Jump to content

vladk2k

Membri
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

vladk2k last won the day on October 10 2019

vladk2k had the most liked content!

Community Reputation

65 Good

About vladk2k

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Skype
    vladk2k

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai Tucson
  • Model
    1.6T LuxuryPack+
  • An
    2017
  • Locatie
    Periferia Bucurestiului
  1. Ar trebui sa ma astept ca 7DCT-ul de pe i30 sa se comporte similar cu cel de pe Tucsonul meu?
  2. Salut, Sunt interesat sa cumpar un i30 pe benzina, am gasit unul pre face-lift (2015) cu motor 1.6, automat, dotare full sau aproape full care pare a fi foarte ok dar nu am prea multa experienta cu acest model (nivel dotari, caracteristici de drum/directie etc.). Care sunt, in experienta voastra, cele mai intalnite sau cele mai "scumpe" probleme la care ar trebui sa am grija?
  3. Vezi ca au la Norauto "conectori rapizi". Practic pui pe ambele cabluri si strangi cu un patent, cablul e sectionat doar 1 mm si ramane izolat (ma rog, nu stiu daca rezista la apa, dar nu cred ca e o problema).
  4. Ei bine, mie, daca pornesc noaptea, nu imi face niciun fel de reglaj. Insa, daca ma urc cu rotile din fata pe un obstacol (o bordura, sa zicem), pot sa vad efectiv pe peretele din fata cum dupa 1-2 secunde se lasa in jos lumina farurilor. Deci se poate autoleveling si fara reglaj la pornire. Recomand sa faci si tu acelasi test.
  5. Reprezentantul de vânzări mănâncă rahat. Mașina învață noii senzori, chiar dacă nu sunt în aceeași poziție, chiar dacă treci de la roțile de vară la cele de iarnă sau invers. Găsești pe e-bay kit cu senzori originali Hyundai, din Coreea de Sud, la 100 dolari plus vama, în total sub 500 lei pentru toți 4. Au și hologramă
  6. Cat de complicat a fost montajul (la cel pentru geamuri, in special, vad ca trebuie data jos fata de usa)? Cum functioneaza cel de geamuri in spate, de exemplu? Daca tii mai mult apasat pe buton, coboara pana jos? Preturile mi se par un pic mari dar daca sunt de calitate, de ce nu!
  7. Ar fi ciudat să nu aibă autoleveling. Poate reglajul acela e un +/- față de nivelul normal. Până la urmă, mașina e omologată, și regulamenul UNECE R48 stipulează că dacă farurile au peste 2000 lumeni, trebuie să aibă spălare și autoleveling (SAU suspensia să fie capabilă să nu se ridice lumina când e mașina încărcată la capacitatea maximă). Altfel ar însemna să facă ce au făcut la Skoda Rapid, au pus niște HID-uri (Xenoane) mai chioare ca să aibă sub 2000 lumeni și să fie reglajul manual, fără spălare.
  8. Ok, eu as cauta o recomandare sa mi-l faca cineva... un atelier de detailing sau un service care fac reparatii de plastice
  9. Salutare dragi colegi. Mi-a făcut copilul o „bucurie” ieri și a frecat cu o cărămidă pe zonele de plastic din jurul roții dreapta spate, lăsând niște zgârieturi adânci. Aș dori să îmi recomandați pe cineva care să le rezolve. Știu că noi nu vor mai ieși (decât dacă le schimb cu totul) dar măcar să le mai estompeze, un fel de polish pentru plastic (să curețe muchiile și să dea cu.. ceva?) În fine, mi-a zgâriat și portiera dar acolo e clar că trebuie revopsită, nu mai am ce să-i fac.
  10. vladk2k

