Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Marius_SB

Membri
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Marius_SB

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I20
  • An
    2014
  • Locatie
    Sibiu

Recent Profile Visitors

45 profile views
  1. Eu sunt de principiu ca daca eu ii dau masinei ce-i trebuie si cand trebuie: adica, ulei Mobil super 3000 FE 5w30 (asta au pus in reprezentanta, si o data Shell, dar de la Shell se auzea mai metalic motorul), filtru ulei, aer si polen originale, schimbate la fiecare revizie (1 an sau 15k km, care intervine prima), benzina Rompetrol (in general 95, si la drumuri lungi 100). Schimb cel tarziu cand zice manualul sau mai repede (nu doar filtre, ci si lichid frana, curea alternator, antigel ...). Spalat zilnic sigur nu e sanatos pt vopsea (doar daca nu dai tot timpul cu spuma pe ea si jet), iar garajul in zilele noastre e cam lux. Eu fac cam 60% in oras si 40% exterior, si pana acum nu am avut probleme marete.
  2. Salut si multumesc de raspunsuri. Eu nu caut ceva cu care sa fac depasiri din scurt, nu sunt genul. Nu-mi place sa merg in spatele altora ce-i drept, dar ori sunt depasit, ori depasesc unde nu pun pe nimeni in pericol (cel putin asa ma straduiesc). Vreau o masina mai mare, mai sigura - in primul rand, si apoi caut sportivitatea (impropriu zis sportivitate). Cu I20 daca depasesc din scurt oricum retrogradez, adica nu am probleme sa merg cu a 3 a la 110 cat depasesc si apoi ii dau a 5 a din nou. Am avut la viata mea si Matiz si sunt invatat sa conduc turat. Ceea ce as vrea de la viitoarea masina, pe langa chestii de safe si confort in plus fata de I20, este si un pic de putere, dar pt plecat de pe loc de exemplu, nu pt depasiri - asa mai mult pt mine, sa stiu ca am daca apas pedala. Chiar si cu I20 conduc destul de sportiv (cat se poate cu un I20). Eu sunt de principiu ca daca eu ii dau masinei ce-i trebuie si cand trebuie, si ea tre sa mearga ok, chiar si la turatii mai mari fata de cat sunt obisnuiti multi sa mearga. Pana acum (75k km) nu am avut pb cu masina, doar un carait la pornire, cand e uscat afara. Asa, in mare, is multumit de ea, pt banii pe care i-am dat. Multumesc inca o data pt. implicare. Sarbatori linistite tuturor!
  3. Salut, Din cate stiu si am vazut pe site Hyundai Romania, Elantra are la noi, pe benzina, doar o singura motorizare, 1.6 MPi, 128hp si un cuplu de doar 155nm. Eu detin un I20 momentan si sunt tentat sa-l schimb cu o Elantra (nu vreao I30, chiar daca are 140hp). Intrebarea mea pt voi, cei care aveti Elantra ... nu e lenesa? Clar e un pic mai bun raportul greutate/hp fata de I20, dar nu sunt sigur ca e uauu. As vrea niste pareri personale, eventual daca ati condus si Elantra si I20 ... eu am cerut test drive pe Elantra, dar in SB, din 2 reprezentante Hyundai, nu am reusit pana acum, asa ca apelez la voi, utilizatorii de zi cu zi. Multumesc.
  4. Multumesc frumos de explicatii, m-am mai lamurit si eu. Stiam ca probabil e ceva buba la bendixul ala, acum am inteles si de unde ar putea veni. Oricum in decembrie tre sa ma duc la revizie si daca nu crapa pana atunci, o sa le cer sa-l inlocuiasca. Zi buna!
  5. Salut, Detin un I20, din 2014. De cam 1 an de acum, uneori, la pornire (de pe o zi pe alta, nu porniri apropiate), masina cârâie. Se aude de parca agata cumva electromotorul. Am fost la service (mai am jumatate de an de garantie) si au zis ca au desfacut si au uns, ca ramanea agatat bendixul, ceva pe acolo ... Vreme de vreo 2 zile clar se simtea ca porneste mai usor masina, dar apoi a cam revenit acel zgomot (e un cârâit scurt, pt 1 secunda acolo, dar se aude urat si sigur pe undeva e o buba). Aveti idee care ar fi problema/rezolvare? V-ati mai confruntat careva cu problema asta? O zi buna!
  6. Pai eu nu am azis de mecanici nimic. Am zis ca cei de la HAR is varza ... adica nici un dealer si nici HAR nu aveau pe stoc un geam si o luneta. Pai cum se poate asa ceva, ce dracu au pe stoc, doar ce trebuie pentru revizie si atat?
  7. Pai ar fi normal sa stiu si eu la ce sa ma astept. Am de planificat niste weekenduri de exemplu si nu pot pt. ca habar n-au astia ce-i cu piesele mele. I-am dat astazi la ANPC ... Si cand ma gandesc ca vroiam sa dau I20 la buy back pe I30 ... schimbam firma, asta e.
  8. Salutare, La inceput de an (2 ian) in drum catre casa, pe drum cu 4 benzi, in timp ce depaseam un suv, mi-a explodat geamul latereal dreapta fata, care s-a imprastiat prin masina si evident pe asfalt. In urma acestei intamplari m-am ales si cu ambele portiere dreapta zgariate in cateva locuri pana la tabla, deci trebuiesc vopsite. Ajuns acasa, am dus masina in curte la niste prieteni si cand m-am dus joi, pe 4 ian, sa o duc la constatare (am Casco), observ ca si luneta (pe care o lasasem sigur 100% intreaga) era inflorita toata si evident cand am atins-o a cazut si ea. La constatare am trecut ca s-a spart si luneta o data cu geamul, ca sa fie toate ok din pct lor de vedere. Am obtinut inlocuire geam si luneta si revopsire portiere. Problema e ca eu am dus masina pe 4 ian in service si nici acum (22 ian) nu au venit piesele (geam si luneta). Cei de la reprezentanta dau vina pe cei de la Hyundai Romania, iar ei mi-au zis ca au schimbat programul de comenzi si ca asta nou are nu stiu ce probleme si nu stiu nimic de statusul comenzii (doar ca si ei la randul lor au dat comanda la producator). Pana mea, nu au pe stoc luneta si geam, sau cel putin luneta? Cei de la reprezentanta mi-au zis cand am dus masina ca dureaza 7 zile sa vina piesele. Aveti idee care e termenul legal in care is obligati astia sa aduca piesele? Multumesc.
