Jump to content

buti

Membri
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

buti last won the day on June 27 2017

buti had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About buti

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad RO

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson Style
  • An
    2005
  • Locatie
    Arad

Recent Profile Visitors

262 profile views
  1. buti

    Anvelope Tucson

    Se pot pune anvelope 215/65/r16 cu indicatorul "C" pe Tucson? Cineva îmi spune că la un control RAR, se ridică talonul!! În talon este menționat 215/65/r16 98H!
  2. buti

    Schimb sau completare?

    Multumesc frumos de raspuns!
  3. Pentru cei cu practica mai lunga pe Tucson 2005: -se face completare sau se schimba cu totul uleiul in Cutia manuala de viteza, Diferential si Cutia de transfer??? Mentionez ca nu stiu cand sau daca s-a mai facut pana acum o astfel de manevra! Masina vine din Austria, are 190000 km, la mine e de la 150000 km!! Multumesc pentru raspuns!
  4. buti

    Comanda ventilator

    Multumesc frumos pentru buna intentie, dar -din fericire- la o verificare mai amanuntita am constatat ca problema era la niste contacte dintr-un releu de comanda aflat in dreapta cabinei. Miscand putin contactele, s-a reparat si ventilatorul functioneaza normal. Multumesc!
  5. buti

    Comanda ventilator

    Salutare tuturor, de cateva zile butonul ventilatorului nu mai comanda decat viteza maxima! In rest, indiferent de comanda, ventilatorul nu porneste. Stie cineva de unde vine problema? Si care ar fi solutia? Multumesc!
  6. Poate sa spuna cineva daca cursa (miscarea) pedalei de ambreiaj poate fi reglata acasa sau doar intr-un atelier??? La mine debraiaza la apasare maxima, pana la podea! Multumesc pentru atentie!
  7. buti

    Bullbar

    Multumesc pentru sfaturi! Mai astept, totusi, si opiniile cuiva ce are instalat asa ceva pe masina lui proprie si personala!!!!
  8. buti

    Bullbar

    Salutari Tucsonisti! ma bate gandul sa imi instalez Bullbar dedicat Tucson pe masina mea. In acest sens, am 4 intrebari pentru cei care au astfel de bara pe masina: -merita sa fac aceasta miscare, ar fi eficient si practic in cazul unor evenimente in trafic? -cine poate sa faca instalarea si daca sunt chichite de care ar trebui tinut cont la montare? -din punct de vedere legal, este acceptata o astfel de dotare suplimentara pe masina? -modificarea trebuie autorizata la RAR? Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
  9. buti

    Decarbonizare!

    Știe cineva detalii despre ce înseamnă decarbonizarea propusă de o firmă din Cluj?? https://www.facebook.com/545682999216594/posts/573129039805323/
  10. Multumesc pentru sugestii! Pana la urma, am gasit un magazin de vopsele care mi-a preparat culoarea exact dupa ce exista pe masina. Si pentru ca zgarietura s-a dovedit a fi destul de mica si nu foarte vizibila, am rezolvat-o "la mana"!
  11. Salutare prieteni, mi-am zgariat protectia aia din plastic de la usi, stie cineva cum se poate reconditiona? Are culoarea gri/negru ca in poza de la prezentare. Exista vopsea care sa prinda bine pe plastic? Multumesc anticipat celor ce pot sa imi dea o solutie1
  12. Salutare Tucsonisti! pentru ca si eu am apelat la forum pentru a gasi unele raspunsuri la problemele masinii mele, va voi impartasi experienta mea in legatura cu sistemul de incalzire al masinii. Acum catva timp am constatat ca incalzirea nu mai functiona decat la reglare pe Hy iar zilele trecute s-a dus si asta si sistemul nu mai functiona -pentru incalzire- la nici o comanda! Mergea doar racirea! Aveam de ales intre a apela la un mecanic, sau....a incerca sa remediez eu problema. Si am zis sa incerc!! iata cum am procedat: 1.prima data am facut o spalare a intregului circuit de racire -cel cu antigel- cu speranta ca voi curata atat radiatorul de racire cat si cel pentru incalzire, care sunt pe acelasi circuit. Am folosit o solutie de spalare radiatoare LiquiMolly pe care am pus-o in solutia de racire existenta in circuit. Am lasat sa functioneze motorul 30 de minute si am incercat din nou incalzirea: nu a mers! Am dedus ca radiatorul de incalzire -pozitionat undeva in cabina- nu s-a desfundat. 2. am cautat care sunt racordurile ce duc la acel radiator si am constatat ca sunt doua racorduri de cauciuc care fac legatura intre blocul motor si radiator, traversand peretele despartitor cu cabina. Ele sunt pozitionate una deasupra celeilalte, pe la mijloc si destul de vizibile.Cele doua racorduri sunt prinse cu coliere de blocul motor si exista acces la ele, chiar daca nu foarte facil. Am reusit sa le desfac si astfel sa pot controla daca circula lichid prin radiator. La prima verificare, apa nu trecea prin acesta. Am suflat tare cu un furtun intr-unul din racorduri si pana la urma am reusit sa il desfund dar nu si sa il curat. 3. Un prieten mi-a spus ca in astfel de cazuri, otetul poate face minuni! Asa ca am umplut radiatorul cu otet prin cele doua furtune si l-am lasat acolo aproape 24 de ore. 4.Dupa acest timp, am scurs otetul din radiator si in plus am suflat energic ca sa iasa toata cantitatea. Apoi am facut vreo trei spalari cu apa dupa aceiasi metoda: umplere-golile libera-suflare energica. 5.Am remontat racordurile asa cum erau initial si am spalat si intreg circuitul de racire, ca sa nu mai ramana solutia aia LiquiMolly. 6.Am reumplut instalatia cu solutie de antigel si.....am pornit motorul! 7.Dupa ce motorul s-a incalzit pana pe la 80 de grade, am dat drumul la incalzire si.....FUNCTIONEAZA! Si pentru ca am fost curios cam ce temperatura baga in habitaclu, am masurat temperatura aerului impins in cabina prin fanta aia reglabila din stanga, la sofer. Cu un termometru de frigider nu prea perfect calibrat, am constatat urmatoarele temperaturi pe reglaje: Lo=8 grade Celsius, 20= 24, 25=43, 30=50, Hy=55 de grade. Asta in conditiile in care motorul era la 80 de grade, ambiental erau vreo 10 grade si soarele batea puternic pe capota si bord -ca se pre ca temperaturile date sunt in parte influentate si de alti parametri! In concluzie....eu am incercat si am reusit! Nu stiu daca modul meu de interventie poate fi valabil si la alte Tucsonuri, dar merita incercat. Daca aveti intrebari, puteti sa le puneti si daca stiu si pot sa raspund, o voi face. Succes in toate!
  13. Am fost azi la mecanic și, după ce a eliminat eventuala apă colectată de filtru și a curățat senzorul din corpul filtrului....martorul rămâne aprins!!! Concluzia logică: senzorul în cauză a murit și va trebui înlocuit. Până atunci, se poate circula fără probleme, nu este nici o consecință asupra funcționării mașinii. Mulțumesc tuturor celor ce au venit cu idei sau sfaturi.
  14. Multumesc, o sa fac si asta! Dar de ce nu ramane martorul aprins incontinuu, daca s-a acumulat apa in filtru???
×
×
  • Create New...