Jump to content

Tziu

Membri
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tziu

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40
  • An
    2016
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Anvelopele sunt cele originale, rotile sunt perfect echilibrate, le-am si permutat deja pentru o uzura uniforma, in mers nu se mai simte absolut nimic. Daca zici ca s-a schimbat deja o cutie pentru acest simptom, inseamna ca asta ma paste si pe mine
  2. Salut, vreo rezolvare pana acum? Daca da, unde cum si ce s-a remediat? Multumesc. Eu am schimbat ambreiajul dublu si face la fel...ba mai mult, am schimbat si discurile de frana pe motiv ca trepida volanul la franare si face exact la fel... cred ca sunt legate cele doua tipuri de trepidatii, la plecare si la franare brusca.
  3. Tziu

    Roata rezerva

    Roti de rezerva cu anvelope inguste, la set cu cric si cheie de roti, in huse dedicate si care nu ocupa mai mult de 12-15 cm inaltime in portbagaj, aveti sanse sa gasiti la Boissigny, au jante, senzori si accesorii de roti. Diametrul rotilor este acelasi indiferent de tipul de janta, intra perfect in locasul din portbagaj, ba mai ramane si destul loc daca masina nu a venit cu rezerva din fabrica.
  4. Tziu

    dimensiuni jante

    Salut, daca nu ai rezolvat intre timp cu jantele, referitor la I40 fac urmatoarele mentiuni: - cum bine zicea Nats mai demult, 17 este diametrul minim la noile I40. - plaja de ET-uri permise este intre 45-37 pentru janta de 7,5 sau 7, iar pentru janta de 8 ET-ul nu trebuie sa iasa din limitele 40- maxim 45. Ca regula generala la Hyundai, daca masina a venit cu o dimensiune de janta, incercati sa pastrati cel putin acelasi diametru de janta pentru a nu avea probleme la montaj (mai mare nu creeaza probleme). O alta regula este ca janta de la rezerva dicteaza minimul posibil permis pe masina voastra. Orice alt diametru mai mare (18, 19 etc) merge cu conditia ca janta vizata sa se incadreze intr-o plaja de ET-uri permise la aceasta masina iar latimea jantei sa fie si ea in concordanta cu anvelopele. Verificati desemenea daca jantele pe care le vizati au certificare TUV, pentru ca I40 este o masina grea si nu conteaza doar potrivirea dimensionala ci si rezistenta jantei, statica si dinamica, denumita generic tot "indice de sarcina maxima" ca la anvelope, doar ca se verifica si rezistenta la cuplu motor si incarcarea inertiala la franare. Foarte adevarat, lucrez in domeniu si m-am lovit personal de acest aspect. Acestea sunt caracteristicile OE. Merg insa multe alte combinatii after market, cu conditia ca jantele sa fie certificate TUV si sa fie incluse in lista de aplicatii pe I40.
  5. Multumesc, o sa mai intreb o data, apropo de Tiriac. La ei am intrebat de prima data si cam dau din umeri la conditiile de garantie....desi sunt aceleasi filtre ca-n magazia lor. La ulei nu comenteaza, ciudat.....
  6. Buna, Nu am rezolvat inca, din lipsa de timp, insa la revizia de 30.000 vreau sa rezolv pentru ca este deranjanta problema. Acum am 23.000 iar in cursul lunii ianuarie cu siguranta ajung pe la service. Din surse ex-Hyundai mi s-a spus ca ar fi o nota de service transmisa si in reteaua din Romania, pentru clientii care sesizeaza acest tip de vibratie la conditii de trafic intens, sa se inlocuiasca ambreiajul DCT impreuna cu volanta. Ceea ce pica bine, cu cat mai tarziu cu atat mai bine pentru noi, proprietarii BTW, daca tot ne apropiem de prima revizie, unde putem sa o facem in limite rezonabile de pret /manopera si cu consumabilele "in sacosa"...pentru ca eu am schimbat deja ulei la fiecare 10.000km, am sursa de filtre identice cu OE la preturi omenesti si mi se pare aiurea sa dau pe un filtru de ulei de trei ori mai mult doar pentru ca este vandut de service...sau placute de frana la de 5 ori pretul de importator... Multumesc si tinem legatura.
  7. Salut, ma deranjeaza o problema legata de socuri sau vibratii, destul de puternice ale masinii, la plecarea de pe loc. Am cutie automata 7DCT, motor 1,7 diesel, masina este din 2016. Mi-au facut o verificare a cutiei la Tiriac Auto, un upgrade de soft (sincer nu simt nimic schimbat) insa problema o sesizez zilnic iar ei zic in continuare ca nu observa nimic ciudat la demaraj. Au spus in treacat ca e posibil sa se intample de la ambreiajul dublu dar nu este cazul la mine. Se mai plange cineva? vreo situatie similara deja rezolvata? Multumesc
  8. La cutia automata 7DCT, modul normal (fara indicator in bord) este cel implicit. Ca mod selectat optional, doar modul ECO ramane "salvat" dupa oprirea motorului, in timp ce modul SPORT trebuie re-selectat dupa fiecare pornire. Ceea ce nu reusesc sa inteleg, daca din acelasi buton de selectie pentru cutie se face si selectia pentru servodirectie, pentru ca asa cum am mai zis, sunt doar doua moduri sesizabile, sport si normal? Hyundai Romania mi-a dat un raspuns oficial, stampilat si semnat insa foarte neclar privind selectia modurilor (cu referire strict la servodirectie), mare lucru n-am inteles din povestea lor, doar imi confirma ceea ce le descriu eu in sesizare si atat. La cutie manuala inteleg ca sunt cele trei moduri selectabile, exclusiv pentru servodirectie si asa raman setate?
  9. Multumesc pentru detalii pentru amortizoare. Mie mi s-a spus ca ar fi ceva de genul asta Ref. la servodirectie, ziceam ca la volan nu simt decat o foooarte usoara intarire a directiei in modul sport, mod selectat de fapt pentru plaja de turatii in care schimba cutia automata - cu cca 400-500 turatii in plus. INSA, vorbind de servo....care sunt cele trei moduri si cum "ne jucam cu ele"?....ca nu-s decat doua!
  10. Buna tuturor, am un I40 Sedan 1.7CRDI din 2016, Highway+ 7DCT, din noiembrie anul trecut. In fisa de oferta sunt trecute "amortizoare autoreglabile" sau, cum li se mai spune, adaptive, functie de repartizarea greutatii pe punti si de modul de conducere selectat. La o vizita in service pentru un mic zgomot pe spate, mi se infirma faptul ca ar fi adaptive, amortizoarele spate si fata sunt "cat se poate de normale". Cele adaptive ar fi trebuit sa aiba un sistem suplimentar de autoreglare, foarte vizibil pe corpul amortizorului. In mod similar, in oferta este specificat ca si servodirectia are trei moduri diferite, "normal, confort si sport" dar nu constat decat o foarte usoara rigidizare in modul sport, deci ar fi doar doua moduri. Si pentru acest lucru mi se spune din service ca ar fi trebuit sa fie un buton separat de selectie, ALTUL decat cel de selectare a modului de schimbare a treptelor de viteza (?) Care este realitatea? De la Hyundai Romania nu am primit inca niciun raspuns oficial desi am solicitat prin email, iar daca este cat de cat un adevar in cele constatate sau banuite de mine, atunci e grav! Una e oferta si alta realitatea (produsul)? Multumesc anticipat, oricui, pentru lamuriri.
  11. Tziu

