Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

gigi19lic

Membri
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

gigi19lic last won the day on July 8 2017

gigi19lic had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About gigi19lic

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/19/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I20
  • An
    2016
  • Locatie
    Bucuresti
  1. gigi19lic

    Consum carburant

    4.2% 1.0 turbo I20 Din Floreasca pana in Saftica, via Tunari, Sambata, fara AC. Trebuie sa recunosc faptul ca am plecat chitit sa scot consum bun si nu reprezinta realitatea cotidiana dar e un record pentru mine
  2. Exact asta incerc sa explic, daca o abuzam intelegeam de unde vine problema, eventual imi incercam norocul la garantie, dar nu ma plangeam pe forum si la cunoscuti P.S. La un moment dat am avut un Matiz si inainte sa-l dau l-am abuzat in mod constient o data, gen plecat cu rotile patinand pe uscat (ceea ce nu e putin lucru la Matiz) si dezi avea ambreiajul original de 13 ani, nu am intampinat probleme, ceea ce ma face sa am dubii referitoare la calitatea Hyundai
  3. Imi pare rau sa aud de problemele intampinate. Eu am 1.0 turbo si ma plang de la 15k km si acum am 40k. De fiecare data nu pot sa reproduca problema la service si imi spun sa vin cand se intampla. Iar la mine se intampla dupa un drum mai lung cand am motor/transmisie/ambreiaj incalzite bine, mers lejer de autostrada, dupa asta despinde doar cat mai merg prin oras cu ea ca incepe sa smuceasca grav la plecarea de pe loc in 3-4h isi revine la loc.
  4. Multumesc pentru recomandare, sunt probabil cea mai buna optiune pentru masina aceasta, acopera perfect si se potriveste pe fiecare striatie, inclusiv punctele de prindere astfel incat covorasul nu se misca nicaieri. La Multi Ani!
  5. Mie nu imi ia nici o data mai mult de 1-2km sa isi revina senzorul de presiune. Max 5min daca e mai aglomerat.
  6. Daca ne plangeam noi, astia cu I20, chiar si nivel maxim de echipare, intelegeam. Tucson Luxury + sau Premium +, chiar si cu 5-7% discount la oferta existenta pe site, tot e 30k. La banii astia cred ca pot sa emit pretentii sa nu am aceleasi plastice zbarnaitoare si expuse la zgarieturi ca in I20, nu crezi?
  7. gigi19lic

    Probleme

    Am incercat sa fiu si eu atent la zgomotul descris dar nu reproduc ceea ce pare ca patesti tu. Singurul sunet asemanator la pasii detaliati e cand dau drumul la ambreiaj fara un minim de rev-match, dar nu pare ceea ce descrii tu. Ocazie cu care a trebuit sa fac o oarecare ordine in masina si sa securizez chestii producatoare de zgomot prin masina sau portbagaj
  8. gigi19lic

    Probleme

    Arcurile? Sa se fi rupt unul? Poti sa detaliezi pasii exacti si cand se aude zgomotul? L.E. Eu nu am problema asta.
  9. gigi19lic

    Probleme

    Eu as ruga toti posesorii sa reclame aceasta problema. Daca nu intr-o vizita separata, macar atunci cand se duc la revizie. Stiti cum e, cand zice unul singur, ori e din culpa respectivului, ori e un caz izolat de neluat in seama. Daca se plang toti care au aceeasi problema, nu au cum sa ne ignore pe toti. Iar convingerea mea e ca la un moment dat va ceda ceva prematur. Numai ca si consecinta a faptului ca o mai folosesc dupa ce apare problema in loc sa las sa se raceasca.
  10. gigi19lic

    Probleme

    Asta cu turatia e intradevar un workaround pentru fluiditatea plecarii de pe loc, insa e enervant pentru ca sunt obisnuit sa nu o turez foarte mult, avand cuplul maxim de la 1500RPM se comporta mai mult ca un diesel, pleaca numai din ambreiaj la relanti si la ~1200RPM mi se pare mie ca e sweet-spot-ul unde nici nu o turez prea mult dar pleaca fluid si in ritm cu traficul. Iar cand o turez mai tare ca sa plec fluid cand e ambreiajul incins, cred ca il tocesc mult mai mult, la temperaturi inalte uzura e accentuata si imi e frica sa nu se si deformeze cumva. Eu o sa incerc sa ma plang la reprezentanta pana imi rezolva, a se citi schimba, ambreiajul. Ca in ritmul asta imi pare ca se va strica ireversibil fix dupa 5 ani de garantie la maxim 60k KM. Nu cred ca e o cheltuiala de nesuportat, numai ca mi se pare un defect de fabricatie, si nu o problema de uzura sau condus impropriu. Referitor la NEFASTA, joc de cuvinte Mizez pe faptul ca nu citeste ea forumuri
  11. gigi19lic

