Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Teodora i20

Membri
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Teodora i20 last won the day on June 10 2018

Teodora i20 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Teodora i20

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/16/1958

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Alba Iulia
  • Interests
    Fără...

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai i20
  • Model
    Access, 1,2 MPI, 84 CP
  • An
    2017
  • Locatie
    Alba Iulia
  1. Nu am observat să te fi invitat careva să vii la Sibiu. Eu, cel puțin, nu. Am spus, și întăresc cele spuse, că sunt foarte mulțumită de service chiar dacă trebuie să vin din Alba Iulia 85 de km pentru asta. Îmi place să cred că mai sunt și alte service-uri în țară care se comportă profesionist cu clienții, nu doar Autosib. Nici nu ar avea sens să bați atâta drum, din Argeș, tocmai la Sibiu așa cum și pentru mine ar fi contraproductiv să merg tocmai în Focșani la Helios sau în București la DabAuto. Dar dacă, Doamne ferește, ți se întâmplă un necaz prin zonă, e bine să știi că la Autosib vei fi tratat excelent.
  2. Crezi că e recomandată ceara (spray, de exemplu) la caroseria mașinii mele de nici 15 luni la care nu știu exact ce este din tablă și ce este din plastic?
  3. După 15 august, am devenit fan Autosib Sibiu „pe față”. Eram și înainte dar acum vreau să se știe. Continui să fiu foarte mulțumită de service. Sper că nu este nimic rău în asta și preferințele mele să nu deranjeze pe nimeni.
  4. Teodora i20

