Jump to content

addicted2bass

Membri
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About addicted2bass

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson CRDi 2.0 4WD
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Super, sper sa functioneze. Am sa incerc si eu sa identific piesa si sa o curat. A fost greu de demontat? Multam fain
  2. Merci mult, am sa le fac o vizita curand. Revin cu update, poate mai ajuta pe cineva.
  3. Din ce am mai cautat pe net, reviews peste reviews eu personal suspectez urmatoarele: - Bobina de inductie - Fisele - Bujiile Am sa merg la un service in Aprilie (pentru schimb distributie) si am sa verific si elementele mentionate... Sper sa descoperim cauza asta, e frustranta... :( Geronimo, daca afli ceva spune-mi si mie te rog, te anunt si eu la randul meu daca descopar ceva.
  4. Am incercat, dar nu iese. Nu se compara un polish cu "mana" am sa incerc si un polish la un centru de detailing mai ok, insa nu stiu la care sa merg...
  5. Am sunat la o firma ok de detailing, spuneau ca daca a ajuns la vopsea nu prea au cum sa ma ajute...
  6. Salutare tuturor, Sper ca ma puteti ajuta si ca nu am postat aiurea. Recent sunt nefericitul castigator al unei zgarieturi pe capota, intentionat sau nu... este foarte urata. Am sunat la 2 service-uri aleatorii care mi-au recomandat sa vopsesc intreaga capota... cam scump si prea mult (parerea mea). Ati auzit de service-uri/profesionaisti care pot repara local astfel de zgarieturi? Tin sa mentionez ca este trecut de lac, si usor in primul strat de vopsea. Iata si oroarea: https://h07i.imgup.net/20170317_18be8.jpg Multumesc frumos
  7. Salut, asa e si la mine: mai puturoasa la acceleratie. Sau cel putin asa mi se pare fata de alte masini.
  8. Salutare, Am o problema cu un element la cotiera. Practic nu mai sta in pozitia inaltata, adica in momentul in care las cotul pe ea coboara ca si cum nu ar mai avea rezistenta. Sincer cred ca cineva s-a lasat mai greu pe ea si nu mi-am dat seama decat azi. Se pricepe cineva cam de la ce ar fi, inainte sa o desfac pt un sfat? Multumesc
  9. Vezi sa nu ai vreo teava de evacuare infundata... un coleg a patit sa aibe spuma bagata pe toba de esapament si nu pornea iar in service nu ii dadeau de cap. Motivul simplu: un vecin binevoitor i-a umplut teava
  10. Salut, Este cel original sau aftermarket? Eu de ex am un aftermarket care avea aceleasi simptome si le-am rezolvat astfel: de fiecare data inainte sa opresc motorul il opresc manual de la buton, apoi cand e cazul il pornesc tot din buton. Surprinzator nu isi mai pierde setarile
  11. Initial cand am facut prima presiune, a m facut 2.1 iar cei de la vulcanzare au ramas . La schimbarea cauciucurilor cu cele de iarna pe fata mi-a bagat fara sa ma intrebe 2.5 iar pe spate 3. si sincer se simtea destul de bine la drum... Ulterior am pus 2.2 pe toate 4 si e in regula doar ca nu cred ca este o varianta optima. Am fost la un curs de defensive driving in trecut si tin minte ca indrumarea lor a fost ca toate pneurile sa fie umflate in parametrii maximi, astfel incat balonul sa nu aibe acea "burtica" laterala.. Pana la noi informatii cred ca o sa merg pe varianta 2.2 / 2.3 chiar.. rau nu are ce sa faca.
  12. Salutare, M-am tot uitat sa nu fie alt topic deschis pe acest subiect, si nu am gasit, sper sa nu gresesc. Sunt cumva nemultumit de presiunea care o bag in roti, conform stalpului de la sofer si anume: Dimensiune Presiune - anvelope faţă Presiune - anvelope spate 215/65R16 98H min 2.10 - max 2.10 min 2.10 - max 2.10 235/60R16 100H min 2.10 - max 2.10 min 2.10 - max 2.10 La presiunea de 2.10 mi se par cam desumflate... majoritatea vulcanizarilor au spus ca este putin pentru un SUV. Voi ce presiune folositi?
  13. Daca stau bine sa ma gandesc cred ca ai dreptate. Bidonul avea 5 Litrii cel mare si am mai luat suplimentar inca un bidon de 1litru, total 5.5 litrii aproximativ
  14. Pana la urma am mers pe Kumho, le-am montat astazi si sunt chiar ok in oras cel putin, maine ies la un drum mai lung sa vad si atunci cum se comporta. Overall m-au costat 320 per bucata si aproximativ 150 lei montaj cu schimbat valve si toate nebuniile. https://postimg.org/image/r1ph6oq4v/
  15. Salut, "Senzatia" a disparut si la minr in urma schimbului de cauciucuri. Pentru cine mai are simptoma asta sa verifice cauciucurile. Spor
×
×
  • Create New...