    Probleme

    Revin dupa 2 ani de la achizitie pentru a face 2 precizari asupra experientei cu "Noul I20 1.0 T-GDI": 1. Prima nu e neaparat o problema dar imi e mai simplu sa fac un sigur post Suspensia (in special pe spate) e foarte inconfortabila pentru pasagerii spate la gropi, limitatoare de viteza sau alte denivelari mai pronuntate, in fata e mult mai domoala si nu e deranjanta pentru sofer si pasagerul fata. In mod evident parerea e comparativa cu alte masini din aceeasi clasa si intamplator am repetat experienta de cateva ori cu aceleasi persoane peste acelasi limitator de viteza reducand gradual viteza de fiecare data dar in afara de situatiile de sub 5km/h e total lipsita de rafinament. Am jante de 16 (195/55/R16). Depinde si de cauciucuri dar diferentele sunt sesizabile doar pentru cine o conduce zilnic (eu simt clar cum cauciucurile de iarna sunt mai moi decat cele de vara). Rezolvarea gasita de mine e sa merg cu cauciucurile cu 0.05 - 0.1 sub presiunea nominala, pentru ca in 90% din cazuri merg singur sau cu maxim un singur pasager prin Bucuresti, ajustez cand car ceva sau fac drumuri in exterior. Posibila uzura mai accentuata nu cred ca se va dovedi o problema, eu estimez ca voi schimba cauciucurile din cauza vechimii la ~4-5ani si nu a uzurii, fac ~10k KM pe an si probabil 2-3k cu cauciucuri de iarna. Clar imi place suspensia mai tare daca ma dau putin la ea pe curbe, dar asta se intampla o data sau de 2 ori pe an, pe cand zilnic merg in Bucuresti. 2. Ambreiajul cred ca are o problema de racire in situatii mai extreme. Problema asta o postez nu ca sa ma plang neaparat, dar banui ca daca o ia cineva care are de facut multe plecari in rampa, gen oras de munte sau alte situatii de gen, va avea probleme mai des decat mine sau cu alte masini. Am intalnit de 3-4 ori in 2ani urmatoarea problema: am cazuri cand am nevoie sa fac Bucurestiul pe diagonala Pipera - Drumul Taberei dus-intors la orele de ambuteiaj maxim: dimineata 8-10 sau seara 5-7. Problema consta in faptul ca de obicei la intoarcere incepe sa topaie/vibreze doar in treapta 1 la plecarea de pe loc. Incepe progresiv pana la deranjant/periculos. Dupa 2-3h cand se raceste e ok, nu patineaza, nu vibreaza, nu nimic, chiar daca plec mai infipt sau indiferent de situatie. Sunt de asemenea de parere ca treapta 1 e prea inalta si trebuie tinuta din ambreiaj la situatii de avansat 2-3-4m in trafic/ambuteiaje. Asta insa e o chestie intalnita la cam toate masinile de generatie noua manuale conduse de mine deci nu o pot trece la probleme. Initial credeam ca e ambreiaj uscat si a cazut ulei de undeva pe ambreiaj, dar nu cred ca e cazul. La service m-am dus si am reclamat problema o singura data dar nu au putut reproduce problema, ca evident facusem doar 6-7km pana la ei fara sa stau foarte mult in trafic. Cred ca nici start-stop nu ajuta foarte mult la disiparea caldurii din ansamblul ambreiajului, cred ca se opreste motorul si se formeaza o pelicula de aer foarte incins ce nu circula in incinta ambreiajului si nu disipa caldura cand stau in trafic si nu avansez. E foarte enervant cand se intampla pentru ca nu pot sa abandonez masina cand apare problema si folosirea in stadiul asta cred ca duce la o deteriorare accentuata a ambreiajului, posibil si a suportilor de motor din cauza vibratiilor la cuplare. P.S. Ca sa evit discutiile inutile: nu sunt genul care o tine din ambreiaj in rampa, demaraje in forta sau alte chestii de gen. Si eu si nefasta am invatat sa conducem pe un Matiz cumparat de nou in 2004 pe care l-am vandut anul trecut cu ambreiajul original in stare mai mult decat decenta, sunt absolut sigur ca o sa moara masina aia inaintea ambreiajului. Daca ma stiam ca am fortat-o nu ma deranjam sa semnalizez "problema".
  12. Desfaceti oglinda si scoateti mufa doar la motorasul de pliere, eventual motorasul cu totul ca sa puteti plia/deplia in voie manual. Il mai bagati la primavara. Partea proasta e ca nici nu mai pliati oglinda fara sa fortati si sa stricati eventual motorasul daca nu il scoateti. Prea multa bataie de cap daca ma intreaba cineva. Am avut aceeasi frica, nu s-a intamplat nimic cand a inghetat in afara ca a trebuit sa insist cu spray sau lichid de parbriz dela de iarna. Si s-a intamplat sa nu se desfaca singure maxim de 2 ori pe iarna. Oricum nu pleci nicaieri repede daca e chiar atat de inghetata.
  13. Revizie 1an hyundai tiriac expozitiei, 602ron. Ulei havoline energy 5w30 35ron/l Filtru ulei 20ron Filtru polen 142ron Manopera 200ron Preturi fara tva Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  14. gigi19lic

    Consum carburant

    Mda, eu am turbo de 1L. Am cuplul maxim (mai mare decat la aspirat) de la ~1500RPM. Daca schimb intre 2000 si 2500, ca asa se simte, am consum de 10, daca schimb la 3000 (ca sa-mi pice la ~2500) fara sa ma grabesc sa ajung acolo pot sa scot 8-8,5-9%, 8 mai mult noaptea.
  15. gigi19lic

    Consum carburant

    Daca se va imbunatati de acum incolo, se va datora in totalitate invatarii masinii si pe la ce turatii se simte ea bine. Eu cu 1.0 turbo in bucuresti scot 8.2 (7.4 e recordul meu pentru Bucuresti) numai dupa 11 noaptea daca merg mai mult de 4-5km . In mod uzual nu prea am nevoie sa ma deplasez mai mult de 4-5km iar consumul mediu in Bucuresti e de 9.6. Consum 8.3 - 8-5 la 140km/h pe autostrada. Intre 6 - 6.5 la 80-90 pe DN. Pe codurile portocalii de asta iarna nu cred ca am vazut sub 10, valori de 14-15 pentru drumuri scurte fiind obisnuite.
×
×
  • Create New...