Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

corcodel

Membri
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

corcodel last won the day on January 7 2018

corcodel had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About corcodel

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Tigaie Hyundai
  • Model
    Span de i20
  • An
    2016
  • Locatie
    Rumania lu' peste prajit
  1. corcodel

    Aplicatie terorism

    james cred ca mesajul tau trebuie pus in rama dar din pacate nu il v-a baga nimeni in seama! Toti sunt "luminati albastru" de "minunea tehnologica" si nu mai ridica ochii si spre cer sa vada ca nu e mai e asa albastru din cauza poluarii ! O aplicatie care sa-i scoate in evidenta pe cei care isi baj joc de viata noastra nu exista? Plus ca media nu face altceva decit sa-i invete si pe altii cum sa comita astfel de timpenii atunci cind prezinta de zeci de ori tot felul de bolnavi !! La scoala nu cumva tot prin exemple se dobinteste educatia?
  2. Salut, Iti scriu din experienat cu senzourl de presiune montati pe janta de otel la i20. Senzorul e montat pe valva si se poate desface de pe valva. Mie mi-au "rezolvat" o valva la schimbare de cauciuri. Am cumparat valva separata si rezolvat problema. Cautind modele valva am vazut ca sunt si valve pt. jante de aliaj. Deci teoretic in 5min daca poti trece senzorii de pe o valva pe alta . Dar daca vrei sa nu mai demontezi senzorii trebuie neaparat drum la reprezentanta pt. programare ECU sa le recunoasca pe cele noi dar nu le va mai stii pe cele vechi (nu sunt sigur 100%). Deci e posibil sa donezi cam mult la reprezentanta cu programarea in ECU daca faci de 2 ori pe an lucrul asta. Mai exista varianta de clonare a senzorilor actuali si pare solutia cea mai OK. Ce e bine e ca aceeasi tip de senzor e folosit si pe Logan, Renault si altele si e cica facut in UK (via China). Pretul e in jur de 50ron. Clonarea nu am cautat dar nu poate fi mai scumpa ca senzorul in sine.
  3. corcodel

