Jump to content

mihaimatei63

Membri
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

mihaimatei63 last won the day on December 9 2021

mihaimatei63 had the most liked content!

Community Reputation

19 Neutral

About mihaimatei63

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/15/1963

Contact Methods

  • Skype
    mihai.hp.laptop

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40
  • An
    2014
  • Locatie
    Pitesti

Recent Profile Visitors

585 profile views
  1. Buna seara, Le-am gasit aici la 15 $ bucata (eu le-am kuat cu 12). Transportul tot vreo 50 $, se pot comanda. Site-ul e ok. https://www.efenom.com/catalog/12443-554993z100-damper-assy-dynamic.html O seara frumoasa!
  2. Buna seara Am vazut si eu ca acel site nu mai este activ. Eu de acolo le-am cumparat. Le-am mai vazut pe stoc pe amazom. Incercati acolo. O seara frumoasa!
  3. mihaimatei63

    plan revizie i40

    Salutare ipatruzecisti Eram curios ce ulei va mai baga astia prin motoare. Eu am iesit din garantie din februarie 2019 (i40-ul meu e din 2014) si am asa un regret ca nu mai am pe cine sa reclam la ANPC Oricum am reusit performanta ca inclusiv in garantie in masina mea sa fie pus uleiul adus de mine, adica Shell ultra ECT 5W30. Am aproape 271.000 km si motorul meu toarce ca un bondar in continuare. Am decis sa va scriu pentru ca pentru prima data renunt la acest ulei, pentru ca tot mai greu il gasesc "Made in Germany" fabricat in Hamburg, mai peste tot inclusiv pe Amazon vine "Made in EU", probabil din Polonia, reciclat. Iar motorul meu are interzis de la mine matrafox in loc de ulei. Asa ca am trecut la varianta oferita de fabrica, cred ca e tot Shell imbuteliat sub marca proprie, l-am luat de la un importator din Chisinau, este "Made in Korea" , cu eticheta pe verso scrisa in limba coreeana si pretul este de cca 150 RON bidonul de 6 litri. Va dau linkul mai jos: https://www.seol.md/ro/products/hyundai-1061224/ Am deja 8000 km facuti cu el si pare totul normal. Specific faptul ca eu numai la 30 mii km schimb uleiul, niciodata mai devreme chiar daca trece 1 an. Daca era sa se rupa, se rupea demult, asa ca sfaturi de genul "vezi ca omori motorul, schimba-l mai des" , nu sunt pentru mine care respect cu strictete ce spune producatorul in carte. Sper ca aceasta infoermatie sa va fie de folos si sa nu-i lasati pe "servisari"sa va strice aceasta buijuterie de masina (motor) cu uleiuri reciclate sau cuTotal venit la butoi de 200 L de la Lubrifin Brasov, ca sa le iasa lor profitul mare. Nu mai zic ca vi-l vinde pa pret triplu. Va urez drumuri bune si fara incidente! Sarbatori fericite!
  4. Salut, bucsile din poza cand se rup, joaca pe ax. E simplu de constat daca e de la ele. Bucsa pe care apare la accesarea linkului pare a fi cea de prindere a amortizorului.
  5. Salut. Scuze că răspund târziu. Cauciucul de pe bucșă este lipit pe partea metalica. Dacă se dezlipește, troncăne de mori.
  6. In sfarsit prima iesire din luna martie, acum de sarbatori. Am fost sa-mi vizitez sotia la Chisinau si am revenit in Chiajna din 3 ianuarie. Din fericire am stat in carantina decat acolo 14 zile , dar nu si la intoarcere in tara. Pe drum (dus-intors) cred ca s-a curatat si DPF-ul suficient. Colegii de aici cu I40-uri vad ca se cam vaita de treaba asta cu DPF-ul, eu nici nu ii dau importanta, nivelul la ulei e mereu acelasi, totul functioneaza ok, deja am la bord 232 mii km. Din 11 ian incep lucrul , sper ca tot de acasa, mai ales ca stau singur, deci e perfect asa. Va urez un an cat mai bun, cu realizari, fara reparatii sau incidente si sa ramaneti sanatosi. La multi ani!
  7. I40-ul meu ar ajunge pana acolo dar e murdar, a fost de revelion la Chisinau
  8. An fara concedii, weekenduri, mare sau munte :( M-am gandit ca nu as vrea sa o mierlesc chiar daca nu am si alte boli asociate (57 ani). Plus ca se va alege de I40-ul meu,? Un fiu are Golf7 iar celalalt Auris, cica aspiratorul meu de femei e masina de "babalaci" Asa ca macar pentru ea trebuie sa raman sanatos si prevazator pana vine vaccinul, apoi le arat eu la baietii mei who is the man
  9. La mine e ultima iarna cu Nokian (a 4a). Sa mai fie 5 mm in carne pe ele, nu sunt opinci Chiar s-au comportat super ok (215 50 17 WR3 XL). Pentru iarna viitoare ... studiem posibilitatile cat mai spre premium desigur. Anul asta in primavara am intrat pe noi la cele de vara Continental Premium Contact 2 (cele cu autovulcanizare cu strat de cauciuc natural pe interior 225 50 17) . Super multumit. Mi-am luat si unul de 6,5 mm in carne de pe OLX ca sa am si pentru roata de rezerva asa cum am si un Nokian pentru iarna.
  10. Eu am trecut de curand pe Stark (discuri + placute). Deocamdata incantat. Raman sclavul ideii ca ambele trebuie sa fie acelasi brand, concepute sa lucreze impreuna. Deci voi folosi aceleasi placute pana cand voi schimba din nou discurile.
  11. Si eu as vrea sa le schimb, difuzoarele merg dar ... limitate la sunet
  12. mihaimatei63

    plan revizie i40

    Saptamana asta am facut si eu revizia. 230.000 km. O simpla intamplare ca am facut 30 mii la fix 1 an deci oricum trebuia sa fac dupa 1 an. Raman fidel Shell ECT 5 W30 si toate filtrele Mahle. Asa cum am mai scris aici, folosesc numai Shell si schimb numai la 30 mii , care de regula ii fac in mai putin de 1 an. Motorul toarce ca un bondar Ce ma deranjeaza este ca pe softul masinii nu pot programa urmatoarea revizie, nu apare functia pe monitor si cred ca este setata asa de service-ul Hyundai inca din vremea garantiei. Dar nici o problema , am carnetelul masinii unde imi notez tot. Lichidul de frana (folosesc ATE) si filtrul de combustibil raman pe data viitoare, le schimb din 60 in 60 mii. Merg la acelasi service din Pitesti inca din 2006 cand aveam o KIA Cerato.
  13. 5 litri fix a intrat si la mine.
  14. Asa cum am mai scris, nu ma despart de uleiul Shell. Am avut surpriza neplacuta ca penultima data sa imi vina de pe Amazon uleiul made in EU iar saptamana trecuta sa il iau de pe epiesa.ro made in Germany, cu adresa fabricii din Hamburg. Am comandat un bidon de 4 litrii si am completat cu vreo 2-300 ml dintr-un bidon de anul trecut (sigilat). Vreau sa va spun ca aveau culori diferite, cel german era auriu spre galben iar cel EU un auriu inchis, pamantiu, probabil provenit din reciclari. Cei care folosesc Shell, sa specifice in comentariile la comanda pe epiesa.ro ca il vor made in Germany sau nu il cumpara. Restul filtrelor Mahle desigur.
×
×
  • Create New...