    Probleme

    Daca 5w40 era de calitate îndoielnică (făcătură) iar 5w30 este de foarte bună calitate (original) - s-ar putea să fie asta explicația. Nu văd, deocamdată, alta.
  5. Nici nu o să auziți. Eu, astăzi am primit de la ANPC, certificatul de garanție pentru jantele și senzorii TPMS cumpărați și montați de service-ul acesta lăudat din Alba (îi place să se cheme dealer). Cu 24 de luni garanție, așa cum prevede legea. Cei de la service au refuzat categoric să mi-l dea spunându-mi că garanția e de maxim 6 luni. Nu recomand nimănui să apeleze la serviciile dubioase ale acestui service din Alba. Noi am făcut revizia de 1 an (7400 de km) la Autosib Sibiu, service de care am fost mai mult decât mulțumiți atât pentru disponibilitate, prestație, amabilitate cât și pentru preț. Nu contează că am fost nevoiți să ne deplasăm 80 de kilometri. Și dacă vom avea, Doamne ferește, o problemă mai serioasă cu mașina, o vom deplasa fără discuție cu platforma la Autosib Sibiu și o vom regla acolo. În nici un caz la Alba. Mulțumesc pentru înțelegere și sfaturi, rsm!
  6. @cipelantra, lula_canci&beny adam. Dragii mei, pe mine dacă m-ar fi costat revizia 900 sau 1000 de RON în loc de mai puțin de 111 euro+tva, dar aș fi beneficiat de un serviciu de calitate, fără să mă amenințe că-mi strică mașina cu „tableta de 4000 de euro” dacă nu semnez un deviz întocmit greșit (sau intenționat greșit) nu mi-aș fi schimbat service-ul pentru nimic în lume. Mașina mea trebuie să beneficieze de un serviciu de întreținere de calitate indiferent cât mă va costa pentru ca eu să mă simt în siguranță atunci când călătoresc nu să tremur la gândul că un dezaxat o strică de la distanță. Scrie cât se poate de clar în pașaportul mașinii că diferențele față de prețul recomandat sunt datorită costurilor diferite la manoperă și piese așa că nu am ce comenta dacă mi se pretinde mai mult. Iar dacă am schimbat service-ul m-am informat foarte bine înainte, ca să nu greșesc a doua oară. Ceea ce am aportat forumului este numele unui service care face lucrurile bine (pe care și Gică le face bine însă le face pentru că așa trebuie) dar, vedeți Dvs, cine este atent în lucrurile mici, este cu atât mai atent în lucrurile mari. Cât privește prețul exact, pe piese, pe manoperă, cu bon de casă și mulțumiri - rămâne cum am stabilit: vă puteți înroși telefoanele moderne, puteți apela la o agenție de detectivi sau la o ghicitoare profesionistă dacă nu vă ajung informațiile mele și nu mai puteți de curiozitate. Eu v-am explicat foarte clar că este sub prețul recomandat de fabricant. Nu cred că diferențele de 2, 15 sau 50 de RON sunt atât de relevante încât să provoace insomnii și reacții de isterie masculină pe forum. Precizez că nu invit pe nimeni la Autosib ca să-și facă revizia. Pot doar să vorbesc de bine service-ul. Dar puteți veni la Alba Iulia. Așa mai ieșim și noi la o bere. Consider această discuție încheiată, indiferent ce se va mai posta legat de revizia mașinii mele. Este conform spiritului meu indiferent că vă place sau nu.
  7. Vorbeam de normalitate, nu de minuni. Dacă poți înțelege diferența, deși e foarte greu de crezut.
  8. Atunci când m-am înscris pe forum nu mi-a comunicat nimeni nimic despre acest „spirit” pe care Dvs îl invocați. Deși am cerut închiderea subiectului reviziei mașinii personale vă explic: - situația mea este una specială pentru simplul motiv că, renunțând la serviciile dealer-ului local, am apelat, ca urmare a mai multor recomandări, la serviciile unui dealer din alt județ, respectiv Autosib Sibiu de care, repet, am fost mai mult decât mulțumită. Nu am cunoștință, nu am întrebat și nici nu mi-a comunicat cineva dacă bunul preț de care m-am bucurat a fost unul preferențial - pentru că am venit din alt județ - sau este unul aplicat oricărui client. Din acest motiv, mă abțin să-l divulg și vă îndemn să contactați service-ul ca să vă informați cerând un preț de primă revizie. Este gratis să întrebați. Eu nu trimit pe nimeni să facă revizia unde am făcut-o eu dar asta nu înseamnă că renunț la a menționa meritele service-ului preferat. Pentru mine simplul fapt că este sub nivelul orientativ menționat în pașaportul mașinii, respectiv 111 euro + TVA, este un preț foarte bun.
  9. 1. Nu fac reclamă nimănui și, în general, nu mă ocup de marketing: profesia mea este de cu totul altă natură. Am fost foarte mulțumită de serviciul prestat și cred că este frumos să specific acest lucru. Mulți dintre noi pot să nu fie. 2. Sper că n-am jignit pe nimeni indiferent de câte clase are. 3. Nu știu dacă am permisiunea domniilor lor să fac public prețul prestației și nu i-am întrebat despre acest lucru. Prețul pentru mine nu este prima latură a calității. 4. Aș dori ca această normalitate întâlnită la Autosib să existe peste tot. În general, noi, aici pe forum, discutăm mai mult despre situațiile anormale. 5. Observ că vă deranjează această normalitate, motiv pentru care vă și propun să încheiem subiectul.
  10. Eu nu sunt din Sibiu și deontologia profesională nu ține de viteza cu care circulă vorba. Orașul din care am venit eu la revizie este mult mai mic. Cam pe măsura deontologiei indigene... În parcarea service-ului Autosib, marți era și un i20 alb cu nr. de București.
  11. Vă recomand călduros să-i contactați utilizând datele expuse pe pagina web și să-i întrebați personal. Poate oferta pentru Dvs va fi și mai bună. În cazul în care apelați la serviciile Autosib vă asigur că veți fi mulțumit atât de profesionalismul domniilor lor cât și de preț. Repet: au fost mai mult decât generoși. Pentru soțul meu și pentru mine însă nu prețul reconfortant este primul motiv al satisfacției de client ci modul în care am fost tratați și ne-a fost rezolvată problema. Soțul meu a fost atât de mulțumit de modul în care a fost tratat încât a înlocuit până și suportul numerelor de înmatriculare cu suporturi având reclama Autosib. Și repet: să vezi cu proprii ochi că ți-au fost înlocuite piesele prevăzute la acest tip de revizie, că ți s-au efectuat verificările recomandate de producător, îți creează nu numai foarte multă siguranță dar îți crește încrederea în cel pe mâna căruia îți lași întreținerea mașinii. Și cumva este important să-l simți prieten și, mai ales responsabil, pe cel care are grijă de ea. Încercați să-i contactați, este gratis.
  12. Cel mai plictisitor lucru ar fi să vorbim despre normalitate. Cu tot acest risc prezent, mi-am făcut curaj și-am să vorbesc. Am realizat astăzi prima revizie la Hyundai i20 la Autosib Sibiu. Primul examen medical anual, ca să zic așa. Nu vreau să mă refer la preț deși a fost unul pe care oricine l-ar dori la prima revizie. Mai mic nu se putea. Deci din punct de vedere financiar, le mulțumesc din suflet profesioniștilor de la Autosib: au fost mai mult decât generoși. Altceva l-a impresionat pe soțul meu care practic a fost prezent acolo pe tot parcursul reviziei. ȘI A VĂZUT TOT. NU I S-A ASCUNS ABSOLUT NIMIC. Pentru prima dată de când a revenit în țară s-a simțit invitat și respectat într-un service auto. Nu s-a simțit nici intrus, nici nedorit așa cum i s-a întâmplat într-un alt service al aceleiași mărci. Intrus și nedorit era în acel service pentru că dorea să vadă ce se face proprietății nostre. Nu i s-a mai spus „lasă cheile aici și mergi că te sunăm noi când este gata” ci a fost lăsat să vadă cu ce se lucrează, cine lucrează și cum lucrează. Dacă a pus o întrebare i s-a răspuns fără aroganță și cu competență. După terminarea reviziei soțul meu a afirmat că acum se simte sigur de mașină pentru că are certitudinea că revizia a fost făcută ca la carte; nu are întrebări, nu are dubii și se simte în siguranță conducând. Ca urmare, și eu la fel. Asta cred că este normalitatea plictisitoare dar foarte necesară. Și le mulțumim profesioniștilor de la Autosib Sibiu pentru această normalitate.
  13. Mulțumesc frumos, dar nu am Android și rețeaua Țiriac de service-uri e un pic departe de mine. Informația Dvs. este binevenită. Este util de știut faptul că DabAuto București este un service de categoria 5 stele. Hyundai România merită astfel de service-uri. Fabrică și comercializează mașini foarte bune. Poate într-o vacanță sau deplasare DabAuto ne vor fi alături dacă va fi nevoie. Mulțumesc frumos!
  14. În sfârșit o informație cu adevărat pertinentă. Mulțumesc mult de tot! Pare interesant Autosib din Sibiu. Am văzut un set de opinii despre domniile lor mai mult decât pozitive. Incă o dată mulțumesc!
  15. Mulțumesc încă odată. Mă ajută enorm remarcile Dvs.
×
×
  • Create New...