Jump to content

DOMIF

Membri
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

DOMIF last won the day on September 9 2020

DOMIF had the most liked content!

Community Reputation

28 Neutral

About DOMIF

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/25/1961

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.6 CRDI
  • An
    2016
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

513 profile views
  1. Revizia 7 la 210,000 km. La Proleasing motors Ploiesti Tate de la ei, 956 lei. Ulei, filtre, antigel, etc
  2. 2.8 ore cred si pe undeva pe la 22 E. Stiu ca strict manopera parca a facut 306 sau 308 lei cu TVA. Norma de revizie 2.8 ore
  3. Salut. Imi pare rau ca nu am intrat pe aici de mult. Personal as fi preferat i30, 1,5 l, T-GDi, 160 CP, M-Hybrid, 48V, 5DR, HIGHWAY cuplu aproape dublu, diferenta mare demaraj-viteza, consum mai mic, confort psihologic mai mare. Si .... cam 2500 spre 3000 E in plus, e adevarat.
  4. Revizie 180,000 km. La Proleasing motors Ploiesti. Din experientele anterioare, am hotarat sa merg cu produsele mele. Am gasit uleiul pe Emag (Shell Helix Ultra ECT AH, 5W30) si toate filtrele la Bardi Auto. In total cam 450 lei plus manopera lor 300 lei. Ei imi cereau 1260 lei cu toate discounturile daca ma duceam cu mainile in buzunare. Asa am facut revizia cu cca 750 lei. Si cu carnatareala la igienizarea gratuita a instalatiei de climatizare daca faci revizia la ei pana pe 30 Sept. Nu voiau sa o faca pt. ca am adus eu consumabilele. Dar scria pe site clar, daca faci revizia la ei, e oferta, gratis. Ceea ce am facut. Neprecizand conditionalitate verbala in scris pe site, ... au facut-o.
  5. Nu ai cum sa-ti vina bine cand mergi cu o masina(i40) si apoi trebuie sa sufli intr-o trompeta(Dusterul). Noua motorizare de 150 CP la Duster se pare ca face trecerea de la trompeta spre masina. Acest motor de 1.33 si 150 CP l-as vrea pe Sandero Stepway(poate sa-l puna si pe Logan, dar nu ma intereseaza pe mine). Motorizarile actuale de 0.9 in 3 pistoane sunt penibile. O masina o simti ca se misca atunci cand ia 100 km/h de la cca 10 sec. in jos. In sus, de la 11 ... incepe sa se taraie, plus ca nu ai baza pe ele la o adica cand trebuie sa "calci pedala" brusc. Exista momente cand iti trebiue asta de la o masina.
  6. Reajuns de cateva zile in tara dupa inca un plin, am revenit la normal. Regenerare la 350 km.
  7. Ceea ce am banuit mi s-a confirmat. Am fost in concediu. A umblat prin Balcani si la Mediterana (Adriatica). Am alimentat din Muntenegru de doua ori plin pe euroi. Si ce sa vezi ? Aia au litrul mai mare cu cca 3-5% ca la noi Iar ultima regenerare s-a dus la cca 1025 Km, fata de 350-400 Km in Romania. E drept aici mai am si Bucuresti si centura cam 30%. Acolo nu am stat prea mult in aglomaeratii urbane.
  8. Ai tu bricheta ?, sau it dam noi. (bricheta sau foc)
  9. Da, sunt destui care nu stiu ce sa mai faca si ce si pe cine sa mai intrebe cand au o belea, si dupa ce o rezolva, rasula usurati si li se rupe ! Nu mai spun si cum au rezolvat. De ce sa mai stim si noi care a fost problema reala si care a fost rezolvarea ?
  10. Cred ca i30 de acum de 140 CP o cam bate la popou. Si la performante si la pret si la garantie. Fara interior poate, dar nu as da banii pe ea. La banii aia as lua Honda civic.
  11. E problema cu regenerarile. Daca nu le faci pana la capat, mai ales ca deja au esuat multe si ti-a aruncat motorina in baia de ulei, urmeaza infundarea filtrului de particule. Si nu e ieftin. Afer market e kk-maka si tot dai ceva banuti, scoaterea lui ... e mai nasol daca te prinde. Mai plimb-o din cand in cand. Eu schimb uleiul la timp conform planului de revizii dat de constructor. Masina e in garantie si ca sa nu avem vorbe la proces accept uleiul lor. Am ceva experienta, am ceva km parcursi si de lungul timpului am observat ca masinile pe care le-am condus respectand recomandarile constructorilor, au tinut si tin mult si bine. Cu exceptia unei Dacii 1310 care am dat-o la rabla la cca 200,000 Km, celelalte merg si acum. Toyota are aproape 450,000 km. Mentionez ca la toate le-am bagat Dura Lube dupa 100,000 km. Cu Hyundaiul am deja 125,000 km si nu are nici o tresarire. Ma enerveaza regenerarile, in rest e super ok pana acum. Am observat insa in jurul meu la altii care schimba uleiuri scumpe si la mai putin de 5000 km si nu stiu cum se face dar tot ei au probleme cu motorul, sau cu evacuarea si pana le ajunge masina la 100,000 km deja au un "istoric" neplacut. E adevarat eu fac parte din cei care fac reviziile la Km nu la interval de timp. Merg destul de mult. Asta reprezinta cumva un avantaj in exploatare. Masina care nu sta, se strica mai greu. In general.
  12. La mine de exemplu dupa 4 revizii am constatat ca la 30.000 km su duc 3-4 mm pe joja. La revizie imi pun 1 mm peste MAXIM si dupa 30.000 km vin cu cca 75% intre MINIM si MAXIM. In 120.000 km am observat ca uleiul se duce atunci cand ii dau forja maxima. Asta se intampla rar, totusi. Si e si normal sa se intample asa. Deci pot spune ca pana in prezent nu am o problema aici. Mentionez ca eu fac reviziile la km, nu anual, caci merg ceva mai mult.
  13. La mine scrie in cartea masinii, dar poti trece pe la o reprezenta cand ai in drum, timp, etc si cere planul de revizii. Sunt obligati sa ti-l dea. Ai acolo tot inclusiv preturile in Euro. uite de ex:
  14. DOMIF

    inlocuire bec far

    Nu mai aruncati banii pe becuri scumpe si "performante". Va tin exact mai putin decat o chinezarie de 7-10 lei. V-o spun din experienta mea de 5 masini si cca 800,000 km. Becurile au un numar de ore de functionare pe care in general le reducem din vibratiile si socurile cu care le altoim pe drumurile patriei. Eu cel mai mult am tinut 52 ca km pana la ardere bec original al masinii si 48 ca km chinezesc. Recordul negativ cam la egalitate Osram si Philips sub 3k km, scumpe cu spume. Asta pe fosta masina. Aici vorbesc de becurile de faza scurta pe care le folosim in mod curent. Deocamdata numai astea le-am schimbat la masina actuala la peste 120 ca km. REstul rezista . Sunt la al treilea rand. Mentionez ca , atunci cand se arde unul, le schimb pe amandoua, caci stiu tot din experienta ca nu mai dureaza mult si se arde si celalalt.
  15. Revizie 120.000 km 1178 lei. Au inceput sa creasaca. Filtru motorina l-au bagat acum la cca 250 lei manopera este acum 20 E FARA TVA, ciup de colo, ciup de colo, si uite asa am platit cu aproape 200 lei mai mult decat la 60,000. Ele au acelasi pret. Se justifica "rusinati" ca s-au scumpit reviziile peste tot. Asa o fi ? Sau doar la Pro Leasing .... ?
×
×
  • Create New...