Jump to content

iliuta

Membri
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About iliuta

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    i20
  • An
    2014
  • Locatie
    iasi
  1. daca citeai am spus: "la revizie s-a pus ulei pana peste nivel minim", adica cu putin deasupra nivelului inferior, mecanicul a precizat ca acela este nivel optim pt aceasta masina. Culmea ca masina in momentul de fata are ulei pana la nivel maxim ... sa inteleg cai ai un motor pe benzina...
  2. Asta incerc sa le spun si lor din moment ce la revizie s-a pus ulei pana peste nivel minim. Ei dau vina pe dpf insa cred ca masina are o alta problema..
  3. Domnul de la receptie: "ha ha ha da e normal sa aveti asa ceva, au venit masini si cu nivel mult mai ridicat si n-a patit nimic motorul" I s-a facut o regenerare a filtrului de particule care in urma cu 287 d km a reusit o regenerare completa. In urma diagnozei s-a constat o incarcare cu 15.82 % a filtrului ceea ce au luat decizia de a-l regenera. Sambata masinii i-am facut revizia la un an si pe langa asta si contracost o regenerare ajungand undeva la 1100 d lei cu totul. De la reprezentanta si pana in parcare masina a parcurs 8 km si nivelul a ajuns din nou de la minim si un pic la maxim. Maine voi suna din nou la reprezetanta... nu, multumesc, sunt pline de km
  4. Buna seara! posesor de i20, 1.1 TCI diesel, 08.2014 Totul incepe nu de mult timp cand din pura curiozitate am verificat nivelul de ulei al motorului, raman extrem de surprins si in aceasi timp indignat de cum se poate intampla asa ceva. Am luat masuri in privinta asta programand o verificare a masinii la reprezentanta HYUNDAI CASA AUTO IASI, toate bune si frumoase m-a intrebat telefonic de ce optez pentru aceasta verificare, i-am explicat domnului de la receptie service ce probleme are masina (pata de ulei in colt stanga a baii de ulei, si problema cu nivelul anormal de ulei), 'veniti pentru a vedea ce masuri putem lua". Ajung la service si incepe prin a-mi explica ca aceasta masina nu este una de oras (cu o zi inainte venisem de la bucuresti cu ea) nu asta e important, ci faptul ca-mi spune sa merg cu ea in regim de 90 km/h timp de 10 min, si cica "filtrul de particule a fost raspunzator pt cresterea nivelului", cu alte cuvinte in baie am motorina si ulei in concentratii poate nici de mama fabricantului necunoscute. In fine le explicasem ca nu sta doar in oras masina si ca recomandare care mi-au dat-o ei s-a facut deja, si nivelul de ulei tot este intr-o continua crestere. In urma discutiilor imi scrie pe foaia de control ca recomandare schimbul de ulei. Muntionez ca masina are 37000 km, urmatoare revizie OBLIGATORIE este la 39 716 sau la implinirea unui an care se face la data de 23.07.16, apoi culmea imi spune si costul reviziei implicit schimbului de ulei de 1100 de lei, bani care teoretic eu trebuie sa-i achit. INTREBARI: Ca posesor de masina in garantie eu sunt cel care trebuie platita acesta eventuala "rezolvare"? Cine-mi va garanta ca dupa acest schimb de ulei, nivelul acestuia nu va creste in continuare? Ce parere aveti? Multumesc!
×
×
  • Create New...