  9. Salut si multumesc tuturor de implicare , Sunt ferm convins ca tot timpul vor fi pareri pro si contra. Sper sa fac un test drive cu ambele si sa mai gasi ceva raspunsuri la dilemele mele legate de ambele modele. In principiu nu sunt foarte mofturos la masini dar daca tot vreau ceva nou as dori sa mai scap de unele chestii care ma deranjeaza la I20. La un moment dat am avut un matiz - ei, ala micu cu avea nic un greier - troncanea in schimb pe spate, ca trebuiau schimbate amortizoarele si pe fata bucsa de la caseta de directie, dar greier in bord nu avea . Mie imi plac si I30 si Elantra si pretul nu e un factor diferentiator intre ele - e mica diferenta. Daca prind un test drive avem Paltinisul la 15 km de oras si acolo is ace de par si tot ce trebuie. O zi buna tuturor.
  10. Exact de problema cu "fuge curu" as vrea sa scap ... ma enerveaza de mor ... si mai ales la asta mica a mea se si simte bine pana in fata sentimentul asta. O alta chestie care ma deranjeaza la a mea is greierii. Cu unii m-am obisnuit, dar am unul in bord, unde e afisajul de la ora, radio .... care cand e cald afara ma scoate din pepeni - pe undeva e un piciorus care nu sta bine, ca daca apas un pic pe zona aia nu mai face - l-am mai domolit un pic punand un fel de pana facuta din ceva plastic, dar tot il mai apuca. Sper eu ca printr-o suspensie spate cu brat independent sa se reduca sau sa dispara sentimentul ala de fugit spatele - un pasat condus aproximativ cu aceeasi viteza, fix in acelasi loc, s-a comportat mult mai bine (acu e si masina mai mare, lunga, mai grea ...). Vedem si, multumesc inca o data de info.
  11. Salut si multumesc de info, Nu caut o masina sportiva ci una care sa fie un pic mai mare ca I20-ul si mai ok ca tinuta pe sosea. Elantra ma atrage pt ca e maricica, portbagaj slava domnului, dar nu prea imi surade suspensia aia spate si consumul declarat de Hyundai. I30-ul e mai micut ca Elantra dar totusi suficient pt necesitatile mele, are suspensie independenta si pe spate si un consum declarat mai decent. M-am inscris pt test drive la amandoua modelele dar nu am primit nici un raspuns inca (sunt din SB, m-am inscris pt rep. de unde am luat si I20-ul). Poate ca dupa un test drive o sa fiu mai hotarat ... nici diferenta de pret nu e asa mare intre cele 2 modele ... O zi buna tuturor.
  12. Salut Ma poate lamuri va rog careva ce fel de suspensie spate are Elantra (ce insemana CBTA). Momentan detin un I20 si as vrea sa fac un upgrade si nu ma hotarasc intre I30 sau Elantra. As vrea ca viitoarea masina sa stea mai bine pe sosea, sa poti aborda o curba mai cu incredere. La I30 scrie clar ca are suspensie independenta si pe spate, dar CBTA-ul de la Elantra ramane un mister pt. mine. Imi puteti spune va rog (detinatorii de Elantra) daca sta bine in curbe, eventual comparativ cu I30. Multumesc.
  13. Salut din nou, Momentan sta ok. Am mai facut vreo 2 plinuri tot rompetrol de 95. Tind sa cred ca a fost de la benzina. Daca cumva se va repeta in mod cert voi insista la reprezentanta. Numai bine!
  14. Salut, La revizia de 2 ani si 30.000 km, asa cum scrie in carte, am schimbat si lichid frane si bujii. Eu benzina puneam de la OMV sau Petrom. Intamplarea face ca am facut un plin de la Gazprom si apoi mi s-a aprins ceckul ... dus la service, pus pe tester, nu stiu ce eroare a fost dar mi s a zis ca ceva amestec incorect de benzina aer ... ca mers subturat (nu-i cazul/schimbat benzina). Ok, terminat plinul respectiv, facut plin OMV de 100 ... toate ok, terminat benzina, pus OMV 95 ... iar checkul aprins. De data asta nu am mai mers la service, am asteptat sa se termine benzina, facut plin cu Rompetrol efix 98, dat masina pe liber, talpa turatie pe rosu, 6500, mers un pic prin oras, apoi minune, a doua zi s-a stins iarasi checkul. Tind sa cred ca e de la calitatea benzinei, dar in cazul asta care ar fi solutia? De ce pana la 30.000 km si schimb bujii nu a facut asa, ca tot OMV bagam in ea. Mentionez ca masina nu se comporta diferit, doar martorul aprins. Cum as putea sa vad daca bujiile cele noi functioneaza corect? Exista un aparat care masoara asa ceva, ca am vazut ca ar putea fi si de la bujii?! Mai am o intrebare legata de faptul ca uneori cand pornesc masina e turata pe la 1500 apoi, in 2 min maxim coboara la 850 rotatii ... e normal, daca da, de ce? Va multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...