    Comsum I40 1.7 CRDi

    Nici nu conteaza cati litri sunt in rezervor. Imparti cantitatea alimentata la al doilea plin, ca doar pompa spune exact cat bagi, la km parcursi intre plinuri. Mai exact de atat nu exista masuratoare.
  12. Tziu

    Comsum I40 1.7 CRDi

    Va recomand sa nu mai considerati atat de exacte datele din bord, cel mai corect este sa calculati cantitatea alimentata intre doua plinuri (pana la gura de alimentare) si numarul de km parcursi. Cu cat veti parcurge mai mult, cu atat mai exacte vor fi consumurile medii. Datele din bord sunt estimari dupa un algoritm de calcul al producatorului si nu poti fi aplicabile identic (bineinteles ca in functie de valorile masurate prin senzori dar tot estimari sunt) la toate masinile de acelasi tip. In caz particular, la mine (aprox 4500km parcursi pana acum, I40 Highway+ / achizitie Nov. 2016 / transmisie 7DCT) am un consum real de 5.6 litri / 100km in timp ce calculatorul indica 6,3l /100km pe interval similar !!! - 1340km facuti cu un plin ochi de 75 l - din care aproximativ 25% in Bucuresti si 75% autostrada, 130-150 maxim/ora. Astept feedback de la cei care vor face acelasi lucru, e bine de stiut pana la urma care ar fi consumul real dupa stabilizarea acestuia de pe la 10.000-15.000 km...Drumuri bune!
×
×
  • Create New...