    Aplicatie terorism

    Si la ce foloseste? Sa fiu stresat pina mor de inima?
  4. Eu am luat o oglinda cu android si 2 camere. Se misca bine GPS-ul.Are semnal imediat ce a pornit. Am reusit sa pozez si firele sa nu se vada. Eu am prins-o la 55$. https://www.tomtop.com/p-k2051-2.html?_ga=2.142597302.521073753.1508693273-576405125.1500569164&_gac=1.174225616.1506879127.CJjM2Zb6z9YCFUlfGQodG90DLg
  5. Regula la diode e sa se intrerupa. Daca una se duce alternatorul nu mai reuseste sa faca fata la consum. Deci nu prea e cazul tau. Ai schimbat fisele dar bujiile? Si ele iti pot "fura din scinteie" si automat relanti instabil. Nu stiu daca bujiile sunt la vedere. La Dacia veche fisele le testam "baseste" noapte pe intuneric, turam motorul si vedeam daca sunt descarcari la linga. Mai este si varianta sa masori rezistenta la fise. Nu mai tin minte ce rezistenta trebui sa aiba dar toate ar trebui sa aiba cam aceeasi valori. Daca una e mai ciudata pot fi probleme.
  6. Pune citi mai multi consumatori posibili (aprinde faruri pe faza lunga, ventilatie cu ac) si masoara iar tensiunea pe baterie (cu motorul pornit dar la relanti). Daca tensiunea scade spre 13v poti da vina pe ceva din zona de incarcare. Daca nu scade e OK. Dar cum ai ajuns la concluzia ca ai probleme la alternator? Ai ramas fara bateria?
  7. Exista si solutia "Hotel" - 100ron la 6luni cu schimbare,echibrare,cazare cu programare la ora fixa fara coada . Deci 200 pe an => 2000 pe 10 ani. Dar nu ii dai pe toti acum (dar nici nu ramii cu un rind de jante)!
  8. Ramine bedix-ul cuplat. Nu se retrage pinionul de la demarou de pe volanta. Deobicei demaroul are un arc care retrage bendix-ul dupa ce se ia tesiunea de pe bobina si se mai rupe citeodata. Am patit lucrul asta si am inlocut acel arc (avem 2 arcuri dupa rupere) la alt model de masina dar cred ca si asta e facut la fel.
  9. Scuze sierrafery dar nu am vrut sa-ti mai rapund dupa prima jumatate de replica. Faptul ca ai revenit cu o editare iti spun urmatoarele (daca nu te superi) : Acel buton e conectat la o intrare (digitala) la procesor care default e in "1" logic (e conectata cu o rezistenta la +Vcc), Cind se apasa butonul acesta pune la masa acea intrare care este interpretata de programul din ecu pe frontul descrescator ("1"-> "0") si poti sa-l tii apasat cit vrei ca programul nu il mai baga in seama. Deci comutarea intre cele doua stari ( start-stop activ sau nu) se face doar pe front. Nivelurile fixe de "1" sau "0" nu produc nimic. Dupa teoria ta daca se blocheaza orice buton disponibil prin masina duce la "foc", Nu e chiar asa. Pe aceasi principiu functioneaza si sensorii de la usi (dar nu pe front si pe nivel), Nu trebuie sa fii deacord cu mine dar cred ca e mai periculos cu umblatul in instalatia masinii,
  10. Dar uite o solutie "simpla". Am apasat butonul de dezactivare si am bagat o bucatica de carton astfel incit butonul sa ramina apasat tot timpul. Daca pui contactul se aprinde led-ul si e "disabled" auto-startul. Cred ca mult mai simplu decit cu releu.
  11. Eu am intrebat la dealer daca se poate dezactiva si raspunsul a fost : nu.
  12. Scuze ! M-am oprit cu cititul la "pedala". Nu am citit si mai departe. Sper sa fi rezolvat problema !
  13. De ce nu faci verificarea de care spune iflorin. Spui ca ai cumparat un elm pt. diagnoza. Descarca ScanMaster si pune sa afiseze "pozitia la pedala". Afiseaza-l in in grafice. Apasa pedala de mai multe ori si vezi cum sta valoarea. Vezi ce valoare ai la relanti. Daca se duce sub acea valoare e sigur bulit senzorul de pozitie pedala. Teoretic e un potentiometru. https://www.bestpartstore.co.uk/2178240 - Daca il poti da jos il poti verifica cu un aparat de masura. Scuze nu am citit f. atent dar din ceea ce scrii e senzorul de pozitie pedala. "Pe diagnoza (un ELM 327 din ala de pe Okazii la 42 de lei) nu imi arata nicio eroare. Dar am observat ca daca la relanti apas si ridic repede piciorul de pe acceleratie (gen duc turatia pana la 1500 si apoi ridic piciorul brusc) apare pe diagnoza TPS-ul (throttle position sensor) scade la 0% si masina tremura un pic ca si cum da sa se opreasca practic se ineaca un pic. In mod normal la relanti TPS-ul sta pe undeva pe la 13% sau 780 RPM cand e cald motorul din ce am vazut. Deci faptul ca scade la 0% si tremura masina e cam ciudat, adica nu cred ca e normal sa scada sub 13%." Pina la urma TSP da impunerea de turatie cu limita minima 13%. Daca se duce sub aceasta valore e normal sa-i dea impune de turatie sub 780rpm. Daca motorul tine maxim 6000rpm - 13% e 780rpm. Pare logic? O zi buna.
  14. Pompa ai verificat-o? La un i30 din 2009 (dar cu benzina) ceva asemanator dar uneori nu mai pornea, Dupa citeva ore de stationare o lua. Schimbata pompa de benzina cu una ieftina (daca aia originala a plesnit inseamna ca nu si-a meritat banii),
×
×
  • Create New...