Jump to content

adire

Membri
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About adire

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/31/1959

Profile Information

  • Auto
    hyundai
  • Model
    tucson
  • An
    2007
  • Locatie
    resita

Recent Profile Visitors

389 profile views
  1. adire

    ardere electromotor

    am rez pb, defectiunea a fost de la cheia de contact, raminea alimentat electromotorul(bobina) chiar si pe poz de funct a motorului, dupa star.
  2. adire

    probleme pornire

    am avut si eu o pb asemanatoare, dar cu o mica variatie, adica, se oprea in mers, pornea in citeva secunde mergeam vreun km, si tot asa. am facut o data, 20 km, intr o ora si 30 min. dar, am avut o diagnoza de amator, elm, si la un moment dat, mi a dat intrerupere senzor turatie motor. de fapt, ajungea ulei de la un simering de pe vilbrochen si cu un pic de praf, nu mai citea corect turatia si asta a fost. l am inlocuit la un service, cca 200 lei, 100=100 lei si de vreun an si ceva, nu am mai avut nici o pb.pina sa ajung aici, am avut si alte lucrari si anume, verif injectoare,pompa inalta, senzor cu regulator pres inalta pe rampa si nu ii dadeam de capat. la mine, s-a rezolvat.
  3. adire

    probleme pornire

    da, am reusit sa o rezolv cu cca 200 lei(100=100) schimbat senzor turatie motor. ajungea ulei pe el, apoi praf si nu mai citea turatia motorului. acum e ok, nu mai am pb de acest gen.
  4. dragi tucsonisti, am avut si eu pb cu acest compresor de clima. incercati pe cit posibil sa il reparati pe cel original, de la masina. se gasesc piese de schimb pt el, rulment, ambreiaj si bobina.eu am inlocuit compresorul original cu unul nou, a tinut 1 an si jumatate si apoi s a blocat, si stricat ambreiajul. intii ambreiajul si apoi s.a blocat si am ajuns sa il pun pe cel original, reparat de mine. se da jod ,relativ usor, sau pt amatori, la un mecanic, bobina, ambreiajul si rulmentul, se asambleaza apoi usor si se pune pe tucson. succes
  5. adire

    ardere electromotor

    de ceva timp, dupa ce am inlocuit alernatorul, se arde si electromotorul. stie cineva vreo cauza, se poate bloca bendixul de la el, si trece in regim de generator de curent? nu am zgomote neobisnuite,la masina, bateria se descarca, pb din cauza alternatorului, probabil ca nu se incarca suficient si in mers cu ceva consumatori, se descarca, sau,poate e dusa. are doar 3 ani(bateria) tucson,2007,diesel, crdi,140 cp.
  6. scuze, trebuia la tucson, ai dreptate
  7. schimba senzorul de turatie motor, undeva in spatele motorului,greu accesibil, dar e 100 lei. mi a facut si mie figuri de genul asta si asa am rezolvat o.
  8. buna va consult intr o pb grava si anume,de ceva timp, am pb cu electromotorul, de pornire si anume, se arde motorul si se pune in scurt pe baterie, se supraincalzeste cablul de legatura al acestuia , miroase urit, descarca bateria, si se opreste masina. la incercarea de pornire,masina nu mai porneste. cu ceva timp in urma ,am schimbat alternatorul, care nu mai incarca bateria. de atunci, am facut cca 3000 km si nu am avut nimic. acum, am inlocuit electromotorul original, ca nu mai pornea intotdeauna, si am pus altul nou.dupa cca 2000km, a inceput sa scoata un miros de ars, si s-a distrus. cablul de legatura de la electromotor la baterie era supraincalzit, si aproape a luat foc. am pus un alt electromotor second hand, si dupa cca 100 de km prin oras, am iesit din loc, si dupa cca 25 km, acelasi lucru, incalzire excesiva electromotor. daca a mai patit cineva pe aici asa ceva, astept un sfat util. daca aveti idee de schema eletrica de la aceasta masina, tucson, diesel,2007, crdi, 4x4, sa studiez si sa vad ,cam de unde ar fi pb. astept un sfat util.
  9. stie cineva de pe forum, o documentatie de la instalatia electrica tucson 2007?
  10. adire