    Noul Tucson

    Salut, am eu o dublura de la husa asta: https://www.ebay.com/itm/FOR-HYUNDAI-SMART-2015-KEY-SILICONE-COVER-FOB-ACCENT-ELANTRA-SONATA-TUCSON-IX35-/321792314302?var=&hash=item0 (Varianta night glow blue) Poze reale: 9 lei (atat am dat pe ea), la Aurel Vlaicu sau in Popesti-Leordeni
  11. Pot sa va confirm eu ca ledurile de pe faza scurta non-facelift au autoleveling. In primul rand, daca deschideti capacul de la faza lunga, o sa vedeti in interior actuatoarele de la servomotoare In al doilea rand, am urcat masina cu rotile din fata pe o bordura, si s-a vazut pe perete cum dupa ~1-2 secunde a coborat linia de lumina de la faza scurta. Faptul ca nu isi face calibrare cand pornesti masina... o fi tehnologia mai noua, cine stie. Este foarte dubios ca la facelift exista buton de reglare pentru inaltimea farurilor LED, intrucat legislatia UE impune ca farurile peste o anumita intensitate luminoasa (nu specifica daca halogen, HID sau LED) sunt obligatorii sa aiba sistem de spalare si functie de autonivelare. Daca face autonivelarea si din buton se mai pot ridica/cobori dupa bunul plac al soferului, e o functie ok. Daca nu au autonivelare, inseamna ca au intensitate luminoasa mica si asta nu e bine deloc.
  12. Tucson N-line si Tucson N sunt 2 lucruri diferite Tucson N vine la anul sau peste doi, cu 340 CP Tucson N-line e un fel de Audi S-Line, are elementele de design si niste dorati, dar nimic nou sub capota
  13. ELM327 e un cip dar sunt implementări și implementări. La mașina precedentă am avut unul din acela albastru transparent, își făcea treaba foarte bine dar nu intra niciodată în suspendare, ceea ce însemna că trebuia să-l scot din mufa OBD după fiecare mers. Oricum, l-am dat împreună cu mașina. Acum am un alt cititor care teoretic intră în suspendare. Este mai mofturos (nu merge modul de comunicare rapidă din Torque) și o dată mi s-au aprins toate simbolurile din bord (tip „pom de crăciun”) în mers în timp ce era conectat, așa că l-am scos și acum nu-l folosesc decât pentru amici să caute erori. Aș vrea să iau altul dar ceva ce poate fi lăsat permanent pe mașină. Mă uitam la Vgate iCar dar sunt prețuri și prețuri online, nu știi care-i făcătură și care nu.
  14. vladk2k

    Noul Tucson

    Eu am senzori OEM și pe roțile de vară, și pe cele de iarnă, nu trebuie resetați/reîmperecheați (doar mers cu ele mai mult primul drum până se reactivează senzorii), cât arată în mers atât e și pe manometru manual de 10 lei din Auchan (nu e cea mai precisă sculă, dar își face treaba). Însă am mai auzit la cineva ca senzorii să îi arata alte valori decât pe manometru la două dintre roți (senzori originali dar cumpărați de pe Ebay)... e ciudat. Având în vedere că sunt roțile originale (cele de vară), aș zice să te duci la reprezentanță să le dai cu ele în cap. Apropo, am 2 povestioare despre senzorii ăștia: Când am luat mașina, mi-au spus că dacă schimb anvelopa, ar trebui umflate roțile la 3 bari mai întâi și apoi scăzut la 2,4. Când le-am spus asta la service-ul de roți (când mi-am făcut roțile de iarnă din jante + anvelope + senzori) s-au uitat la mine ca și cum le-ași fi mâncat copiii: „Băi, Vasile, tu ai mai auzit așa ceva?!?” Senzorii nu se actualizează prea repede - aveam la un moment dat presiune prea mare în una din roți, și m-am gândit să o mai scad. Am tot fâsâit la roată cu ochii în bord, când s-a schimbat a sărit de la 2,7 la 2,1. Bine că aveam compresorul în casă
  15. vladk2k

    Noul Tucson

    La benzină prima revizie a fost 600, a doua 900. Lei.
×
×
  • Create New...