Jump to content

floraur

Membri
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About floraur

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 Crdi
  • An
    2007
  • Locatie
    GALATI
  1. floraur

    Motorase faruri

    Da, am si eu 200.000km facuti 90% in interiorul orasului. O am de noua din 2007. Am schimbat atat de multe la masina asta, cum n-am mai schimbat la toate celelalte la un loc. Am un Passat din 2013, tot de nou, cu care am 200.000km 80% in afara orasului si n-am schimbat decat doua bielete. Direfenta de fiabilitate este abisala... Parerea mea sincera este ca Hyundai este o firma subtire, iar masinile facute de ei, nu sunt foarte robuste... ci prea putin pregatite pentru conditiile de trafic din Romania. Apoi nu am vazut sa se recunoasca un defect de fabricatie... nicio piesa de la mizeria asta de Accent, nu a fost recunoscuta de catre producator ca fiind gresita din proiectare. Am avut un Renault Laguna la care mi-a picat blocul ESP si cu toate ca eram in afara perioadei de garantie, am putut sa o schimb pe banii producatorului. Asta inseamna sa fii firma serioasa si sa recunosti o problema reala...
  2. floraur

    Motorase faruri

    Auzi, dar coloana de directie nu a schimbat-o niciunul dintre voi? Nici amortizoarele?
  3. floraur

    Motorase faruri

    pe dracu! mi-a cazut coloana de directie, amortizoarele de doua ori, kit-ul de ambreaj de doua ori, turbina, caseta de directie, etc... o parnaie de masina coreana, pe care am dat 14.250€. Singurul lucru intradevar bun, este motorul de 1.5 Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. floraur

    Motorase faruri

    Mare gunoi a fost Accentul asta, recunoasteti? Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Am rezolvat si eu problema. Cine mi-a schimbat filtrul de combustibil, a scos si cablurile de pe calculatorul masinii. Dupa ce a terminat, nu a fost atent si a fortat pinii de pe calculator. Doi dintre ei s-au indoit si de aici si problemele mele. I-am indreptat si totul este bine!
  6. Abia am venit de la un service. Am incarcat instalatia de freon, insa degeaba... am dat 100lei aiurea. In schimb omul imi spune ca nu compresorul este problema, ci altceva... o sonda sau poate unitatea de comand din bordul masinii, mi-a recomandat sa merg la reprezentanta sa o pun pe tester...
  7. Anul trecut am avut aceeasi problema cu aerul conditionat - nu mai racea deloc Am fost la service si mi-au schimbat un filtru de la AC, nu este vorba de filtrul de polen (pe care abia l-am schimbat, apropo) ci de un filtru cilindric relativ subtire cam de 20 cm lungime si sectiune de 2cm. Dupa ce am facut aceasta operatiune, lucrurile nu s-au schimbat prea mult insa am avut ceva aer rece in habitaclu... cat-decat. Anul asta iarasi nu am racire, din pacate nu am deloc... sau aproape deloc. Ma gandesc ca ma duc in service si iar ma belesc astia de bani, insa problema mea nu dispare.
  8. floraur

    Motorase faruri

    Mai lasati deoparte aceste motorase inutile, care nu creeaza decat dureri de cap. Astazi le-am scos alimentatea amandorora. Unul caraia incredibil de tare, iar celalalt ... doar preventiv
  9. Ai dreptate, rahaturile astea de amortizoare sunt de-a dreptul ridicole! Dar nu ne oprim aici, directia este praf... cade la toate masinile exploatate in forta. Mie mi-a cazut si turbina, kit-ul de ambreaj, etc... le-am avut pe toate, acum ce sa fac, mi-am luat o teapa cu masina asta de nu-i adevarat, dar cu toate astea iubesc motorul, imi place puterea lui si ma minunez de cat de putin consuma Meseriasul meu care imi aduce piesele imi spune ca nu gaseste la distribuitorii lui amortizoare Monroe... care-i faza, de ce nu gaseste?
  10. in urma cu cativa ani ma uitam fe forum vazusem ca toti colegii montau de Logan, dar numai cu ajutorul unor bucse facute la strung, dar cred ca este vorba de spate si nu de fata, speta ta personala... ma uit dupa ele sa le comand de la Monroe
  11. Aripa am cautat argintie si am gasit, insa cand m-am dus sa o iau, arata nasol tare... nu merita luata, apoi mai voia si 200 de lei, in conditiile in care o aripa noua, buna costa 180lei, iar una mai slabuta - 110lei, cam bulangii astia cu dezmembrarile, niciodata nu am putut sa fac nicio afacere cu ei... mereu cer prea mult iar singurul motiv invocat, este ca ei iti vand piesa originala!!!
  12. floraur

