Jump to content

M1953

Membri
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About M1953

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i20 new
  • An
    2016
  • Locatie
    Campina
  1. M1953

    Tremur motor relanti

    Eu am masina din 2016, 1L , turbo. Nu are absolut nicio problema. Din cand in cand , vara, trepideaza usor ambreiajul, rezolvat cu marit , tot usor , turatia. Orice motor , bine reglat , nu trepideaza fie ca are unul , doi sau sapte cuilindri. Cand motorul este cuplat , vorbim deja de alta situatie si nu vorbim de motor defect ( arbore cotit decalibrat, aprindere defectuoasa , placa ambreiaj ,etc. ). Deci, este de cautat defectul.
  2. M1953

    Hill assist

    Cred ca solutia este apasarea franei cel putin 2 sec.
  3. De regula, o resetare, ( deconectarea bateriei pentru 10 sec. ) ar trebui sa readuca sistemul si orice anomalie la zero. Mai informati-va. Succes!
  4. M1953

    Consum carburant

    Ieri, Campina - Snagov si retur, la 90 - 100 km/h, cu restrictiile de localitate si sunt destule, 4,8 %, cel mai bun consum in 4 ani.
  5. I20 turbo / iulie 2016. Masina se comporta ca la inceput : consum 5- - 6,4 ( atentie , consumurile sunt date la 90Km/h dar, cine mai merge cu 90 ), plec cu ea din fata masinii germane si trec pe banda 1 ( toti semnalizeaza sa le iesi din fata, masina germana ma depaseste cam dupa 250 - 300 m si vorbesc de cele de fite ), sta ffbine pe viraje, NU troncane, de regula greierasul din dreapta este o frunza uscata pe filtru de polen sau chiar acesta nu sta in locasul lui, iarna , pentru evitarea problemelor cu oglinda se poate pune in locas o bucata de hartie igienica care va sari afara la deplierea oglinzii, este o masina fff reusita la banii care-i dai.
  6. M1953

    I20 2019 ambreiaj

    Buna dimineata! Din cate vad este o problema generala cu acest ambreiaj. Eu am i2o , 1l, turbo , din 2016. Nu tin minte sa fi sesizat acest lucru de la inceput. Cred ca abia in acest an , dupa un periplu prin Bucuresti, cand ambreiajul era incalzit bine, a inceput sa smuceasca masina la plecarea de pe loc si numai de pe loc. La prima plecare din zi nu se manifesta, probabil datorita faptului ca este masina rece si acceleratia usor crescuta. Ieri , in timpul zilei am patit-o de cateva ori, crezand ca eu sunt de vina pentru ca am o remanenta de 1 sau 2 secunde pe pedala de ambreiaj. Am incercat sa dau drumu la ambreiaj mai repede si parca e altceva Nu stiu daca e o solutie pe termen lung. Este posibil ca arcurile din placa sa nu-si mai faca treaba la temperaturi mai mari si iata ca nici schimbarea placii nu este o solutie. Pana la urma solutia este tot la noi, schimbarea modului de abordare a ambreiajului.
  7. M1953

    Consum carburant

    Domnilor, e clar ca trebuie particularizat consumul la fiecare din 1,2l 84CP, 1l turbo 100CP sau altele. De la dealer am aflat ca toate consumurile sunt calculate la viteza de 90 km/h deci, orice crestere a vitezei este normal sa se traduca in consum. La mine consumul a ramas constant la 6,2 l . Singura oara cand am vazut 5,2 l a fost in mai , acest an, pe drumul Buzau - Braila dar, cred ca acolo drumul coboara costant iar viteza a fost in medie peste 100, fara pilot. Iata deci o multime de conditii si factori dar, sigur, orice calcare a pedalei se traduce in consum. Ce ma ma multumeste este faptul ca masina raspunde pe loc la solicitari ( am avut Logan ) si cu brio vis a vis de altele cu staif ( nu suport masinile germane, oricate critici mi-ati face ).
×
×
  • Create New...