Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Marioux

Membri
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Marioux

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/01/1984

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I30 GDe
  • An
    2014
  • Locatie
    DMT Space
  1. Aici se discuta problema : https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=56863.30
  2. O am pregătită.Pana vine iarna mă duc să i fac o diagnoza completă la reprezentanta.N am așteptări prea mari. Daca nu-i dau de cap am alte soluții în cap. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  3. Salut, Are filtru de particule ? Am citit că pe modelele recente pun filtru de particule și la benzină.Despre celelalte simptome nu-mi pot da cu părerea dar nivel peste maxim am și eu (la diesel).La benzină e mai belea dacă se diluează cu uleiul. Daca o fi asta.Oricum la 16 ca ai garanție.Cere-le explicații despre nivelul ridicat. Nu cred că e normal. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  4. Mergi și caută atenție în altă parte. Vad că ai timp . Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  5. N-ai treabă ? Habar n-ai ce parametri are mașina mea și presupui ca un om imatur povești.Care vrea sa își exprime părerea pe subiect bine.Pentru morală vezi în altă parte. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  6. Poate am dat impresia de ciocan dar te asigur că nu e așa.Tonul tau superficial și ignorant poate e acceptat de alții.Daca mai simiți nevoia de explicații din astea sare-mă dacă ai o parere.La injectoare nu s-a umblat de când e produsa mașina.3 service uri super profesioniste m-au asigurat că nu e de la injectoare.Fum nu iese, vibrații nu am. De ce ați crede că e de la șaibele alea doar pentru că la Mazda s-a întâmplat așa mă depășește. O să verific in continuare cum pot cauza și revin aici daca găsesc problema/soluția Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  7. Poftim [emoji51][emoji3064] Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  8. Total neo mc3 5w30 Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  9. Mai merg in afara localității odată la 2 3 sap (cate 100 de km) . In rest mai mult prin oraș ce-i drept . Dar nu trafic bara la bara. Merg drumuri relativ lungi fara opriri. Șaibele de la injectoare.Ok.Dully noted. Ai auzit de situații din astea că ale mele de mi-ai recomandat asta cu șaibele ? Is disperat. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  10. Ieri am scos din baie 3 kile de ulei diluat cu motorina ca să ajung intre min și max pe joja.Cred că îi dau foc ! După aprox 1000 km făcuți de la ultimul schimb. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  11. Mi-am luat și eu uleiul asta.Maine îl schimb.150 de lei.Is curios care o fi diferența față de LM 4200 sau mobil 1 esp Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  12. Verific cum trebuie. Oricum, indiferent de situație nivelul e cam aici : https://ibb.co/dp73bcJ https://ibb.co/rfcxswQ https://ibb.co/590dmvn In maxim o luna de când schimb uleiul.
  13. Bai oameni buni, explicați CLAR : Nu puteți face regenerarea forțată decât cu ajutorul softului original (GDS) și a testerului care îl conectați la laptop.Pe loc sau in mers. Conectat la ECU. Voi vorbiți de regenerări de parcă ar fi așa o chestie la indemâna oricui. La i30 ul meu (2013) GD 1.4 CRDi, nivelul pe joja e la dracu in praznic.Cam 2 degete peste maxim.Imi vine să-i dau foc.Va rog eu, nu mai recomandati regenerări forțate când ai uleiul contaminat.Serios.Deja vorbim de 2 probleme groase aici : 1. Dacă nivelul este crescut, automat trebuie schimbat pentru că e fuckin' diluat și proprietățile de ungere s-au dus dracu'. 2. Cauza regenerărilor dese (deși nu știu cum dracu să-ți dai seama cand face că doar trebuie sa fii atent la drum nu la bord nu ? ) ar trebui aflată.In ce condiții se face ? La număr de km sau la ce ? Știu că există un senzor de presiune diferențial care comanda ECU-ului sa pornească regenerarea dar în ce condiții ? Știe careva chestii concrete ? Dacă nu, restul e barbologeală că și ce am scris eu și voi Scuzați tonul dar frustrarea mea e mare de când tot caut soluții la problema asta.
  14. Uite că asta n am incercat dar daca ar fi sa fie de la vreun injector n-ar trebui sa scoată fum ? La mine nu iese un gram. O să incerc sa bag un aditiv. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  15. Salutare, Care aveți i30 uri (a doua generație); apare vreun fackin' martor în bord când face regenerarea aia ? Că m-am saturat de când caut motivele nivelului crescut din baie ! Am inca o data peste maximul jojei și nu știu de unde am pb asta ! Motorină că altceva nu are ce sa fie . Am auzit că la modelele mai scumpe (i35 de ex) ar apărea în bord martor când pornește regenerarea în așa fel încât să știi să mai conduci până termină.Oare nu se poate modifica ceva in soft sa știu când face ? Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
×
×
  • Create New...