Jump to content

Patrick1977

Membri
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Patrick1977 last won the day on September 23 2021

Patrick1977 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Patrick1977

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/11/1977

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson Plug-in Hybrid
  • An
    2021
  • Locatie
    Craiova

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Si eu sunt curios. In luna iulie voi face prima revizie la un an de la achizitie. Poate sunt alti membrii pe forum care au facut deja revizia si ne pot da mai multe detalii.
  2. Salut, Ai facut prima revizie? Cat te-a costat? Cati km ai facut pana acum si care este consumul mediu afisat la bord?
  3. Revin cu consumul in regim de iarna dupa un drum dus-intors la Domeniul Skiabil Rânca-Gorj 1700 m altitudine. Am plecat cu plinul bateriei. Distanta parcursa 364 km. Consum mediu 6,3l. La dus(urcare) am avut 7,5l, iar la intors(coborare) pana acasa 5,3l. Pana acum am facut in total 7041 km cu un consum mediu de 5,2l/100km. Interesant este ca iarna pot merge electric! Diferenta este ca atunci cand pornesc clima pentru a face cald in masina, porneste motorul termic. In aceste conditii consumul de benzina este de 2-3l/100km numai pentru asigurarea caldurii in masina, pana se termina autonomia electrica(50-60km), apoi masina intra in regim hybrid.
  4. Ceva noutati, ai primit masina de Craciun?
  5. Daca drumul nu este marcat, evident ca sistemul nu functioneaza si trebuie dezactivat. Ce mai trebuie stiut este ca sistemul este activ de la o viteza , nu stiu exact, aproximativ 45 km/h in sus.
  6. Asa este, insa se dezactiveaza foarte usor prin apasarea prelunga (3 sec) a butonului aferent de pe volan. Nici eu nu inteleg de ce masina porneste implicit cu aceasta setare.
  7. Salut, Masina vine cu un incarcator casnic cu stecher pt priza casnica si conector Type2 pentru masina. Masina se incarca de la 15% la 100% in aproximativ 12 ore, incarcand cu 1,2 kW/h la priza normala/casnica. La o statie publica masina se incarca cu 7,4kW/h si incarcarea de la 15% la 100% dureaza aproximativ 2 ore. Pentru aceasta trebuie sa cumperi un cablu de alimentare Type2-Type2. Eu am cumparat de pe site-ul din imagine si am luat si geanta transport care este utila. http://masini-electrice.ro
  8. Salut, Incerc sa-ti raspund in functie de ce stiu eu pana acum conducand vara un plug-in: 1. Autonomie electric 50-59 km: oras, DN. 2. Pentru 100 km aproximez un cost de 20 lei daca iti incarci casnic, pe banii tai si nu poti sa incarci gratis la statii puse de primariile locale. Eu am norocul sa pot incarca inca gratis la statia primariei. 3. La priza casnica se incarca cu 1,2kW/h in 12 ore, daca nu-ti cumperi o statie de 7,4kW/h si vei incarca in 2 ore (aprox 1500lei costa statia) 4. Roata de rezerva sub portbagaj nu incape. Acolo sunt spatii de pus cablu , kit pana si kitul legislativ. 5. Nu stiu. 6. Eu am luat plug-in avand in vedere: modul de utilizare a masinii (merg foarte putin pe autostrada), posibilitatea de a incarca gratis si ajutorul de la stat , ecobonus de 20.000 lei, respectiv 7500 lei tichet rabla.
  9. Ai avut consumul acesta pentru ca nu ai incarcat bateria (probabil nu ai avut unde). Eu am ajuns la 4015km si un consum mediu de 5L/100km. Ultimul trip include 2 incarcari ale bateriei si mers pe automatic mode (in oras, daca nu bruschezi, merge numai electric). Deci, 461km cu 50 km autostrada, 30 km oras si restul drum national, consum 4,9L/100km. Stil condus normal (cu familia in masina), nu sportiv. Astept vremea rece sa vedem cum se comporta.
  10. Nu cred ca a facut cineva revizia pana acum. Eu sper sa am reviziile gratuite 2 ani pentru ca asa este oferta de la Tiriac Leasing. Oricum reviziile scumpe sunt dupa 2 ani , haha.
  11. In ce mod de condus ai facut poza? Eu am ecranul asa in Snow mode...
  12. Da, 《Drive information 》afiseaza informatii contorizate de cand a pornit motorul. 《Since refuelling 》afiseaza informatii contorizate de la ultima alimentare. Instantul este reprezentat grafic prin miscarea stanga-dreapta pe liniuta din partea de jos a ecranului. Consumul mediu general (gen Trip A, dar nu are conceptia de trip) este cifra 4,6L/100km din dreapta liniutei de consum instant. Eu nu am resetat acest consum de cand am luat masina. Am avut 5,5 iar acum am 5,3L/100km dupa ce am mers numai electric prin oras cu 2 "plinuri" de baterie (aproximativ 110km). Sunt curios ce se intampla la iarna pe minus multe grade. Banuiesc ca trebuie sa incalzeasca motorul termic si nu stiu cat mai putem folosi modul electric (consum zero benzina). Vorbim de varianta Tucson Hybride PLUG-IN.
  13. Consumul mediu la.momentul acela 1400km era 4,6l. Pana la 2990 km a crescut la 5,3l. Da, masina era oprita cand am facut poza. Nu este consum instant.
  14. Dupa 99km pe autostrada, mers legal 130-140km/h, cu Tucson PHEV cu bateria descarcata(adica sub 15%), in mod HEV, consumul afisat: 8,2
  15. Consumul oricarei masini este legat de modul in care este folosita dar si de stilul de condus al soferului. Imaginile cu consumul de 3,6 le-am pus dupa 400km cand nu am fost plecat cu masina pe distante lungi (mai mari de 100km). De asemenea, detin un hibrid Plug-in, nu doar un hibrid. Adica, daca incarc bateria la statia de incarcare inainte sa se descarce, consumul este zero. Dar nu poti sa stai de incarcat bateria zilnic. Cu privire la intrebarea ta, am observat ca masina mea nu incarca bateria in mers decat cat are nevoie (fluctueaza in intervalul 8%-20%). Motorul electric participa la propulsie tot timpul, deci ce energie recupereaza in mers o refoloseste si evident o consuma si tot asa... La PHEV incarcarea bateriei 100% se face numai la priza casnica/statii incarcare. Atasez bordul dupa 2990 km , dupa diverse drumuri: urcat/coborat la munte, autostrazi, nationale, prin orase,etc... precum si mers destul de mult fara a incarca bateria la statii de incarcare. Evident consumul mediu a crescut la 5,3L/100km.
×
×
  • Create New...