colina Dabauto Neomotors Stiti ce preturi sunt la revizii la cei 4, revizia de 45000 si ce ulei pun? ms
  12. Chevy

    piese schimb

    KMHD841CAJU651261 , fabricatie 2018
  13. Basti, filtrul de aer in program este dat a fi schimbat la 45000 km, nici la mine nu l-au schimbat la revizia 2 dar l-am schimbat apoi. 45000 km in Romania e mult.
×
×
  • Create New...