Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

umbro_05us

Membri
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About umbro_05us

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2013
  • Locatie
    hunedoara
  1. Totuși, doresc o resoftare permanenta, făcută de o firma cu peste 10 ani experienta în domeniu. Nu-mi împărtășește nimeni avantajele și dezavantajele în urma unei resoftari?
  2. Salutare tuturor! As dori să-i fac o resoftare la al meu Hyundai(stage 1), poate cineva să-mi spună dacă are resoftata masina? Acum vreau sa va cer niste pareri, in special colegilor care au deja asa ceva. Care ar fi efectele pozitive, dar si negative al acestei modificari. Mentionez ca nu vreau sa trec peste Stage 1, deci mai mult de 30 de cai nu cred ca voi obtine.
  3. Problema mea a revenit. După ce am fost la doua service-uri și au făcut constatări, diagnosticul a fost : placa de presiune defecta! (nu mai debraia complet) Hmmmmm.... Supărat tare, am fost și la un amic care face mecanica în timpul liber la un garaj la colt de bloc. Se uita amicul meu la pedala de ambreiaj sa vadă cum este poziționată fata de pedala de frână și.... Surpriza! Găsește un joc de aproximativ 1 cm între pedala și pistonas pompa ambreiaj. O bucsa de plastic era "mâncata". Înlocuit bucsa respectiva cu una metalica (improvizata) și mașina mea este ca noua! Acesta era defectul. Ca sfat:nu va lăsați păcăliți de service-uri.
  4. Astăzi am schimbat uleiul din cutia de viteze și am aerisit pompa de ambreiaj. Ca prima impresie pot sa spun ca se vede o îmbunătățire la schimbatul vitezelor(Întra mult mai ușor în viteze). Aștept sa fac un drum mai lung sa vad dacă problema mea s-a rezolvat.
  5. Am ridicat aceasta problemă la reprezentanta din Sibiu (unde dealtfel am și făcut reviziile) , iar cei de acolo au spus ca nu se poate regla. Au ridicat din umeri și au motivat ca marșarierul nu are sincron,de aceea agață câteodată.
  6. Salutare! Am cautat prin topicuri dar nu am găsit o problemă asemănătoare cu a mea. De ceva vreme atunci cand motorul este cald (dupa câțiva KM parcursi prin oraș) imi intra foarte greu in marșarier ca si cum ar agata ceva, de multe ori nu-mi intra deloc(chiar și cu dublu ambreiaj) . Dacă o scot la punctul mort, introduc treapta I de viteza și după ce mișc puțin masina în față,întra foarte ușor în marșarier. Precizez ca la rece, dimineata de exemplu cand pornesc motorul nu exista probleme, marsarierul functioneaza perfect. Mai precizez ca nu se aud nici un fel de zgomote sau batai, iar pedala de ambreiaj prinde foarte jos, exact ca în prima zi. Ceva sfaturi sau păreri?
  7. Salut! Daca aveti de vanzare un radio-cd sau o navigatie va rog sa-mi scrieti. Multimedia mea e pe ducă. Multumesc!
  8. Salut! Sunt detinatorul unui hyundai i30 1.6crdi 2013 si de doua zile intampin o problema. Cd-ul masinii (modelul fara navigatie)functioneaza perfect cu motorul oprit. In momentul in care pornesc motorul dupa aproximativ 2-3 secunde sistemul se opreste si nu mai functioneaza. A mai intampinat cineva aceasta problema? Multumesc.
  9. Asa a inceput si la mine, mai timid. Dupa un an de zile destul de des. Astept sa vad si parerea celor de la reprezentanta din Timisoara, poate am mai mult noroc si imi gasesc ei defectul.
  10. Filtrele schimbate la reprezentanta acum 10.000km fiindca masina inca mai are garantie. Si cu cele dinainte tot asa facea. Tu cum ai rezolvat problema? Eu unul nu mai stiu unde sa mai merg cu ea.
  11. Spre exemplu ultimele 2 zile a pornit bine,dar si asa nu a pornit la sfert. Cati km are masina ta si din ce an este?
  12. Este o problema care ma deranjeaza si cei din service-uri nu au solutii. In afara de testul de injectoare,acela cu eprubete,altceva nu au mai verificat,doar s-au raportat la ce arata testerul. Si testerul..... Nu arata nimic! Pe hartia de constatare au scris ca nu au detectat probleme dar au constatat ca in unele situatii porneste mai greu. Chiar nu stiu ce sa mai fac.
  13. Mi-am facut adin nou o programare la reprezentanta,de data asta in Timisoara.Cei de la Sibiu si respectiv Alba nu i-au dat de capat.Dau din umeri deoarece testerul nu le indica nici o eroare.Problema mea nu se repeta la fiecare pornire doar cand are ea chef sa ma inerveze si in special cand temperatura exterioara e ridicata si motorul este cald. Am sa le spun sa verifice si senzorul acesta. Apropo,cum se poate verifica?
  14. Salut! Sper sa fiu pe intelesul tuturor si sa explic cat mai bine problema mea. Am un i30 din 2013 si o problema la pornire,care se pare nu-i da nici un service de capat. Simptomele sunt urmatoarele: dimineata la prima cheie porneste impecabil,urmatoarele porniri sunt mai greoaie(mult mai lungi),da impresia ca nu se alimenteaza.Cu cat temperatura de afara este mai ridicata cu atat mai dese sunt pornirile intarziate. Tin sa precizez ca aceste porniri intarziate nu se repeta regulat. De exemplu poate porni odata bine chiar daca e cald motorul si temperarura exterioara mare si de 2-3 ori porneste greu.Pe tester nu apare nimic. A mai avut cineva problema asta?
  15. Aceasta "anomalie" am avut-o doar cand temperatura exterioara era trecuta de 17gr. O acceleram putin si isi revenea imediat. In timp, a inceput sa porneasca usor mai lntarziat si asta doar cand motorul era cald. Mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si in momentul de fata in urma unui test de injectoare facut la reprezentanta din Alba s-a constatat ca injectoarele 1 si 4 nu mai sunt in parametrii. Masina mea 2013 si 140.000km. Si cum este firesc sa se intample la noi in Romania, problema mea nu face obiectul garantiei! Nu vreau sa fiu subiectiv in problema ta dar mie asta mi s-a intamplat.
×
×
  • Create New...