    Motorase faruri

    Caraie de nu se poate motorasul meu de stanga... am citit frugal pe aci si din cate vad, cam greu de rezolvat aceasta problema, iar asa de dragul lelii sa dai 200 de lei pe luna... nu prea-mi vine. O sa scot alimentarea din motoras si gata... sa vedem cat de greu poate fi fara. Accentul asta este o bataie de joc agresiva, mai tot timpul gasesti defecte de fabricatie, pe care nu le recunoaste niciodata marea firma Hyundai.
  13. 1. Amortizoare de fata, am inteles ca nu se potrivesc Monroe, e adevarat, a pus cineva? daca nu Monroe atunci cam care este cel mai bun raport calitate/pret? nu mai vreau sa pun gunoaiele lor ca m-au disperat. 2. O sa ma uit dupa acel locas de care vorbesti... nu stiam... multumesc! Trage, dar ma gandesc ca dupa 200.000km exista o practica, ceva ce este neaparat de facut... asa de nebun sau de prost nu ma apuc sa fac nimic daca nu trebuie, trecem la urmatorul paragraf. 1. Asa este 60lei/h pentru manopera... Am gasit astazi un tip in Galati, cu un service micut si cred ca mi-a dat un pret bun pentru cate am eu de facut la masina: -vopsit aripa stanga fata noua, -vopsit si aranjat usa fata stanga -vopsit si lipit bara fata -vopsit si lipit bara spate (aici au destula treaba, are mai multe semne, mai multe gauri de la mici incidente, etc) -vopsit si lipit capace oglinzi stanga - dreapta -vopsit usa stanga fata, doar partea inferioadra -vopsit bandou dreapta, exfoliat de la alte interventii Toate acestea vin cu o factura de 1416lei, manopera si materiale. Eu cred ca este un pret corect, la cat de rau arata masina mea in aceste zile... 2. Ma apuc si de revizie, o sa comand tot ce tine de filtre si curele, ramanand sa verific fizic lantul...
  14. Salve, mai am putin si ajung la 200.000km cu aceasta masina. Eu i-am facut toti asa ca pot spune ca am folosit masina asta la maxim. De vreun an si ceva am cam lasat-o deoparte si nu m-am dus la doctor cu ea si se cam simte. Am facut ultima revizie in toamna si asta urmeaza sa fac acum. Voi schimba filtrele toate si curelele de distributie, as vrea sa va intreb daca este neaparata nevoie sa schimb si lantul de distributie si daca da, ce alte piese/cheltuieli mai implica aceasta operatiune. Am de schimbat toate amortizoarele, este a doua oara cand fac lucrul acesta si pe spate si pe fata. Am nevoie de un set mai bun, sunt curios daca soutiile cu piesele de Logan mai sunt in voga, daca s-au dovedit fiabile in timp... pana la urma merita aplicata aceasta solutie? In spatele farului din stanga exista ale motoras care comanda pozitia farului, este blocat si dezvolta un carait aproape continuu, as vrea sa-l opresc cumva? nu-mi trebuie neaparat aceasta functie la masina, insa nici nu vreau sa-l aud. Solutia mea este sa-l dezafectez definitiv. Masina nu iese din oras, nu cara sarcini deosebite pe timp de noapte... asa cum este setat acum, este perfect Am o aripa stanga fata, ramasa de ceva timp lovita. Ar fi trebuit sa o fac de multa vreme, insa am tot amanat, intreabrea mea este daca ma pot baza pe o solutie after market, am gasit ceva cu 160lei, insa va trebui sa o vopsesc. Poate cineva sa estimeze costul vopsirii si apoi a montarii acesteia? nu de alta, dar imi fac bugetul de intrare in service si dupa cum vedeti... se strang o gramada de lcruri... As fi curios daca pot eu sa aranjez putin frana de mana. Am plecat odata cu ea trasa si s-a slabit de tot. Ar trebui sa ma uit putin, poate reusesc cumva sa o mai strang. Ce tratamente de motor recomandati? Dati-mi ceva idei care s-au dovedit la voi eficace, de-a lungul timpului. Nu vrea sa fac incercari aiurea, recunosc ca nu am facut niciodata nicio astfel de operatiune similara.
×
×
  • Create New...