Jump to content

akinakes

Membri
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About akinakes

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 1.6 T-GDI 7DCT
  • An
    2018
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

86 profile views
  1. Si in acel ton optimist incheiam eu postarea din 18.06.2019! :-) Ghici ce? La 22000 km am inlocuit....kit-ul de ambreiaje! Ce ziceam? Consumul? S-a "stabilizat" la 13.3 l/100km. 60% extraurban, 40% urban dintr-un total de 24000km la moment! La mai mare, zic! :-)
  2. Salutare! Tucson 1.6 T-GDI 7DCT, face-lift, decembrie 2018. La moment, 12000km. Istoric: pana in 2008, grupul VAG,2008-2011 Hyundai Santa Fe 2.2 CRDI, 6AT, 7 locuri, echipare full.2011-2018 Hyundai ix35 2.0 CRDI, 6AT, echipare Premium.2018- prezent Tucson 1.6 T-GDI 7DCT face-liftDupa cum vedeti, o experienta de peste10 ani cu Hyundai. Tucson Pros: tinuta de drum (net superioara ix35-ului)aspect exterior si interiorcalitatea materialelorgadget-uri si dotari moderne (navigatie, incarcare wireless, volan incalzit etc)insonorizare (la fel, net superioara ix-35-ului si chiar si Santei din 2008)Cons: consumul urban exagerat, in conditii de trafic foare aglomerat. Valori de 17-19% nu au ce cauta pe bordul masinilor din 2019. Si credeti-ma ca am incercat toate povestile cu reducerea consumului. Nu ai ce-i face pur si simplu! Traseul Piata Muncii, Calea Calarasi, Unirii, Splaiul Unirii, 13 Septembrie, Razoare ia mai mereu peste 16-17% cu varfuri de 19-20%.extra-urban, e la fel de gurmand ca orice benzinar din categorie, adica 9.5 - 12% in functie de cat de grea e talpa si de cate depasiri executi. sistemul HTRAC mi se pare mai slab decat anticul 4x4 de pe ix35, dar aici intervine si diferenta mare de cuplu dintre diesel si benzina. Ma rog, voi evita noroaiele si rampele mai abrupte.GRILELE SISTEMULUI DE VENTILATIE!!! Frate, astia sunt cazuti in cap! Sunt atat de prost gandite, incat imi vin nervii numai cand ma gandesc la ele. Cum naiba, sa nu ai posibilitatea de regla fluxul de aer pe gurile alea ca la atatea alte masini? Ce-o fi fost in capul lor cand au gandit un sistem doar cu inchidere-deschidere si baleiere verticala? Oricum le-ai pune iti bat ori in cap ori pe pasagerii din spate. Ori ti-e cald de mori (ca le pui sa bata in plafon si in spate) ori iti ingheata sinusurile! Tampenie cu T mare!cutia de viteze 7DCT pe modul normal. Foarte multi detinatori se plang de intarzieri in reactie la aceasta combinatie de cutie si motor. Le-am experimentat si eu. Daca la aparitia modelului, plangerile erau nenumarate, acum se pare ca s-au mai rarit ori utilizatorii s-au obisnuit cu masinile si nu mai cer nimic. Ma intreb, insa de ce in USA nu se mai comercializeaza acest motor.directia! Da, da, directia! Nu stiu ce naiba au facut iar coreenii astia, dar au dat-o de gard! Vi s-a intamplat mai mult ca sigur sa intalniti (chiar si in Bucuresti), acele santuri longitidinale in asflat, aparute de la greutatea masinilor. Eh, daca cumva trebuie sa franezi mai tare pe aceste zone, veti constata cum Tucsonul. trage sa iasa din santul ala, aruncandu-va in afara, ori pe stanga ori pe dreapta. Am intalnit situatia de cateva ori pana acum si recunosc ca atunci cand franez brusc, sunt mereu pregatit sa corectez masina, care tinde de regula sa ma urce pe refugiul de tramvai. Caz particular: intersectia de la Baba Novac, ultima banda langa refugiu, sensul spre Dristor, chiar inainte de semafor. Si exemple mai sunt.Acum, referitor la consum, ca asta ma racaie cel mai tare, trebuie sa recunosc ca sunt un sofer cu o talpa ceva mai grea, dar nu exagerez ci am momentele mele. Dupa 12000 km, din care cam jumatate rulati extra-urban, in conditii de autostrada sau DN2 (un fel de autostrada a groazei), consumul mediu de la achizitia masinii este de 12.6 l/100km. Mult, daca imi permiteti si asta datorita ambuteiajelor nenorocite din Bucuresti in care petrec zilnic, aproape 2 ore. Pentru alte orase unde traficul e mai rarefiat, consider ca un 12-14% ar fi posibil, dar destul de greu de atins. Asta e o masina ce ia in medie, 15% urban, in mod curent, fara sa te intrebe de doua ori. Nota bene, a venit vacanta! Sper sa vad si eu valori mai mici ca la banii pe care ii dau pe carburant, zici ca am un X5 cu 3.0 benzina. Una peste alta, masina este un plus fata de generatia anterioara, mai ales prin design si tinuta de drum, insa mie imi face impresia ca au facut mai multe compromisuri decat la cealalta. Daca ix35 s-a dorit prima masina din seria fluidic-sculpture si a avut minusurile ei, mai ales pe partea de fiabilitate, la anumite combinatii de dotari si tehnica, la Tucson III, m-as fi asteptat sa primesc o masina, gandita din faruri pana in stopuri, ceea ce nu e chiar asa. Graba de a tine pasul cu concurenta, goana dupa motoare mici si performante (doar pe hartie), precum si solutii tehnologice, relativ recente in grup (7DCT), fac din aceasta frumoasa masina, la urma urmei, o alegere... asa si asa! PS: pot sa pun pariu ca primele probleme la masina le voi avea cu ambreiajele cutiei 7DCT si/sau turbina.
×
×
  • Create New...