    Motor oprit în mers

    am patit si eu cava aproape identic, numai ca, in citeva minute, uneori imediat pornea. a fost o problema la senzorul turatie motor,pe volanta cred. cca 100 lei unul nou, si problema s a rezolvat. ajungea ulei de la simeringul de la vilbrochen si se punea praf si ulei pe senzor si nu citea turatia. am avut multe pb cu acel senzor.dar, s a rezolvat.poate ajuta pe cineva
  11. si eu am avut pb cu acel compresor de clima. s-a dus bobina, am inlocuit o sig cu alta necalibrata ,de vreo 3 ori, si apoi am facut alta prostie, ca au inceput sa se topeasca firele de la clima si cele din apropiere, far, semnalizare si altele. trebuie inlocuita doar o data, acea siguranta. nu inlocuiti decit cu sig calibrate. dupa circa un an si jumatate s-a dus si noul compresor. il voi inlocui in martie, in garantie . cu totul a fost cca 2000 lei. un compresor bunicel, dar s-a dus,in garantie. ce sa ii faci ,se mai duc.
  12. eu am rezolvat o, este in partea dreapta, sub torpedou, la clapeta de aer cald rece, defect motorasul de reglare clapeta. l am demontat si inlocuit, 100 lei sh, si totul e ok acum. dar am alta pb ,mai veche,de cca 1 an, cind am avut scurt la compresorul climei, respectiv, bobina de la compresor. am inlocuit compresorul cu unul nou, si a ramas pb initiala, in sensul ca, atunci cind climatronicul, porneste compresorul pt rece, se aprinde farul dreapta. este un scurt, la cablul alim compresor cu cel de la farul dr. voi,vedea, dupa 15 mai la un electrician ,sa vad, unde face scurt.pt cei ce au mai avut pb asta, poate ajuta pe cineva.
  13. buna, am avut si eu ceva probleme, cu pornirea la un tucson ,diesel, 2007, 104kw, si dupa multe peripetii, oprire in mers, s.a., am facut diverse diagnoze, nu iesea mai nimic, am descoperit la un moment dat, cu o diagnoza de amator, cu elm, ca senzorul turatie motor, este defect. l am inlocuit si de atunci totul e ok. poate ajuta pe cineva.desigur, am spus peripetii, si anume, filtru particule infundat, cu sonda de temp si cea de presiune, egr, blocat, teava admisie egr, aproape infundata, verificare pompa inalta, injectoare, regulator de presiune de pe rampa.s.a, probleme, ceva bani cheltuiti, pt un senzor turatie de 100 lei. dar am rezolvat o. poate ajuta pe cineva.
  14. adire

    probleme pornire

    am si eu o pb asemanatoare,daca nu identica. tucsy al meu,pleaca cca 2, 3 sec si isi da in nas.initial am crezut ca e filtrul dpf, pe care l am schimbat cu unul after market, la cca 1300 lei, am patit asta anterior si era filtrul dpf infundat, dar acum e altceva. am demontat filtrul si face identic si fara el.inca nu am rezolvat, masina e la service si inca astept, dar mi e f neclar ca nu stiu ce voi face. am adus unul cu diagnoza si mi a zis ca ar fi regulatorul de presiune inalta, sau pompa de inalta, sau legatura calculator si regulator. am demontat acel asa zis regulator presiune, suflat, curata, si alim cu 12 v, merge. am comandat pe dez.ro, o pompa de inalta si cu acel reg, si astept sa ajunga pt a verifica daca merge sau nu.
  15. da, si al meu tucsy, face identic, adica la citeva grade minus, isi pierde posturile, volumul. se mai incalzeste putin masina si isi revine. la fel, daca insist cu citeva porniri ,opriri ale radioului, isi da drumul.simptom ciudat,dar asta e. o sa incerc si eu metoda cu, opritul radio, inainte de oprirea masinii. voi vedea.
×
×
  • Create New...