Jump to content

mihaimatei63

Membri
  • Content Count

    192
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

mihaimatei63 last won the day on March 17

mihaimatei63 had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About mihaimatei63

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/15/1963

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti - Romania

Contact Methods

  • Skype
    mihai.hp.laptop

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40
  • An
    2013
  • Locatie
    Pitesti

Recent Profile Visitors

200 profile views
  1. 5 litri fix a intrat si la mine.
  2. Asa cum am mai scris, nu ma despart de uleiul Shell. Am avut surpriza neplacuta ca penultima data sa imi vina de pe Amazon uleiul made in EU iar saptamana trecuta sa il iau de pe epiesa.ro made in Germany, cu adresa fabricii din Hamburg. Am comandat un bidon de 4 litrii si am completat cu vreo 2-300 ml dintr-un bidon de anul trecut (sigilat). Vreau sa va spun ca aveau culori diferite, cel german era auriu spre galben iar cel EU un auriu inchis, pamantiu, probabil provenit din reciclari. Cei care folosesc Shell, sa specifice in comentariile la comanda pe epiesa.ro ca il vor made in Germany sau nu il cumpara. Restul filtrelor Mahle desigur.
  3. mihaimatei63

    Curea transmisie

    Salut, am 200.000 km, am verificat-o acum cand am umblat la ambreiaj si e ok. Sper ca si fuliile sun ok
  4. Ambreiajul merge super ok. Am avut surpriza sa gasesc discul si placa cu foarte mica uzura in conditiile in care am la bord 199345 mii km. Rulmentul de presiune prezenta ceva uzura (facea zgomot din cand in cand la debraiere) dar volanta era praf. Inainte imi tinea cam jos ambreiajul, acum la jumatate. Intra bine in viteze, deci totul ok.
  5. Este vorba de electrovalva de jos. Piesa alba de deasupra se pare ca ar fi buna. Am gasit un I40 din 2014 la dezmembrari cu 70 mii km la bord si am luat piesa din imagine. Merge perfect, a pornit turbina imediat.
  6. Pozitia e groaznica, nici macar nu pot fotografia. Intra in el 2 furtunase si cateva fire electrice. E un fel de senzor cred. Il fotografiez cand am piesa veche in mana apoi pe o poza de motor incercuiesc locul unde il gesiti montat.
  7. @nats DA, scuze, am scris .com. Piesele sunt un pic mai scumpe cu reducere cu tot dar am avantajul unei mai mari sortimentatii. @treft Cand apasam ambreiajul sau cand eliberam usor pedala aveam un zgomot metalic, rontaiala + iesea greu din viteza in timpul mersului. Preturi: Volanta sachs 1763 lei, kit ambreiaj sachs (disc+placa) 1023 lei, rulment presiune sachs 483 lei , ulei cutie Ravenol SAE 78W85 MTF-1 55lei (am luat 2 L), lichd de frana ATE 38 lei/bidon 0,5 L iar manopera 500 lei fix , cam 4 ore a durat. Piesele originale gasite pe nasina erau Valeo iar rulmentul de presiune SNR. Pentru mine SACHS este peste Valeo. Si daca tot s-a umblat sub capota in dreapta si au dat bateria jos am schimbat si filtrul de combustibil care e pus rau de tot ca pozitie acolo, pentru ca prin noiembrie trebuie schimb uleiul si filtrele. Adevarul ca m-a cocosat financiar interventia si nu am mai avut bani sa cumpar uleiul shel + celelaltre filtre (desigur Mahle toate) + 176 lei nelipsitul Metabond.
  8. Mi s-a deefectat volanta si a trebuit sa schimb tot ambreiajul: volanta, disc, placa de presiune si rurmant de presiune. Le-am comandat de la autipieseonline24.com, piesele vin direct din Berlin cu DHL iar transportul este 0 lei. Desigur ca toate cele 4 piese le-am ales de la SACHS. Site-ul zilnic ofera discounturi, sa ai rabdare sa astepti cabd ofera 23, 24, 25% (saptamanal)/ Tot de aici imi cumpar uleiul ca sa fiu sigur ca nu e reciclat si restul de consumabile. Numai bine!
  9. Mi-au gasit problema: un repartizor de aer (langa EGR, un fel de senzor electric care nu permite rurbinei sa porneasca. Il astept sa vina cca 200 lei + 30 lei montaj). La iesire din Pitesti, com Stefanesti este o firma specializata in reparatii turbine: Turbo Spot Service. Par priceputi.
  10. Salut. Astazi am patit si eu o chestie urata: motorul merge ok, dar in timpul mersului se accelereaza greu, lent. Dupa cateva minute a inceput sa licare in bord martorul galben cu semnul motor. Nu am sunete ciudate, decat ca se accelereaza greu. Maine o sa-i fac o diagnoza. Am cutie manuala. M-a lasat turbina ? Sa mai fie si alte cauze mai putin costisitoare ?
  11. Multumesc mult. momentan am completat doar cu apa distilata, in vas nu mai era nimic, nu puteam sta asa dar in toamna masor si refac concentratia.
  12. mihaimatei63

    Lichid de racire

    In carte ce se recomandă ?
  13. Bună ziua Mi-a scăzut nivelul de antigel din vasul de expansiune. Cu ce sa completez ? Ce brand, ce culoare ? Mulțumesc.
  14. Buna ziua Toate reviziile din garantie le-am facut cu consumabilele mele. Am luat un punct de vedere de la ANPC si vi-l reproduc mai jos. Nu mai comentau cand le aratam hartia.
  15. mihaimatei63

    Curea transmisie

    Da, eu la distributie m-am gandit, nu la cea de accesorii/
×
×
  • Create New...